Ciekawe jak tam samopoczucie RPO ?

Data: 2010-01-22 17:52:59
Autor: ATK
Ciekawe jak tam samopoczucie RPO ?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hzounvj5o344$.1v92nx61lxh5u$.dlg40tude.net...
Tusku i Kopacz nadal mają trafić przed Trybunał Stanu, czy tylko wystarczy
że podadzą się do dymisji, za to że "szczepień nie było" ?

Włoski minister zdrowia Ferruccio Fazio oznajmił w piątek, że jego resort
zastanawia się, co zrobić z 19 milionami niewykorzystanych szczepionek
przeciwko nowej grypie. Akcja masowych szczepień poniosła we Włoszech
kompletne fiasko: zaszczepiło się około 800 tysięcy osób. Kupiono zaś 24
mln ampułek za 184 miliony euro.

A da sie z tych szczepionek bimber pedzic ?
Jak da to ja mam pomysl co z tym zrobic.

Ciekawe jak tam samopoczucie RPO ?