Ciekawe jak rozwiążą problem

Data: 2019-11-23 13:23:29
Autor: yabba
Ciekawe jak rozwiążą problem
To że pieszy będący na chodniku przy przejsciu będzie miał pierwszeństwo już jest klepniete. Machina propagandowa ruszyła. A co z pieszymi co nie będą chcieli przejść na drugą stronę ulicy i beda stali na chodniku przy przejsciu? W ruchu pojazdów nie istnieje opisana procedura ustąpienia posiadanego pierwszenstwa. Są za to kary za zachowania niezgodne z opisanymi. To jak zrobia z pieszymi?

Nic nie zrobią. Problem interpretacji niejasnego prawa spadnie na kierowcę. Łatwiej też znaleźć podstawę do ukarania przy niejednoznacznych przepisach.

yabba

Data: 2019-11-23 05:17:57
Autor: Zenek Kapelinder
Ciekawe jak rozwiążą problem
Nie chodzi mi o interpretację niejasnego prawa. Chodzi o jego praktyczne zastosowanie. Samochody są w określonym celu i nie jest tym celem stanie przed przejściami na które potencjalnie może ktoś wejść. Zwlaszcza ze jak do tej pory ci co lansują mode bezwzględnego pierwszenstwa pieszych przed przejsciem nie potrafią dać żadnych argumentów dlaczego pieszy ma mieć ekstra przywileje. Jesli daje się komuś bezwzględne pierwszenstwo przed przejsciem to musi być system kar za niestosowanie się do pierwszenstwa. Inaczej będę grał w chuja z kierowcami. Będę energicznie podchodzil do przejscia a jak już się zatrzyma kilka samochodow, w tym ostatni na kufrze przedostatniego, to wyjmę telefon i będę udawal ze przez niego gadam stojąc pol metra od krawężnika. W miarę możliwości tak będę grał w chuja z kierowcami. Moge rowniez udawać że mam problemy z chodzeniem i przechodzić 20 razy dłużej niż to normalnie trwa. Jesli kierowcy chcą się bez walki zgodzić na duże utrudnienie, dodatkowy koszt, stratę czasu tylko dlatego że rocznie na własne życzenie ginie niecale 300 osób to im nowe przepisy się należą. Jesli zrobia takie chujowe przepisy jak mówił premier to się do nich dostosuje w wersji jednoosobowego  strajku wloskiego. Gdybym miał się zakładać jaki będzie bilans wypadków na przejsciach po roku dzialania nowych przepisów to bym obstawiał liczbe zabitych pomiędzy 800 a 1000.

Data: 2019-11-28 06:31:09
Autor: Zenek Kapelinder
Ciekawe jak rozwiążą problem
Tam niech uprawiają aborygeni i słoiki. Chyba czegoś nie rozumiesz i muszę szerzej wytlumaczyc. Jesli kierowca jedzie po drodze z pierwszenstwem i za nim jakas ilość samochodów. To z pierwszeństwa na korzyść innego kierowcy może zrezygnować tylko w szczególnych przypadkach. Jak by się bez sensu zatrzymywał to mógłby być ukarany za blokowanie/utrudnianie ruchu na jezdni. Jesli piesi dostana pierwszenstwo przed pojazdami na przejsciach to jednostki którym się to nie podoba, mnie na przykład, mogą wykorzystywać przywilej też do utrudniania/blokowania ruchu.

Data: 2019-11-28 15:59:01
Autor: J.F.
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0f177765-441b-40ce-a55b-253506492e6a@googlegroups.com...
[...]

Uzasadnieniem jest ta ilosc samochodow za nim.
Sa miejsca, gdzie jakby kazdy egzekwowal swoje pierwszenstwo, to na bocznej ulicy czekalbys godzine, dwie, trzy ...

I kierowcy to rozumieja i kulturalnie wpuszczaja samochody.
A nawet pieszych, tylko potem na lewym pasie jest masakra :-)

Nawiasem mowiac - jak wpuszczony samochod chce prosto w lub w lewo, to tez potrafi byc masakra.
No ale samochod nie ma pierwszenstwa, a pieszy juz ma ...

J.

Data: 2019-11-28 08:02:50
Autor: Zenek Kapelinder
Ciekawe jak rozwiążą problem
Tego JF już nie zauwazyles?  Jesli piesi dostana pierwszenstwo przed pojazdami na przejsciach to jednostki którym się to nie podoba, mnie na przykład, mogą wykorzystywać przywilej też do utrudniania/blokowania ruchu.

Data: 2019-11-28 17:52:20
Autor: FreyKol
Ciekawe. Zenek grozi.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Jesli piesi dostana pierwszenstwo przed pojazdami na przejsciach to
jednostki którym się to nie podoba, mnie na przykład, mogą wykorzystywać
przywilej też do utrudniania/blokowania ruchu.

Podpadasz pod art. 3.1. PoRD i w Kodeksie Wykroczeń na pewno
coś jest na takich jak ty.

PoRD Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
obowiązani ...., unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować
zagrożenie
bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w
związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić
kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie.

Data: 2019-11-29 01:12:16
Autor: yabba
[...]

Masz rację, nie rozumiem celu Twojego planu? Czy możesz mi wytłumaczyć dlaczego chcesz utrudniać/blokować ruch?

yabba

Data: 2019-11-29 04:49:41
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-11-29 o 01:12, yabba pisze:

[...]

A przypomnij sobie jak to było w dzieciństwie?
Mama nie pozwoliła iść grać w piłkę to zrobiłeś jej na złość
i nie zjadłeś obiadu. Ty jest podobna propozycja tylko w wykonaniu
dorosłego. A może tylko ja uważam go za dorosłego?

Pozdrawiam

Data: 2019-11-29 04:01:04
Autor: andal
On Fri, 29 Nov 2019 04:49:41 +0100, RadoslawF wrote:

[...]

mama cie po lbie bila i zostales debilem

Data: 2019-11-29 07:38:51
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-11-29 o 05:01, andal pisze:

[...]

Nie.
Ale miło że nam wyjaśniasz dlaczego ty nim jesteś.

Pozdrawiam

Data: 2019-11-29 09:15:50
Autor: yabba
W dniu 29-11-2019 o 04:49, RadoslawF pisze:
[...]

Nie przypominam sobie, żebym tak robił. Takie postępowanie byłoby nielogiczne.
Więc nadal nie rozumiem dlaczego utrudniać kierowcom z powodu zmiany przepisów.

yabba

Data: 2019-11-29 10:05:27
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-11-29 o 09:15, yabba pisze:

[...]

Tylko dla normalnego dorosłego. Dla dzieciaka już niekoniecznie.

Więc nadal nie rozumiem dlaczego utrudniać kierowcom z powodu zmiany przepisów.

Dziecięca logika.

Pozdrawiam

Ciekawe jak rozwiążą problem