Ciekawe jak daleko Jarek odplynie w swoje paranoje

Data: 2010-04-21 19:29:53
Autor: MarekS
Ciekawe jak daleko Jarek odplynie w swoje paranoje

Użytkownik "Eulalia Browarek"
którą teorię spiskową włączy w swoje urojenia. Macie jakieś pomysły ?

nie tylko pomysly
ja mam taka wizje ze ktos podszywajacy sie pod eulalie browarek straci swoje zycie w ciagu 36 dni.

Data: 2010-04-21 19:30:46
Autor: boukun

Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomości news:hqncmh$hfv$1newsread1.aster.pl...

[...]

Tu widać więcej piSowskich obłąkańców, którzy straszą wojną i pogromem...

boukun

Data: 2010-04-22 07:47:59
Autor: cirrus
[...]

Grozisz mu?

--
stevep

Ciekawe jak daleko Jarek odplynie w swoje paranoje