Ciekawe po kim on to ma? :)

Data: 2009-03-13 11:50:55
Autor: Grzegorz Z.
Ciekawe po kim on to ma? :)
Najpierw akcja edukacyjna, potem start - tak wygląda plan ojca Rydzyka na
najbliższy miesiąc w związku z planowanym wejściem na rynek telefonii
komórkowej. (...)

Dlatego też na antenie Telewizji Trwam ma wystartować program edukacyjny
"Porozmawiajmy w rodzinie", którego celem jest przybliżenie potencjalnym
klientom sieci idei telefonu komórkowego i możliwości, jakie on oferuje.
Szef sprzedaży CenterNet - Włodzimierz Plewczyński - powiedział, że decyzja
o stworzeniu programu zapadła wspólnie. (...)

http://di.com.pl/news/26006,1,0,W_Rodzinie_Rydzyka.html

Data: 2009-03-13 06:55:14
Autor: Antenka
Ciekawe po kim on to ma? :)
A co zazdrościsz, że chłopina ma łeb do interesów hmm? Rozumiem, że ty
nie potrafisz robić biznesu. )))

Antenka

P.s. Jak tak będziesz wszystkim  wszystkiego zawiścił, to w końcu
dostaniesz wrzodów na żółądku i będziesz młodym, zgorzkniałym
staruszkiem Grześ ))

Data: 2009-03-13 15:03:08
Autor: Vic
Ciekawe po kim on to ma? :)
Antenka wrote:
P.s. Jak tak będziesz wszystkim  wszystkiego zawiścił, to w końcu
dostaniesz wrzodów na żółądku i będziesz młodym, zgorzkniałym
staruszkiem Grześ ))

Otóż to. Święte słowa!
Słowa te zadedykowałbym również Piotrowi, cycowi i jadrysowi, a propos wątku o Branickich :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-13 07:12:20
Autor: Antenka
Ciekawe po kim on to ma? :)

"Diabel nie spi. Z byle kim.<

Diabeł, tak mi się widzi, przeważnie śpi z diablicą ))

Antenka

Data: 2009-03-13 15:39:25
Autor: Vic
Ciekawe po kim on to ma? :)
Antenka wrote:
Diabeł, tak mi się widzi, przeważnie śpi z diablicą ))

Myślisz, że byt niematerialny jakim jest (prawdopodobnie) diabeł ma płeć? ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-13 08:55:51
Autor: Antenka
Ciekawe po kim on to ma? :)
Myślisz, że byt niematerialny jakim jest (prawdopodobnie) diabeł ma płeć? ;)

Tak mi się zdaje, że diabeł bywa facetem)). Tylko mi tutaj nie
wyjeżdzaj z "prawdopodobnie", bo to jest oczywista oczywistość, że
niematerialny jest. Jeśli aniołowie to byty czyste, duchowe i
bezcielesne, to diabeł tyż duchowy i bezcielesny tylko, że czarny łod
brudu jak węgiel jest :)) . Byty duchowe mogą się zmaterializować, jak
wiesz, zatem czort jeśli już się materializuje,  to jest to coś na
kształ takie męskiego zwierzaka:)). A poza tym to szczwana sztuka
jest, bo jeśli przychodzi kusić kobiety, to zawsze jako facet-
zwierzak. Do mężczyzn się zakrada jako wcielony 100% ideał kobiecości,
taka MM "z kopytami". Uważaj Vicek!!!

Antenka

P.s. Jeśli odwiedzi ciebie we śnie taka MM to może być diablica ;-)

Data: 2009-03-13 17:54:16
Autor: cytryna
Ciekawe po kim on to ma? :)
> [...]

jest, bo jeśli przychodzi kusić kobiety, to zawsze jako facet-
zwierzak. Do mężczyzn się zakrada jako wcielony 100% ideał kobiecości,

Postympowe diały zwane rokitami po pierwsze mają ogony (widoczne na każdym obrazku), po wtóre zamiast rogów maja kapelusze, po trzecie objawiają się w przestrzeni zamknietej np. w samolocie lub monachijskim pudle. Kusza tylko los nadużywając cierpliwości stewardes i kapitana statku powietrznego.

Data: 2009-03-13 10:18:58
Autor: Antenka
Ciekawe po kim on to ma? :)
On 13 Mar, 17:54, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]
Ha ha ha i podróżują z własną diablicą, tak? Chyba znam jej imię :))

Antenka

Data: 2009-03-13 15:56:29
Autor: Piotr
Ciekawe po kim on to ma? :)
Dnia Fri, 13 Mar 2009 15:03:08 +0100, Vic napisał(a):

Otóż to. Święte słowa!
Słowa te zadedykowałbym również Piotrowi, cycowi i jadrysowi, a propos wątku o Branickich :)

Hm, jeżeli ty zawiści od dbania o swoje interesa nie potrafisz
odróżnić, to śmiało mogę skasowac ten pytajnik w jednym z moich
postów. W pełni zasługujesz.
pz
Piotr

Data: 2009-03-13 15:59:54
Autor: Vic
Ciekawe po kim on to ma? :)
Piotr wrote:
Hm, jeżeli ty zawiści od dbania o swoje interesa nie potrafisz
odróżnić, to śmiało mogę skasowac ten pytajnik w jednym z moich
postów. W pełni zasługujesz.

Widzisz, chodzi o to, że twój interes nie musi obchodzić innych...
Też mogę skasować pytajnik w jednym z moich postów :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-13 16:17:18
Autor: Piotr
Ciekawe po kim on to ma? :)
Dnia Fri, 13 Mar 2009 15:59:54 +0100, Vic napisał(a):

Widzisz, chodzi o to, że twój interes nie musi obchodzić innych...
Też mogę skasować pytajnik w jednym z moich postów :)

Skup się Vicu... Ja od nikogo nic nie chcę, nie chcę zwrotu, odszkodowania,
rekompensaty, nic. Powyższe jest więc bez sensu. Zrozumiałeś? No, to drugi punkt:
To odemnie coś chcą, a to żydzi, a to zabużanie, a to byli właściciele
i ich progenitura, a to inni nie wymienieni. Konkretnie forsy. Chca
odemnie pomimo, że ja nie miałem z tym nic wspólnego. Zrozumiałeś?
No, to trzeci punkt;
Zwroty, nawet w naturze kosztują, zawsze. Pieniądze na to idą z skarbu
państwa, czyli z moich podatków. Jeżeli zapłacimy komukolwiek, to
bedzie mniej forsy na te rzeczy, na ktore powinno być, czyli oswiatę,
zdrowie, wojsko, policję. Zrozumiałeś?
No, to czwarty punkt:
Ja i skarb państwa nie jesteśmy właściwym adresem do tych roszczeń,
powinieneś się zwrocić o zwrot kosztów twojego pałacyku do Ruskich,
Angoli, Amerykanców albo do Niemców, bo to oni tak wymodzili, że ci
palacyk prapał. Polska i polscy obywatele niewiele mieli z tym
wspólnego.
pz
Piotr

Data: 2009-03-13 16:25:53
Autor: Vic
Ciekawe po kim on to ma? :)
Piotr wrote:
[...]

Ja akurat nie dochodzę zwrotu żadnego pałacyku.
A ów hipotetyczny właściciel niby od kogo ma się domagać zwrotu? Od tego który znacjonalizował, czyli miał z tego korzyść - a więc od państwa polskiego, nie Ruskich, Angoli, Amerykanów, Niemców.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-13 16:03:12
Autor: Grzegorz Z.
Ciekawe po kim on to ma? :)
Dnia Fri, 13 Mar 2009 06:55:14 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

A co zazdrościsz, że chłopina ma łeb do interesów hmm? Rozumiem, że ty
nie potrafisz robić biznesu. )))

Aj waj aj waj po urzędniczce i nauczycielu jakoś tego nie odziedziczyłem.

Data: 2009-03-13 09:02:50
Autor: Antenka
Ciekawe po kim on to ma? :)
Biedaczysko! No cóż Grześ , mogę ci tylko współczuć :(((

Antenka

Data: 2009-03-14 10:10:58
Autor: Grzegorz Z.
Ciekawe po kim on to ma? :)
Dnia Fri, 13 Mar 2009 09:02:50 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Aj waj aj waj po urzędniczce i nauczycielu jakoś tego nie odziedziczyłem.

Biedaczysko! No cóż Grześ , mogę ci tylko współczuć :(((

Tego że nie mam NN w bazie PESEL też?

Data: 2009-03-13 15:59:05
Autor: ColgatesBilly
Ciekawe po kim on to ma? :)

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:2xhmnqwlzlre.1epqew11epnzr$.dlg40tude.net...
[...]

Moze po Jezusie i Apostolach i Pawle, ktorzy tez wszelkimi sposobami,
od domu do domu, poprzez przekaz ludzki, kurierow przekazywali
Dobra Nowine...
( acz w Twoim przpadklu, to raczej.... ZLA Nowina ;)

Kol

Data: 2009-03-13 07:08:44
Autor: Antenka
Ciekawe po kim on to ma? :)
[...]

W XXI w. troszeczkę wszystko poszlo do przodu... Łojciec Dyrektor ma
prawo wykorzystywać osiągnięć techniki, by szerzyć "Dobrą
Nowinę"...Kto wie, czy wkrótce nie wymyśli czegoś na kształt gadu-gadu-
z-łojcem-dyrektorem )))

Antenka ;-)

P.s. Kris, wtedy bez problemu wyklikasz, co Tobie na wątrobie leży:)

Data: 2009-03-14 13:10:20
Autor: Grzegorz Z.
Ciekawe po kim on to ma? :)
Dnia Fri, 13 Mar 2009 07:08:44 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

A pewnie.

Postymp panie, postymp.

Jest już sznurek do snopowiązałek, aborcja, antykoncepcja, eutanazja,
procesy księży oskarżanych o pedofilię...

Data: 2009-03-14 12:56:11
Autor: Andrzej Kokakolski
Ciekawe po kim on to ma? :)
Coz to Panu przeszkadza, ze ktos legalne interesy robi?
A moze dzieki takze temu kompetytorowi skorzysta Pan na nizszych oplatach?

AK

"Ach jakże mi jest szkoda Ern'sta Hemingway'a
Hej, czyścił dubeltówkę, przestrzelił se

główkę"

--

Ciekawe po kim on to ma? :)