Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.

Data: 2012-01-17 20:52:01
Autor: Endriu
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
W październiku miał szansę zarobić....

<https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/browse_thread/thread/9a6a0bd6eff3f5e/aba669a2943701d1?hl=pl&lnk=gst&q=Chocia%C5%BC+nie+wykluczam+sporego+#aba669a2943701d1>

"[...] Na zakupy akcji zdecydowanie za wcześnie. Chociaż nie wykluczam sporego
korekcyjnego odbicia w tym miesiącu. [...]".

.... ale jakoś słuch po nim zaginął ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-18 08:44:06
Autor: Charlie delta
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
Pan Rynek zerżnął panienkę buhahahahaaaaaaaa, tak kończy plankton
żerujący jednym koniem

Data: 2012-01-18 17:57:08
Autor: kc
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
[...]

 A to tylko Jasia W. zapamiętałeś? Jest nas więcej nieobecnych, ale z kimże dyskutować, z buhahahaha panienką? Ja odpuszczam, mimo, że, kurna,  poglądy polityczne ma jakby zbiezne z moimi, ale w ten sposób rozmawiać nie można. Szkoda, że na grupie produkują się tacy idioci.  I wystawiąją świadectwo reszcie. Może zamierzone działanie? Typy mam, ale nie dam :)

pozdrawiam
kc

Data: 2012-01-18 11:57:50
Autor: Charlie delta
On 18 Sty, 18:57, " kc" <kc59.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Szkoda, że na grupie produkują się tacy idioci.  I wystawiąją świadectwo
reszcie. Może zamierzone działanie? Typy mam, ale nie dam :)

mój typ jest prosty rośniemy, jestem długi

a może wiesz co stało się z tym wieprzem Fatso, czy zdechł przez
otyłość ? ostatnio często bywam w Londynie, chętnie postawiłbym mu
flaszkę buahahaha, a potem dał w mordę za kalanie polskiego narodu

Data: 2012-01-18 21:19:19
Autor: Endriu
[...]

Jak byś go tam gdzie widział, to przypierdol mu też ode mnie (nie wiem czy to ode mnie się pisze razem czy osobno), a później pozdrów w moim imieniu .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-19 19:11:13
Autor: Endriu
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
mój typ jest prosty rośniemy, jestem długi

No brawo Charlie ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-19 19:27:59
Autor: kc
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
m=F3j typ jest prosty ro=B6niemy, jestem d=B3ugi

a mo=BFe wiesz co sta=B3o si=EA z tym wieprzem Fatso, czy zdech=B3 przez
oty=B3o=B6=E6 ? ostatnio cz=EAsto bywam w Londynie, ch=EAtnie postawi=B3bym=
 mu
flaszk=EA buahahaha, a potem da=B3 w mord=EA za kalanie polskiego narodu

Mój typ jest taki : 2255 na Wig 20 i ani kroku dalej. A gdyby to... wiadomo.

Odnośnie Fatso to nie ma go tu od tamtej pory:

http://bydgoszcz.naszemiasto.pl/artykul/1036895,morderca-z-jersey-mial-
rodzine-w-bydgoszczy,id,t.html

Oczywiście to nie on, bo nie wyglądał na trzydześci lat :). Teraz pewnie się odezwie.

pozdrawiam
kc

Data: 2012-01-19 19:37:44
Autor: kc
 kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Mój typ na dziś miał być 2255, no i znowu bym się mylnął. Sys-a i tak nikt tutaj nie pokona, więc typowanie zbędne, ale będę czasem to robił. Do Endriu: Analizujesz Fibona? Zobacz jak pięknie trzymał Wig20 przez dwa dni, a dzisiaj puścił.

kc

Data: 2012-01-19 20:49:13
Autor: Endriu
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
Zobacz jak pięknie trzymał Wig20 przez dwa  dni, a dzisiaj puścił.

Na ale którym fibonie mówisz ?.
Kolego kc wrzuć, że jaki rysunek bo tak to ciężko ci w myślach czytać....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-19 20:00:27
Autor: kc
> [...]

Na ale którym fibonie mówisz ?.
Kolego kc wrzuć, że jaki rysunek bo tak to ciężko ci w myślach czytać....

Cofnij 100 sesji (domyślisz się dlaczego tyle) maximum minus połowa różnicy maximum i minimum i masz wynik. 50% procentowy fibon fali. Dzisiaj właśnie padł. Ale to nie powód do hurra optymizmu panienki. Uważam, że skoro jest długi, to jutro powinien się troszkę skrócić. Przy założeniu, że jutro jest higher high.

pozdrawiam
kc

Data: 2012-01-19 21:20:58
Autor: Endriu
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
Cofnij 100 sesji (domyślisz się dlaczego tyle) maximum minus połowa różnicy
maximum i minimum i masz wynik. 50% procentowy fibon fali.

Nie no kolego kc, nie wal że w pręta. Przeciez nawet Charlie się nauczył wstawiać obrazki ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-19 20:39:41
Autor: kc
> [...]

Nie no kolego kc, nie wal że w pręta. Przeciez nawet Charlie się nauczył wstawiać obrazki ....

 :)
ok, mówisz i masz:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb3434a7646bb942.html

to już z projekcją na jutro, zakładam jakieś 2253 (przy wcześniejszym założeniu oczywiście)

pozdrawiam
kc

Data: 2012-01-19 21:07:31
Autor: kc
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a): > > Cofnij 100 sesji (domyślisz się dlaczego tyle) maximum minus połowa > > różnicy
> [...]

to już z projekcją na jutro, zakładam jakieś 2253 (przy wcześniejszym założeniu oczywiście)

Poza tym jak długo giełdy będą szły na północ przy masakrze na BDI?. Kiedyś to był wskaźnik wyprzedzający, a teraz? Zobaczymy. Jestem za.

kc

Data: 2012-01-19 22:07:46
Autor: Endriu
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
ok, mówisz i masz:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb3434a7646bb942.html

A jest tu jakiś fibon ?????.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-19 21:19:01
Autor: kc
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> ok, mówisz i masz:
>
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb3434a7646bb942.html

A jest tu jakiś fibon ?????.

Też narzekam na wzrok, no cóż, lata lecą. Mogłem tę przerywaną linię zrobić o grubości 10 pkt specjalnie dla ciebie :). Podpowiem ci, że leży dokładnie w połowie (50% !!) wykresu. I przez dwa dni wig 20 bił w nią jak w bęben.

kc

Data: 2012-01-20 17:56:46
Autor: kc
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
 kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 zakładam jakieś 2253

Cały dzień się trzymało, a na koniec dnia pękło. No i teraz mam zagwozdkę: Co dalej? Kto pomoże i pociągnie prognozę dalej? Ale bez 2500-3000, 1000-1200, bo to nie prognoza, chyba, że podany jest czas wystąpienia, inaczej śmieszyć tylko może.

kc

Data: 2012-01-18 21:19:57
Autor: Endriu
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
 Typy mam, ale nie dam :)

Dawaj dawaj kolego kc :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-19 18:13:36
Autor: Jan Werbinski
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
W październiku miał szansę zarobić....

Wtopiłem na futach. No cóż, nauka kosztuje. To nie na moje nerwy. Za to na akcjach, obligacjach, złocie i walutach zarobiłem. Ogólnie 2011 chyba będzie na niewielkim plusie. To co straciłem na kontraktach zarobiłem z nawiązką na dolarze kiszonym od 2,7 i euro od 3,9. Straty na resztce akcji wynagrodziły zyski z catalyst i złota. Na picie, chyba będzie minus, bo zamknąłem pozycje stratne, a zyskowne zostawiłem.
Teraz nie wiem co robić. Sprzedałem walutę i chyba kupię trochę akcji i obligacji, ale bardzo ostrożnie. W hosse nie wierzę, w paniczną bessę też nie do końca. Trend boczny z nachyleniem do dołu wydaje mi się najbardziej prawdopodobny. Niektóre akcje od sierpnia są bardzo tanie i czekam na okazje ich zakupu. Co nie znaczy że jeszcze nie spadną razem ze wszystkim.
Wszyscy mówią że kryzys się skończył. Myślę że zamiatają pod dywan.
http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=BDIY:IND Baltic Dry wygląda tragicznie. Całe szczęście że nie mam kredytów i prawie nie potrzebuję pieniędzy do życia. :-)

Data: 2012-01-19 22:15:49
Autor: Endriu
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
Wtopiłem na futach. No cóż, nauka kosztuje. To nie na moje nerwy. Za to na
akcjach, obligacjach, złocie i walutach zarobiłem.

Ja cały czas na razie testuje swoje liczne systemy na demo, i powiem ci szczerze, że na futach amerykańskich i polskich jestem (całkiem odwrotnie niż ty) na + 50% (bodajże od września), ale za to na forexie poległem póki co na -80% :).

Do rzeczywistej gry wejdę dopiero wtedy gdy odrobie straty z forexu na 0, tudzież gdy zdołuje całkiem do zera to konto ze stratami, założe nowe i to nowe podwoje.

Póki tego nie zrobię nie jestem pewien swoich umiejętności ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-25 09:07:17
Autor: Endriu
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=BDIY:IND
Baltic Dry wygląda  tragicznie.

I cały czas nurkuje ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-05 22:57:05
Autor: Endriu
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
I cały czas nurkuje ....

No panowie (i panie) dno z 2008 roku osiągnięte ....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a2f229d8f1169492.html

Ciekawe co będzie dalej .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/