Ciekawe ilu z polskich polityków....

Data: 2009-05-26 16:04:02
Autor: Tzva Adonai
Ciekawe ilu z polskich polityków....
... przeczytało ze zrozumieniem tekst odezwy CSU i CDU... Ja przeczytałem od deski do deski i za cholerę nie mogę pojąć, w jaki sposób
potępienie wypędzeń i zbrodni na niemieckich cywilach oraz uznanie unijnego
prawa do wyboru miejsca zamieszkania może zostać utożsamione z rzekomymi
roszczeniami terytorialnymi wobec Polski?... Dlaczego nikt w polskiej prasie nie pisze o najważniejszym postulacie jaki się
tam znalazł, który w obecnej sytuacji całkowicie niweluje szansę Turcji na
członkostwo w Unii?.. --

Data: 2009-05-26 23:44:14
Autor: Adam
[...]

Wystarczy znać najnowszą historię aby wiedzieć, czym się zwykle kończą takie niemieckie teksty - akurat wertuję polskie gazety codzienne z lat 1936-1939 i widzę dokłądnie ten sam ton i scenariusz.
Dlaczego nikt w polskiej prasie nie pisze o najważniejszym postulacie jaki się
tam znalazł, który w obecnej sytuacji całkowicie niweluje szansę Turcji na
członkostwo w Unii?..
A co Polaka obchodzi Turcja?
AC

Data: 2009-05-27 05:26:09
Autor: cirrus
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gvh3ti$au5$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co na tym Kaczory mogłyby zyskać, oni kopiują Gomułkę, tam co drugie zdanie było o odwetowcach zachodnioniemieckich, ci wschodni byli cacy.

--
stevep

Ciekawe ilu z polskich polityków....