Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Ciekawe o Katastrofie

Ciekawe o Katastrofie

Data: 2010-05-21 11:32:30
Autor: Bombelek
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf65144$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
http://www.fakt.pl/Eksperci-od-nawigacji-Piloci-tupolewa-zmyleni-celowo,artykuly,72528,1.html


Dlatego piloci nie zdawali sobie sprawy, że lecą bardzo nisko. Zdaniem specjalistów to przypuszczenie potwierdza ujawniony wczoraj przez prokuraturę fakt, że piloci do ostatniej chwili korzystali z tzw. autopilota. Gdyby mieli prawidłowe dane z satelity i wiedzieli, że są tuż nad ziemią, sami sterowaliby samolotem. Tymczasem autopilota, który – na podstawie (być może fałszywych) danych z satelity – sterował wysokością maszyny, wyłączyli dopiero pięć sekund przed katastrofą.


Prawidłowo wyciągnięte wnioski. Tylko debil lecialby
tak nisko na autopilocie, Ci piloci debilami nie byli.

Tomy M.

Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie wiedzieli gdzie są. 2-gi wniosek: ktoś im kazał lądować wieć sami nic nie widząc włączyli autopilota. Trzeba będzie weryfikować krypty na Wawwelu!

Data: 2010-05-21 03:01:28
Autor: Hans Kloss
Ciekawe o Katastrofie
On 21 Maj, 11:32, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:

Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie wiedzieli
gdzie są.
Takim samolotem tylko podobni tobie geniusze lądują "na wzrok"

2-gi wniosek: ktoś im kazał lądować wieć sami nic nie widząc
włączyli autopilota. Trzeba będzie weryfikować krypty na Wawwelu!
Wniosek zaiste godny debila, albo nawet gorzej- platfonsa.
J-23

Data: 2010-05-21 12:16:40
Autor: CeSaR
Ciekawe o Katastrofie
>Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie >wiedzieli
gdzie są.
Takim samolotem tylko podobni tobie geniusze lądują "na wzrok"

Intrygujące. Idąc dalej tym tokiem myślenia brak widocznosci w zasadzie nie powinien niczemu przeszkadzać. Skoro i tak się nie ląduje na wzrok to włączamy magiczny pstryczek-elektryczek, kawka, herbatka, i czekamy aż schody pod drzwi podstawią. Pełny looz...

C

Data: 2010-05-21 10:38:43
Autor: Hans Kloss
Ciekawe o Katastrofie
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):
> >Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie > >wiedzieli
>> gdzie są.
>Takim samolotem tylko podobni tobie geniusze lądują "na wzrok"

Intrygujące. Idąc dalej tym tokiem myślenia brak widocznosci w zasadzie nie powinien niczemu przeszkadzać.

I nie przeszkadza. Możliwe jest lądowanie nawet na 0% widoczności, pod
warunkiem odpowiedniego wyposażenia (na lotnisku i w samolocie). Przy
wyposażeniu gorszej jakości do lądowania wymagane są jednak dodatkowo
odpowiednie warunki widoczności (mimo że lądowanie i tak odbywa się na
podstawie wskazań przyrządów) których wówczas na lotnisku smoleńskim ponoć nie
było. Jest jeden drobny szkopuł- prezydencki samolot nie rozbił się w czasie
lądowania (wtedy katastrofę można by wytłumaczyć niepotrzebną brawura pilota)
tylko W CZASIE PODCHODZENIA DO LĄDOWANIA a to czyni wszelkie bredzenia o
zmuszaniu pilota gówno wartymi palikocizmami.

--


Data: 2010-05-21 12:47:24
Autor: Bombelek
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht5nrj$rup$1inews.gazeta.pl...
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):

> >Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie
> >wiedzieli
>> gdzie są.
>Takim samolotem tylko podobni tobie geniusze lądują "na wzrok"

Intrygujące. Idąc dalej tym tokiem myślenia brak widocznosci w zasadzie nie
powinien niczemu przeszkadzać.

I nie przeszkadza. Możliwe jest lądowanie nawet na 0% widoczności, pod
warunkiem odpowiedniego wyposażenia (na lotnisku i w samolocie). Przy
wyposażeniu gorszej jakości do lądowania wymagane są jednak dodatkowo
odpowiednie warunki widoczności (mimo że lądowanie i tak odbywa się na
podstawie wskazań przyrządów) których wówczas na lotnisku smoleńskim ponoć nie
było. Jest jeden drobny szkopuł- prezydencki samolot nie rozbił się w czasie
lądowania (wtedy katastrofę można by wytłumaczyć niepotrzebną brawura pilota)
tylko W CZASIE PODCHODZENIA DO LĄDOWANIA a to czyni wszelkie bredzenia o
zmuszaniu pilota gówno wartymi palikocizmami.

--

Ot znawca pilotażu się odezwał! Twoja wiedza o lotnictwie pewnie sprowadza się do puszczania latawców w dzieciństwie.
Brak logiki w tym co piszesz: pilot podchodził do lądowania bo mu kazano lądować! Idź na spacer dziadziuś.

Data: 2010-05-21 12:55:21
Autor: CeSaR
Ciekawe o Katastrofie

>Takim samolotem tylko podobni tobie geniusze lądują "na wzrok"

Intrygujące. Idąc dalej tym tokiem myślenia brak widocznosci w zasadzie nie
powinien niczemu przeszkadzać.

I nie przeszkadza. Możliwe jest lądowanie nawet na 0% widoczności, pod
warunkiem odpowiedniego wyposażenia (na lotnisku i w samolocie). Przy
wyposażeniu gorszej jakości do lądowania wymagane są jednak dodatkowo
odpowiednie warunki widoczności (mimo że lądowanie i tak odbywa się na
podstawie wskazań przyrządów) których wówczas na lotnisku smoleńskim ponoć nie
było. Jest jeden drobny szkopuł- prezydencki samolot nie rozbił się w czasie
lądowania (wtedy katastrofę można by wytłumaczyć niepotrzebną brawura pilota)
tylko W CZASIE PODCHODZENIA DO LĄDOWANIA a to czyni wszelkie bredzenia o
zmuszaniu pilota gówno wartymi palikocizmami.


Kiedy kończy się podchodzenie a zaczyna lądowanie? Na dupnym lotnisku powinna być ta widoczność czy nie powinno jej być?

C

Data: 2010-05-21 13:44:29
Autor: Tomy M.
Ciekawe o Katastrofie
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:ht5opk$k2v$1news.onet.pl...

Kiedy kończy się podchodzenie a zaczyna lądowanie? Na dupnym lotnisku powinna być ta widoczność czy nie powinno jej być?

  Katastrofy przy lądowaniu kończą się rozbiciem
na płycie pasa lub ZA nim.
Tutaj było podejście do lądowania ... które
nie zmusza pilota do lądowania, może nie widzac
pasa polecieć dalej na następne kolo nad
lotniskiem. Czasami lata się godzinę i dłużej
wykonując co jakiś czas "przymiarkę do lądowania".
Zależy to od tłoku nad lotniskiem i szybkości
zmian pogody.

Tomy M.

Data: 2010-05-21 14:06:28
Autor: PaPi
Ciekawe o Katastrofie
Tutaj było podejście do lądowania ... które
nie zmusza pilota do lądowania, może nie widzac
pasa polecieć dalej na następne kolo nad
lotniskiem. Czasami lata się godzinę i dłużej
wykonując co jakiś czas "przymiarkę do lądowania".
Zależy to od tłoku nad lotniskiem i szybkości
zmian pogody.

Yhy. A skad to wiesz ? Jestes pilotem ? Czy znow - znajomy pilot, jak z tymi znajomymi ankieterami OBOPu ?

http://bi.gazeta.pl/im/3/7765/m7765863.jpg
I tak sie sobie robi kola nad lotniskiem na podejsciu do pasa ? :-)

Data: 2010-05-21 15:37:20
Autor: Tomy M.
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bf6774e$1news.home.net.pl...
Tutaj było podejście do lądowania ... które
nie zmusza pilota do lądowania, może nie widzac
pasa polecieć dalej na następne kolo nad
lotniskiem. Czasami lata się godzinę i dłużej
wykonując co jakiś czas "przymiarkę do lądowania".
Zależy to od tłoku nad lotniskiem i szybkości
zmian pogody.

Yhy. A skad to wiesz ? Jestes pilotem ? Czy znow - znajomy pilot, jak z tymi znajomymi ankieterami OBOPu ?

Latam samolotami.

Tomy M.

Data: 2010-05-21 15:42:51
Autor: CeSaR
Ciekawe o Katastrofie
Latam samolotami.

Ja chodzę do kościoła. Ale mszy bym nie odprawił.

C

Data: 2010-05-21 15:44:29
Autor: Tomy M.
Ciekawe o Katastrofie
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf68c92$0$2587$65785112news.neostrada.pl...

Latam samolotami.

Jako pasażer.
Ale różnymi ... wlącznie z helikopterem, sterowcem, AN'em
Wilgą itp.
np. w przyszłym tygodniu mam sesję fotograficzną z AN'a :-)

Tomy M.

Data: 2010-05-21 12:32:15
Autor: Bombelek
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c168739a-3ff4-4db7-8f7c-012a6101d426o15g2000vbb.googlegroups.com...
On 21 Maj, 11:32, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:

Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie wiedzieli
gdzie są.
Takim samolotem tylko podobni tobie geniusze lądują "na wzrok"

2-gi wniosek: ktoś im kazał lądować wieć sami nic nie widząc
włączyli autopilota. Trzeba będzie weryfikować krypty na Wawwelu!
Wniosek zaiste godny debila, albo nawet gorzej- platfonsa.
J-23

Jesteś psychopatą człowieku! Nie masz argumentów więc stajesz się wulgarny.

Data: 2010-05-21 10:41:29
Autor: Hans Kloss
Ciekawe o Katastrofie
Bombelek <bombelek@o2.pl> napisał(a): 
Jesteś psychopatą człowieku!
Jesteś durniem człowieku. Jakich argumentów (oprócz bezpośrednich bodźców
fizycznych) można użyć wobec durnia, w dodatku bredzącego i złośliwie
trollującego na grupie palikociarskiego durnia jakim bez wątpienia jesteś?
J-23

--


Data: 2010-05-21 12:44:36
Autor: Bombelek
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht5o0o$sbd$1inews.gazeta.pl...
Bombelek <bombelek@o2.pl> napisał(a):

Jesteś psychopatą człowieku!
Jesteś durniem człowieku. Jakich argumentów (oprócz bezpośrednich bodźców
fizycznych) można użyć wobec durnia, w dodatku bredzącego i złośliwie
trollującego na grupie palikociarskiego durnia jakim bez wątpienia jesteś?
J-23

--

Jesteś psychopatą człowieku! Nie masz argumentów więc machasz łapkami? Pewnie dzieci.wnuki też bijesz kiedy nie zgadzają się z twoim zdaniem. idź na spacer dziadek. Dotleń swój stetryczały mózg.

Data: 2010-05-21 11:54:14
Autor: Tomy M.
Ciekawe o Katastrofie
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf65330$0$19174$65785112news.neostrada.pl...

Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie wiedzieli gdzie są. 2-gi wniosek: ktoś im kazał lądować wieć sami nic nie widząc włączyli autopilota. Trzeba będzie weryfikować krypty na Wawwelu!

Pilotem to Ty nie zostaniesz na pewno.
Piloci nie latają nawet na 200 metrach na autopilocie!
Żadni piloci! Na takich wysokościach nie lata się
na autopilocie.


Tomy M.

Data: 2010-05-21 12:31:10
Autor: Bombelek
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf65849$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf65330$0$19174$65785112news.neostrada.pl...

Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie wiedzieli gdzie są. 2-gi wniosek: ktoś im kazał lądować wieć sami nic nie widząc włączyli autopilota. Trzeba będzie weryfikować krypty na Wawwelu!

Pilotem to Ty nie zostaniesz na pewno.
Piloci nie latają nawet na 200 metrach na autopilocie!
Żadni piloci! Na takich wysokościach nie lata się
na autopilocie.


Tomy M.

Nie mam zamiaru latać nawet na szybowcu! Skoro piloci nie włączyli autopilota to kto go włączył? Nie mów!?! ON?

Data: 2010-05-21 12:41:42
Autor: Tomy M.
Ciekawe o Katastrofie
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf660f0$0$2594$65785112news.neostrada.pl...

Nie mam zamiaru latać nawet na szybowcu! Skoro piloci nie włączyli autopilota to kto go włączył? Nie mów!?! ON?

Lata się na autopilocie jednak nie podchodzi do
lądowania. To urządzenie być może pilot chcial wykorzystać
do przelotu NAD LOTNISKIEM. Ciekaw jestem czy to
automat jako pierwszy "zwiększył ciąg silników" na ziemią
czy też zrobił to dopiero pilot...(?)

Tomy M.

Data: 2010-05-21 12:51:10
Autor: Bombelek
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf66368$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf660f0$0$2594$65785112news.neostrada.pl...

Nie mam zamiaru latać nawet na szybowcu! Skoro piloci nie włączyli autopilota to kto go włączył? Nie mów!?! ON?

Lata się na autopilocie jednak nie podchodzi do
lądowania. To urządzenie być może pilot chcial wykorzystać
do przelotu NAD LOTNISKIEM. Ciekaw jestem czy to
automat jako pierwszy "zwiększył ciąg silników" na ziemią
czy też zrobił to dopiero pilot...(?)

Tomy M.


Jeżeli kiedykolwiek zaliczyłem cię do psychopatów typu hans,raff czy awe to przepraszam.
Masz rację, najtrudniejsza jest odpowiedź na pytanie: dlaczego piloci byli zaskoczeni, że znaleźli się właśnie w tym miejscu?
Cała sprawa jest tajemnicza. Zastanawiam się czym było podyktowane orędzie Jarosława Kaczyńskiego do przyjaciół Moskali?
Propaganda wyborczą, a to oznacza, że ten cały tekst w orędziu to lipa. Strachem, że będzie następny?

Data: 2010-05-21 13:30:40
Autor: CeSaR
Ciekawe o Katastrofie
Masz rację, najtrudniejsza jest odpowiedź na pytanie: dlaczego piloci byli zaskoczeni, że znaleźli się właśnie w tym miejscu?

Czemu zakładasz że byli?
Bo ja zakładam, że niestety pomylili się. Jestem mówiąc szczerze daleki od jakichś teorii spiskowych.
1. Byli za nisko - OK. O ile za nisko? Pamiętajmy że prędkość opadania została oceniona na ok. 8m/s. Gdyby byli wyżej o 50m to dało by to 6s więcej.
 Czy wyłączenie autopilota o 11s a nie o 5s przed lądowaniem jest OK?
2. Brak widoczności we mgle, wg teorii spiskowych mgła była spreparowana przez Rosjan po to, żeby można było zakłócać wysokość i doprowadzić do katastrofy. Więc powraca pytanie nr 1.
3. Skoro Rosjanie zrobili mgłę to po kiego ch..ooja przed nią ostrzegali? Polscy piloci z jaka też przed nią ostrzegali...
4. Skoro lotnisko wg teorii spiskowych też było nieprzygotowane to po cholerę wysyłali TU na inne lotniska?

Mnie się to jakoś lekko w zamach nie układa.

C

Data: 2010-05-21 13:41:34
Autor: Tomy M.
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:ht5qrt$r9n$1news.onet.pl...
Masz rację, najtrudniejsza jest odpowiedź na pytanie: dlaczego piloci byli zaskoczeni, że znaleźli się właśnie w tym miejscu?

Czemu zakładasz że byli?
Bo ja zakładam, że niestety pomylili się. Jestem mówiąc szczerze daleki od jakichś teorii spiskowych.

Wszyscy CZTEREJ?

1. Byli za nisko - OK. O ile za nisko? Pamiętajmy że prędkość opadania została oceniona na ok. 8m/s. Gdyby byli wyżej o 50m to dało by to 6s więcej.
Czy wyłączenie autopilota o 11s a nie o 5s przed lądowaniem jest OK?

Na autopilocie można przelecieć nad lotniskiem, na
bezpiecznej i stałej wysokości.

2. Brak widoczności we mgle, wg teorii spiskowych mgła była spreparowana przez Rosjan po to, żeby można było zakłócać wysokość i doprowadzić do katastrofy. Więc powraca pytanie nr 1.
3. Skoro Rosjanie zrobili mgłę to po kiego ch..ooja przed nią ostrzegali? Polscy piloci z jaka też przed nią ostrzegali...
4. Skoro lotnisko wg teorii spiskowych też było nieprzygotowane to po cholerę wysyłali TU na inne lotniska?

Kto wysyłał?
Nie myślisz chyba że organizując taki zamach wtajemnicza się
w plany "chłopaków z lotniska pod Smoleńskiem" ?!!!

Jak myslisz ilu ludzi wykonywalo zamach na Litwinienkę?
Myslisz że pół knajpy było "w temacie"?

O takim zamachu, za pomocą zakłócania GPS wiedziało
prawdopodobnie tylko kilka osób. Nie potrzeba do tego
sztabu ludzi.

Poczytaj opinię fachowców z KGB/GRU, lepszego od Suworowa nie ma.
http://www.fakt.pl/Suworow-Rosjanie-chcieli-utrudnic-ladowanie-Kaczynskiemu,artykuly,72346,1.html

Suworow nie dopuszcza nawet możliwości że nie próbowano
przeszkadzać w podróży Kaczyńskiego do Katynia... pytanie
czy faktycznie chcieli puścić bąka ... a wyleciało więcej.

Tomy M.

Data: 2010-05-21 14:20:14
Autor: CeSaR
Ciekawe o Katastrofie
Wszyscy CZTEREJ?

Czterech siedzi i w okna patrzy? Przecież mają podzielone zadania i każdy pilnuje swego. Oni się nie dublują całą czwórką.

Na autopilocie można przelecieć nad lotniskiem, na
bezpiecznej i stałej wysokości.

Wysokość spadała. Dość skutecznie.

Kto wysyłał?
Nie myślisz chyba że organizując taki zamach wtajemnicza się
w plany "chłopaków z lotniska pod Smoleńskiem" ?!!!

Lotnisko pod Smoleńskiem. Piloci z Jak-a. Istotny jest fakt, że byli ostrzegani o mgle i proponowano im inne lotniska.  Kupy się nie trzyma ta teoria spiskowa.
Skoro GRU/KGB i inne gówna chcieli pierdnąć to albo byli wielkimi frajerami albo sam już nie wiem co.
Przy dobrej widoczności gówno by im dało zakłócanie wysokościomierzy i innych przyrządów. Do tego, żeby zadziałało zakłócanie potrzebna była mgła. I mgła była. Tylko po kiego wała w takim razie były ostrzeżenia przed mgłą? I to kilkukrotne? Żeby zmylić przeciwnika? Na co liczyli? Że Polacy nie uwierzą w ostrzeżenia? Po kiego były sugestie o innych lotniskach? Po cholerę ten autopilot?
Jedyne rozwiązanie jest takie, że piloci byli w zmowie......
Na grupę lotniczą ktoś wrzucił taki link;
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7913858,Wina_zalogi__ale_nie_tylko_.html

Jak myslisz ilu ludzi wykonywalo zamach na Litwinienkę?
Myslisz że pół knajpy było "w temacie"?

Poczytaj opinię fachowców z KGB/GRU, lepszego od Suworowa nie ma.
http://www.fakt.pl/Suworow-Rosjanie-chcieli-utrudnic-ladowanie-Kaczynskiemu,artykuly,72346,1.html

" Nie mam dowodów na potwierdzenie tezy, że samolot strącili agenci rosyjskich służb specjalnych, ale jest rzeczą pewną, że byliby do tego zdolni - mówi kategorycznie Suworow."
No i?
Jestem przekonany, że mógłbym w określonych warunkach zrobić komuś kuku. Czy już powinienem za to siedzieć?

C

Data: 2010-05-21 14:55:25
Autor: PaPi
Ciekawe o Katastrofie
Lotnisko pod Smoleńskiem. Piloci z Jak-a. Istotny jest fakt, że byli
ostrzegani o mgle i proponowano im inne lotniska.  Kupy się nie trzyma ta
teoria spiskowa.


Ty chyba nie znasz podstawy podstaw wszystkich teorii spiskowych ?
Jesli cos nie pasuje do misternie ulozonej "logicznej" lamiglowki jest do wlasnie DOWODEM na jej prawdziwosc. A dlaczego jest to koronny dowod ? Bo ci knujacy robi wszystko by uwiarygodnic ich wersje przez co logiczny wywod nie jest 100% ciagly.

Data: 2010-05-21 15:12:23
Autor: Tomy M.
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:ht5toq$5o9$1news.onet.pl...
Wszyscy CZTEREJ?

Czterech siedzi i w okna patrzy? Przecież mają podzielone zadania i każdy pilnuje swego. Oni się nie dublują całą czwórką.

  Dublują, w wielu zadaniach. Co najmniej dwóch
z nich dubluje się całkowicie. Obsługa pilotowania
tego samolotu składa się w/g producenta z TRZECH OSÓB.

Wysokość spadała. Dość skutecznie.

Przeczytaj temat wyżej: RADIOWYSOKOŚCIOMIERZ

Lotnisko pod Smoleńskiem. Piloci z Jak-a. Istotny jest fakt, że byli ostrzegani o mgle i proponowano im inne lotniska.  Kupy się nie trzyma ta teoria spiskowa.

Jaka teoria? O DEBILACH PILOTACH czy o tym że
ktoś Kaczyńskiemu życzył śmierci?

Tomy M.

Data: 2010-05-21 15:38:35
Autor: CeSaR
Ciekawe o Katastrofie
Jaka teoria? O DEBILACH PILOTACH czy o tym że
ktoś Kaczyńskiemu życzył śmierci?

Ktoś tu pisał o debilach pilotach? I to dużymi literami?
Nie przypominam sobie.
A gdyby KGB/GRU chciało spuścić Kaczyńskiego po brzytwie to zrobiliby to w znacznie bardziej bezpieczny dla siebie sposób.

C

Data: 2010-05-21 06:46:45
Autor: Hans Kloss
Ciekawe o Katastrofie
On 21 Maj, 15:38, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

A gdyby KGB/GRU chciało spuścić Kaczyńskiego po brzytwie to zrobiliby to w
znacznie bardziej bezpieczny dla siebie sposób.

No to wyjaśnij nam nieuczonym jakie niebezpieczeństwo groziłoby
szefowi gru/kgb (obecnie FSB) gdyby choćby dziś zwołał konferencję
prasowa i oznajmił "tak, to ja wydałem polecenie zlikwidowania
Kaczyńskiego. A teraz możecie mi skoczyć". No i oczywiście na czym
polega rzekome "niebezpieczeństwo" załatwienia polskiej delegacji w
sposób taki jak to zostało zrobione. Czarne skrzynki w Moskwie,miejsce
po katastrofie zryte spychaczami, szczątki samolotu wywiezione na
śmietnik, dochodzenie (a raczej jego parodia) prowadzone WYŁĄCZNIE
przez głównych podejrzanych czyli samych Rosjan... gdzie ty tu choćby
ślad jakiegoś "niebezpieczeństwa" widzisz dla ewentualnych zamachowców
czy zleceniodawców zamachu?
J-23

Data: 2010-05-21 16:00:59
Autor: CeSaR
Ciekawe o Katastrofie
Skup się i zdecyduj - chce się przyznać że rozwalił polska delegacje czy ryje spychaczami pole żeby to ukryć?

C

Data: 2010-05-21 07:02:28
Autor: Hans Kloss
Ciekawe o Katastrofie
On 21 Maj, 16:00, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
Skup się i zdecyduj - chce się przyznać że rozwalił polska delegacje czy
ryje spychaczami pole żeby to ukryć?

Robi to drugie- ale jakby zrobił to pierwsze to i tak można by mu
jedynie naskoczyć.
J-23

Data: 2010-05-21 15:42:48
Autor: Tomy M.
Ciekawe o Katastrofie
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:ht62bn$lhd$1news.onet.pl...

A gdyby KGB/GRU chciało spuścić Kaczyńskiego po brzytwie to zrobiliby to w znacznie bardziej bezpieczny dla siebie sposób.

Może to akcja "życzliwych Putinowi" ...

Tomy M.

Data: 2010-05-21 13:33:30
Autor: Tomy M.
Ciekawe o Katastrofie
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf665a0$0$19167$65785112news.neostrada.pl...

Jeżeli kiedykolwiek zaliczyłem cię do psychopatów typu hans,raff czy awe to przepraszam.

  Nie jestem i nie byłem psychopatą, odpowiadam dyskutantom
na takim samym poziomie na jakim oni dyskutują.

Masz rację, najtrudniejsza jest odpowiedź na pytanie: dlaczego piloci byli zaskoczeni, że znaleźli się właśnie w tym miejscu?

  Byli, musieli być zaskoczeni, naprawdę, bo to byli PILOCI.
W tym środowisku nie ma nowicjuszy, świerzaków ledwo po
kursie na symulatorze. Kurs pilotarzu to nie kurs
prawa jazdy. Coś ich CZTERECH wprowadziło w błąd, może
to przypadek ... a może celowe działanie. Dużo niestety
przemawia za tym drugim. Sprawa podobnie tajemnicza jak
śmierć Politkowskiej czy Litwinienki, dla jednych
tajemnicza ... dla innych baaaaaardzo oczywista.
Zauważ że nikt z amatorów "teorii spiskowych" nie
zastanawia się skąd zabójcy Litwinienki wzięli
POLON ... bo nad czym się tutaj zastanawiać?

Cała sprawa jest tajemnicza. Zastanawiam się czym było podyktowane orędzie Jarosława Kaczyńskiego do przyjaciół Moskali?

  Chęcia "wyprostowania obrazu rusofila" który stworzyły media.
Ten CZŁOWIEK najzwyczajniej się wzruszył gdy zobaczył
jak tysiące Rosjan skladało kwiaty przy miejscu katastrofy, on
tam był i to widział. Widział nieudawaną manifestację szczerego
współczucia. Z pewnością bolała go stronniczość mediów i przedstawianie
go również w Rosji jako rusofoba. Co Rosyjskie miedia czyniły
przecież kierując się opinią WIS24, GW i innych.
 Wiem że trudno jest oddzielić NARÓD od RZĄDU ... pamietaj jednak
że amerykanie czy niemcy podczas gdy byliśmy okupowani przez
ZSRR potrafili to robić i robili.

Propaganda wyborczą, a to oznacza, że ten cały tekst w orędziu to lipa. Strachem, że będzie następny?

  Nie ... to były słowa człowieka który stracił najbliższą rodzinę
i który nie wiedział nawet jak to powiedzieć własnej matce... a co
dopiero rosjanom.

Tomy M.

Data: 2010-05-21 13:58:06
Autor: Bombelek
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf66f8c$0$19181$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf665a0$0$19167$65785112news.neostrada.pl...

Jeżeli kiedykolwiek zaliczyłem cię do psychopatów typu hans,raff czy awe to przepraszam.

 Nie jestem i nie byłem psychopatą, odpowiadam dyskutantom
na takim samym poziomie na jakim oni dyskutują.

Masz rację, najtrudniejsza jest odpowiedź na pytanie: dlaczego piloci byli zaskoczeni, że znaleźli się właśnie w tym miejscu?

 Byli, musieli być zaskoczeni, naprawdę, bo to byli PILOCI.
W tym środowisku nie ma nowicjuszy, świerzaków ledwo po
kursie na symulatorze. Kurs pilotarzu to nie kurs
prawa jazdy. Coś ich CZTERECH wprowadziło w błąd, może
to przypadek ... a może celowe działanie. Dużo niestety
przemawia za tym drugim. Sprawa podobnie tajemnicza jak
śmierć Politkowskiej czy Litwinienki, dla jednych
tajemnicza ... dla innych baaaaaardzo oczywista.
Zauważ że nikt z amatorów "teorii spiskowych" nie
zastanawia się skąd zabójcy Litwinienki wzięli
POLON ... bo nad czym się tutaj zastanawiać?

Cała sprawa jest tajemnicza. Zastanawiam się czym było podyktowane orędzie Jarosława Kaczyńskiego do przyjaciół Moskali?

 Chęcia "wyprostowania obrazu rusofila" który stworzyły media.
Ten CZŁOWIEK najzwyczajniej się wzruszył gdy zobaczył
jak tysiące Rosjan skladało kwiaty przy miejscu katastrofy, on
tam był i to widział. Widział nieudawaną manifestację szczerego
współczucia. Z pewnością bolała go stronniczość mediów i przedstawianie
go również w Rosji jako rusofoba. Co Rosyjskie miedia czyniły
przecież kierując się opinią WIS24, GW i innych.
Wiem że trudno jest oddzielić NARÓD od RZĄDU ... pamietaj jednak
że amerykanie czy niemcy podczas gdy byliśmy okupowani przez
ZSRR potrafili to robić i robili.

Propaganda wyborczą, a to oznacza, że ten cały tekst w orędziu to lipa. Strachem, że będzie następny?

 Nie ... to były słowa człowieka który stracił najbliższą rodzinę
i który nie wiedział nawet jak to powiedzieć własnej matce... a co
dopiero rosjanom.

Tomy M.

Postaraj się nie robić błędów ortograficznych w tekście. ;-)

A teraz po kolei.

Moim zdaniem sytuacja była pełnym zaskoczeniem dla pilotów. Nagle znaleźli się tam gdzie być nie powinni.
Jeżeli weźmiemy pod uwagę zamach czy jakby się to nie nazywało to sami jesteśmy sobie winni. Tylu VIP-ów
na pokładzie to gratka dla każdego wywiadu. Kancelaria ś.p. prezydenta (bo to ona zapraszała) przez swoją
bezmyślność i głupotę stworzyła idealną sytuację do pozbycia się za jednym zamachem wielu rusofobów.
Przypominam, że na czek-liście był też Jarosław Kaczyński, a ta była powszechnie znana!!!. Takiej okazji
żaden wywiad czy tzw. służby nie przegapią! Nie sugeruję, że to dzieło Rosjan. Może ich też wrobiono?

Twierdzisz, że rusofobów (nie rusofili) zrobiły z Kaczyńskich media? Przypomnij sobie loty do Gruzji.

Ten "czlowiek" nie byl wzruszony, Jarosław Kaczyński po prostu się przestraszył. Zrozumiał, że to
mogłyby być jego szczątki obok szczątków brata. Zaczął obawiać się o swoje zycie. To dlatego teraz
 się nigdzie nie pokazuje. Jarosław Kaczyński po prostu się boi. Boi się losu n.p. Litwinienki czy Juszczenki.

Moim zdaniem odezwa do przyjaciół Moskali była prośbą o darowanie mu życia. Niczym innym.

Co do straty najblizszej rodziny; wypychanie na trybuny wyborcze córki ś.p. Lecha było czyms obrzydliwym.
Z tą matką to też jakaś podejrzana historia. Trafia do szpitala wtedy kiedy sytuacja tego wymaga.
Moim zdaniem Jarosław Kaczyński gra zarówno żałobą jak i chorobą matki. To cynik.

Data: 2010-05-21 17:35:52
Autor: cirrus
Ciekawe o Katastrofie
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf665a0$0$19167$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf66368$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf660f0$0$2594$65785112news.neostrada.pl...
Nie mam zamiaru latać nawet na szybowcu! Skoro piloci nie włączyli autopilota to kto go włączył? Nie mów!?! ON?
Lata się na autopilocie jednak nie podchodzi do
lądowania. To urządzenie być może pilot chcial wykorzystać
do przelotu NAD LOTNISKIEM. Ciekaw jestem czy to
automat jako pierwszy "zwiększył ciąg silników" na ziemią
czy też zrobił to dopiero pilot...(?)
Tomy M.
Jeżeli kiedykolwiek zaliczyłem cię do psychopatów typu hans,raff czy awe
to  przepraszam.
Masz rację, najtrudniejsza jest odpowiedź na pytanie: dlaczego piloci
byli  zaskoczeni, że znaleźli się właśnie w tym miejscu?
Cała sprawa jest tajemnicza. Zastanawiam się czym było podyktowane
orędzie  Jarosława Kaczyńskiego do przyjaciół Moskali?
Propaganda wyborczą, a to oznacza, że ten cały tekst w orędziu to lipa. Strachem, że będzie następny?

Nie przepraszaj, to też psychol.

--
stevep

Data: 2010-05-22 18:59:23
Autor: the_foe
Ciekawe o Katastrofie
W dniu 2010-05-21 11:54, Tomy M. pisze:
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości
news:4bf65330$0$19174$65785112news.neostrada.pl...

Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie
wiedzieli gdzie są. 2-gi wniosek: ktoś im kazał lądować wieć sami nic
nie widząc włączyli autopilota. Trzeba będzie weryfikować krypty na
Wawwelu!

Pilotem to Ty nie zostaniesz na pewno.
Piloci nie latają nawet na 200 metrach na autopilocie!
Żadni piloci! Na takich wysokościach nie lata się
na autopilocie.



to malo wiesz, sa autopiloty ktore nawet same laduja!

"Autopilots in modern complex aircraft are three-axis and generally divide a flight into taxi, takeoff, ascent, level, descent, approach and landing phases. Autopilots exist that automate all of these flight phases except the taxiing. An autopilot-controlled landing on a runway and controlling the aircraft on rollout (i.e. keeping it on the centre of the runway) is known as a CAT IIIb landing or Autoland, available on many major airports' runways today, especially at airports subject to adverse weather phenomena such as fog. Landing, rollout and taxi control to the aircraft parking position is known as CAT IIIc. This is not used to date but may be used in the future. An autopilot is often an integral component of a Flight Management System."
http://en.wikipedia.org/wiki/Autopilot

Poza tym prezydencki samolot nie lecial na autopilocie tylko na automatycznym obnizaniu wysokosci a to jest zupelnie co innego. To tak jakby tempomat w samochodzie nazywac autopilotem.


--
the_foe

Data: 2010-05-22 19:18:27
Autor: u2
Ciekawe o Katastrofie
W dniu 2010-05-22 18:59, the_foe pisze:
to malo wiesz, sa autopiloty ktore nawet same laduja!


Oczywiście, nikt temu nie zaprzecza.


Poza tym prezydencki samolot nie lecial na autopilocie tylko na
automatycznym obnizaniu wysokosci a to jest zupelnie co innego. To tak
jakby tempomat w samochodzie nazywac autopilotem.

Lecieli na automacie, bo mieli złe dane o wysokości. Dlaczego lecieli
tak nisko nikt tego nie wyjaśnił, a to powinno być priorytetem MAK.
Widocznie prawda może być niewygodna dla ruskich skoro nie ogłaszają
dotychczasowych wyników śledztwa.

Data: 2010-05-22 19:27:11
Autor: the_foe
Ciekawe o Katastrofie
W dniu 2010-05-22 19:18, u2 pisze:
Lecieli na automacie, bo mieli złe dane o wysokości

mieli dobre dane o wysokosci. Problemem bylo to ze nie zdawali sobie sprawy gdzie sa. 50m nad Kanionem Kolorado to nie to samo co 50m nad tafla oceanu.

--
the_foe

Data: 2010-05-22 19:32:12
Autor: u2
Ciekawe o Katastrofie
W dniu 2010-05-22 19:27, the_foe pisze:
Lecieli na automacie, bo mieli złe dane o wysokości

mieli dobre dane o wysokosci. Problemem bylo to ze nie zdawali sobie
sprawy gdzie sa. 50m nad Kanionem Kolorado to nie to samo co 50m nad
tafla oceanu.

Ściemniasz, nie lecieli nad kanionem Kolorado.

Data: 2010-05-22 19:57:11
Autor: the_foe
Ciekawe o Katastrofie
W dniu 2010-05-22 19:32, u2 pisze:
W dniu 2010-05-22 19:27, the_foe pisze:
Lecieli na automacie, bo mieli złe dane o wysokości

mieli dobre dane o wysokosci. Problemem bylo to ze nie zdawali sobie
sprawy gdzie sa. 50m nad Kanionem Kolorado to nie to samo co 50m nad
tafla oceanu.

Ściemniasz, nie lecieli nad kanionem Kolorado.

serio? ale nad osia lotniska takze jakby nie lecieli. Myle sie?

--
the_foe

Data: 2010-05-22 20:52:38
Autor: u2
Ciekawe o Katastrofie
W dniu 2010-05-22 19:57, the_foe pisze:
Ściemniasz, nie lecieli nad kanionem Kolorado.

serio? ale nad osia lotniska takze jakby nie lecieli. Myle sie?


A skąd wiesz ? Prowadzisz niezależne dziennikarskie śledztwo jak GWno
onegdaj ? :)

Data: 2010-05-22 21:18:51
Autor: the_foe
Ciekawe o Katastrofie
W dniu 2010-05-22 20:52, u2 pisze:
W dniu 2010-05-22 19:57, the_foe pisze:
Ściemniasz, nie lecieli nad kanionem Kolorado.

serio? ale nad osia lotniska takze jakby nie lecieli. Myle sie?


A skąd wiesz ? Prowadzisz niezależne dziennikarskie śledztwo jak GWno
onegdaj ? :)

ze zdjec.

--
the_foe

Data: 2010-05-22 21:28:11
Autor: u2
Ciekawe o Katastrofie
W dniu 2010-05-22 21:18, the_foe pisze:
Ściemniasz, nie lecieli nad kanionem Kolorado.

serio? ale nad osia lotniska takze jakby nie lecieli. Myle sie?


A skąd wiesz ? Prowadzisz niezależne dziennikarskie śledztwo jak GWno
onegdaj ? :)

ze zdjec.

Jakich zdjęć ?

Data: 2010-05-22 21:38:58
Autor: the_foe
Ciekawe o Katastrofie
W dniu 2010-05-22 21:28, u2 pisze:
W dniu 2010-05-22 21:18, the_foe pisze:
Ściemniasz, nie lecieli nad kanionem Kolorado.

serio? ale nad osia lotniska takze jakby nie lecieli. Myle sie?


A skąd wiesz ? Prowadzisz niezależne dziennikarskie śledztwo jak GWno
onegdaj ? :)

ze zdjec.

Jakich zdjęć ?

Smolenskiej katastrofy

--
the_foe

Data: 2010-05-22 21:42:27
Autor: u2
Ciekawe o Katastrofie
W dniu 2010-05-22 21:38, the_foe pisze:
Ściemniasz, nie lecieli nad kanionem Kolorado.

serio? ale nad osia lotniska takze jakby nie lecieli. Myle sie?


A skąd wiesz ? Prowadzisz niezależne dziennikarskie śledztwo jak GWno
onegdaj ? :)

ze zdjec.

Jakich zdjęć ?

Smolenskiej katastrofy


A gdzie je widziałeś ?

Data: 2010-05-23 23:35:07
Autor: the_foe
Ciekawe o Katastrofie
W dniu 2010-05-22 21:42, u2 pisze:
W dniu 2010-05-22 21:38, the_foe pisze:
Ściemniasz, nie lecieli nad kanionem Kolorado.

serio? ale nad osia lotniska takze jakby nie lecieli. Myle sie?


A skąd wiesz ? Prowadzisz niezależne dziennikarskie śledztwo jak GWno
onegdaj ? :)

ze zdjec.

Jakich zdjęć ?

Smolenskiej katastrofy


A gdzie je widziałeś ?

w Internecie

--
the_foe

Data: 2010-05-21 12:33:36
Autor: awe
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf65330$0$19174$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf65144$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
http://www.fakt.pl/Eksperci-od-nawigacji-Piloci-tupolewa-zmyleni-celowo,artykuly,72528,1.html


Dlatego piloci nie zdawali sobie sprawy, że lecą bardzo nisko. Zdaniem specjalistów to przypuszczenie potwierdza ujawniony wczoraj przez prokuraturę fakt, że piloci do ostatniej chwili korzystali z tzw. autopilota. Gdyby mieli prawidłowe dane z satelity i wiedzieli, że są tuż nad ziemią, sami sterowaliby samolotem. Tymczasem autopilota, który – na podstawie (być może fałszywych) danych z satelity – sterował wysokością maszyny, wyłączyli dopiero pięć sekund przed katastrofą.


Prawidłowo wyciągnięte wnioski. Tylko debil lecialby
tak nisko na autopilocie, Ci piloci debilami nie byli.

Tomy M.

Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie wiedzieli gdzie są. 2-gi wniosek: ktoś im kazał lądować wieć sami nic nie widząc włączyli autopilota. Trzeba będzie weryfikować krypty na Wawwelu!
-- -- -- -- -- -
zeby weryfikowac to trzeba byc polakiem, patriota, a nie gumowym kaloszem
awe

Data: 2010-05-21 12:41:43
Autor: PaPi
Ciekawe o Katastrofie
zeby weryfikowac to trzeba byc polakiem, patriota

A moze zwyczajnie wystarczy byc specjalista w dziedzinie o jakiej zabiera sie glos ?
Bo wiesz juz takiego jednego patriote co to do Katynia latal jak byly wybory wcisneli na Wawel...

Data: 2010-05-21 15:50:41
Autor: awe
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bf6636e$1news.home.net.pl...
zeby weryfikowac to trzeba byc polakiem, patriota

A moze zwyczajnie wystarczy byc specjalista w dziedzinie o jakiej zabiera sie glos ?
Bo wiesz juz takiego jednego patriote co to do Katynia latal jak byly wybory wcisneli na Wawel...
-- -- -- -- -- -
jestes grabarzem?
awe

Data: 2010-05-21 15:49:11
Autor: PaPi
Ciekawe o Katastrofie
A moze zwyczajnie wystarczy byc specjalista w dziedzinie o jakiej zabiera
sie glos ?
Bo wiesz juz takiego jednego patriote co to do Katynia latal jak byly
wybory wcisneli na Wawel...
-- -- -- -- -- -
jestes grabarzem?

Tak

Data: 2010-05-21 12:45:22
Autor: Bombelek
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ht5nc8$f4k$1news.onet.pl...

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf65330$0$19174$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf65144$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
http://www.fakt.pl/Eksperci-od-nawigacji-Piloci-tupolewa-zmyleni-celowo,artykuly,72528,1.html


Dlatego piloci nie zdawali sobie sprawy, że lecą bardzo nisko. Zdaniem specjalistów to przypuszczenie potwierdza ujawniony wczoraj przez prokuraturę fakt, że piloci do ostatniej chwili korzystali z tzw. autopilota. Gdyby mieli prawidłowe dane z satelity i wiedzieli, że są tuż nad ziemią, sami sterowaliby samolotem. Tymczasem autopilota, który – na podstawie (być może fałszywych) danych z satelity – sterował wysokością maszyny, wyłączyli dopiero pięć sekund przed katastrofą.


Prawidłowo wyciągnięte wnioski. Tylko debil lecialby
tak nisko na autopilocie, Ci piloci debilami nie byli.

Tomy M.

Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie wiedzieli gdzie są. 2-gi wniosek: ktoś im kazał lądować wieć sami nic nie widząc włączyli autopilota. Trzeba będzie weryfikować krypty na Wawwelu!
-- -- -- -- -- -
zeby weryfikowac to trzeba byc polakiem, patriota, a nie gumowym kaloszem
awe

Nie wiedziałem, że prezes nosi kalosze! Może wiesz jak je wiąże?

Data: 2010-05-21 15:51:10
Autor: awe
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf66445$0$17102$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ht5nc8$f4k$1news.onet.pl...

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf65330$0$19174$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf65144$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
http://www.fakt.pl/Eksperci-od-nawigacji-Piloci-tupolewa-zmyleni-celowo,artykuly,72528,1.html


Dlatego piloci nie zdawali sobie sprawy, że lecą bardzo nisko. Zdaniem specjalistów to przypuszczenie potwierdza ujawniony wczoraj przez prokuraturę fakt, że piloci do ostatniej chwili korzystali z tzw. autopilota. Gdyby mieli prawidłowe dane z satelity i wiedzieli, że są tuż nad ziemią, sami sterowaliby samolotem. Tymczasem autopilota, który – na podstawie (być może fałszywych) danych z satelity – sterował wysokością maszyny, wyłączyli dopiero pięć sekund przed katastrofą.


Prawidłowo wyciągnięte wnioski. Tylko debil lecialby
tak nisko na autopilocie, Ci piloci debilami nie byli.

Tomy M.

Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie wiedzieli gdzie są. 2-gi wniosek: ktoś im kazał lądować wieć sami nic nie widząc włączyli autopilota. Trzeba będzie weryfikować krypty na Wawwelu!
-- -- -- -- -- -
zeby weryfikowac to trzeba byc polakiem, patriota, a nie gumowym kaloszem
awe

Nie wiedziałem, że prezes nosi kalosze! Może wiesz jak je wiąże?

-- -- -- -- --
to juz jestes prezes?
awe

Ciekawe o Katastrofie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona