Ciekawe co bedzie z Polbankiem?

Data: 2010-04-08 17:57:56
Autor: Krzysztof
Ciekawe co bedzie z Polbankiem?
Dzis CDSy na grecki dlug wzrosly do 468,5 pkt, to jest poziomu najwyzszego w historii, a koszt ubezpieczenia greckich obligacji przekroczyl koszt ubezpieczenia obligacji Islandii. Coraz wiecej banków europejskich ostrzega swoich klientów przed mozliwymi klopotami greckich instytucji finansowych, które traca mozliwosci pozyskania finansowania na swiecie. Rentownosc obligacji 10-letnich greckiego rzadu zblizyla sie dzis do 7,5 proc.
Pelny tekst:
http://waluty.com.pl/a64535-grecja_wciaz_pograza_rynki.html

Data: 2010-04-08 20:12:19
Autor: JanKo
Ciekawe co bedzie z Polbankiem?
Agent Krzysztof nadaje:
banków europejskich ostrzega swoich klientów przed mozliwymi
klopotami greckich instytucji finansowych, które traca mozliwosci
pozyskania finansowania na swiecie.

Jak to ktoś napisał, najwyżej wrócą lokaty na 9%

Data: 2010-04-08 20:22:51
Autor: Krzysztof
Ciekawe co bedzie z Polbankiem?

"JanKo" <bez@maila.tu> wrote in message news:hpl6a8$aak$1inews.gazeta.pl...
Agent Krzysztof nadaje:
banków europejskich ostrzega swoich klientów przed mozliwymi
klopotami greckich instytucji finansowych, które traca mozliwosci
pozyskania finansowania na swiecie.

Jak to ktoś napisał, najwyżej wrócą lokaty na 9%

Lokaty moga wrocic, ale pozostaje pytanie, czy kase z tych lokat dostaniesz z powrotem, jak sytuacja Grecji ulegnie pogorszeniu. Gwarancje greckiego funduszu gwar. sa chyba bezwartosciowe w sytuacji, gdyby Grecja oglosila niewyplacalnosc.

Data: 2010-04-08 19:47:33
Autor: Budzik
Ciekawe co bedzie z Polbankiem?
Użytkownik Krzysztof onkris2@poczta.onet.pl ...

[...]

jestes przykładem goscia z tego powiedzenia, co go ironia w dupe kopała? :)))

Data: 2010-04-08 23:54:51
Autor: Krzysztof Halasa
"Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> writes:

Dzis CDSy na grecki dlug wzrosly do 468,5 pkt, to jest poziomu
najwyzszego w historii, a koszt ubezpieczenia greckich obligacji
przekroczyl koszt ubezpieczenia obligacji Islandii. Coraz wiecej
bankĂłw europejskich ostrzega swoich klientĂłw przed mozliwymi klopotami
greckich instytucji finansowych, ktĂłre traca mozliwosci pozyskania
finansowania na swiecie. Rentownosc obligacji 10-letnich greckiego
rzadu zblizyla sie dzis do 7,5 proc.

Tyle ze to jest taka samosprawdzajaca sie przepowiednia, jak niby maja
pozyskiwac taniej srodki, jesli potencjalni klienci sa straszeni w taki
sposob?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-04-09 00:14:33
Autor: Krzysiek
On 8 Kwi, 23:54, Krzysztof Halasa <k...@pm.waw.pl> wrote:

Tyle ze to jest taka samosprawdzajaca sie przepowiednia, jak niby maja
pozyskiwac taniej srodki, jesli potencjalni klienci sa straszeni w taki
sposob?
Może trzeba opłącić odpowiednie instytucje zajmujące się ratingami itp
aby przedstawił lepsze wyniki ;)
Samo to by wystarczyło do uspokojenia sytuacji ;)

Data: 2010-04-09 00:15:36
Autor: Krzysztof

"Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> wrote in message news:m3iq811ufo.fsfintrepid.localdomain...
[...]

Jak nie przetna tego w odpowiednim momencie to nadchodzi upadlosc, znamy to z polskich upadlosci, jak bank nie dostal pomocy zewnetrznej, przy kolejkach klientow to oglaszal upadlosc. Jezeli przywodcy Unii nie zrobia nic konkretnego, to nie bedzie pozytywnego konca. Z publikowanych wypowiedzi wielu polskich finansistow mozna wysnuc wniosek, ze Grecja i tak zbankrutuje i jest to odwlekanie tego zdarzenia w czasie. Pozyjemy zobaczymy, ale jezeli to nastapi to pojdzie nastepna nagonka na reszte PIGSow i pewnie 1EUR=1USD.

Data: 2010-04-08 15:32:17
Autor: Jarek Andrzejewski
On 9 Kwi, 00:15, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
"Krzysztof Halasa" <k...@pm.waw.pl> wrote in message

> [...]

klientow to oglaszal upadlosc. Jezeli przywodcy Unii nie zrobia nic
konkretnego, to nie bedzie pozytywnego konca. Z publikowanych wypowiedzi

Ależ będzie.Upadek bankruta _jest_ pozytywny. Negatywne jest ratowanie
bankruta z podatków.
Bo niby dlaczego obywatele, zwłaszcza innych państw, mieliby pokrywać
koszty życia ponad stan?
Ba, nawet "nasz" rząd rwie się do "pomocy" (czyli wydawania przymusowo
zrabowanych owoców _naszej_ pracy).

[...]

IMHO lepsze to niż wojna (a tak często kończy się bankructwo państwa).
Ale z drugiej strony dla nas (używających innych walut) zwiększenie
inflacji u sąsiadów mogłoby być chyba do pewnego stopnia korzystne.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-04-09 09:57:47
Autor: MarekZ
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:96c2a333-267c-43f0-b311-babccf0bf071@y17g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

Mnie się wydaje tak patrząc z pozycji naszego grajdołka, że w przypadku bankructwa Grecji po pierwsze z całą pewnością nie byłoby EURUSD=1,0000 ani nawet EURUSD=1,1500 by nie było, a po drugie po niewiadomej (być może panicznej) reakcji w pierwszej chwili, w krótkim terminie spowodowałoby to raczej ruch do góry na giełdach europejskich (także naszej) oraz umocniłoby PLN zarówno do EUR jak i do USD.

Data: 2010-04-09 00:35:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ciekawe co bedzie z Polbankiem?

"Krzysztof" hplkid$1a16$1@news2.ipartners.pl

[...]

ZTCP Łotwa miała bankrutować a Ukraina stała na skraju bankructwa.
(Ukraińcy chyba lubią skraje -- nawet tak się nazywają)

Czy Łotwa naprawdę zbankrutowała? Wiem, że polskie szkoły
tam bankrutują, ale czy zbankrutowało całe aństwo? A może
to Estonia miała bankrutować? :)

Data: 2010-04-09 01:36:01
Autor: Animka
W dniu 2010-04-09 00:15, Krzysztof pisze:

[...]

Polska się zadklarowała pomocą finansową dla Grecji. Niemcy nie chcą.

A co będzie z kredytobiorcami?
Będą mogli dalej spłacać raty kredytu, czy nakaże  się im zwrócenie  w jednej spłacie resztę kredytu?

--
animka

Data: 2010-04-09 00:18:18
Autor: Krzysiek
On 9 Kwi, 01:36, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:

A co będzie z kredytobiorcami?
Będą mogli dalej spłacać raty kredytu, czy nakaże  się im zwrócenie  w
jednej spłacie resztę kredytu?

Kredyty to z reguły znajduja kogoś kto je przejmuje jakby co.

Był takie przypadki, że gość wziął kredyt przed wojną, spłacał.
Przyszła wojna spłacał, po wojnie przyszli komuniści dalej spłacał, aż
spłacił.
nigdy żadne dokumenty nie zaginęły, nigdy nic się nie straciło.

Data: 2010-04-09 13:11:12
Autor: Animka
W dniu 2010-04-09 09:18, Krzysiek pisze:
[...]

No to można spać spokojnie.

--
animka

Ciekawe co bedzie z Polbankiem?