Ciekawe ksiazki!!!

Data: 2010-01-11 17:35:48
Autor: Wojtek
Ciekawe ksiazki!!!
Część Aniu!!!
Przesyłam Ci trochę tytułów w/g mojego gustu
Pierwszą pozycję zapisz na kartce i przekaż mamie.
1. Jeff Feldhann i Shaunti Feldhann- "Tylko dla mężczyzn- prosty i jasny przewodnik po duszy kobiety"
Ps. Polecam to Emilowi- naprawdę.
A teraz dla Ciebie.

2. Wiesław Kielar- Anus Mundi ( o obozie Auschwitz)
3. Wiktor Suworow- (o II wojnie i okolicach)
4. Waldemar Łysiak- wszystkie polecam
5. John Cleary "Za horyzontem"
6. Gabriel Meretit- "Noc generała" (o stanie wojennym)
7. Jerzy Kukuczka- "Mój pionowy świat" (o himalaiźmie i wspinaczce"
8. Latifa- "Ukradziona twarz" (o życiu kobiet w kulturze islamskiej)
9. Antoni Ferdynand Ossendowski- "Przez kraj ludzi, zwierząt i bogów" (baaaaaaardzo ciekawa)
10. Thor Heyerdahl - "Wyprawa Kon-Tiki"
11. Bogusław Wołoszański- z serii sensacje XX wieku (film tajemnica twierdzy szyfrów oparty był na jego książce)
12. Rolicki Janusz- "Przerwana dekada" (o Edwardzie Gierku)
13. Walter Schellemberg ="Wspomnienia" (pamiętniki jednego z szefów wywiadu III Rzeszy)
Na początek tyle:
Przyjemnego czytania
Pozdrowionka
W"ó"jek Wojtek

Data: 2010-01-11 10:48:48
Autor: witek
Ciekawe ksiazki!!!
Wojtek wrote:
CzêœÌ Aniu!!!

Ania poszła na ryby.

Data: 2010-01-11 17:47:15
Autor: Tomek
Ciekawe ksiazki!!!
Dnia 11-01-2010 o 17:35:48 Wojtek <klimwoj_ciach@friko6.onet.pl>  napisał(a):

CzêœÌ Aniu!!!
Przesy³am Ci trochê tytu³ów w/g mojego gustu
PierwszÂą pozycjĂŞ zapisz na kartce i przekaÂż mamie.
1. Jeff Feldhann i Shaunti Feldhann- "Tylko dla mĂŞÂżczyzn- prosty i jasny
przewodnik po duszy kobiety"
Ps. Polecam to Emilowi- naprawdĂŞ.
A teraz dla Ciebie.

2. WiesÂław Kielar- Anus Mundi ( o obozie Auschwitz)
3. Wiktor Suworow- (o II wojnie i okolicach)
4. Waldemar ÂŁysiak- wszystkie polecam
5. John Cleary "Za horyzontem"
6. Gabriel Meretit- "Noc generaÂła" (o stanie wojennym)
7. Jerzy Kukuczka- "MĂłj pionowy Âświat" (o himalaiÂźmie i wspinaczce"
8. Latifa- "Ukradziona twarz" (o Âżyciu kobiet w kulturze islamskiej)
9. Antoni Ferdynand Ossendowski- "Przez kraj ludzi, zwierzÂąt i bogĂłw"
(baaaaaaardzo ciekawa)
10. Thor Heyerdahl - "Wyprawa Kon-Tiki"
11. BogusÂław WoÂłoszaĂąski- z serii sensacje XX wieku (film tajemnica  twierdzy
szyfrów oparty by³ na jego ksi¹¿ce)
12. Rolicki Janusz- "Przerwana dekada" (o Edwardzie Gierku)
13. Walter Schellemberg ="Wspomnienia" (pamiĂŞtniki jednego z szefĂłw  wywiadu
III Rzeszy)
Na poczÂątek tyle:
Przyjemnego czytania
Pozdrowionka
W"Ăł"jek Wojtek

To jakiś szyfrogram CBA?

--
Tomek

Data: 2010-01-12 07:53:58
Autor: Jacek
Ciekawe ksiazki!!!
Agent Wojtek?

Data: 2010-01-11 18:30:28
Autor: Maciek
Ciekawe ksiazki!!!
Wojtek napisał(a) w <hifkm9$b39$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

Część Aniu!!!
/ciach/
Czy ty jesteś TEN Wojtek, co ma też 12 lat?

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-01-11 09:34:03
Autor: SzalonyKapelusznik
Ciekawe ksiazki!!!
On 11 Sty, 18:30, Maciek <free...@emti.one.nospam.pl> wrote:
Wojtek napisał(a) w <hifkm9$b3...@nemesis.news.neostrada.pl> :

> Część Aniu!!!

/ciach/
Czy ty jesteś TEN Wojtek, co ma też 12 lat?

> [...]

Sadzac po lekturach pewnie tak. Wyrywa 12-letnie Anie na pomoc w
nauce.

Data: 2010-01-12 20:06:36
Autor: Wojtek
Ciekawe ksiazki!!!

Użytkownik "Maciek" <freesco@emti.one.nospam.pl> napisał w wiadomości news:hifnsg$ctu$1nemesis.news.neostrada.pl...
Wojtek napisał(a) w <hifkm9$b39$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

Część Aniu!!!
/ciach/
Czy ty jesteś TEN Wojtek, co ma też 12 lat?

Nie
Ten co ma 12,5 :))))))))))
Przepraszam wszystkich, nie wiem jakim cudem poszło to na grupę
Jakaś pomroczność jasna:))))))

Data: 2010-01-11 19:53:45
Autor: pluton
Ciekawe ksiazki!!!
Pozdrowionka
W"ó"jek Wojtek

Przychodzi starsza pani do skarbowego zlozyc zeznanie.
Wypelnila wszystko, oddala druki a urzedniczka mowi:
-jeszcze prosze sie podpisac.
-A jak mam sie podpisac ?
-No tak, jak na przyklad podpisuje sie pani na listach.
Wiec staruszka machnela: "Caluje mocno, babcia Alina".

Nullification

Ciekawe ksiazki!!!