Ciekawe czy na spendach u Rydza przeglądają barhany moherom

Data: 2017-12-17 18:53:42
Autor: boukun
Ciekawe czy na spendach u Rydza przeglądają barhany moherom
Piosenkarka była jedną z wielu gwiazd, które podczas gali z okazji 25-lecia Polsatu wystąpiły na scenie w Teatrze Narodowym. W związku z tym, że imprezie pojawił się Andrzej Duda i inni ważni politycy, funkcjonariusze BOR-u przeprowadzili bardzo szczegółową kontrolę. Farna postanowiła opowiedzieć

- Przeszukali każdą torebkę, widzieli nawet mój portfel, moje majtki, mój telefon, wszystko przeszukali - powiedziała Farna w rozmowie z RMF FM.

https://gwiazdy.wp.pl/ewa-farna-padla-ofiara-nachalnosci-bor-u-6199381695567489a

borowiki od leśniczego
2h temu

Ciekawe, a seichento na drodze nie zauważyli, nie widzieli też złodziei, którzy okradli ich biuro hehehee chłopcy poprostu chcieli zobaczyć majty Ewy. Zero pracy tylko zabawa :))))

specnaz od majtek
2h temu

Ciekawe czy na spendach u Rydza przeglądają barhany moherom. Ciekawe czy tzw fanki Yarosława na miesiączkach mają przegląd podwozia? Jeśli tak, to sprawdzanie Ewy jest za wzorową służbę :))))

akcent
1h temu

.... BOR nadaje sie tylko do obmacywania bo reszta działań to istne katastrofy-a to opona Dudy,a to stłuczka Macierewicza, a to jazda z głuchą Szydłovą

Data: 2017-12-17 19:58:17
Autor: Opozycja Totalna
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:p16av5$98u$1gioia.aioe.org...
[...]

Po jakiego więc grzyba zgodziła się na te swoje POpiSY?

cl

Ciekawe czy na spendach u Rydza przeglądają barhany moherom