Ciekawe o Katastrofie

Data: 2010-05-22 18:54:02
Autor: the_foe
Ciekawe o Katastrofie
W dniu 2010-05-21 11:24, Tomy M. pisze:
http://www.fakt.pl/Eksperci-od-nawigacji-Piloci-tupolewa-zmyleni-celowo,artykuly,72528,1.html

Dlatego piloci nie zdawali sobie sprawy, że lecą bardzo nisko. Zdaniem
specjalistów to przypuszczenie potwierdza ujawniony wczoraj przez
prokuraturę fakt, że piloci do ostatniej chwili korzystali z tzw.
autopilota.

nie uzywali autopilota w znaczeniu pelnym. Uzwyali tylko automatyczne obnizanie lotu.

  Gdyby mieli prawidłowe dane z satelity i wiedzieli, że są
tuż nad ziemią, sami sterowaliby samolotem. Tymczasem autopilota, który
– na podstawie (być może fałszywych) danych z satelity – sterował
wysokością maszyny, wyłączyli dopiero pięć sekund przed katastrofą.

nie sterowal wysokoscia, tylk opadal z szybkosca 4m/s. Do tego nie potrzeba danych z satelity ani nawet informacji na jakiej sie jest wysokosci.

Prawidłowo wyciągnięte wnioski. Tylko debil lecialby
tak nisko na autopilocie, Ci piloci debilami nie byli.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Eastern_Air_Lines_401
Ci tez nie byli, a cala zaloga pukala w lampke zamiast patrzec na wskaznik wysokosci.

--
the_foe

Data: 2010-05-22 20:11:17
Autor: Tomy M.
Ciekawe o Katastrofie
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ht9277$iba$1news.dialog.net.pl...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Eastern_Air_Lines_401
Ci tez nie byli, a cala zaloga pukala w lampke zamiast patrzec na wskaznik wysokosci.

Jak rzucasz linkami to je czytaj:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Eastern_Air_Lines_401

.... NTSB uznało również, że autopilot był uszkodzony. Maszyna miała utrzymywać 2000 stóp, a spadła na 30 metrów.

Tomy M.

Data: 2010-05-22 21:18:10
Autor: the_foe
Ciekawe o Katastrofie
W dniu 2010-05-22 20:11, Tomy M. pisze:
[...]

niezbyt rozumiem logike Twojego wyodu, wyjasnij mi ja. Chyba ze Ty myslisz ze wlaczenie autopilota uprawnia zaloge do np. uciecia sobie drzemki, boshe....

--
the_foe

Data: 2010-05-22 23:31:32
Autor: Tomy M.
Ciekawe o Katastrofie

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ht9ald$mph$1news.dialog.net.pl...
[...]

Czego durniu nie rozumiesz?

Mam pytanie do czytających:
- Czy ten facet wyżej jest normalny? ... czy mogę go
spokojnie wjebać do KF'a?

Tomy M.

Data: 2010-05-22 23:47:10
Autor: Tomy M.
Ciekawe o Katastrofie
Dla normalnych:

Bezpośrednią przyczyną Katastrofy  Eastern Air Lines 401
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Eastern_Air_Lines_401

nie był ani pilot ... ani spalona żarówka.

BYŁ NIA ZJEBANY AUTOPILOT.

  Pilot może zakładać że skoro autopilot jest dopuszczony
do użytku to ma DZIAŁAĆ PRAWIDŁOWO!
Podobnie jak usterzenie ... pilot nie sprawdza w lusterku
czy ster się wychyla, podobnie jak nie sprawdza czy
lotki się ruszają. Mają działać i kropka.
Takie samo zaufanie miał prawo mieć do autopilota.

.... i miał. Zawiodła TECHNIKA, a nie człowiek.

 Zawsze można podać 100 tys. powodów na uratowanie się
z opresji po awarii techniki, tylko że to pitolenie farmazonów
bo jak mi się maglownica w aucie rozjebie na autostradzie
to nie żyje i kropka.

 Ciekawe czy producent autopilota poszedł siedzieć?
Pewnie dalej "klepie" te spierdolone systemy tak
jak Gates Windowsy ... i smaruje wszystkim cwaniakom dookoła.

POŚREDNICH PRZYCZYN JEST NIESKOŃCZONA ILOŚĆ. Więc podam
tylko kilka.

- gdyby matka tego pilota nie wyszła za jego ojca ...
- gdyby facet poszedł na medycynę zamiast do lotnictwa ...
- gyby babcia miała wąsy ...
- itd.

Teraz już wiecie że gdy PILOT nie żyje ... a często
nawet gdy przeżył ... to ZAWSZE WINNY JEST ON ... bo
mógł przecież kurwa zwolnić się z roboty 2 miesiące
wcześniej i ... WSZYSCY BY ŻYLI!!!!!!!!

Tomy M.

Data: 2010-05-23 23:43:30
Autor: the_foe
Ciekawe o Katastrofie
W dniu 2010-05-22 23:47, Tomy M. pisze:
[...]

obowiazkiem zalogi jest sie nie rozbic.
Poza tym logika mistrzu! Gdyby sami bez zadnego obiektywnego powodu sie rozbili (np. poszli sobie spac) to nie dalbym tego przykladu jako taki w ktorym nie-debile popelniaja smiertelne bledy. A takim bledem jest nie monitorowanie wysokosci na bieżąco. Moze nie wiesz, ale w lotnictwie rejsowym jest to obowiazek niezaleznie czy jest wlaczony autopilot czy nie.. Dlatego zaloga jest tak liczna mimo ze >90% lotu samolot sam leci na autopilocie.

--
the_foe

Ciekawe o Katastrofie