Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.

Data: 2012-01-19 18:13:36
Autor: Jan Werbinski
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
W październiku miał szansę zarobić....

Wtopiłem na futach. No cóż, nauka kosztuje. To nie na moje nerwy. Za to na akcjach, obligacjach, złocie i walutach zarobiłem. Ogólnie 2011 chyba będzie na niewielkim plusie. To co straciłem na kontraktach zarobiłem z nawiązką na dolarze kiszonym od 2,7 i euro od 3,9. Straty na resztce akcji wynagrodziły zyski z catalyst i złota. Na picie, chyba będzie minus, bo zamknąłem pozycje stratne, a zyskowne zostawiłem.
Teraz nie wiem co robić. Sprzedałem walutę i chyba kupię trochę akcji i obligacji, ale bardzo ostrożnie. W hosse nie wierzę, w paniczną bessę też nie do końca. Trend boczny z nachyleniem do dołu wydaje mi się najbardziej prawdopodobny. Niektóre akcje od sierpnia są bardzo tanie i czekam na okazje ich zakupu. Co nie znaczy że jeszcze nie spadną razem ze wszystkim.
Wszyscy mówią że kryzys się skończył. Myślę że zamiatają pod dywan.
http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=BDIY:IND Baltic Dry wygląda tragicznie. Całe szczęście że nie mam kredytów i prawie nie potrzebuję pieniędzy do życia. :-)

Data: 2012-01-19 22:15:49
Autor: Endriu
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
Wtopiłem na futach. No cóż, nauka kosztuje. To nie na moje nerwy. Za to na
akcjach, obligacjach, złocie i walutach zarobiłem.

Ja cały czas na razie testuje swoje liczne systemy na demo, i powiem ci szczerze, że na futach amerykańskich i polskich jestem (całkiem odwrotnie niż ty) na + 50% (bodajże od września), ale za to na forexie poległem póki co na -80% :).

Do rzeczywistej gry wejdę dopiero wtedy gdy odrobie straty z forexu na 0, tudzież gdy zdołuje całkiem do zera to konto ze stratami, założe nowe i to nowe podwoje.

Póki tego nie zrobię nie jestem pewien swoich umiejętności ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-25 09:07:17
Autor: Endriu
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=BDIY:IND
Baltic Dry wygląda  tragicznie.

I cały czas nurkuje ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-05 22:57:05
Autor: Endriu
Ciekawe co z Jaśkiem Werbińskim ?.
I cały czas nurkuje ....

No panowie (i panie) dno z 2008 roku osiągnięte ....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a2f229d8f1169492.html

Ciekawe co będzie dalej .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/