Ciekawe jak rozwiążą problem

Data: 2019-11-21 18:06:01
Autor: collie
Ciekawe jak rozwiążą problem

To że pieszy będący na chodniku przy przejsciu będzie miał pierwszeństwo już jest klepniete.

To się nazywa fiksacja. Wcale Cię nie wysyłam do lekarza
jak inni tu, bo jestem dobry pańcio. Znaj moje chamskie
serce.

Data: 2019-11-21 09:32:59
Autor: Zenek Kapelinder
Ciekawe jak rozwiążą problem
Pies uważający się za Pana. To jest dopiero fiksacja. I żeby to jakiś rottweiler był. Collie to jedna z najbardziej tęczowych rasa. Ksywki jakie sobie nadajemy o czyms znaczą. Kogut to następca T-Rexa. W historii Ziemi nie było grozniejszego ladowego drapieżnika. Fajnie być dalekim krewnym kogoś takiego jak T-Rex. Collie to sztucznie wyhodowana rasa, ojciec i matka nieznane.

Data: 2019-11-21 18:40:18
Autor: collie
Ciekawe jak rozwiążą problem

Collie to sztucznie wyhodowana rasa, ojciec i matka nieznane.

Głupiś. Masz takie samo pojęcie o rasach psów,
jak o przejściach dla pieszych. I używaniu klaksonu.

Data: 2019-11-21 09:44:41
Autor: Zenek Kapelinder
Ciekawe jak rozwiążą problem
Mieszaniny różnych ras to kundle. Collie jest mieszanina.

Data: 2019-11-21 19:07:14
Autor: collie
Ciekawe jak rozwiążą problem

Mieszaniny różnych ras to kundle. Collie jest mieszanina.

Co ja Ci tu będę... za darmo. Kup książkę Evy-Marii Kramer
"Collie długo- i krótkowłosy" (w 2000 roku kosztowała 21,30 zł),
to się dowiesz, skąd się wziął collie. Jest jeszcze książeczka
Lucyny Zboralskiej "Collie i sheltie" z 1996 roku (kosztowała
wtedy 7,60 zł). Sheltie nazywany jest przez laików małym collie,
ale to oddzielna rasa.

Data: 2019-11-21 10:10:27
Autor: Zenek Kapelinder
Ciekawe jak rozwiążą problem
Nie zaśmiecaj tematu mieszańcu.

Data: 2019-11-22 08:37:46
Autor: ToMasz
W dniu 21.11.2019 o 18:06, collie pisze:

[...]

Posłuchaj Collie. Po cholerę to piszesz? Czy teraz świat jest lepszy? Zenek pyta się o coś, nikt nie wie, nikt nie przypuszcza że odpowiedź na jego pytanie ma jakąkolwiek wartość, ale po co wzniecasz burzę?
A może jest wręcz przeciwnie. będziesz jechał przez miasto aż tu nagle ktoś zahamuje gwałtownie bo gdzieś tam pieszy szedł po chodniku. niby zawsze tak się może stać, odstęp powinien być na kilka sekund, ale co będzie gdy takie nagłe zahamowania będą nagminne?
Naukowcy zajmują się bardziej błahymi zagadnieniami, a nikt ich nie potępia.

ToMas

Data: 2019-11-22 13:14:59
Autor: collie
W dniu 22.11.2019 o 08:37, ToMasz pisze:

[...]

Czytać już umiesz, jak widzę, ale czytać ze zrozumieniem -
już nie. Jak widać. Poznaj zatem i Ty moje chamskie serce
(bo - jak wspomniałem - dobry pańcio jestem), gdyż teraz Ci
wytłumaczę jak chłop krowie na miedzy: odpowiedź na "po
cholerę?" została już udzielona (co prawda nie Tobie, ale
jednak) -

> No, nie tylko na to. Także na śmiecenie na grupie
> masz wyjebane. Tylko w ciągu trzech ostatnich dni
> najebałeś cztery wątki na ten sam temat - przejścia
> dla pieszych, każdy pod innym tytułem. Można by
> pomyśleć, że jesteś stary pojeb.

A jeśli dalej jesteś jak pijane dziecko we mgle, to
dopowiem krótkimi żołnierskimi słowy: gówno mnie obchodzi,
o co Zenek pyta. Obchodzi mi tylko to, że zachowuje się
tu jak suweren z Bałut - ma na wszystko wyjebane: ma
wyjebane na zasady odpowiadania na newsgrupie (cytowanie
przedpiścy), ma wyjebane na mnożenie wątków dotyczących
tego samego tematu - każda jego wypowiedź na ten sam
temat to osobny wątek.

Rozumiem, że Tobie taki pojeb nie przeszkadza na newsgrupie,
ale dla mnie oglądanie takich popłuczyn po Arnoldzie Buzdyganie
jest już mało śmieszne i czasem daję temu wyraz. Howgh!

Data: 2019-11-22 05:52:10
Autor: Zenek Kapelinder
Ciekawe jak rozwiążą problem
A najbardziej mam na ciebie mieszańcu wyjebane. Wcześniej napisałem że się dostosuje i będę bardzo przestrzegał nowych praw jeśli je debile wprowadza, z głupimi się nie wygra. Będę przestrzegał jako kierowca i jako pieszy. Czyli zanim wejdę na przejscie to się kilka razy upewnie czy mogę.. Zawsze w okolicach przejść będę chodził bardzo wolno i bardzo blisko krawężnika. Zrezygnowania z przejscia jak będę stał i czekał aż się takie barany jak ty zatrzymaja nikt mi nie będzie mógł zabronic a i zadnych kar za takie zachowanie też nie będzie. Spec przepisy nie są potrzebne. Potrzebna jest akcja informacyjna skierowana do pieszych, jak mają przechodzić w oparciu o istniejące przepisy. I za rok zamiast 180 zabitych na przejsciach było by o polowe mniej. Nie ma żadnego powodu zeby dawać pieszym specjalne uprawnienia. Nawet najwięksi idioci z grupy nie potrafili napisać dlaczego pieszy ma mieć uprawnienie do zatrzymania od jednego pojazdu wzwyż bo chcę przejść na drugą stronę. Mieszkam w śródmieściu. Niedaleko mam dwa przejscia bez sygnalizacji. O wiele szybciej przejdę na drugą stronę jeśli barany nie będą się zatrzymywaly zebym przeszedł. Mam nadzieję że niezadowoleni z nowych przepisów za sport narodowy uznają perfekcyjne ich przestrzeganie plus troche złośliwości jeśli będą pieszymi. Już mowili ze przepis nie będzie dotyczył tramwajów. Taki przepis to chuj nie przepis bo wprowadza zamieszanie. Albo wszyscy z metrem i koleją włącznie albo nikt.

Data: 2019-11-22 16:05:02
Autor: FreyKol
Ciekawe.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

[...]

Popieram.
Przepisy są i są jasne i proste. Nakładają obowiązki na pieszych
i na kierowców.
Potrzebna jest zmasowana akcja policji i strazy miejskiej
w rejonie przejść dla pieszych.

Kiedyś na moim osiedlu mnóstwo osób spacerowało
z psami wolno biegającymi. Straż miejska patrolowała codziennie rano.
Po paru miesiącach wszyscy prowadzą psy na smyczy,
a Straży Miejskiej już dawno nie widziałem.
Można nauczyć ? - można.

Data: 2019-12-12 19:31:59
Autor: ąćęłńóśźż
Ciekawe.
Gdzie ty mieszkasz???
Może tam, gdzie jakiegoś [p]osła czy ministra dzieci pies pogryzł???
Właśnie jestem po rozmowie (15 min.) ze srasznikami wiejskimi pod moim blokiem.
Zaparkowali na B-26 na niebieskich błyskaczach to myślałem, że na interwencję, a oni do sklepu spożywczego :-o
Po raz kolejny odmówili interwencji w sprawie samochodów zaparkowanych na ich oczach przy samych przejściach dla [pieszych (art. 49 ust. 1 pkt 1) i pkt 2) ustawy prawo o ruchu drogowym tj. postoju pojazdu na skrzyżowaniu oraz w odległości mniejszej niż 10 m przed przejściami dla pieszych w związku z art. 1 ust. 2. pkt 1) i pkt 2) prawa o ruchu drogowym).
No i ch.. im można zrobić tak na szybko.
Na dłużej szukam sposobu.

-- -- -

Data: 2019-11-22 19:12:14
Autor: kk
On 2019-11-22 13:14, collie wrote:
[...]

Masz zje..any czytnik

Data: 2019-11-22 19:20:38
Autor: collie
Ciekawe jak rozwiążą problem
W dniu 22.11.2019 o 19:12, kk pisze:

Masz zje..any czytnik

Bo?

Data: 2019-11-22 19:55:47
Autor: kk
On 2019-11-22 19:20, collie wrote:
W dniu 22.11.2019 o 19:12, kk pisze:

Masz zje..any czytnik

Bo?

Skąd mam wiedzieć. Może go zje..ałeś. Albo wybrałeś już zj..any.

Data: 2019-11-22 20:06:36
Autor: collie
W dniu 22.11.2019 o 19:55, kk pisze:

Masz zje..any czytnik

Bo?

Skąd mam wiedzieć. Może go zje..ałeś. Albo wybrałeś już zj..any.

Jak nie wiesz, to nie zabieraj głosu: trolle i ryby
głosu nie mają. Poza Zenkiem. Ale to tutejszy folklor.

Data: 2019-11-22 22:13:51
Autor: kk
On 2019-11-22 20:06, collie wrote:
[...]

Ty nie zabieraj głosu na temat niusów bo g..o dokładnie na ten temat wiesz.

Data: 2019-12-09 17:26:48
Autor: collie