Ciekawe czy chodzil na parady rownosci ?

Data: 2012-06-04 22:04:23
Autor: Obserwatore
Ciekawe czy chodzil na parady rownosci ?
Data: 2012-06-04 22:32:04
Autor: Observatore
Ciekawe czy chodzil na parady rownosci ?
 Obserwatore <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

http://www.bbc.co.uk/news/uk-scotland-edinburgh-east-fife-18296974

zamordowany Roger Gray, byl nauczycielem - gejem. Usilowal zmusic geja -
prostytutke - Pawla Rodaka, do *specjalnych uslug* : zadawania w czasie
stosunku bolu. Mlody gej odmowil i siegnal po noz.

Pawel Rodak zostal zgwalcony przez geja, kiedy mial 14 lat.

Data: 2012-06-05 00:49:56
Autor: Lorn
Ciekawe czy chodzil na parady rownosci ?
Sam z sob± dyskutujesz? :> Hmm... Schizo?

Data: 2012-06-04 23:00:14
Autor: Observatore
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Sam z sob± dyskutujesz? :> Hmm... Schizo?

uzupelniam informacje, dla osob ktore nie znaja jezyka, psychopato platfusiany.

Data: 2012-06-05 01:39:23
Autor: Lorn
Ciekawe czy chodzil na parady rownosci ?
W dniu 2012-06-05 01:00,  Observatore pisze:
uzupelniam informacje

Jak podręcznikowy ubek, co to zapomniał czego¶ dopisać...

Data: 2012-06-05 01:04:25
Autor: MH
Ciekawe czy chodzil na parady rownosci ?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Sam z sob± dyskutujesz? :> Hmm... Schizo?

================

Wielkie mi mecyje.. Czub się kiedy¶ sam ze sob± pokłócił na psp !!

MH

Data: 2012-06-05 02:30:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ciekawe czy chodzil na parady rownosci ?
wtorek, 5 czerwca 2012 00:32. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl>

 Obserwatore <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisaĹ‚(a):

[...]

Kiedyś polski pisarz Andrzej Rodan wydał książkę o polskich homoseksualnych prostytutkach na Zachodzie pt. "Życie seksuane Papagejów". Czytałeś?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-06-05 01:51:57
Autor: Observatore
Ciekawe czy chodzil na parady rownosci ?
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):

Kiedys› polski pisarz Andrzej Rodan wydal ksiazke™ o polskich homoseksualnyc
h prostytutkach na Zachodzie . Czytales?

a jak sie to ma do tematu watku? Co mnie moga interesowac wypociny zboczonych koczkodanow? Tylko idiota takie ksiazki kupuje.

Data: 2012-06-05 19:21:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ciekawe czy chodzil na parady rownosci ?
wtorek, 5 czerwca 2012 03:51. carbon entity ' Observatore' <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl>

[...]

Ma się... polscy chłopcy wyjeżdżają jako prostytutki homoseksualne na zachód -- - dawniej mówiło się "papageje" i jako takich ich portretował Rodan, obecnie "świnki". To co podałeś o tym zabójstwie to jest bardzo wpisane w to środowisko.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-06-05 18:22:13
Autor: Obsevatore
> [...]

> zboczonych koczkodanow? Tylko idiota takie ksiazki kupuje.

Ma się... polscy chłopcy wyjeżdżaj± jako prostytutki homoseksualne na zachód -- - dawniej mówiło się "papageje" i jako takich ich portretował Rodan, obecnie "¶winki". To co podałe¶ o tym zabójstwie to jest bardzo wpisane w to ¶rodowisko.

******************************

to jest skutek. A jaka jest przyczyna?? Macie wyraznie problemy z kojarzeniem pewnych faktow, Krzywickij:)

Ten *pisorz*, Andrzej Rodan, autor tych ksiazeczek dla zboczencow, pracowal w FiM (wiadomo kto toto zalozyl) oraz byl lansowany przez GW - Adasia M.

Data: 2012-06-07 06:06:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ciekawe czy chodzil na parady rownosci ?
wtorek, 5 czerwca 2012 20:22. carbon entity ' Obsevatore' <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl>

[...]

Ostatnia książkę wydał u tego samego wydawcy, gdzie ja tomik swoich poezji, więc nie jest tak źle...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-06-05 17:00:37
Autor: stevep
Dnia 05-06-2012 o 00:32:04  Observatore <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

A ty chyba przed czternastk±?

--
stevep

Data: 2012-06-05 09:35:30
Autor: Pan Hrabia Bobrowski
Ciekawe czy chodzil na parady rownosci ?
Użytkownik " Obserwatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jqjbd7$ihi$1inews.gazeta.pl...

http://www.bbc.co.uk/news/uk-scotland-edinburgh-east-fife-18296974

Sugeruję by¶ swoje pedalskie rozważania przeniósł na odpowiedni± do tego grupę dyskusyjn±.

BBR

Ciekawe czy chodzil na parady rownosci ?