Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Data: 2014-11-24 15:34:14
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
Mo¿e czego¶ nie widzê dobrze, ale widzê dziwna asymetrie.

Nie ma czego¶ takiego, zêby u¿ytkownicy samsungow, nokii, htc i innych starali siê nawracaæ grupê opowiadaj±c jaki to maja zajebiaszczy sprzêt.

Natomiast pszemolo ewangelista i owszem (chodzi o skale, usilno¶æ i po¶wiêtliwo¶æ czasow± ale nie tylko) g³osi "dobr± nowinê" i to nie przebieraj±c w ¶rodkach czy to k³amstwem czy innym podstêpem, kombinuje jak by tu wypromowaæ markê.

Czy to naprawdê mo¿e byæ tylko zjawisko po¿ytecznego idioty? Czy zwyk³y nadmiar czasu i trolling?

Data: 2014-11-24 14:42:43
Autor: Pszemol
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote:
Może czegoś nie widzę dobrze, ale widzę dziwna asymetrie.

Nie ma czegoś takiego, zęby użytkownicy samsungow, nokii, htc i innych
starali się nawracać grupę opowiadając jaki to maja zajebiaszczy sprzęt.

Można zaryzykować nieśmiało (dosyć oczywistą dla mnie) sugestię, że po
prostu nie uważają swojego sprzętu za warty pochwalenia :-)

Data: 2014-11-24 14:59:36
Autor: Budzik
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
U¿ytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Mo¿e czego¶ nie widzê dobrze, ale widzê dziwna asymetrie.

Nie ma czego¶ takiego, zêby u¿ytkownicy samsungow, nokii, htc i innych
starali siê nawracaæ grupê opowiadaj±c jaki to maja zajebiaszczy sprzêt.

Mo¿na zaryzykowaæ nie¶mia³o (dosyæ oczywist± dla mnie) sugestiê, ¿e po
prostu nie uwa¿aj± swojego sprzêtu za warty pochwalenia :-)

Twoje zdanie juz znamy! ;-P

Data: 2014-11-24 15:59:02
Autor: kosmos
W dniu 2014-11-24 o 15:42, Pszemol pisze:

Można zaryzykować nieśmiało (dosyć oczywistą dla mnie) sugestię, że po
prostu nie uważają swojego sprzętu za warty pochwalenia :-)

Tak dla formalności - Ty ostatnio również nie wychwalasz swojego sprzętu, tylko dużo nowszy model, którego sam nie posiadasz ;-)

Ja mam Nokię 1020 i mam w niej więcej megapixeli niż w iPhone (nawet kilku razem wziętych :)

Data: 2014-11-24 16:16:40
Autor: Pszemol
kosmos <atman@upc.pl> wrote:
[...]

Zgadza siÄ™.

Ja mam Nokię 1020 i mam w niej więcej megapixeli niż w iPhone (nawet
kilku razem wziętych :)

Czyżbyś uważał, że liczba pikseli w matrycy jako jedyny znany parametr
definiuje wystarczajÄ…co cyfrowy aparat fotograficzny?
Czy możesz oceniać aparat jako lepszy bo ma więcel pikseli bez sprawdzania
innych parametrów?

Bo ja uważam ze takiej oceny aparatu nie da się zrobić bez analizy wielu
innych parametrów.
Mało tego, z własnych obserwacji widzę ze wielu laikow fotograficznych
popełnia właśnie ten błąd spłycając ocenę/porównanie aparatów do pixelcount
i producenci Å‚atwo robiÄ… ich w konia wykorzystujÄ…c ich fotograficznÄ…
ignorancjÄ™ :-)

Data: 2014-11-25 11:22:34
Autor: kosmos
W dniu 2014-11-24 o 17:16, Pszemol pisze:
kosmos <atman@upc.pl> wrote:

[...]

Oczywiście, że nie - potraktowałem to jako żarcik, stąd uśmieszek na końcu zdania. Co nie zmienia faktu, że aparat w tej Nokii jest naprawdę dobry :)

Data: 2014-11-25 12:04:15
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "kosmos"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m51l9a$vf3$1@node1.news.atman.pl...

kosmos <atman@upc.pl> wrote:

[...]

Jest dobry, dźwięk tez nieźle nagrywała.

Data: 2014-11-25 15:48:31
Autor: Pszemol
kosmos <atman@upc.pl> wrote:

[...]

Ale widzisz... Zmienia fakty właśnie, bo mimo że aparat w iPhone ma mniej
megapikseli to jednach zdjęcia robi lepsze niż ten aparat z Nokii z większą
ilościa megapikseli.

A więc racja, że aparat foto w Nokii 1020 jest naprawdę dobry.
Faktem jest jednak, że ten w iPhone 6 jest lepszy.

http://www.dxomark.com/Phones/Apple-iPhone-6-and-6-Plus-overview-Bigger-Better/iPhone-6-vs-Nokia-1020

Data: 2014-11-26 09:20:43
Autor: kosmos
W dniu 2014-11-25 o 16:48, Pszemol pisze:

A więc racja, że aparat foto w Nokii 1020 jest naprawdę dobry.
Faktem jest jednak, że ten w iPhone 6 jest lepszy.

http://www.dxomark.com/Phones/Apple-iPhone-6-and-6-Plus-overview-Bigger-Better/iPhone-6-vs-Nokia-1020

No, tu bym się troszkę spierał - z porównania w linku wynika, że są obszary w których to Nokia jest lepsza. Teraz pytanie, jaką wagę przykłada użytkownik do danej kategorii użyteczności. Dla mnie istotniejsza jest jakość zdjęć zrobionych przy słabym oświetleniu niż np. balans bieli (tym bardziej, że - z racji tego, że Nokia zapisuje RAWy - można ten balans wraz z innymi parametrami bez strat zmienić suwakiem już po zrobieniu zdjęcia; nie wiem, czy iPhone też ma taką możliwość).
A tak szerzej spoglądając porównanie jest w tym przypadku mocno niekorzystne dla Apple - mówimy o telefonie, który kosztuje 1300 PLN (bez umowy) vs. telefonie za minimum 2 razy tyle (przy o połowę mniejszej pamięci). W tym świetle kilka % przewagi w jakimkolwiek teście jest dla Apple raczej powodem do wstydu a nie do chwały...
Oczywiście tu znowu można argumentować, że za te dwa razy więcej pieniędzy zyskuje się mnóstwo innych funkcji - tyle, że akurat dla mnie większość tych funkcji jest bezwartościowa (tym bardziej, że idą w parze z ograniczeniami).
Żeby nie było - nie uważam iPhone za kiepski smartfon. Ale też wcale nie widzę jego przewagi nad innymi smartfonami z "wyższej półki".

Data: 2014-11-26 07:06:38
Autor: Pszemol
"kosmos" <atman@upc.pl> wrote in message news:m542gs$j31$1node1.news.atman.pl...
[...]

I dlatego przytoczyłem linka zamiast chłodno napisać że jest lepszy.
W ten sposób każdy sobie samemu oceni pod swoim kątem.

[...]

Też niestety nie wiem. Ale nie oczekuję tego typu jakości od aparatu
w telefonie - do lepszej jakości zdjęć lub zdjęć podwodnych, wymagających
więcej światła mam aparat Canon Powershot G9 w obudowie nurkowej.

[...]

Jeśli dla kogoś cena jest na pierwszym miejscu na liście porównania
to rzeczywiście wynik porównania wypada negatywnie...

Żeby nie było - nie uważam iPhone za kiepski smartfon. Ale też wcale
nie widzę jego przewagi nad innymi smartfonami z "wyższej półki".

Jednym z elementów tej przewagi jest właśnie iOS dający przejrzysty,
schludny i dopracowany interfejs z użytkownikiem co się odbija na
dużej przyjemności w czasie użytkowania ich sprzętu. Ja to doceniam
bo poużywałem trochę sprzęt z iOS i sprzęt z Androidem, który uważam
za mocno zaśmiecony i "przedobrzony" jeśli chodzi o mnogość mało
komu potrzebnych detali do poustawienia oraz takie "niedopracowanie"
które oczywiście wynika z faktu że kto inny robi osa a kto inny hardware
ale nie da się tej wymówki łatwo zaakceptować bo odbija się to niestety
negatywnie na całokształcie doświadczenia z używania Androida.
To niedopracowanie widać dopiero gdy ktoś poużywa trochę dłużej iOS
i przekona się jak można dobrze dopracować detale... Coś jak z odbiorem
bieli: każda kartka białego papieru jest "biała" - dopiero jak weźmiesz dwie
kartki i położysz je blisko koło siebie i obejrzysz w tym samym świetle
to dopiero wtedy zobaczysz że jedna jest dużo bielsza niż druga... :-)
Jeśli ktoś nie doceni tej zalety iOS to iPhone rzeczywiście może nie mieć
przewagi nad innymi smartfonami z najwyższej półki cenowej...

Data: 2014-11-26 16:07:02
Autor: kosmos
W dniu 2014-11-26 o 14:06, Pszemol pisze:
"kosmos" <atman@upc.pl> wrote in message

Jeśli dla kogoś cena jest na pierwszym miejscu na liście porównania
to rzeczywiście wynik porównania wypada negatywnie...

Wydaje mi się, że akurat cena jest najłatwiejsza do porównania ze wszystkich parametrów. I jeżeli cena jest wyższa o ponad 100%, a inne (istotne) parametry o zaledwie kilka %, to jednak poważnie przemyślałbym to przed zakupem.

To niedopracowanie widać dopiero gdy ktoś poużywa trochę dłużej iOS
i przekona się jak można dobrze dopracować detale...

Zgadzam się, że w iPhone wiele rzeczy jest dopracowanych lepiej niż w Androidzie. Natomiast niestety wiele funkcjonalności całkowicie pominięto, a niektóre okrojono.
Przy czym ja się nie kłócę - niektórym użytkownikom wcale nie potrzeba wszystkich funkcji udostępnianych przez Androida.
Sam jestem tego przykładem - po kilku latach używania smartfonów z Androidem obecnie używam od kilku miesięcy WindowsPhone i nie żałuję przesiadki. Ale to nie znaczy, że do Androida mam jakiś żal - po prostu chciałem zmienić telefon na taki, w którym aparat jest ponadprzeciętnie dobry.
Android daje największą możliwość personalizacji, ale nie każdy tego oczekuje.
Natomiast iPhone nie ma dla mnie żadnej istotnej przewagi, a wadą jest jego cena. Tak jak dla niektórych cena może być bez znaczenia, a istotny jest np. design, albo konkretne aplikacje niedostępne w innych systemach operacyjnych.

Data: 2014-11-26 10:04:47
Autor: A.L.
On Wed, 26 Nov 2014 16:07:02 +0100, kosmos <atman@upc.pl> wrote:

W dniu 2014-11-26 o 14:06, Pszemol pisze:
"kosmos" <atman@upc.pl> wrote in message

Je¶li dla kogo¶ cena jest na pierwszym miejscu na li¶cie porównania
to rzeczywi¶cie wynik porównania wypada negatywnie...

Wydaje mi siê, ¿e akurat cena jest naj³atwiejsza do porównania ze wszystkich parametrów. I je¿eli cena jest wy¿sza o ponad 100%, a inne (istotne) parametry o zaledwie kilka %, to jednak powa¿nie przemy¶la³bym to przed zakupem.

No cos ty... Przeciez ajfon jest z APPLE! Nei zaplacisz za logo z
nadgryzionym jabluszkiem?

A.L.

Data: 2014-11-26 16:23:00
Autor: Pszemol
kosmos <atman@upc.pl> wrote:
[...]

Masz racje... Tak rozważają swoje zakupy ludzie na budżecie. Nie dla
wszystkich jednak cena w ogóle odgrywa jakąś rolę przy wyborze smartfona.
Innymi słowy niezawsze myślisz procentami i np przy wyborze bułek pewnie
nie zastanawiasz się długo nad tym że jedna bułka, ta którą lubisz,
kosztuje 100% więcej niż ta której nie lubisz jeśli bułki są w cenach 60gr
i 1zł 20gr.

Pomyśl tak - załóżmy, że porównujesz dwa telefony, A i B i że dla Ciebie ma
bardzo duże znaczenie fakt, że telefon A kosztuje 4000zł a telefon B
kosztuje tylko 2000zł. Myślę że dla wielu osób w Polsce różnica taka łącza
wszystkie alarmy w mózgu i starają się decyzje racjonalizować. Po prosto
odpowiedź "bo tego lubię bardziej" jest niewystarczająca...

A teraz wyobraź sobie że zarabiasz brutto 10x tyle co dziś zarabiasz...
Innymi słowy, stajesz przed wyborem dwu smartfonów z których A kosztuje
400zł a B kosztuje tylko 200zł. Teraz już pewnie prędzej pozwoliłbyś sobie
na mniej racjonalizowaną decyzję i pewnie prędzej kupiłbyś ten który
bardziej lubisz, mimo że jest JEDNAKOWO o te same 100% droższy.

[...]

I dla niektórych użytkowników, oczekujących w smartfonie mini-peceta, to
może być wadą.

Dla innych użytkowników, brak wielu niepotrzebnych im funkcji, co skutkować
będzie w przejrzystości i czytelności interfejsu z użytkownikiem, będzie
zaletÄ… takiego systemu.

Czasem zapominamy, że nie wszyscy z nas są specami od komputerów i dużą
część życia spędzamy na zabawie w ustawianie setek opcji :-)

Przy czym ja się nie kłócę - niektórym użytkownikom wcale nie potrzeba
wszystkich funkcji udostępnianych przez Androida.

Otóż to.

[...]

Po prostu, jak normalny człowiek, nie masz emocjonalnego/ideologicznego
nastawienia do sprzętu.
Ja też tak mam, i już parę miesięcy temu chciałem wypróbować smartfone z
Windows na pokładzie ale nie ma jeszcze 2-3 aplikacji które często teraz
używam pod iOS.
Może wrócę do tematu jak się windziane wersje tych apków pojawią, a jest
szansa że to się stanie bo mam wrażenie że Win8 nabiera powoli popularności
i coraz jest lepszy wybór wśród takich słuchawek.

[...]

Widzę, że doskonale się rozumiemy. p.s. Jak masz na imię? :-) Czy może mam się do Ciebie zwracać per "kosmos"?
:-)

Data: 2014-11-28 09:09:00
Autor: kosmos
W dniu 2014-11-26 o 17:23, Pszemol pisze:

p.s. Jak masz na imię? :-) Czy może mam się do Ciebie zwracać per "kosmos"?
:-)

Na potrzeby usenetu kosmos jest w sam raz :)

Data: 2014-11-28 16:11:29
Autor: Pszemol
kosmos <atman@upc.pl> wrote:
W dniu 2014-11-26 o 17:23, Pszemol pisze:

p.s. Jak masz na imię? :-) Czy może mam się do Ciebie zwracać per "kosmos"?
:-)

Na potrzeby usenetu kosmos jest w sam raz :)

Kosmosie, posłuchaj...

Rozmawiałem wczoraj z Kosmosem...

Nie pasuje - jakoÅ› dziwnie brzmi.
W wołaczu tylko, ale też dziwnie.

Data: 2014-11-28 09:34:29
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m54up3$k1c$1@dont-email.me...

kosmos <atman@upc.pl> wrote:
[...]

A "ludzie na budżecie" to ci biedniejsi czy może nieco bardziej rozważnie wydający pieniądze?

Bo ja znam całe mnóstwo kretynów z dochodami 20kpln i zero na koncie, a nawet kredyt. Znam też ludzi z podobnymi dochodami, którzy na 100% nie kupiliby srajfona m.in. ze względu na cenę.

Data: 2014-11-28 19:41:08
Autor: P.B.
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
Dnia Fri, 28 Nov 2014 09:34:29 +0100, Ghost napisa³(a):

Bo ja znam ca³e mnóstwo kretynów z dochodami 20kpln i zero na koncie, a nawet kredyt. Znam te¿ ludzi z podobnymi dochodami, którzy na 100% nie kupiliby srajfona m.in. ze wzglêdu na cenê.

U nich w Ameryka, iPhone to siê kupuje za dniówkê w McDonaldsie na mopie!

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-11-28 20:05:41
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote:
Dnia Fri, 28 Nov 2014 09:34:29 +0100, Ghost napisał(a):

Bo ja znam całe mnóstwo kretynów z dochodami 20kpln i zero na koncie, a nawet kredyt. Znam też ludzi z podobnymi dochodami, którzy na 100% nie kupiliby srajfona m.in. ze względu na cenę.

U nich w Ameryka, iPhone to się kupuje za dniówkę w McDonaldsie na mopie!

Ile sie zarabia w McDonalds "na mopie"?

Data: 2014-11-28 22:08:56
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m5akil$1do$1@dont-email.me...

"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote:
[...]

pińcet

Data: 2014-11-28 22:35:18
Autor: marfi
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m5akil$1do$1dont-email.me...
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote:
[...]

 3 pszemole/mop w sumie 72 pszemole na dzieÅ„.
Za reklamowanie mopów do iphona premia 0.1%% pszemola.
Za upierdliwość:  -100%.
Amen..

--
marfi

Data: 2014-11-24 17:22:36
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m4vg52$nil$1@dont-email.me...

[...]

Hmm, logicznie rzecz ujmując, w ramach twojego podejścia do chwalenia się, jeśli nie chwalisz się innymi rzeczami, znaczy, że nie masz czym - rzuca to nowe światło na fakt, że po dwudziestu latach programowania w c/c++ dotąd nie masz dziewczyny.

Wszystko jasne, słyszałem, że niektórzy przedłużają bryką, wychodzi, że inni srajfonem.

Data: 2014-11-24 16:40:24
Autor: Pszemol
[...]

c/c++ dotÄ…d nie masz dziewczyny.

Trochę śmieszne są, żeby nie powiedzieć żałosne, te Twoje próby "dowalenia
mi" :-)
Ale ok, pobawmy się wspólnie :-))

Czy wpadło Ci do głowy, że skoro posiadanie dziewczyny Ty uważasz za jakiś
wyczyn warty publicznego chwalenia się to któś mógłby to zinterpretować
tak, że sam masz jakieś dziwne problemy ze zdobyciem lub utrzymaniem przy
sobie dziewczyny/żony? Weź pod uwagę po prostu, że są ludzie którzy nie mają żadnych problemów z
powodzeniem wśród płci przeciwnej i posiadanie partnera nie uznają jako
wyczyn warty publicznego chwalenia siÄ™.

Zwłaszcza nie na grupie poświęconej wyłącznie tematyce telefonów
komórkowych :-)

Data: 2014-11-24 18:18:08
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m4vn1o$vgq$1@dont-email.me...

[...]

Nie uwazam, nie chwale sie :-)

Data: 2014-11-24 17:54:47
Autor: Pszemol
[...]

CoÅ› nie tak z tÄ… TwojÄ… logikÄ…... :-)

Data: 2014-11-24 20:19:45
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m4vrd7$j8n$5@dont-email.me...

[...]

Tobie z dupy wyszedł idiotyzm, że mylę operacyjna z masową, więc na pewno posługujemy się rożnymi logikami.

Data: 2014-11-24 14:07:38
Autor: Pszemol
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:547384d6$0$6283$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gdybyś grzecznie poprosił to zacytowałbym Ci rozmowę z której
wynikał ten wniosek. Ale skoro nie interesuje Cię kulturalna rozmowa...

Data: 2014-11-24 21:16:27
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m5034u$lrv$1@dont-email.me...

[...]

Nie ze mną te numery, a la kaczyński "wiem ale nie powiem, bo jesteś niegrzeczny", nie błaznuj, nędzny kłamczuchu.

Data: 2014-11-24 21:17:52
Autor: Pszemol
[...]

Jak sobie życzysz :-)

Data: 2014-11-25 07:52:19
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m507a0$8rr$4@dont-email.me...

[...]

Czy wpadÅ‚o Ci do gÅ‚owy, że skoro posiadanie dziewczyny Ty uważasz za  >>>>> jakiÅ›

Buhahahahahaha

Data: 2014-11-24 14:59:36
Autor: Budzik
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
U¿ytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...

[...]

No jak to - wszyscy dyskutujacy z pszemolem walcza przeciez o dobre imie innych sprzetów!

Data: 2014-11-24 16:53:24
Autor: Tomek
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
U¿ytkownik "Ghost"  napisa³:

Nie ma czego¶ takiego, zêby u¿ytkownicy samsungow, nokii, htc i innych starali siê nawracaæ grupê opowiadaj±c jaki to maja zajebiaszczy sprzêt.

Pisa³em o tym 2 lata temu, a wy dalej karmicie tego trola od wêgorzy. Gratulujê.

Data: 2014-11-24 19:13:54
Autor: dizel
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
On Mon, 24 Nov 2014 15:34:14 +0100, "Ghost" <ghost@everywhere.com>
wrote:

[...]

Ja w±tki w tytule z Iphone  zacz±³em od jakiego¶ czasu ignorowaæ (w
moim programie wystarczy tylko I wciasn±æ:)) bo w kó³ko jest to samo
na grupie, te same gadki w tych tematach, nic nowego.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-24 19:12:52
Autor: Pszemol
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
dizel <xxx@xxx.xx> wrote:
Ja wÄ…tki w tytule z Iphone  zaczÄ…Å‚em od jakiegoÅ› czasu ignorować (w
moim programie wystarczy tylko I wciasnąć:)) bo w kółko jest to samo
na grupie, te same gadki w tych tematach, nic nowego.

I myślę, że to jest bardzo mądre podejście: nie interesuje mnie temat =>
nie angażuję się w dyskusję, ignoruję wątek.

Nie rozumiem motywacji ludzi jak Ghost, którzy nie tylko biorą udział w
dyskusji na temat, który ich nie interesuje i jest ewidentne że nie mogą
nic wnieść merytorycznego do dyskusji to jeszcze usilnie przeszkadzają w
dyskusji innym, używając wulgarnego języka obrzucają dyskutantów
przezwiskami.

Data: 2014-11-24 20:21:29
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m4vvvk$7p9$4@dont-email.me...

[...]

Zaraz tam dyskutantów, już sobie tak nie słódź, wyzwiska należą się jedynie zakłamanym pszemolom.

Data: 2014-11-25 01:04:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

"dizel" m6o67a5n7q9f0p8jav5o6urqjjc1i3fpnk@4ax.com

Ja w±tki w tytule z Iphone  zacz±³em od jakiego¶ czasu ignorowaæ (w

Ja ignorujê posty Pszemola -- na jedno wychodzi. :)

Pszemol chyba wychwala energooszczêdno¶æ energo¿ernych iphonów. :)

Data: 2014-11-24 18:34:29
Autor: Pszemol
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:m50h3n$qpk$1node1.news.atman.pl...
Ja ignorujê posty Pszemola -- na jedno wychodzi. :)

Pszemol chyba wychwala energooszczêdno¶æ energo¿ernych iphonów. :)

Fascynuj±ce wewnêtrzne sprzeczno¶ci! I pewnie nawet tego nie zauwa¿a...
Facio pisze ¿e ignoruje moje posty a ju¿ w drugiej linijce nie tylko
udowadnia ¿e co¶ tam jednak czyta³ i na dodatek jeszcze publicznie
na to co przeczyta³ reaguje. Zachwile mi pewnie odpisze aby zaprzeczyæ ;-)

Data: 2014-11-25 07:53:15
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

U¿ytkownik "Pszemol"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m50ipo$h31$1@dont-email.me...

[...]

Kolejny Twój wywód nie trzyma kupy. Nie b³aznuj.

Data: 2014-11-24 20:06:00
Autor: Netx
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
W dniu 2014-11-24 o 15:34, Ghost pisze:
Czy to naprawdę może być tylko zjawisko pożytecznego idioty? Czy zwykły
nadmiar czasu i trolling?

Nie byłbym pewien czy Apple mu nie płaci, skoro potrafią płacić za stanie w kolejce po iPhone przed premierą. Może Pszemol napisz oficjalnie czy jesteś "niezarobkowo" fanem Apple?

Apropo tego tematu to ciekawi mnie też zwrot "professional fanboy" - chodzi mi o to czy "professional" implikuje że zarabia się na byciu fanboyem? Mój angielski nie pozwala mi tego rozstrzygnąć: np.
http://finance.yahoo.com/news/apples-first-professional-fanboy-ditched-172807388.html

Data: 2014-11-24 16:59:09
Autor: A.L.
On Mon, 24 Nov 2014 20:06:00 +0100, Netx <nospam@chip.pl> wrote:

W dniu 2014-11-24 o 15:34, Ghost pisze:
Czy to naprawdê mo¿e byæ tylko zjawisko po¿ytecznego idioty? Czy zwyk³y
nadmiar czasu i trolling?

Nie by³bym pewien czy Apple mu nie p³aci, skoro potrafi± p³aciæ za stanie w kolejce po iPhone przed premier±. Mo¿e Pszemol napisz oficjalnie czy jeste¶ "niezarobkowo" fanem Apple?

Apropo tego tematu to ciekawi mnie te¿ zwrot "professional fanboy" - chodzi mi o to czy "professional" implikuje ¿e zarabia siê na byciu fanboyem? Mój angielski nie pozwala mi tego rozstrzygn±æ: np.
http://finance.yahoo.com/news/apples-first-professional-fanboy-ditched-172807388.html

To jest absolutnie rewelacyjan wiadomosc

Guy Kawasaki, former chief evangelist at Apple, has jumped ship from
iOS to Android.  Nie wszyscy wiedza kto to jest Guy Kawasaki. To pierwszy oficjalny,
platny "ewangelista" firmy Apple. Niby taki czlowiek z "ludu" ktory
dobrotliwie nawoluje innych i pokazuja jaka swietna firma jest Apple i
jakei ma swietne produkty.

Ewangelista Apple byl tylko cos 4 czy 5 lat. teraz uwaza ze po prostu
Android jest lepszy, a firmy produkujace telefony z Androidem nie
rypia klienta po kieszeni kazac stosowac na przyklad, specjalizowane
kable do ladowania

A.L.

Data: 2014-11-24 19:10:10
Autor: Pszemol
"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:0id77ah2m57b5dqe7o74maertbq3oqsaik4ax.com...
[...]

Je¶li rzeczywi¶cie kto¶ uwa¿a standardowe kable do ³adowania
jako jedyn± (lub g³ówn±) zaletê smartfonów z Androidem to
sam ju¿ nie wiem co mam o tym my¶leæ...
To jest podobny argument jakby kto¶ napisa³ ¿e Polonez jest
lepszy od Mercedesa czy Lexusa bo zamiast tych nietypowych,
specjalizowanych HIDów w lampach ma standardowe H4 :-))

Jak wysoko stoi typ kabla do ³adowarki na Waszej li¶cie kryteriów
przy wyborze nowego smartfona? Bo u mnie jest na samym dole,
tu¿ przed kolorem pude³ka kartonowego w który jest zapakowany :-)

Data: 2014-11-24 20:28:52
Autor: A.L.
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
On Mon, 24 Nov 2014 19:10:10 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

Panie Pszemol, ja mam taka propozycje dla grupy zeby zrobic glosowanie
i ustalic ze ajfon jest najlepszym smartfonem na rynku, przyznac Panu
racje i zachecic Pana do zapzrestania pisania pochwal na jego czesc.
Bo i tak wyszlo z glosowania ze wszyscy sie z Panem zgadzana. Niech Pan pzreczyta swoje posty i sparwdzi czy nei jest Pan smieszny

A.L.

Data: 2014-11-24 21:41:45
Autor: Pszemol
wrote:

[...]

Nie o to chodzi aby ustaliæ który jest uniwersalnie najlepszy.
Chodzi o to aby ka¿dy dla siebie ustali³ co mu najbardziej pasuje
na podstawie pochwa³ i nagan dotycz±cych ró¿nego sprzêtu.

Niech Pan pzreczyta swoje posty i sparwdzi czy nei jest Pan smieszny

Sk±d siê bierze taka ogromna ilo¶æ literówek w Twoich postach?

Data: 2014-11-26 10:05:32
Autor: A.L.
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

wrote:

[...]

Stad ze nie n=one wisza.

A.L.

Data: 2014-11-25 07:55:27
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

U¿ytkownik "Pszemol"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m50ksb$mp2$1@dont-email.me...

[...]

Znów nic nie zrozumia³e¶. Albo b³aznujesz, mimo obietnic.

Data: 2014-11-24 20:22:45
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Netx"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:54738198$0$2848$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Przecież jesli mu płaca, to nie może się przyznać, inaczej buli srogą karę.

Data: 2014-11-24 22:55:34
Autor: DJ Abelson?
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
W dniu 2014-11-24 o 15:34, Ghost pisze:
..

Czy to naprawdê mo¿e byæ tylko zjawisko po¿ytecznego idioty? Czy zwyk³y
nadmiar czasu i trolling?

Tempy CH

--
"Com napisa³, napisa³em"

               Pontius Pilatus

Data: 2014-11-25 00:55:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

"Ghost" 547341ea$0$18093$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Ja tak¿e jestem ewangelist± -- tyle tylko, ¿e zachêcam do unikania Pentagramu.

Data: 2014-11-24 19:14:31
Autor: Pszemol
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:m50gii$q71$1node1.news.atman.pl...
Ja tak¿e jestem ewangelist± -- tyle tylko, ¿e zachêcam do unikania Pentagramu.

A jaki smartfone by¶ poleci³ z ca³ego swego serca, gdyby Ciê o to
zapyta³ w³asny brat lub siostra? Masz jaki¶ swój typ? Swój ulubiony?
Czy wszystko co kupi³e¶ do tej pory to nieudane dziadostwo?

Data: 2014-11-25 07:00:03
Autor: z
W dniu 2014-11-25 o 02:14, Pszemol pisze:
A jaki smartfone by¶ poleci³ z ca³ego swego serca, gdyby Ciê o to
zapyta³ w³asny brat lub siostra? Masz jaki¶ swój typ? Swój ulubiony?
Czy wszystko co kupi³e¶ do tej pory to nieudane dziadostwo?

Ja polecam nokiê N8 i uwa¿am ¿e jest najlepsza na ¶wiecie :-) Chcesz dyskutowaæ nad widzimisie, potrzebami, upodobaniami, do czego ludzie u¿ywaj± telefonów-smartfonów.

Nie widzisz ¿e wychwalanie czego¶ jest bezsensowne? (poza oczywi¶cie kryptoreklam±)

Ile masz lat i po co to robisz? :-)

Data: 2014-11-25 00:19:23
Autor: Pszemol
"z" <z@z.pl> wrote in message news:54741ae5$0$30342$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To ju¿ jaki¶ start... Teraz napisz dlaczego uwa¿asz ¿e jest najlepsza.
Byæ mo¿e kto¶ zgodzi siê z Twoimi argumentami/tezami i równie¿
dla niego bêdzie N8 "najlepsza"... a byæ mo¿e nie zgodzi siê.

Chcesz dyskutowaæ nad widzimisie, potrzebami, upodobaniami,
do czego ludzie u¿ywaj± telefonów-smartfonów.

Nie, nie chcê dyskutowaæ o Twoich potrzebach czy widzimisiach.
Chcê podyskutowaæ o tym, w czym jest N8 dobry a w czym z³y.

Nie widzisz ¿e wychwalanie czego¶ jest bezsensowne?
(poza oczywi¶cie kryptoreklam±)

Nie, nie widzê. Wrêcz przeciwnie - widzê w tym du¿o sensu.

Data: 2014-11-25 07:59:25
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

U¿ytkownik "Pszemol"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m516va$h48$1@dont-email.me...

"z" <z@z.pl> wrote in message

Nie widzisz ¿e wychwalanie czego¶ jest bezsensowne?
(poza oczywi¶cie kryptoreklam±)

Nie, nie widzê. Wrêcz przeciwnie - widzê w tym du¿o sensu.

Ty widzisz, ale ma³o kto rozumie potrzeby attention whore, we¼ to pod uwagê.

Data: 2014-11-25 07:59:30
Autor: Budzik
[...]

A dlaczego nie? Przeciez nie ma przymusu dyskusji...
Co ten Pszemol tak was denerwuje?

Data: 2014-11-25 10:12:37
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA3F05B5BB1A47budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

No jak to co? Zazdro¶cimy srajfona.

A na powa¿nie - to denerwuje, ze k³amie i manipuluje na temat faktów jak i wypowiedzi grupowiczów.

Data: 2014-11-25 09:59:31
Autor: Budzik
[...]

Cierpliwie pokazywac k³amstwa lub splonkowac i zaj±c siê przyjemniejszymi sprawami w zyciu :)

Data: 2014-11-25 11:16:59
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA3F0691DE63E4budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

A co innego robimy?
Ale jak to niektórzy mówi± - attention whore never stops.

Data: 2014-11-25 11:41:24
Autor: Budzik
[...]

No ja czytam argumenty w stylu "po co tu piszesz" ostatnio...

Data: 2014-11-25 13:15:23
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

U¿ytkownik "Budzik"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA3F07F067E3E9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

A ja czytam, ze mylê operacyjna z masowa.

Data: 2014-11-25 12:49:29
Autor: Netx
W dniu 2014-11-25 o 08:59, Budzik pisze:
A dlaczego nie? Przeciez nie ma przymusu dyskusji...
Co ten Pszemol tak was denerwuje?

Pozwolę sobie odpowiedzieć. No mnie wypowiedzi Pszemola denerwują ponieważ tak jak nie lubię większości reklam w TV tak nie lubię reklamy iPhone w Usenecie. Poza tym Pszemol nie potrafi przyznać że w (nawet najnowszym) iPhone są wady w porównaniu z konkurencją - jak np. w iPhone 6/6+: brak slotu na kartę pamięci, niestandardowy kabelek, brak wodoszczelności / pyłoszczelności, brak ładowarki indukcyjnej, ogromna hermetyczność środowiska użytkownika i dla programisty, wygórowana cena. Poza tym subiektywnie mi się nie podoba design 6+ ale to już kwestia gustu.

Dyskusja z Pszemolem nie ma sensu gdyż nie zdementował że jest płatnym fanbojem, a jeśli nim jest to etatowo wprowadza w błąd potencjalnych mniej zorientowanych klientów na smartfona.

Data: 2014-11-25 15:48:30
Autor: Pszemol
Netx <nospam@chip.pl> wrote:
No mnie wypowiedzi Pszemola denerwują ponieważ tak jak nie lubię
większości reklam w TV tak nie lubię reklamy iPhone w Usenecie.

Czy każdy pozytywny komentarz na temat komercyjnego produktu to
automatycznie reklama? Czy jednak można coś dobrego pochwalić i takiej
wypowiedzi nie odbierzesz za reklamę? Zastanów się, proszę, gdzie dla
Ciebie biegnie granica...

[...]

Wszystkie te tematy były bardzo szczegółowo omawiane na tej grupie i
wyraźnie tłumaczyłem że przypisanie do jakiejś cechy etykietki "wada"
bardzo zależy od subiektywnych potrzeb klienta.
Przykładem tej względności jest np. wielkość urządzenia: dla mnie duży
rozmiar iPhone6+jest wadą i rozważam poważnie wymianę swego wysłużonego
iPhone4 na iPhone5S ale dla kogoś, kto używał Samsunga Note i chce kupić
sobie coÅ› lepszego rozmiar iPhone6+ jest dla niego zaletÄ….

Żadna z tych "wad" iPhona jakie wyżej wymieniłeś nie jest *dla mnie* wadą,
bo albo do czegoś zupełnie nie przywiązuję wagi (nowy typ kabelka Apple
moim zdaniem jest nawet fajniejszy, dziala wetknięty w obie strony, i
bardziej niezawodny niż MicroUSB ktore juz parę razy musialem wymieniać w
innych telefonach, w jednym nawet gniazdko uUSB padło) albo teza o
"wygórowanej cenie" jest po prostu nieprawdą bo jest wiele smartfonów na
świecie dużo droższych i listę ich tu podawałem.

Poza tym subiektywnie mi się nie podoba design 6+ ale to już kwestia gustu.

I dlatego że Ci się design Appla nie podoba denerwują Cie moje wypowiedzi
na tej grupie? :-)) chyba się zagalopowałeś nieco w tych negatywnych
emocjach i zapomniałeś, że nie o iPhone miałeś pisać tylko o tym czemu Cię
moje wypowiedzi denerwujÄ…!

Dyskusja z Pszemolem nie ma sensu gdyż nie zdementował że jest płatnym
fanbojem, a jeśli nim jest to etatowo wprowadza w błąd potencjalnych
mniej zorientowanych klientów na smartfona.

Nie zdementowałem też pogłoski jaką propaguje Ghost że szukam narzeczonej
:-)
Nie zdementowałem pogłoski, że jestem jaszczurem/ufokiem/masonem ani
cyklistÄ….
Po co miałbym wdawać się w takie tematy?

Ludzie różne rzeczy wymyślają...
Ci co wierzą i chcą wierzyć w takie brednie i tak będa w nie wierzyć,
niezależnie od tego co powiem. Mało tego, dla takich ludzi "tylko winny się
tłumaczy", więc im więcej będę dementował tym bardziej będą przekonani do
swojej urojonej racji... Chwalę iPhone bo używam od ponad 4 lat i dobrze go znam - jest to bardzo
dobry produkt i jestem po prostu z niego zwyczajnie zadowolony. Zawiedziony
jestem rozmiarami iP6 i mam nadzieję, że wciąż dostępny iPhone 5S nie jest
ostatnim modelem w tym rozmiarze.

Data: 2014-11-25 17:11:58
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m528ce$6dp$4@dont-email.me...

[...]

Znów próbujesz mi w usta włożyć, kłamczuszku.

Nie zdementowałem pogłoski, że jestem jaszczurem/ufokiem/masonem ani
cyklistÄ….
Po co miałbym wdawać się w takie tematy?

A jednak się wdałeś :-)

[...]

Wystarczy tak, tak, albo nie, nie :-)

[...]

No i pszemol zalał temat potokiem słów ponownie nie zaprzeczając, sądząc zapewne, ze nikt nie zauważy - jednak faktycznie cos ewidentnie jest na rzeczy.

Data: 2014-11-25 15:48:32
Autor: Pszemol
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Użytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...

Nie widzisz że wychwalanie czegoś jest bezsensowne?
(poza oczywiście kryptoreklamą)

Nie, nie widzę. Wręcz przeciwnie - widzę w tym dużo sensu.

Ty widzisz, ale mało kto rozumie potrzeby attention whore, weź to pod
uwagÄ™.
A dlaczego nie? Przeciez nie ma przymusu dyskusji...
Co ten Pszemol tak was denerwuje?

Sam się właśnie często zastanawiam co takiego jest w moich wypowiedziach że
jest atrakcyjne dla takich awanturników :-)
Bo ja dużo chętniej, przyznam, pogadałbym chłodno i rzeczowo z rozsądnymi
ludźmi. Bez tych chamskich i wulgarnych przepychanek jakie tu Ghost z
kolegami tak lubi... :-(

Data: 2014-11-25 17:13:18
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m528cg$6dp$7@dont-email.me...

[...]

Masz tu na mysi wmawianie ghostowi, ze nie odróżnia operacyjnej od masowej?

Data: 2014-11-25 23:23:09
Autor: z
W dniu 2014-11-25 o 07:19, Pszemol pisze:
To ju¿ jaki¶ start... Teraz napisz dlaczego uwa¿asz ¿e jest najlepsza.

Bo ma bardzo dobry aparat foto, bo ma spust migawki, bo ma radio fm i transmiter, bo jest tania (stosunek ceny do jako¶ci) i nie martwiê siê ¿e mi upadnie, a jak upadnie to siê nie pot³ucze, bo na pewno mi siê w kieszeni nie wygnie :-), bo ma slot na kartê pamiêci, bo mo¿na podpi±æ pendrajwa, bo bateria trzyma 3 dni, bo mi siê podoba kszta³t, bo w porównaniu do satio jest du¿o lepsza, bo ma symbiana, bo... jest dla mnie najlepsza na ¶wiecie :-)
Zaprzecz.

PS. Ostatnio kolega potrzebowa³ awaryjnie wys³aæ plik z ajfona bo mu internet stacjonarny pad³. Jakie¿ by³o moje zdziwienie gdy na moje has³o: Podepnij do kompa kablem ¿eby przegraæ - nie da siê
To ja sobie na n8 wgram i Ci prze¶lê po BT - nie da siê nie bêdzie po³±czenia. Wymiêk³em. Ale za to lans na ca³± firmê :-)

Tak wiem... Pewnie nie umia³ bo obs³uga jest zbyt skomplikowana :-)

Data: 2014-11-25 22:43:18
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2014-11-25 o 07:19, Pszemol pisze:
To już jakiś start... Teraz napisz dlaczego uważasz że jest najlepsza.

Bo ma bardzo dobry aparat foto,

Nokie majÄ… dobre aparaty. I pewnie w tej klasie cenowe N8 ma bardzo dobry.

bo ma spust migawki,

Mój iPhone4 też ma...

bo ma radio fm i transmiter,

Plus... jeśli Ci to potrzebne...

bo jest tania (stosunek ceny do jakości)

Jaka to półka cenowa?

i nie martwię się że mi upadnie, a jak upadnie to się nie potłucze, bo na
pewno mi siÄ™ w kieszeni nie wygnie :-),

Ja też się nie martwię :-) Mój upadł mi mnóstwo razy...

bo ma slot na kartę pamięci,

I do czego go używasz? Napisz coś więcej na ten temat...
Ile masz miejsca w telefonie bez karty?
Jaką dużą kartę masz w tej chwili włożoną?
Co na niej masz i czemu nie trzymasz tego w trlefonie?

bo można podpiąć pendrajwa,

Plus... jeśli Ci to potrzebne...

bo bateria trzyma 3 dni,

Jak intensywnie korzystasz przez te trzy dni?
Chodzi o 3 dni czuwania?

bo mi się podoba kształt,

He he :-)

bo w porównaniu do satio jest dużo lepsza, bo ma symbiana,

Popularny os to podstawa!

bo... jest dla mnie najlepsza na świecie :-)
Zaprzecz.

Bardzo ładnie to podsumowałeś :-)
Nie wiem czemu chcesz abym zaprzeczał faktom...

Cenne są takie rozmowy i wymiany doświadczeń miedzy użytkownikami.
Ja się od Ciebie np dowiedziałem że są w ogóle telefony z nadajnikiem FM.
Nie wiedziałem że robi się takie...To napewno się przydaje w jakimś
starszym samochodzie bez BT na pokładzie do puszczania muzyki z telefonu
czy komunikatów nawigacji przez samochodowe radio...
PS. Ostatnio kolega potrzebował awaryjnie wysłać plik z ajfona bo mu
internet stacjonarny padł. Jakież było moje zdziwienie gdy na moje hasło:
Podepnij do kompa kablem żeby przegrać - nie da się
To ja sobie na n8 wgram i Ci prześlę po BT - nie da się nie będzie
połączenia. Wymiękłem. Ale za to lans na całą firmę :-)

Tak wiem... Pewnie nie umiał bo obsługa jest zbyt skomplikowana :-)

Być może nie umiał :-) O jaki plik chodziło? Najczęściej wysyła się z telefonu na komputer zdjęcia. Czy o zdjęcie chodziło?

Data: 2014-11-26 06:04:42
Autor: z
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
W dniu 2014-11-25 o 23:43, Pszemol pisze:
O jaki plik chodzi³o?
Najczê¶ciej wysy³a siê z telefonu na komputer zdjêcia.
Czy o zdjêcie chodzi³o?

chodzi³o o pdfa. Jaki¶ problem? :-)

Chcia³o Ci siê to wszystko pisaæ?
Ja mam inne wymagania od telefonu noszonego codziennie przy sobie.
Z tego co napisa³em naprawdê korzystam.
Mój telefon spe³nia wszystkie moje wymagania i kosztuje 200 z³.

Sam widzisz ¿e nie pogadamy i nie przekonasz mnie do zakupu ajfona
Zaprzestañ to bezcelowe. Znajdê miliony wymówek i odwrócê kota ogonem. Ludzi zakochanych w marce/modelu nie da siê przekonaæ. Trzeba leczyæ. Sam dobrze o tym wiesz :-)

PS. Teraz pêdzê do pracy ¿eby utrzymaæ rodzinê. A po pracy du¿o czytam ale ¿eby pisaæ a¿ tyle to trzeba mieæ zdrowie albo za kasê. ;-)

Data: 2014-11-26 12:50:41
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2014-11-25 o 23:43, Pszemol pisze:
O jaki plik chodziło?
Najczęściej wysyła się z telefonu na komputer zdjęcia.
Czy o zdjęcie chodziło?

chodziło o pdfa. Jakiś problem? :-)

No właśnie żaden problem.
Czyli nie umiał...

Chciało Ci się to wszystko pisać?

Nie, siedzial kolo mnie chuligan i wykręcał mi rękę - musiałem pisać :-)

Po co takie głupie pytania? Oczywiście ze chciało mi się - od takiego
pisania jest ta grup właśnie. Tobie się nie chce pisać/czytać? To co tu
właściwie robisz?

Ja mam inne wymagania od telefonu noszonego codziennie przy sobie.

Inne? Znaczy jakie? Bo z tego co napisałeś, to ka mam podobne wymagania....

Z tego co napisałem naprawdę korzystam.

Odpowiedz mi jeszcze na moje pytania dotyczÄ…ce tej opcjonalnej karty
pamięci: jaką dużą masz wsadzoną dziś w telefon, co na niej trzymasz, i
dlaczego tego nie trzymasz w telefonie, w jego wbudowanej pamięci...

Mój telefon spełnia wszystkie moje wymagania i kosztuje 200 zł.

Za 200zl tofaktycznie bardzo dobrze!

Sam widzisz że nie pogadamy i nie przekonasz mnie do zakupu ajfona
Zaprzestań to bezcelowe.

Caly czas gadamy :-) Da sie!
A do zakupu iPhona nie próbuję Cie przekonywać przecież.

Znajdę miliony wymówek i odwrócę kota ogonem.

Hm... Jesteś nie tylko racjonalnie na "nie" ale jak widzę, również
ideologicznie na "nie" :-)

Ludzi zakochanych w marce/modelu nie da się przekonać. Trzeba leczyć. Sam
dobrze o tym wiesz :-)

Nie wiem, Ty mi powiedz co robić z takimi co chorobliwie nienawidzą
marki/modelu?

PS. Teraz pędzę do pracy żeby utrzymać rodzinę. A po pracy dużo czytam
ale żeby pisać aż tyle to trzeba mieć zdrowie albo za kasę. ;-)

Albo umieć dobrze sobie zorganizować wolny czas...

Data: 2014-11-26 17:59:21
Autor: z
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
W dniu 2014-11-26 o 13:50, Pszemol pisze:
Czyli nie umia³...

Pewnie nie by³a Amerykaninem :-)

To co tu
w³a¶ciwie robisz?

Ja wyobra¼ to sobie czerpiê wiedzê z tej i innych grup potrzebn± mi do rozrywki a nawet do pracy. Jedyne takie miejsce gdzie mi nie chc± czego¶ sprzedaæ. Oprócz Ciebie oczywi¶cie.
Wku... mnie jak mi jaki¶ beszczel jedzie kryptoreklam±.
Przynajmniej tutaj mogê odpowiedzieæ na ten zalew debilizmu i propagandy. Masz pecha jako "nadawca" bo mo¿na Ci w twarz wytkn±æ k³amstwa i socjotechniczne zagrywki :-)
Musisz jako¶ z tym ¿yæ albo zaprzestañ.

A do zakupu iPhona nie próbujê Cie przekonywaæ przecie¿.

Kup nokiê N8 a ¿ycie stanie siê prostrze

Hm... Jeste¶ nie tylko racjonalnie na "nie" ale jak widzê, równie¿
ideologicznie na "nie" :-)

Wolno mi przecie¿.  Nie cierpiê wojuj±cych gejów :-)

Nie wiem, Ty mi powiedz co robiæ z takimi co chorobliwie nienawidz±
marki/modelu?

To zdrowy odruch zdrowego na umy¶le cz³owieka na nachalny zalew reklamowy.

Albo umieæ dobrze sobie zorganizowaæ wolny czas...

Wolê popeda³owaæ godzinkê. Od tych pixeli dooko³a i terabajtów danych zwariowaæ mo¿na. :-)

PS. Mo¿na jeszcze doceniaæ uroki p³ci piêknej w normalnym 3D bez renderowania. Ale o tym to raczej nie pogadamy ;-)

Data: 2014-11-27 01:50:06
Autor: Pszemol
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
z <z@z.pl> wrote:
Ja wyobraź to sobie czerpię wiedzę z tej i innych grup potrzebną mi do
rozrywki a nawet do pracy. Jedyne takie miejsce gdzie mi nie chcą czegoś sprzedać.

Super!

Oprócz Ciebie oczywiście.
Wku... mnie jak mi jakiÅ› beszczel jedzie kryptoreklamÄ….

Pytałem Cie o to czy kazda pochwala urzadzenia to dla Ciebie kryptoreklama
ktorej sie brzydzisz i ktora Cie wkur...
Nie odpowiedziałeś, a to ciekawe.

Przynajmniej tutaj mogę odpowiedzieć na ten zalew debilizmu i propagandy.
Masz pecha jako "nadawca" bo można Ci w twarz wytknąć kłamstwa i
socjotechniczne zagrywki :-)
Musisz jakoś z tym żyć albo zaprzestań.

Jasne, ulżyj sobie skoro tego potrzebujesz.
Mi to nie przeszkadza :-) Ale troche mnie martwisz ze takie drobnostki Cie
wkurzaja :-)

A do zakupu iPhona nie próbuję Cie przekonywać przecież.

Kup nokię N8 a życie stanie się prostrze

Ale mnie cieszy urozmaicenie, komplikacja i wyzwania. Jestem inżynierem i
to mnie pompuje jak mogę jakiś problem rozwiązać czy coś naprawic lub
zmodyfikować. Nie chcę niczego upraszczać :-)

Hm... Jesteś nie tylko racjonalnie na "nie" ale jak widzę, również
ideologicznie na "nie" :-)

Wolno mi przecież.  Nie cierpiÄ™ wojujÄ…cych gejów :-)

Nie mówię, że nie wolno, ale sądzę że Twoje zacietrzewienie jest chyba
trochę niezwykłe.

Nie wiem, Ty mi powiedz co robić z takimi co chorobliwie nienawidzą
marki/modelu?

To zdrowy odruch zdrowego na umyśle człowieka na nachalny zalew reklamowy.

"Chorbliwie nienawidzieć czegoś" nie jest objawem zdrowia.

Co do nachalności to przeciesz nie zmuszam Cię do czytania...

Albo umieć dobrze sobie zorganizować wolny czas...

Wolę popedałować godzinkę. Od tych pixeli dookoła i terabajtów danych zwariować można. :-)

Ależ ja nie muszę wybierać pomiędzy dyskusjami a sportem - i na to i na
tamto jest czas...

PS. Można jeszcze doceniać uroki płci pięknej w normalnym 3D bez
renderowania. Ale o tym to raczej nie pogadamy ;-)

Bo tu nie ma co gadać a raczej odejść od komputera i samemu posmakować :-)

p.s nie znudziło Ci się jeszcze robienie tych dogaduszek nt gejów?

Data: 2014-11-27 08:49:58
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m5600e$hvs$1@dont-email.me...

czy kazda pochwala urzadzenia to dla Ciebie kryptoreklama

nie, tylko tak prymitywna, zakłamana i nachalna jak twoja

Data: 2014-11-27 20:00:25
Autor: z
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
W dniu 2014-11-27 o 02:50, Pszemol pisze:
p.s nie znudzi³o Ci siê jeszcze robienie tych dogaduszek nt gejów?

Ka¿dy ma jakie¶ zboczenia które innym siê mog± nie podobaæ. Takie ¿ycie.
Jaka¶ poprawno¶æ polityczna? Nie wolno nie lubiæ mot³ochu reklamowego czy innej gejowskiej religii?
Zacietrzewi³e¶ siê? I bardzo dobrze. Mo¿e przemy¶lisz i siê nawrócisz. Przecie¿ religie s± nie trendy :-) B±d¼ trendy.

Data: 2014-11-27 19:20:33
Autor: Pszemol
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2014-11-27 o 02:50, Pszemol pisze:
p.s nie znudziło Ci się jeszcze robienie tych dogaduszek nt gejów?

Każdy ma jakieś zboczenia które innym się mogą nie podobać. Takie życie.
Jakaś poprawność polityczna? Nie wolno nie lubić motłochu reklamowego czy
innej gejowskiej religii?
Zacietrzewiłeś się? I bardzo dobrze. Może przemyślisz i się nawrócisz.
Przecież religie są nie trendy :-) Bądź trendy.

Nie o to chodzi...

Chodzi raczej o to, że to Ty ulegasz nachalnej (anty)reklamie Appla
wmawiającej takim ludziom jak Ty że iPhone jest tylko dla gejów. Dajesz się
wykorzystywać po prostu. Ty z tą swoją homofobią stajesz się łatwym do
użycia narzędziem w ich rękach i dajesz im sobą manipulować robiąc za darmo
nachalnÄ… (anty)reklamÄ™ Applowi. Nie daj siÄ™ im! Trzymam za Ciebie kciuki,
dasz radÄ™! :-)

Data: 2014-11-27 20:08:32
Autor: Andrzej
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Chodzi raczej o to, że to Ty ulegasz nachalnej (anty)reklamie Appla
wmawiającej takim ludziom jak Ty że iPhone jest tylko dla gejów.

Alez to wcale nie chodzi o to, ze japcok jest dla pedalow. Po prostu ty,
cioto, jestes irytujaco nudny.

Data: 2014-11-27 21:12:00
Autor: Pszemol
Andrzej <none@inv.invalid> wrote:
[...]

Weź przestań nas tu bujać, przecież sam wiesz, że to nieprawda...
Ciekawi Cię, bardzo ciekawi za każdym razem jak coś napiszę i nie możesz
się wręcz oprzeć pokusie żeby wiadomość otworzyć i przeczytać :-)

Data: 2014-11-27 22:55:49
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m5842v$pd6$1@dont-email.me...

[...]

No przecież mowie, ze cierpisz na deficyt atencji. Wszystko się zgadza.

Data: 2014-11-27 22:04:04
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m57ti1$vi9$1@dont-email.me...

wmawiającej takim ludziom jak Ty że iPhone jest tylko dla gejów

alez ty jestes pierdolnięty

Data: 2014-11-28 19:07:15
Autor: z
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
W dniu 2014-11-27 o 20:20, Pszemol pisze:
Chodzi raczej o to, ¿e to Ty ulegasz nachalnej (anty)reklamie Appla
wmawiaj±cej takim ludziom jak Ty ¿e iPhone jest tylko dla gejów. Dajesz siê
wykorzystywaæ po prostu. Ty z t± swoj± homofobi± stajesz siê ³atwym do
u¿ycia narzêdziem w ich rêkach i dajesz im sob± manipulowaæ robi±c za darmo
nachaln± (anty)reklamê Applowi. Nie daj siê im! Trzymam za Ciebie kciuki,
dasz radê! :-)

Podziwiaæ.
Jeste¶ dobry w tym co robisz. Móg³by¶ zrobiæ karierê w korporacji, rz±dzie (rzecznik prasowy idealny)
Masz niebywa³e zdolno¶ci, wiedzê marketingow±, zrêcznie stosujesz sztuczki psychotechniczne. Marnujesz siê klepi±c na grupach.
Niestety a mo¿e na szczê¶cie nie dorastam Ci do piêt.
Ja tylko wyra¿am swoje zdanie.

Kto¶ powiedzia³ ¿e za to co teraz wyprawiaj± marketingowcy bêd± siê sma¿yæ w piekle. O ile istnieje jakie¶ gejowskie piek³o. :-)

Wymy¶l co¶ nowszego bardziej b³yskotliwego. Wierzê ¿e dasz radê.
Nie spoczywaj na laurach. Jest tyle "dusz" do zagospodarowania :-)
Do roboty!

Data: 2014-11-28 19:14:23
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

U¿ytkownik "z"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5478b9d7$0$2158$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Przesadzasz wypierd typ hofman. Wiadomo jak upad³.

Data: 2014-11-29 08:38:44
Autor: Pszemol
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5478b9d7$0$2158$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dziêkujê za s³owa uznania.
Mo¿e masz racjê. Przemy¶lê sobie tak± karierê :-)

Niestety a mo¿e na szczê¶cie nie dorastam Ci do piêt.
Ja tylko wyra¿am swoje zdanie.

Na tym polega w³a¶nie "sztuka" w reklamie (lub anty-reklamie)
aby cel reklamy (potencjalny klient) który jest wystawiony na
dzia³anie takiej reklamy, przyj±³ tre¶ci w niej prezentowane jako te swoje...

Dobra reklama polega nie na tym ¿e pamiêtasz reklamê tylko na
tym ¿e pamiêtasz skojarzenia z produktem jakie ta reklama Ci
zaserwuje jeszcze d³ugo po tym jak zapomnisz sam± reklamê...
Ty, widzisz, jeste¶ idealnym przyk³adem jak dzia³a dobra antyreklama
Apple która sugeruje skojarzenia produktów Apple z gejami:
napisa³e¶ "ja wyra¿am tylko swoje zdanie".
Tymczasem nie jest to Twoje zdanie :-) To efekt dobrej antyreklamy!

Kto¶ powiedzia³ ¿e za to co teraz wyprawiaj± marketingowcy bêd± siê sma¿yæ w piekle. O ile istnieje jakie¶ gejowskie piek³o. :-)

No ale sam im usilnie pomagasz bêd±c narzêdziem w ich rêkach,
propaguj±c w nieskoñczono¶æ to skojarzenie iPhone-gejfon...
Za ka¿dym razem jak to zrobisz przypomnij sobie, ¿e pracujesz
dla konkurencji Apple w dziale reklamy, i do tego robisz to za friko.

Data: 2014-11-29 22:36:51
Autor: z
W dniu 2014-11-29 o 15:38, Pszemol pisze:
napisa³e¶ "ja wyra¿am tylko swoje zdanie".
Tymczasem nie jest to Twoje zdanie :-) To efekt dobrej antyreklamy!

Dobre. :-)
Twoja reklama jest z tych dobrych bo Ty dyskutujesz a jak kto¶ ma swój inny pogl±d to jest to wp³yw tych z³ych co mi wywiercili w g³owie dziurê i kazali nie lubiæ wojuj±cych gejów i ich ulubiony ajfonów.

Rozwijasz siê czy ju¿ tylko o¶mieszasz? :-)

Za ka¿dym razem jak to zrobisz przypomnij sobie, ¿e pracujesz
dla konkurencji Apple w dziale reklamy, i do tego robisz to za friko.

Ja tylko stawiam bardziej lub mniej udolnie opór Twojej akcji agitacyjnej. To Ty tworzysz codziennie nowy watek o ajfonach i wyszukujesz nowych jego ficzerów i powodów do skrytykowania konkurencji

Ale jak ju¿ pisa³em jeste¶ dobry w odwracaniu kota ogonem. Powiniene¶ dostaæ podwy¿kê :-)

PS. Konkluduj±c. Sprzêt który chwalisz jest przynajmniej przep³acony w polskich realiach. Nawet je¶li jest pod pewnymi wzglêdami lepszy od innych to jest PRZEP£ACONY. U nas w Polsce w kraju na dorobku kiedy p³ace mamy takie jakie mamy a ceny ogólnoeuropeskie-¶wiatowe stosunek cena/jako¶æ jest wa¿ny. Przemy¶l to zanim co¶ znowy napiszesz ¼le dobieraj±c argumenty do okre¶onej grupy docelowej. :-)

Data: 2014-11-29 23:20:23
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

U¿ytkownik "z"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:547a3c77$0$21550$65785112@news.neostrada.pl...

PS. Konkluduj±c. Sprzêt który chwalisz jest przynajmniej przep³acony w polskich realiach.

Niby dlaczego w polskich, jest przep³acony i tyle.

Data: 2014-11-30 06:35:34
Autor: Pszemol
"z" <z@z.pl> wrote in message news:547a3c77$0$21550$65785112news.neostrada.pl...
[...]

OK, rozwiñ wiêc temat, udowodnij ¿e to Twoje zdanie - napisz mi
co ma wspólnego Apple/iPhone z homoseksualizmem...
Napisz wiêc dlaczego propagujesz skojarzenie iPhone-gejfon.
Je¶li to faktycznie jest "twoje zdanie" to bêdziesz w stanie nam to
³atwo w kwiecisty i wyczerpuj±cy sposób wyja¶niæ... No chyba ¿e tylko
powtarzasz jak bezmy¶lna papuga za (anty)reklam± któr± us³ysza³e¶...

[...]

Po prostu siê tym interesuje - jak wiesz, mój obecny telefon siê
starzeje, jestem na etapie wybierania nastêpcy wiêc czytam tu
i tam, robiê rozpoznanie co kupiæ dla siebie i jak mi wpadnie co¶
dobrego przypadkiem w ca³ym tym szumie informacyjnym to
chêtnie siê z grup± tym dzielê. Tak by³o z w±tkiem o wodoodporno¶ci
iPhone6 - ca³kowicie przypadkiem siê na ten artyku³ natkn±³em
i pomy¶la³em od razu o niedawnej tu rozmowie o tym jak to my
jeste¶my rozczarowani ¿e Apple nie og³osi³ wodoodporno¶ci...
Wys³a³em link na grupê - w koñcu grupa jest od takich tematów.
Co w tym z³ego? Naprawdê przypisujesz mi niecne zamys³y,
pos±dzasz o jakie¶ agitki - ja naprawdê nie dbam o to co Ty kupisz.
Grupa ta jest do dyskusji o urz±dzeniach gsm, sprawd¼ nazwê
i opis grupy jak nie wierzysz - nie interesuje Ciebie ta tematyka
to zastanowi³bym siê nad tym co Ty tutaj w³a¶ciwie robisz...

Data: 2014-11-25 08:49:22
Autor: Marcin G.
Ciekawe zjawoski z zycia grupy
U¿ytkownik "Ghost"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:547341ea$0$18093$65785112@news.neostrada.pl...

Nie ma czego¶ takiego, zêby u¿ytkownicy samsungow, nokii, htc i innych starali siê nawracaæ grupê opowiadaj±c jaki to maja zajebiaszczy sprzêt.

Widocznie nie przywi±zuj± zbyt wielkiej wagi do tych kolorowych ¶wiecide³ek.

[...]

Tak dzia³aj± sekty.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2014-11-25 11:53:36
Autor: Trybun
[...]

Przemol pisze na temat zwiazany z tematyka grupy. , czego niestety nie mo¿na powiedzieæ o tobie. Bo ty tylko o dupie maryni i swoich fobiach. A ju¿ to przekrêcanie prostych s³ów ¶wiadczy ewidentnie o daleko posuniêtym debilizmie.

Data: 2014-11-25 15:48:31
Autor: Pszemol
Trybun <ilih@jachu.ru> wrote:
Przemol pisze na temat zwiazany z tematyka grupy. , czego niestety nie
można powiedzieć o tobie. Bo ty tylko o dupie maryni i swoich fobiach. A
już to przekręcanie prostych słów świadczy ewidentnie o daleko posuniętym debilizmie.

Dziękuję.

Data: 2014-11-25 17:54:39
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:m528ce$6dp$5@dont-email.me...

Trybun <ilih@jachu.ru> wrote:
[...]

Aż się wzruszyłem.

Data: 2014-11-27 00:40:50
Autor: J.F.
[...]

Nokie trudno ostatnio chwalic, ale dawniej to by sie chyba troche znalazlo.

No i tak kojarze, ze jest tu jeden kolega, ktory nie chce uznac ze Symbian umarl :-)

J.

Data: 2014-11-27 08:53:20
Autor: Ghost
Ciekawe zjawoski z zycia grupy

U¿ytkownik "J.F."  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:54766503$0$2643$65785112@news.neostrada.pl...

Nokie trudno ostatnio chwalic, ale dawniej to by sie chyba troche znalazlo.

Ale jeste¶ pewien, ze nie da siê jej równie uparcie broniæ, pszemolac? Da siê, tylko trzeba piniendzy albo cierpieæ na deficyt atencji.

Ciekawe zjawoski z zycia grupy