Ciekawe czy wiecie, co oznacza znak D-40...

Data: 2010-06-28 10:42:40
Autor: krzysiek82
Ciekawe czy wiecie, co oznacza znak D-40...
G.K. pisze:
Sądząc po tym, jak na moim osiedlu i pewnie innych kierowcy jeżdzą i jeszcze się zachowują w stosunku do pieszych, to chyba nie bardzo wiecie co ten znak oznacza. A możecie się zdzwić jak doczytacie w necie.
Pozdrawiam,
Grzegorz

jednym słowem pieszy rządzi i może sobie przełazić przez ulicę a kierowca musi mu ustąpić. Nie każdy kierowca o tym wiem, o czym się kiedyś sam przekonałem przechodząc przez ulicę.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-28 10:49:00
Autor: BaX
[...]

Gorzej jak taki tuman przenosi to potem na 'normalne' drogi. W obu przypadkach nogi i ręce połamią mu się tak samo łatwo, nawet jak jemu się wydaje że znaki dają mu nietykalność.

Data: 2010-06-28 10:54:45
Autor: krzysiek82
BaX pisze:
Gorzej jak taki tuman przenosi to potem na 'normalne' drogi. W obu przypadkach nogi i ręce połamią mu się tak samo łatwo, nawet jak jemu się wydaje że znaki dają mu nietykalność.

Różnie bywa, natomiast jeśli ktoś na terenie oznaczonym D-40 zatrąbi na pieszego niosącego ciężkie siatki ze sklepu obok zasługuje na to, żeby mu zabrać kluczyki wyrzucić do pobliskich krzaków i niech sobie ich szuka, będzie miał wtedy czas do namysłu co źle zrobił. Rozwiązanie o tyle dobre, że nie łamiesz prawa.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-28 11:15:06
Autor: Robert_J
Ciekawe czy wiecie, co oznacza znak D-40...
...zabrać kluczyki wyrzucić do pobliskich krzaków i niech sobie ich szuka, będzie miał wtedy czas do namysłu co źle zrobił. Rozwiązanie o tyle dobre, że nie łamiesz prawa.

Jesteś pewien że nie łamiesz prawa? ;-))

Data: 2010-06-28 11:24:41
Autor: krzysiek82
Robert_J pisze:
  > Jesteś pewien że nie łamiesz prawa? ;-))

nie widzę przesłanek które mogłyby to sugerować.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-28 11:31:44
Autor: Tadeusz

Użytkownik "krzysiek82" <> napisał w wiadomości ...
Robert_J pisze:
 > Jesteś pewien że nie łamiesz prawa? ;-))

nie widzę przesłanek które mogłyby to sugerować.

całe szczęście że nie ty stanowisz i egzekwujesz prawo w tym kraju...

Data: 2010-06-28 11:36:50
Autor: krzysiek82
Tadeusz pisze:
całe szczęście że nie ty stanowisz i egzekwujesz prawo w tym kraju...

też się cieszę, to dosyć odpowiedzialne zajęcie, a ja wolę zarabiać na kasę lekko zwiewnie i radośnie.

--
krzysiek82

Ciekawe czy wiecie, co oznacza znak D-40...