[m*banki] Ciekawe czy to nie blef ...

Data: 2010-11-26 23:09:59
Autor: Kamil Jońca
[m*banki] Ciekawe czy to nie blef ...
Za <http://www.mbank.pl/blog/artykul,811,co-sie-zmieni-w-serwisie-transakcyjnym.html>

[...]
Z dobrych wieści jest jeszcze coś. Wszystko wskazuje, że już od
niedzieli (28 listopada 2010 r.) zmieni się sposób obsługi przelewów w
PLN w ramach grupy BRE tj. przelewów międzysystemowych pomiędzy:
mBankiem, MultiBankiem i BRE Bankiem (we wszystkie możliwe strony).

Po tym dniu przelewy międzysystemowe będą działać online, w czasie
rzeczywistym tj. natychmiast po zleceniu przelewu z jednego banku do
drugiego znajdą się one na rachunku klienta. Ta możliwość dotyczy
jedynie przelewów w PLN.

 Pomiędzy mBankiem i MultiBankiem przelewy międzysystemowe będą działać
24 godziny, 7 dni w tygodniu. Przelewy pomiędzy mBankiem / MultiBankiem
a BRE Bankiem będą realizowane online w dni robocze w godzinach
07:00-19:00. Przelewy zlecone w dni wolne i po godz. 19:00 trafią na
rachunek odbiorcy w BRE Banku następnego dnia roboczego rano.

[...]

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Polbank - polski oddział, grecki bank, czeski film

Data: 2010-11-27 14:05:39
Autor:
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):
[...]

Jak to pisałem niedawno do jednego z banków: szkoda, że firma dogania
standardy a nie jest o krok od nich do przodu. Miło, że mBank robi kroczek do
przodu.
Takie np. 'prawie darmowe' Inteligo w PKO BP ciągle jest ciut lepsze w tych
kwestiach (przelewów/wpłat) od detalicznego BRE.
Może niebawem i BRE łaskawie pozwoli bezprowizyjnie wpłacać w placówkach np. Multi na konta w BRE/mBank. Jak dorzucą do tego WYPŁATY, to będą krok do
przodu od PKO BP ;)) Powodzenia!

Data: 2010-11-29 09:01:50
Autor: wromek
[...]

hehe, przeciez teraz nawet wplata na multi w oddziale multi przez obcą osobe jest oprowizjowana.

Data: 2010-11-27 17:04:33
Autor: Kotlet
W dniu 2010-11-26 23:09, Kamil Jońca pisze:
[...]

dobra wiadomosc dla korzystajacych z pza jezeli posiadaja konta mbankowe
zawsze to kilka godzin do przodu
http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-28 10:48:16
Autor: paul
[m*banki] Ciekawe czy to nie blef ...
mBank - Multi i na odwrót działa online :D

paul.

Data: 2010-11-28 10:50:14
Autor: Kamil Jońca
"paul" <USUNwieszCOpaul@gazeta.pl> writes:

mBank - Multi i na odwrót działa online :D

paul.

Ale "#" w tytułach przelewów zamienia na "_" ciekawe czemu.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.

Data: 2010-11-28 14:10:51
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "paul" <USUNwieszCOpaul@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ict8h2$nor$1inews.gazeta.pl...
mBank - Multi i na odwrót działa online :D
paul.

Za to skończyły się mTransfery z karty kredytowej...

Data: 2010-11-28 21:52:36
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st> napisał w wiadomości news:ictkcm$e22$1news.task.gda.pl...
[...]

Trzeba będzie lokatki polikwidować i jakieś akcje sprzedać...
:)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-29 08:49:25
Autor: pawlin
W dniu 2010-11-28 14:10, Marcin Wasilewski pisze:
Użytkownik "paul" <USUNwieszCOpaul@gazeta.pl> napisał w wiadomości
mBank - Multi i na odwrót działa online :D
paul.

Za to skończyły się mTransfery z karty kredytowej...

a co sie z nimi stalo?

Data: 2010-11-29 01:16:24
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sun, 28 Nov 2010 10:48:16 +0100, paul napisał(a):

mBank - Multi i na odwrót działa online :D

 No, nareszcie.

 Tylko coś mBank eKonto -> Multi oszczędnościowy czekam i czekam.
 Zobaczymy rano czym przyjdzie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-11-29 00:16:09
Autor: luc
Ciekawe czy to nie blef ...
On 29 Lis, 01:16, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
Dnia Sun, 28 Nov 2010 10:48:16 +0100, paul napisa (a):

> mBank - Multi i na odwr t dzia a online :D

 No, nareszcie.

 Tylko co mBank eKonto -> Multi oszcz dno ciowy czekam i czekam.
 Zobaczymy rano czym przyjdzie.

To poczekasz. Kiedyś zadeklarowałem ten rachunek u pracodawcy jako
ten, na który ma spływać pensja. Postanowiłem przetestować, czy
wszystko ok. Wykonałem przelew z zewnątrz (chyba z mbanku) i czekam,
czekam... W końcu zadzwoniłem na infolinię. Okazało się, że rachunek
oszczędnościowy jest traktowany jako "rachunek wewnętrzny" i nie
powinno się na niego robić przelewów z zewnątrz. Musieli to
przeksięgować na multikonto. A ja myślałem, że multibankowe konta są
toćka w toćkę takie same, jak w mbanku...

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-29 13:17:41
Autor: Borys Pogoreło
Ciekawe czy to nie blef ...
Dnia Mon, 29 Nov 2010 00:16:09 -0800 (PST), luc napisał(a):

[...]

 Dobrze, że ostrzegasz. I dobrze, że tylko złotówką testowałem.

 Też założyłem, że to będzie działać jak w mBanku...

 Choć z kolei na MultiMaxa chyba kiedyś wpłacałem z zewnątrz.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-11-29 05:10:24
Autor: luc
Ciekawe czy to nie blef ...
On 29 Lis, 13:17, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
Dnia Mon, 29 Nov 2010 00:16:09 -0800 (PST), luc napisa (a):

> oszcz dno ciowy jest traktowany jako "rachunek wewn trzny" i nie
> powinno si na niego robi przelew w z zewn trz. Musieli to
> przeksi gowa na multikonto. A ja my la em, e multibankowe konta s
> to ka w to k takie same, jak w mbanku...

 Dobrze, e ostrzegasz. I dobrze, e tylko z ot wk testowa em.

 Te za o y em, e to b dzie dzia a jak w mBanku...

 Cho z kolei na MultiMaxa chyba kiedy wp aca em z zewn trz.

Multimax jest ok, jeśli chodzi o przyjmowanie przelewów z zewnątrz -
to też mi potwierdzili podczas rozmowy w sprawie, o której pisałem
poprzednio.
Słabe w Multi jest to, że nie można sobie założyć kilku Multimaxów,
czy oszczędnościowych. Nie da się i koniec rozmowy...

pzdrwm
luc

Data: 2010-12-01 13:35:26
Autor: Borys Pogoreło
Ciekawe czy to nie blef ...
Dnia Mon, 29 Nov 2010 05:10:24 -0800 (PST), luc napisał(a):

Multimax jest ok, jeśli chodzi o przyjmowanie przelewów z zewnątrz -
to też mi potwierdzili podczas rozmowy w sprawie, o której pisałem
poprzednio.

 Ot, ciekawostka, złotówka wróciła dzień później na eKonto :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

[m*banki] Ciekawe czy to nie blef ...