Ciekawe grupy dyskusyjne

Data: 2009-07-06 02:54:43
Autor: Rejestrator
Ciekawe grupy dyskusyjne
Tradycyjne fora internetowe praktycznie całkowicie zastąpiły grupy dyskusyjne ale na szczęście są jeszcze ludzie którzy dyskutują na takich grupach czy znacie może jakieś fajne grupy Google bądź Usenet ?

Jestem początkującym internautą więc proszę o wyrozumiałość serdecznie pozdrawiam Konrad.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zmysłowa, odważna  i niebezpieczna...  Wyraź te trzy cechy za pomocą zdjęcia. Wyślij swoją fotkę i wygraj Karet do kina http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ftransformers.bloog.pl%2F&sid=787

Data: 2009-07-06 00:11:48
Autor: rs
Ciekawe grupy dyskusyjne
On Mon, 06 Jul 2009 02:54:43 +0200, Rejestrator <rejespam@ajlowju.pl>
wrote:

[...]

jest tylko jedna taka i miales nieszczescie wlasnie sie na niej
znalezc. <rs>

Data: 2009-07-06 03:32:50
Autor: Piotr M
Ciekawe grupy dyskusyjne
Rejestrator pisze:
[...]

LOL

--
pzdr, Piotr M
"Stirlitz musiał coś załatwić w Kancelarii Rzeszy. Podszedł do okienka,

Data: 2009-07-06 08:10:53
Autor: Kot Prezydenta
Ciekawe grupy dyskusyjne

Użytkownik "Rejestrator" <rejespam@ajlowju.pl> napisał w wiadomości news:mailman.237.1246841699.22357.pecetman.lodz.pl...

Tradycyjne fora internetowe praktycznie całkowicie zastąpiły grupy
dyskusyjne

a skąd ty to wiesz ? skoro jak piszesz

Jestem początkującym internautą

troll ?

Data: 2009-07-06 19:07:18
Autor: KILu
Ciekawe grupy dyskusyjne
Kot Prezydenta wrote:
Tradycyjne fora internetowe praktycznie całkowicie zastąpiły grupy
dyskusyjne

a skąd ty to wiesz ? skoro jak piszesz

Kiedy to prawda... niestety.

k,

Data: 2009-07-06 19:56:34
Autor: astro
Ciekawe grupy dyskusyjne
Uzytkownik Rejestrator <rejespam@ajlowjupl> napisal w wiadomosci
Tradycyjne

"Tradycyjne"? www.pl.wikipedia.org/wiki/Forum_dyskusyjne
www.pl.wikipedia.org/wiki/Usenet

fora internetowe praktycznie całkowicie zastąpiły grupy dyskusyjne

Przyklad tego, ze niedoswiadczeni uzytkownicy wybieraja rozwiazania moze
latwiejsze w obsludze, ale niekoniecznie lepsze. Szkoda, ze jak widac to
oni kreuja trendy rzadzace siecia.
www.astrofizyka.info/informatyka/usenetkonf/fora_vs_grupy_dyskusyjne.html
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info