Data: 2010-05-22 18:54:02 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-21 11:24, Tomy M. pisze:
http://www.fakt.pl/Eksperci-od-nawigacji-Piloci-tupolewa-zmyleni-celowo,artykuly,72528,1.html nie uzywali autopilota w znaczeniu pelnym. Uzwyali tylko automatyczne obnizanie lotu. Gdyby mieli prawidłowe dane z satelity i wiedzieli, że są tuż nad ziemią, sami sterowaliby samolotem. Tymczasem autopilota, który nie sterowal wysokoscia, tylk opadal z szybkosca 4m/s. Do tego nie potrzeba danych z satelity ani nawet informacji na jakiej sie jest wysokosci.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Eastern_Air_Lines_401 Ci tez nie byli, a cala zaloga pukala w lampke zamiast patrzec na wskaznik wysokosci. -- the_foe |
|
Data: 2010-05-22 20:11:17 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ht9277$iba$1news.dialog.net.pl...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Eastern_Air_Lines_401 Jak rzucasz linkami to je czytaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Eastern_Air_Lines_401 .... NTSB uznało również, że autopilot był uszkodzony. Maszyna miała utrzymywać 2000 stóp, a spadła na 30 metrów. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-22 21:18:10 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 20:11, Tomy M. pisze:
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości niezbyt rozumiem logike Twojego wyodu, wyjasnij mi ja. Chyba ze Ty myslisz ze wlaczenie autopilota uprawnia zaloge do np. uciecia sobie drzemki, boshe.... -- the_foe |
|
Data: 2010-05-22 23:31:32 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ht9ald$mph$1news.dialog.net.pl... W dniu 2010-05-22 20:11, Tomy M. pisze: niezbyt rozumiem logike Twojego wyodu, wyjasnij mi ja. Chyba ze Ty myslisz ze wlaczenie autopilota uprawnia zaloge do np. uciecia sobie drzemki, boshe.... Czego durniu nie rozumiesz? Mam pytanie do czytających: - Czy ten facet wyżej jest normalny? ... czy mogę go spokojnie wjebać do KF'a? Tomy M. |
|
Data: 2010-05-22 23:53:14 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf84d39$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
On tak. Ty nie. |
|
Data: 2010-05-22 23:47:10 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Dla normalnych:
Bezpośrednią przyczyną Katastrofy Eastern Air Lines 401 http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Eastern_Air_Lines_401 nie był ani pilot ... ani spalona żarówka. BYŁ NIA ZJEBANY AUTOPILOT. Pilot może zakładać że skoro autopilot jest dopuszczony do użytku to ma DZIAŁAĆ PRAWIDŁOWO! Podobnie jak usterzenie ... pilot nie sprawdza w lusterku czy ster się wychyla, podobnie jak nie sprawdza czy lotki się ruszają. Mają działać i kropka. Takie samo zaufanie miał prawo mieć do autopilota. .... i miał. Zawiodła TECHNIKA, a nie człowiek. Zawsze można podać 100 tys. powodów na uratowanie się z opresji po awarii techniki, tylko że to pitolenie farmazonów bo jak mi się maglownica w aucie rozjebie na autostradzie to nie żyje i kropka. Ciekawe czy producent autopilota poszedł siedzieć? Pewnie dalej "klepie" te spierdolone systemy tak jak Gates Windowsy ... i smaruje wszystkim cwaniakom dookoła. POŚREDNICH PRZYCZYN JEST NIESKOŃCZONA ILOŚĆ. Więc podam tylko kilka. - gdyby matka tego pilota nie wyszła za jego ojca ... - gdyby facet poszedł na medycynę zamiast do lotnictwa ... - gyby babcia miała wąsy ... - itd. Teraz już wiecie że gdy PILOT nie żyje ... a często nawet gdy przeżył ... to ZAWSZE WINNY JEST ON ... bo mógł przecież kurwa zwolnić się z roboty 2 miesiące wcześniej i ... WSZYSCY BY ŻYLI!!!!!!!! Tomy M. |
|
Data: 2010-05-23 23:43:30 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 23:47, Tomy M. pisze:
Dla normalnych: obowiazkiem zalogi jest sie nie rozbic. Poza tym logika mistrzu! Gdyby sami bez zadnego obiektywnego powodu sie rozbili (np. poszli sobie spac) to nie dalbym tego przykladu jako taki w ktorym nie-debile popelniaja smiertelne bledy. A takim bledem jest nie monitorowanie wysokosci na bieżąco. Moze nie wiesz, ale w lotnictwie rejsowym jest to obowiazek niezaleznie czy jest wlaczony autopilot czy nie.. Dlatego zaloga jest tak liczna mimo ze >90% lotu samolot sam leci na autopilocie. -- the_foe |
|