Ciekawe w co sie przeobrazi Platforma Obywatelska?

Data: 2011-02-12 20:31:46
Autor: sofu
Ciekawe w co sie przeobrazi Platforma Obywatelska?
http://testportal2.polskieradio.pl/7/129/Artykul/264176,Czy-Platforma-sie-rozpadnie
Jeszcze trochę porządzą aż do smutnego końca, a potem jak szczury będą opuszczać pokład tonącej krypy.
Ciekawe czy PO będzie niezmienione trwać nadal czy też spora jego część przeniesie się gdzieś zakładając dla niepoznaki jakąś partię?

sofu
--
Nie jestem zwolennikiem żadnej partii politycznej.

Data: 2011-02-12 15:20:11
Autor: Bruner
Ciekawe w co sie przeobrazi Platforma Obywatelska?

Donald z Bronkiem oddadza Jarkowi wladze potem popelnia samobojstwo

Jarek polaczy urzadz premiera z prezydentem i zostanie wielkim hetmanem koronnym.

Data: 2011-02-13 08:12:11
Autor: Przemysław Warzywny
Ciekawe w co sie przeobrazi Platforma Obywatelska?

Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał

Jarek polaczy urzadz premiera z prezydentem i zostanie wielkim hetmanem koronnym.

Hetmanem już był jak rzucał kamieniami do kolegów.

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-12 23:05:10
Autor: Kaczysta

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ij6n74$rer$1node2.news.atman.pl...
[...]

Historia się powtarza!
Gdy pod koniec lat 90-tych roku Unia Wolności narobiła gnoju w gospodarce (sławetne schładzanie gospodarki przez Balcerowicza) - wystąpiła z koalicji i znamienita część działaczy uciekła do nowotworzonej wówczas PO. Został Buzek z Baucem i słynną dziurą budżetową (UW.PO umie tylk takie dziury robić).
Teraz mamy identyczną niemal sytuację.
AZ

Data: 2011-02-13 11:07:34
Autor: sofu

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d57041c$0$2461$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ja pamiętam debatę telewizyjna Tusk - Kaczynski.
Większość ludzi naiwnie myśli ze wygrana w takiej debacie coś znaczy na przyszłość.
Ja się bardzo dawno pozbyłem złudzeń w tym temacie. Zwycięża ten, który w danym momencie umie
lepiej mleć ozorem, co wcale nie musi się przekładać na efektywność rządzenia.
Coś co mnie uderzyło to to, że w przeciwieństwie do Kaczyńskiego, który dość oszczednie składał obietnice Tusk wręcz sie w nich prześcigał.
Każdemu obiecywał wszystko. Ludzie usłyszeli wiec, to co chcieli usłyszeć. Nijak się to nie miało do rzeczywistych realnych możliwości państwa.
To tak jak z reklamami OFE gdzie emeryci mieli w przyszłości leżec w ciepłych krajach pod palmami ciesząc się dostatnim życiem. Tusk tak chciał władzy
że w zywe oczy kłamał. Miałabyc druga Irlandia. młodzi mieli zwabieni wysokimi zarobkami wracać do kraju. Polska nieomal w oczach miała sie stawac mlekiem i miodem płynąca.
Ja rozumiałem od poczatku, że to stek bzdur, ale widac naród kolejny raz "uwierzył".
Teraz jest jeszcze gorzej niz mogłem sobie wyobrazić. Panstwo sie bezrozumnie zadłuża. Forsa wycieka nie wiadomo gdzie? Niewiele za nią powstaje, a na dodatek robi sie skok na kase głodowych i tak emerytur. Przy czym nie chodzi o jakś reformę OFE tylko o "czasowe" położenie łapy na części kasy jaka tam wpływa dla doraznych celow budzetowych.
 Dla mnie ten rzad jest niewyobrazalnym szkodnikiem gospodarczym. Uważam, ze jego trwanie nadal doprowadzi w końcu do katastrofy gospodarczej na niespotykaną do tej pory skalę.

sofu

Data: 2011-02-13 14:33:06
Autor: Kaczysta

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ij8ahd$fnv$1node2.news.atman.pl...

[...]

Taka jestc chyba rola tych tzw. debat - przestawienie, starannie wyreżyserowane przez speców od marketingu politycznego. Nie chodzi o rzetelne pokazanie idei i planów, tylko manipulacja widzami.
We wspomnianej debacie cała technika była ustawiona na to, aby Kaczyński wypadł gorzej - nawet praca kamer była precyzyjne zaplanowana.
Celem - sprzedać bubel w pięknym opakowaniu.
A potem takie skutki, jak działalność rządu PO.
AZ

Data: 2011-02-13 16:52:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-13 14:33, Kaczysta pisze:

[...]

Skutki są takie że po tych debatach nic sie w notowaniach kandydatów nie zmienia.

Data: 2011-02-13 17:41:32
Autor: Kaczysta

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ij8upf$h3e$2news.onet.pl...
[...]

To byłoby ciekawe pola do głębszych badań. Skoro ktoś pakuje duże pieniądze w taki spektakl, to chyba liczy na jakiś wymierny efekt?
Ja np. ni ekompletnie nie pojmuję, dlaczego różne firmy za ciężkie pieniądze kupują czas antenowy, wypełniany iditycznymi reklamami. Znajomy mi powiedział, że podobno te reklamy rzeczywiście przynoszą zwiększenie sprzedaży. Ale jaki jest punkt odniesienia? Jak udowodnić, że bez tej reklany (debaty) sprzedaż by spadła lub się nie zmieniła?
AZ

Ciekawe w co sie przeobrazi Platforma Obywatelska?