Ciekawe ksiazki!!!

Data: 2010-01-11 17:47:15
Autor: Tomek
Ciekawe ksiazki!!!
Dnia 11-01-2010 o 17:35:48 Wojtek <klimwoj_ciach@friko6.onet.pl>  napisaÅ‚(a):

Czê¶æ Aniu!!!
Przesy³am Ci trochê tytu³ów w/g mojego gustu
Pierwsz± pozycjê zapisz na kartce i przeka¿ mamie.
1. Jeff Feldhann i Shaunti Feldhann- "Tylko dla mê¿czyzn- prosty i jasny
przewodnik po duszy kobiety"
Ps. Polecam to Emilowi- naprawdê.
A teraz dla Ciebie.

2. Wies³aw Kielar- Anus Mundi ( o obozie Auschwitz)
3. Wiktor Suworow- (o II wojnie i okolicach)
4. Waldemar £ysiak- wszystkie polecam
5. John Cleary "Za horyzontem"
6. Gabriel Meretit- "Noc genera³a" (o stanie wojennym)
7. Jerzy Kukuczka- "Mój pionowy ¶wiat" (o himalai¼mie i wspinaczce"
8. Latifa- "Ukradziona twarz" (o ¿yciu kobiet w kulturze islamskiej)
9. Antoni Ferdynand Ossendowski- "Przez kraj ludzi, zwierz±t i bogów"
(baaaaaaardzo ciekawa)
10. Thor Heyerdahl - "Wyprawa Kon-Tiki"
11. Bogus³aw Wo³oszañski- z serii sensacje XX wieku (film tajemnica  twierdzy
szyfrów oparty by³ na jego ksi±¿ce)
12. Rolicki Janusz- "Przerwana dekada" (o Edwardzie Gierku)
13. Walter Schellemberg ="Wspomnienia" (pamiêtniki jednego z szefów  wywiadu
III Rzeszy)
Na pocz±tek tyle:
Przyjemnego czytania
Pozdrowionka