Ciekawe skalowanie liczników w UE i US

Data: 2009-04-28 08:01:52
Autor: Sawa
Ciekawe skalowanie liczników w UE i US
Użytkownik "kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:gt4tl0$qtk$1nemesis.news.neostrada.pl...

Dlaczego u nas się tak dziwnie skaluje liczniki? Irytujące jest jeżdżenie za wskazówką głownie z jednej strony tarczy, rzadko (bądź nigdy) przekraczającą 3/4 jej obrotu... Może się czepiam ale zauważyłem że tak właśnie jest w większości przypadków.

A mnie denerwuje że mam licznik do 210km/h bo jak jadę z kobietami 200 to marudzą nie że jadę 200 tylko że się licznik kończy ;-D różnicy w aucie między 150 a 200 na autostradzie nie widać no ale zegar prawie się kończy i panikują. Jak je wiozłem kiedyś nie moim autkiem wyskalowanym na 280 jechałem na odcięciu (Audi) do końca zegara jeszcze trochę było więc nie ględziły :-)

Sawa

Ciekawe skalowanie liczników w UE i US