Data: 2014-11-24 15:34:14 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Mo¿e czego¶ nie widzê dobrze, ale widzê dziwna asymetrie.
Nie ma czego¶ takiego, zêby u¿ytkownicy samsungow, nokii, htc i innych starali siê nawracaæ grupê opowiadaj±c jaki to maja zajebiaszczy sprzêt. Natomiast pszemolo ewangelista i owszem (chodzi o skale, usilno¶æ i po¶wiêtliwo¶æ czasow± ale nie tylko) g³osi "dobr± nowinê" i to nie przebieraj±c w ¶rodkach czy to k³amstwem czy innym podstêpem, kombinuje jak by tu wypromowaæ markê. Czy to naprawdê mo¿e byæ tylko zjawisko po¿ytecznego idioty? Czy zwyk³y nadmiar czasu i trolling? |
|
Data: 2014-11-24 14:42:43 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote:
Może czegoś nie widzę dobrze, ale widzę dziwna asymetrie. Można zaryzykować nieśmiało (dosyć oczywistą dla mnie) sugestię, że po prostu nie uważają swojego sprzętu za warty pochwalenia :-) |
|
Data: 2014-11-24 14:59:36 | |
Autor: Budzik | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...
Mo¿e czego¶ nie widzê dobrze, ale widzê dziwna asymetrie. Twoje zdanie juz znamy! ;-P |
|
Data: 2014-11-24 15:59:02 | |
Autor: kosmos | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-24 o 15:42, Pszemol pisze:
Tak dla formalności - Ty ostatnio również nie wychwalasz swojego sprzętu, tylko dużo nowszy model, którego sam nie posiadasz ;-) Ja mam Nokię 1020 i mam w niej więcej megapixeli niż w iPhone (nawet kilku razem wziętych :) |
|
Data: 2014-11-24 16:16:40 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
kosmos <atman@upc.pl> wrote:
W dniu 2014-11-24 o 15:42, Pszemol pisze: Zgadza się. Ja mam Nokię 1020 i mam w niej więcej megapixeli niż w iPhone (nawet Czyżbyś uważał, że liczba pikseli w matrycy jako jedyny znany parametr definiuje wystarczająco cyfrowy aparat fotograficzny? Czy możesz oceniać aparat jako lepszy bo ma więcel pikseli bez sprawdzania innych parametrów? Bo ja uważam ze takiej oceny aparatu nie da się zrobić bez analizy wielu innych parametrów. Mało tego, z własnych obserwacji widzę ze wielu laikow fotograficznych popełnia właśnie ten błąd spłycając ocenę/porównanie aparatów do pixelcount i producenci łatwo robią ich w konia wykorzystując ich fotograficzną ignorancję :-) |
|
Data: 2014-11-25 11:22:34 | |
Autor: kosmos | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-24 o 17:16, Pszemol pisze:
kosmos <atman@upc.pl> wrote:
Oczywiście, że nie - potraktowałem to jako żarcik, stąd uśmieszek na końcu zdania. Co nie zmienia faktu, że aparat w tej Nokii jest naprawdę dobry :) |
|
Data: 2014-11-25 12:04:15 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "kosmos" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m51l9a$vf3$1@node1.news.atman.pl... W dniu 2014-11-24 o 17:16, Pszemol pisze: kosmos <atman@upc.pl> wrote:
Oczywiście, że nie - potraktowałem to jako żarcik, stąd uśmieszek na końcu zdania. Co nie zmienia faktu, że aparat w tej Nokii jest naprawdę dobry :) Jest dobry, dźwięk tez nieźle nagrywała. |
|
Data: 2014-11-25 15:48:31 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
kosmos <atman@upc.pl> wrote:
W dniu 2014-11-24 o 17:16, Pszemol pisze: Ale widzisz... Zmienia fakty właśnie, bo mimo że aparat w iPhone ma mniej megapikseli to jednach zdjęcia robi lepsze niż ten aparat z Nokii z większą ilościa megapikseli. A więc racja, że aparat foto w Nokii 1020 jest naprawdę dobry. Faktem jest jednak, że ten w iPhone 6 jest lepszy. http://www.dxomark.com/Phones/Apple-iPhone-6-and-6-Plus-overview-Bigger-Better/iPhone-6-vs-Nokia-1020 |
|
Data: 2014-11-26 09:20:43 | |
Autor: kosmos | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-25 o 16:48, Pszemol pisze:
No, tu bym się troszkę spierał - z porównania w linku wynika, że są obszary w których to Nokia jest lepsza. Teraz pytanie, jaką wagę przykłada użytkownik do danej kategorii użyteczności. Dla mnie istotniejsza jest jakość zdjęć zrobionych przy słabym oświetleniu niż np. balans bieli (tym bardziej, że - z racji tego, że Nokia zapisuje RAWy - można ten balans wraz z innymi parametrami bez strat zmienić suwakiem już po zrobieniu zdjęcia; nie wiem, czy iPhone też ma taką możliwość). A tak szerzej spoglądając porównanie jest w tym przypadku mocno niekorzystne dla Apple - mówimy o telefonie, który kosztuje 1300 PLN (bez umowy) vs. telefonie za minimum 2 razy tyle (przy o połowę mniejszej pamięci). W tym świetle kilka % przewagi w jakimkolwiek teście jest dla Apple raczej powodem do wstydu a nie do chwały... Oczywiście tu znowu można argumentować, że za te dwa razy więcej pieniędzy zyskuje się mnóstwo innych funkcji - tyle, że akurat dla mnie większość tych funkcji jest bezwartościowa (tym bardziej, że idą w parze z ograniczeniami). Żeby nie było - nie uważam iPhone za kiepski smartfon. Ale też wcale nie widzę jego przewagi nad innymi smartfonami z "wyższej półki". |
|
Data: 2014-11-26 07:06:38 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"kosmos" <atman@upc.pl> wrote in message news:m542gs$j31$1node1.news.atman.pl...
A więc racja, że aparat foto w Nokii 1020 jest naprawdę dobry.No, tu bym się troszkę spierał - z porównania w linku wynika, że są obszary w których to Nokia jest lepsza. Teraz pytanie, jaką wagę przykłada użytkownik do danej kategorii użyteczności. I dlatego przytoczyłem linka zamiast chłodno napisać że jest lepszy. W ten sposób każdy sobie samemu oceni pod swoim kątem. Dla mnie istotniejsza jest jakość zdjęć zrobionych przy słabym Też niestety nie wiem. Ale nie oczekuję tego typu jakości od aparatu w telefonie - do lepszej jakości zdjęć lub zdjęć podwodnych, wymagających więcej światła mam aparat Canon Powershot G9 w obudowie nurkowej. A tak szerzej spoglądając porównanie jest w tym przypadku mocno niekorzystne dla Apple - mówimy o telefonie, który kosztuje 1300 PLN (bez umowy) vs. telefonie za minimum 2 razy tyle (przy o połowę mniejszej pamięci). W tym świetle kilka % przewagi w jakimkolwiek Jeśli dla kogoś cena jest na pierwszym miejscu na liście porównania to rzeczywiście wynik porównania wypada negatywnie... Żeby nie było - nie uważam iPhone za kiepski smartfon. Ale też wcale Jednym z elementów tej przewagi jest właśnie iOS dający przejrzysty, schludny i dopracowany interfejs z użytkownikiem co się odbija na dużej przyjemności w czasie użytkowania ich sprzętu. Ja to doceniam bo poużywałem trochę sprzęt z iOS i sprzęt z Androidem, który uważam za mocno zaśmiecony i "przedobrzony" jeśli chodzi o mnogość mało komu potrzebnych detali do poustawienia oraz takie "niedopracowanie" które oczywiście wynika z faktu że kto inny robi osa a kto inny hardware ale nie da się tej wymówki łatwo zaakceptować bo odbija się to niestety negatywnie na całokształcie doświadczenia z używania Androida. To niedopracowanie widać dopiero gdy ktoś poużywa trochę dłużej iOS i przekona się jak można dobrze dopracować detale... Coś jak z odbiorem bieli: każda kartka białego papieru jest "biała" - dopiero jak weźmiesz dwie kartki i położysz je blisko koło siebie i obejrzysz w tym samym świetle to dopiero wtedy zobaczysz że jedna jest dużo bielsza niż druga... :-) Jeśli ktoś nie doceni tej zalety iOS to iPhone rzeczywiście może nie mieć przewagi nad innymi smartfonami z najwyższej półki cenowej... |
|
Data: 2014-11-26 16:07:02 | |
Autor: kosmos | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-26 o 14:06, Pszemol pisze:
"kosmos" <atman@upc.pl> wrote in message
Wydaje mi się, że akurat cena jest najłatwiejsza do porównania ze wszystkich parametrów. I jeżeli cena jest wyższa o ponad 100%, a inne (istotne) parametry o zaledwie kilka %, to jednak poważnie przemyślałbym to przed zakupem. To niedopracowanie widać dopiero gdy ktoś poużywa trochę dłużej iOS Zgadzam się, że w iPhone wiele rzeczy jest dopracowanych lepiej niż w Androidzie. Natomiast niestety wiele funkcjonalności całkowicie pominięto, a niektóre okrojono. Przy czym ja się nie kłócę - niektórym użytkownikom wcale nie potrzeba wszystkich funkcji udostępnianych przez Androida. Sam jestem tego przykładem - po kilku latach używania smartfonów z Androidem obecnie używam od kilku miesięcy WindowsPhone i nie żałuję przesiadki. Ale to nie znaczy, że do Androida mam jakiś żal - po prostu chciałem zmienić telefon na taki, w którym aparat jest ponadprzeciętnie dobry. Android daje największą możliwość personalizacji, ale nie każdy tego oczekuje. Natomiast iPhone nie ma dla mnie żadnej istotnej przewagi, a wadą jest jego cena. Tak jak dla niektórych cena może być bez znaczenia, a istotny jest np. design, albo konkretne aplikacje niedostępne w innych systemach operacyjnych. |
|
Data: 2014-11-26 10:04:47 | |
Autor: A.L. | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
On Wed, 26 Nov 2014 16:07:02 +0100, kosmos <atman@upc.pl> wrote:
W dniu 2014-11-26 o 14:06, Pszemol pisze: No cos ty... Przeciez ajfon jest z APPLE! Nei zaplacisz za logo z nadgryzionym jabluszkiem? A.L. |
|
Data: 2014-11-26 16:23:00 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
kosmos <atman@upc.pl> wrote:
W dniu 2014-11-26 o 14:06, Pszemol pisze: Masz racje... Tak rozważają swoje zakupy ludzie na budżecie. Nie dla wszystkich jednak cena w ogóle odgrywa jakąś rolę przy wyborze smartfona. Innymi słowy niezawsze myślisz procentami i np przy wyborze bułek pewnie nie zastanawiasz się długo nad tym że jedna bułka, ta którą lubisz, kosztuje 100% więcej niż ta której nie lubisz jeśli bułki są w cenach 60gr i 1zł 20gr. Pomyśl tak - załóżmy, że porównujesz dwa telefony, A i B i że dla Ciebie ma bardzo duże znaczenie fakt, że telefon A kosztuje 4000zł a telefon B kosztuje tylko 2000zł. Myślę że dla wielu osób w Polsce różnica taka łącza wszystkie alarmy w mózgu i starają się decyzje racjonalizować. Po prosto odpowiedź "bo tego lubię bardziej" jest niewystarczająca... A teraz wyobraź sobie że zarabiasz brutto 10x tyle co dziś zarabiasz... Innymi słowy, stajesz przed wyborem dwu smartfonów z których A kosztuje 400zł a B kosztuje tylko 200zł. Teraz już pewnie prędzej pozwoliłbyś sobie na mniej racjonalizowaną decyzję i pewnie prędzej kupiłbyś ten który bardziej lubisz, mimo że jest JEDNAKOWO o te same 100% droższy. To niedopracowanie widać dopiero gdy ktoś poużywa trochę dłużej iOS I dla niektórych użytkowników, oczekujących w smartfonie mini-peceta, to może być wadą. Dla innych użytkowników, brak wielu niepotrzebnych im funkcji, co skutkować będzie w przejrzystości i czytelności interfejsu z użytkownikiem, będzie zaletą takiego systemu. Czasem zapominamy, że nie wszyscy z nas są specami od komputerów i dużą część życia spędzamy na zabawie w ustawianie setek opcji :-) Przy czym ja się nie kłócę - niektórym użytkownikom wcale nie potrzeba Otóż to. Sam jestem tego przykładem - po kilku latach używania smartfonów z Po prostu, jak normalny człowiek, nie masz emocjonalnego/ideologicznego nastawienia do sprzętu. Ja też tak mam, i już parę miesięcy temu chciałem wypróbować smartfone z Windows na pokładzie ale nie ma jeszcze 2-3 aplikacji które często teraz używam pod iOS. Może wrócę do tematu jak się windziane wersje tych apków pojawią, a jest szansa że to się stanie bo mam wrażenie że Win8 nabiera powoli popularności i coraz jest lepszy wybór wśród takich słuchawek. Android daje największą możliwość personalizacji, ale nie każdy tego oczekuje. Widzę, że doskonale się rozumiemy. p.s. Jak masz na imię? :-) Czy może mam się do Ciebie zwracać per "kosmos"? :-) |
|
Data: 2014-11-28 09:09:00 | |
Autor: kosmos | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-26 o 17:23, Pszemol pisze:
Na potrzeby usenetu kosmos jest w sam raz :) |
|
Data: 2014-11-28 16:11:29 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
kosmos <atman@upc.pl> wrote:
W dniu 2014-11-26 o 17:23, Pszemol pisze: Kosmosie, posłuchaj... Rozmawiałem wczoraj z Kosmosem... Nie pasuje - jakoś dziwnie brzmi. W wołaczu tylko, ale też dziwnie. |
|
Data: 2014-11-28 09:34:29 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m54up3$k1c$1@dont-email.me... kosmos <atman@upc.pl> wrote: W dniu 2014-11-26 o 14:06, Pszemol pisze: Masz racje... Tak rozważają swoje zakupy ludzie na budżecie. A "ludzie na budżecie" to ci biedniejsi czy może nieco bardziej rozważnie wydający pieniądze? Bo ja znam całe mnóstwo kretynów z dochodami 20kpln i zero na koncie, a nawet kredyt. Znam też ludzi z podobnymi dochodami, którzy na 100% nie kupiliby srajfona m.in. ze względu na cenę. |
|
Data: 2014-11-28 19:41:08 | |
Autor: P.B. | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Dnia Fri, 28 Nov 2014 09:34:29 +0100, Ghost napisa³(a):
Bo ja znam ca³e mnóstwo kretynów z dochodami 20kpln i zero na koncie, a nawet kredyt. Znam te¿ ludzi z podobnymi dochodami, którzy na 100% nie kupiliby srajfona m.in. ze wzglêdu na cenê. U nich w Ameryka, iPhone to siê kupuje za dniówkê w McDonaldsie na mopie! -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2014-11-28 20:05:41 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote:
Dnia Fri, 28 Nov 2014 09:34:29 +0100, Ghost napisał(a): Ile sie zarabia w McDonalds "na mopie"? |
|
Data: 2014-11-28 22:08:56 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m5akil$1do$1@dont-email.me... "P.B." <pbernat@wp.pl> wrote: Dnia Fri, 28 Nov 2014 09:34:29 +0100, Ghost napisał(a): Ile sie zarabia w McDonalds "na mopie"? pińcet |
|
Data: 2014-11-28 22:35:18 | |
Autor: marfi | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m5akil$1do$1dont-email.me...
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote: 3 pszemole/mop w sumie 72 pszemole na dzień. Za reklamowanie mopów do iphona premia 0.1%% pszemola. Za upierdliwość: -100%. Amen.. -- marfi |
|
Data: 2014-11-24 17:22:36 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m4vg52$nil$1@dont-email.me... "Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote: Może czegoś nie widzę dobrze, ale widzę dziwna asymetrie. Można zaryzykować nieśmiało (dosyć oczywistą dla mnie) sugestię, że po Hmm, logicznie rzecz ujmując, w ramach twojego podejścia do chwalenia się, jeśli nie chwalisz się innymi rzeczami, znaczy, że nie masz czym - rzuca to nowe światło na fakt, że po dwudziestu latach programowania w c/c++ dotąd nie masz dziewczyny. Wszystko jasne, słyszałem, że niektórzy przedłużają bryką, wychodzi, że inni srajfonem. |
|
Data: 2014-11-24 16:40:24 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote:
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m4vg52$nil$1@dont-email.me... Trochę śmieszne są, żeby nie powiedzieć żałosne, te Twoje próby "dowalenia mi" :-) Ale ok, pobawmy się wspólnie :-)) Czy wpadło Ci do głowy, że skoro posiadanie dziewczyny Ty uważasz za jakiś wyczyn warty publicznego chwalenia się to któś mógłby to zinterpretować tak, że sam masz jakieś dziwne problemy ze zdobyciem lub utrzymaniem przy sobie dziewczyny/żony? Weź pod uwagę po prostu, że są ludzie którzy nie mają żadnych problemów z powodzeniem wśród płci przeciwnej i posiadanie partnera nie uznają jako wyczyn warty publicznego chwalenia się. Zwłaszcza nie na grupie poświęconej wyłącznie tematyce telefonów komórkowych :-) |
|
Data: 2014-11-24 18:18:08 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m4vn1o$vgq$1@dont-email.me... "Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote: Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m4vg52$nil$1@dont-email.me... Czy wpadło Ci do głowy, że skoro posiadanie dziewczyny Ty uważasz za jakiś Nie uwazam, nie chwale sie :-) Weź pod uwagę po prostu, że są ludzie którzy nie mają żadnych problemów z "prostu nie uważają swojego sprzętu za warty pochwalenia" :-) |
|
Data: 2014-11-24 17:54:47 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote:
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m4vn1o$vgq$1@dont-email.me... Coś nie tak z tą Twoją logiką... :-) |
|
Data: 2014-11-24 20:19:45 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m4vrd7$j8n$5@dont-email.me... "Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote: Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m4vn1o$vgq$1@dont-email.me... Coś nie tak z tą Twoją logiką... :-) Tobie z dupy wyszedł idiotyzm, że mylę operacyjna z masową, więc na pewno posługujemy się rożnymi logikami. |
|
Data: 2014-11-24 14:07:38 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:547384d6$0$6283$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m4vrd7$j8n$5@dont-email.me... Gdybyś grzecznie poprosił to zacytowałbym Ci rozmowę z której wynikał ten wniosek. Ale skoro nie interesuje Cię kulturalna rozmowa... |
|
Data: 2014-11-24 21:16:27 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m5034u$lrv$1@dont-email.me... "Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote in message news:547384d6$0$6283$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m4vrd7$j8n$5@dont-email.me... Gdybyś grzecznie poprosił to zacytowałbym Ci rozmowę z której Nie ze mną te numery, a la kaczyński "wiem ale nie powiem, bo jesteś niegrzeczny", nie błaznuj, nędzny kłamczuchu. |
|
Data: 2014-11-24 21:17:52 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote:
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m5034u$lrv$1@dont-email.me... Jak sobie życzysz :-) |
|
Data: 2014-11-25 07:52:19 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m507a0$8rr$4@dont-email.me... "Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote: Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m5034u$lrv$1@dont-email.me... Jak sobie życzysz :-) Buhahahahahaha |
|
Data: 2014-11-24 14:59:36 | |
Autor: Budzik | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...
Mo¿e czego¶ nie widzê dobrze, ale widzê dziwna asymetrie.No jak to - wszyscy dyskutujacy z pszemolem walcza przeciez o dobre imie innych sprzetów! |
|
Data: 2014-11-24 16:53:24 | |
Autor: Tomek | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik "Ghost" napisa³:
Nie ma czego¶ takiego, zêby u¿ytkownicy samsungow, nokii, htc i innych starali siê nawracaæ grupê opowiadaj±c jaki to maja zajebiaszczy sprzêt. Pisa³em o tym 2 lata temu, a wy dalej karmicie tego trola od wêgorzy. Gratulujê. |
|
Data: 2014-11-24 19:13:54 | |
Autor: dizel | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
On Mon, 24 Nov 2014 15:34:14 +0100, "Ghost" <ghost@everywhere.com>
wrote: Mo¿e czego¶ nie widzê dobrze, ale widzê dziwna asymetrie. Ja w±tki w tytule z Iphone zacz±³em od jakiego¶ czasu ignorowaæ (w moim programie wystarczy tylko I wciasn±æ:)) bo w kó³ko jest to samo na grupie, te same gadki w tych tematach, nic nowego. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-11-24 19:12:52 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
dizel <xxx@xxx.xx> wrote:
Ja wątki w tytule z Iphone zacząłem od jakiegoś czasu ignorować (w I myślę, że to jest bardzo mądre podejście: nie interesuje mnie temat => nie angażuję się w dyskusję, ignoruję wątek. Nie rozumiem motywacji ludzi jak Ghost, którzy nie tylko biorą udział w dyskusji na temat, który ich nie interesuje i jest ewidentne że nie mogą nic wnieść merytorycznego do dyskusji to jeszcze usilnie przeszkadzają w dyskusji innym, używając wulgarnego języka obrzucają dyskutantów przezwiskami. |
|
Data: 2014-11-24 20:21:29 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m4vvvk$7p9$4@dont-email.me... Nie rozumiem motywacji ludzi jak Ghost, którzy nie tylko biorą udział w Zaraz tam dyskutantów, już sobie tak nie słódź, wyzwiska należą się jedynie zakłamanym pszemolom. |
|
Data: 2014-11-25 01:04:55 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"dizel" m6o67a5n7q9f0p8jav5o6urqjjc1i3fpnk@4ax.com Ja w±tki w tytule z Iphone zacz±³em od jakiego¶ czasu ignorowaæ (w Ja ignorujê posty Pszemola -- na jedno wychodzi. :) Pszemol chyba wychwala energooszczêdno¶æ energo¿ernych iphonów. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-11-24 18:34:29 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:m50h3n$qpk$1node1.news.atman.pl...
Ja ignorujê posty Pszemola -- na jedno wychodzi. :) Fascynuj±ce wewnêtrzne sprzeczno¶ci! I pewnie nawet tego nie zauwa¿a... Facio pisze ¿e ignoruje moje posty a ju¿ w drugiej linijce nie tylko udowadnia ¿e co¶ tam jednak czyta³ i na dodatek jeszcze publicznie na to co przeczyta³ reaguje. Zachwile mi pewnie odpisze aby zaprzeczyæ ;-) |
|
Data: 2014-11-25 07:53:15 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik "Pszemol" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m50ipo$h31$1@dont-email.me... "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:m50h3n$qpk$1node1.news.atman.pl... Ja ignorujê posty Pszemola -- na jedno wychodzi. :) Fascynuj±ce wewnêtrzne sprzeczno¶ci! I pewnie nawet tego nie zauwa¿a... Kolejny Twój wywód nie trzyma kupy. Nie b³aznuj. |
|
Data: 2014-11-24 20:06:00 | |
Autor: Netx | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-24 o 15:34, Ghost pisze:
Czy to naprawdę może być tylko zjawisko pożytecznego idioty? Czy zwykły Nie byłbym pewien czy Apple mu nie płaci, skoro potrafią płacić za stanie w kolejce po iPhone przed premierą. Może Pszemol napisz oficjalnie czy jesteś "niezarobkowo" fanem Apple? Apropo tego tematu to ciekawi mnie też zwrot "professional fanboy" - chodzi mi o to czy "professional" implikuje że zarabia się na byciu fanboyem? Mój angielski nie pozwala mi tego rozstrzygnąć: np. http://finance.yahoo.com/news/apples-first-professional-fanboy-ditched-172807388.html |
|
Data: 2014-11-24 16:59:09 | |
Autor: A.L. | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
On Mon, 24 Nov 2014 20:06:00 +0100, Netx <nospam@chip.pl> wrote:
W dniu 2014-11-24 o 15:34, Ghost pisze: To jest absolutnie rewelacyjan wiadomosc Guy Kawasaki, former chief evangelist at Apple, has jumped ship from iOS to Android. Nie wszyscy wiedza kto to jest Guy Kawasaki. To pierwszy oficjalny, platny "ewangelista" firmy Apple. Niby taki czlowiek z "ludu" ktory dobrotliwie nawoluje innych i pokazuja jaka swietna firma jest Apple i jakei ma swietne produkty. Ewangelista Apple byl tylko cos 4 czy 5 lat. teraz uwaza ze po prostu Android jest lepszy, a firmy produkujace telefony z Androidem nie rypia klienta po kieszeni kazac stosowac na przyklad, specjalizowane kable do ladowania A.L. |
|
Data: 2014-11-24 19:10:10 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:0id77ah2m57b5dqe7o74maertbq3oqsaik4ax.com...
To jest absolutnie rewelacyjan wiadomosc Je¶li rzeczywi¶cie kto¶ uwa¿a standardowe kable do ³adowania jako jedyn± (lub g³ówn±) zaletê smartfonów z Androidem to sam ju¿ nie wiem co mam o tym my¶leæ... To jest podobny argument jakby kto¶ napisa³ ¿e Polonez jest lepszy od Mercedesa czy Lexusa bo zamiast tych nietypowych, specjalizowanych HIDów w lampach ma standardowe H4 :-)) Jak wysoko stoi typ kabla do ³adowarki na Waszej li¶cie kryteriów przy wyborze nowego smartfona? Bo u mnie jest na samym dole, tu¿ przed kolorem pude³ka kartonowego w który jest zapakowany :-) |
|
Data: 2014-11-24 20:28:52 | |
Autor: A.L. | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
On Mon, 24 Nov 2014 19:10:10 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote: "A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:0id77ah2m57b5dqe7o74maertbq3oqsaik4ax.com... Panie Pszemol, ja mam taka propozycje dla grupy zeby zrobic glosowanie i ustalic ze ajfon jest najlepszym smartfonem na rynku, przyznac Panu racje i zachecic Pana do zapzrestania pisania pochwal na jego czesc. Bo i tak wyszlo z glosowania ze wszyscy sie z Panem zgadzana. Niech Pan pzreczyta swoje posty i sparwdzi czy nei jest Pan smieszny A.L. |
|
Data: 2014-11-24 21:41:45 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:f7q77ap67dmrkpgqd09ngd2o98ucrqvrfm4ax.com...
On Mon, 24 Nov 2014 19:10:10 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Nie o to chodzi aby ustaliæ który jest uniwersalnie najlepszy. Chodzi o to aby ka¿dy dla siebie ustali³ co mu najbardziej pasuje na podstawie pochwa³ i nagan dotycz±cych ró¿nego sprzêtu. Niech Pan pzreczyta swoje posty i sparwdzi czy nei jest Pan smieszny Sk±d siê bierze taka ogromna ilo¶æ literówek w Twoich postach? |
|
Data: 2014-11-26 10:05:32 | |
Autor: A.L. | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
On Mon, 24 Nov 2014 21:41:45 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote: "A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:f7q77ap67dmrkpgqd09ngd2o98ucrqvrfm4ax.com... Stad ze nie n=one wisza. A.L. |
|
Data: 2014-11-25 07:55:27 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik "Pszemol" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m50ksb$mp2$1@dont-email.me... "A.L." <alewando@aol.com> wrote in message news:0id77ah2m57b5dqe7o74maertbq3oqsaik4ax.com... To jest absolutnie rewelacyjan wiadomosc Je¶li rzeczywi¶cie kto¶ uwa¿a standardowe kable do ³adowania Znów nic nie zrozumia³e¶. Albo b³aznujesz, mimo obietnic. |
|
Data: 2014-11-24 20:22:45 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Netx" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54738198$0$2848$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2014-11-24 o 15:34, Ghost pisze: Czy to naprawdę może być tylko zjawisko pożytecznego idioty? Czy zwykły Nie byłbym pewien czy Apple mu nie płaci, skoro potrafią płacić za stanie w kolejce po iPhone przed premierą. Może Pszemol napisz oficjalnie czy jesteś "niezarobkowo" fanem Apple? Przecież jesli mu płaca, to nie może się przyznać, inaczej buli srogą karę. |
|
Data: 2014-11-24 22:55:34 | |
Autor: DJ Abelson? | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-24 o 15:34, Ghost pisze:
.. Tempy CH -- "Com napisa³, napisa³em" Pontius Pilatus |
|
Data: 2014-11-25 00:55:45 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"Ghost" 547341ea$0$18093$65785112@news.neostrada.pl Nie ma czego¶ takiego, zêby u¿ytkownicy samsungow, nokii, htc i innych starali siê nawracaæ grupê opowiadaj±c jaki to maja zajebiaszczy sprzêt. Natomiast pszemolo ewangelista i owszem (chodzi o skale, usilno¶æ i po¶wiêtliwo¶æ czasow± ale nie tylko) g³osi "dobr± nowinê" i to nie przebieraj±c w ¶rodkach czy to k³amstwem czy innym podstêpem, kombinuje jak by tu wypromowaæ markê. Czy to naprawdê mo¿e byæ tylko zjawisko po¿ytecznego idioty? Czy zwyk³y nadmiar czasu i trolling? Ja tak¿e jestem ewangelist± -- tyle tylko, ¿e zachêcam do unikania Pentagramu. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-11-24 19:14:31 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:m50gii$q71$1node1.news.atman.pl...
Ja tak¿e jestem ewangelist± -- tyle tylko, ¿e zachêcam do unikania Pentagramu. A jaki smartfone by¶ poleci³ z ca³ego swego serca, gdyby Ciê o to zapyta³ w³asny brat lub siostra? Masz jaki¶ swój typ? Swój ulubiony? Czy wszystko co kupi³e¶ do tej pory to nieudane dziadostwo? |
|
Data: 2014-11-25 07:00:03 | |
Autor: z | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-25 o 02:14, Pszemol pisze:
A jaki smartfone by¶ poleci³ z ca³ego swego serca, gdyby Ciê o to Ja polecam nokiê N8 i uwa¿am ¿e jest najlepsza na ¶wiecie :-) Chcesz dyskutowaæ nad widzimisie, potrzebami, upodobaniami, do czego ludzie u¿ywaj± telefonów-smartfonów. Nie widzisz ¿e wychwalanie czego¶ jest bezsensowne? (poza oczywi¶cie kryptoreklam±) Ile masz lat i po co to robisz? :-) z |
|
Data: 2014-11-25 00:19:23 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"z" <z@z.pl> wrote in message news:54741ae5$0$30342$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-11-25 o 02:14, Pszemol pisze: To ju¿ jaki¶ start... Teraz napisz dlaczego uwa¿asz ¿e jest najlepsza. Byæ mo¿e kto¶ zgodzi siê z Twoimi argumentami/tezami i równie¿ dla niego bêdzie N8 "najlepsza"... a byæ mo¿e nie zgodzi siê. Chcesz dyskutowaæ nad widzimisie, potrzebami, upodobaniami, Nie, nie chcê dyskutowaæ o Twoich potrzebach czy widzimisiach. Chcê podyskutowaæ o tym, w czym jest N8 dobry a w czym z³y. Nie widzisz ¿e wychwalanie czego¶ jest bezsensowne? Nie, nie widzê. Wrêcz przeciwnie - widzê w tym du¿o sensu. |
|
Data: 2014-11-25 07:59:25 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik "Pszemol" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:m516va$h48$1@dont-email.me... "z" <z@z.pl> wrote in message Nie widzisz ¿e wychwalanie czego¶ jest bezsensowne? Nie, nie widzê. Wrêcz przeciwnie - widzê w tym du¿o sensu. Ty widzisz, ale ma³o kto rozumie potrzeby attention whore, we¼ to pod uwagê. |
|
Data: 2014-11-25 07:59:30 | |
Autor: Budzik | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...
A dlaczego nie? Przeciez nie ma przymusu dyskusji...Nie widzisz ¿e wychwalanie czego¶ jest bezsensowne? Co ten Pszemol tak was denerwuje? |
|
Data: 2014-11-25 10:12:37 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik "Budzik" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA3F05B5BB1A47budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... U¿ytkownik Ghost ghost@everywhere.com ... Nie widzisz ¿e wychwalanie czego¶ jest bezsensowne? No jak to co? Zazdro¶cimy srajfona. A na powa¿nie - to denerwuje, ze k³amie i manipuluje na temat faktów jak i wypowiedzi grupowiczów. |
|
Data: 2014-11-25 09:59:31 | |
Autor: Budzik | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...
Nie widzisz ¿e wychwalanie czego¶ jest bezsensowne? Cierpliwie pokazywac k³amstwa lub splonkowac i zaj±c siê przyjemniejszymi sprawami w zyciu :) |
|
Data: 2014-11-25 11:16:59 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik "Budzik" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA3F0691DE63E4budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... U¿ytkownik Ghost ghost@everywhere.com ... Nie widzisz ¿e wychwalanie czego¶ jest bezsensowne? Cierpliwie pokazywac k³amstwa lub splonkowac i zaj±c siê przyjemniejszymi A co innego robimy? Ale jak to niektórzy mówi± - attention whore never stops. |
|
Data: 2014-11-25 11:41:24 | |
Autor: Budzik | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...
Cierpliwie pokazywac k³amstwa lub splonkowac i zaj±c siê przyjemniejszymi No ja czytam argumenty w stylu "po co tu piszesz" ostatnio... |
|
Data: 2014-11-25 13:15:23 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik "Budzik" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA3F07F067E3E9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1... U¿ytkownik Ghost ghost@everywhere.com ... Cierpliwie pokazywac k³amstwa lub splonkowac i zaj±c siê przyjemniejszymi No ja czytam argumenty w stylu "po co tu piszesz" ostatnio... A ja czytam, ze mylê operacyjna z masowa. |
|
Data: 2014-11-25 12:49:29 | |
Autor: Netx | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-25 o 08:59, Budzik pisze:
A dlaczego nie? Przeciez nie ma przymusu dyskusji... Pozwolę sobie odpowiedzieć. No mnie wypowiedzi Pszemola denerwują ponieważ tak jak nie lubię większości reklam w TV tak nie lubię reklamy iPhone w Usenecie. Poza tym Pszemol nie potrafi przyznać że w (nawet najnowszym) iPhone są wady w porównaniu z konkurencją - jak np. w iPhone 6/6+: brak slotu na kartę pamięci, niestandardowy kabelek, brak wodoszczelności / pyłoszczelności, brak ładowarki indukcyjnej, ogromna hermetyczność środowiska użytkownika i dla programisty, wygórowana cena. Poza tym subiektywnie mi się nie podoba design 6+ ale to już kwestia gustu. Dyskusja z Pszemolem nie ma sensu gdyż nie zdementował że jest płatnym fanbojem, a jeśli nim jest to etatowo wprowadza w błąd potencjalnych mniej zorientowanych klientów na smartfona. |
|
Data: 2014-11-25 15:48:30 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Netx <nospam@chip.pl> wrote:
No mnie wypowiedzi Pszemola denerwują ponieważ tak jak nie lubię Czy każdy pozytywny komentarz na temat komercyjnego produktu to automatycznie reklama? Czy jednak można coś dobrego pochwalić i takiej wypowiedzi nie odbierzesz za reklamę? Zastanów się, proszę, gdzie dla Ciebie biegnie granica... Poza tym Pszemol nie potrafi przyznać że w (nawet najnowszym) iPhone są Wszystkie te tematy były bardzo szczegółowo omawiane na tej grupie i wyraźnie tłumaczyłem że przypisanie do jakiejś cechy etykietki "wada" bardzo zależy od subiektywnych potrzeb klienta. Przykładem tej względności jest np. wielkość urządzenia: dla mnie duży rozmiar iPhone6+jest wadą i rozważam poważnie wymianę swego wysłużonego iPhone4 na iPhone5S ale dla kogoś, kto używał Samsunga Note i chce kupić sobie coś lepszego rozmiar iPhone6+ jest dla niego zaletą. Żadna z tych "wad" iPhona jakie wyżej wymieniłeś nie jest *dla mnie* wadą, bo albo do czegoś zupełnie nie przywiązuję wagi (nowy typ kabelka Apple moim zdaniem jest nawet fajniejszy, dziala wetknięty w obie strony, i bardziej niezawodny niż MicroUSB ktore juz parę razy musialem wymieniać w innych telefonach, w jednym nawet gniazdko uUSB padło) albo teza o "wygórowanej cenie" jest po prostu nieprawdą bo jest wiele smartfonów na świecie dużo droższych i listę ich tu podawałem. Poza tym subiektywnie mi się nie podoba design 6+ ale to już kwestia gustu. I dlatego że Ci się design Appla nie podoba denerwują Cie moje wypowiedzi na tej grupie? :-)) chyba się zagalopowałeś nieco w tych negatywnych emocjach i zapomniałeś, że nie o iPhone miałeś pisać tylko o tym czemu Cię moje wypowiedzi denerwują! Dyskusja z Pszemolem nie ma sensu gdyż nie zdementował że jest płatnym Nie zdementowałem też pogłoski jaką propaguje Ghost że szukam narzeczonej :-) Nie zdementowałem pogłoski, że jestem jaszczurem/ufokiem/masonem ani cyklistą. Po co miałbym wdawać się w takie tematy? Ludzie różne rzeczy wymyślają... Ci co wierzą i chcą wierzyć w takie brednie i tak będa w nie wierzyć, niezależnie od tego co powiem. Mało tego, dla takich ludzi "tylko winny się tłumaczy", więc im więcej będę dementował tym bardziej będą przekonani do swojej urojonej racji... Chwalę iPhone bo używam od ponad 4 lat i dobrze go znam - jest to bardzo dobry produkt i jestem po prostu z niego zwyczajnie zadowolony. Zawiedziony jestem rozmiarami iP6 i mam nadzieję, że wciąż dostępny iPhone 5S nie jest ostatnim modelem w tym rozmiarze. |
|
Data: 2014-11-25 17:11:58 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m528ce$6dp$4@dont-email.me... Dyskusja z Pszemolem nie ma sensu gdyż nie zdementował że jest płatnym Nie zdementowałem też pogłoski jaką propaguje Ghost że szukam narzeczonej Znów próbujesz mi w usta włożyć, kłamczuszku. Nie zdementowałem pogłoski, że jestem jaszczurem/ufokiem/masonem ani A jednak się wdałeś :-) Ludzie różne rzeczy wymyślają... Wystarczy tak, tak, albo nie, nie :-) Chwalę iPhone bo używam od ponad 4 lat i dobrze go znam - jest to bardzo No i pszemol zalał temat potokiem słów ponownie nie zaprzeczając, sądząc zapewne, ze nikt nie zauważy - jednak faktycznie cos ewidentnie jest na rzeczy. |
|
Data: 2014-11-25 15:48:32 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Użytkownik Ghost ghost@everywhere.com ... Sam się właśnie często zastanawiam co takiego jest w moich wypowiedziach że jest atrakcyjne dla takich awanturników :-) Bo ja dużo chętniej, przyznam, pogadałbym chłodno i rzeczowo z rozsądnymi ludźmi. Bez tych chamskich i wulgarnych przepychanek jakie tu Ghost z kolegami tak lubi... :-( |
|
Data: 2014-11-25 17:13:18 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m528cg$6dp$7@dont-email.me... Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote: Użytkownik Ghost ghost@everywhere.com ... Sam się właśnie często zastanawiam co takiego jest w moich wypowiedziach że Masz tu na mysi wmawianie ghostowi, ze nie odróżnia operacyjnej od masowej? |
|
Data: 2014-11-25 23:23:09 | |
Autor: z | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-25 o 07:19, Pszemol pisze:
To ju¿ jaki¶ start... Teraz napisz dlaczego uwa¿asz ¿e jest najlepsza. Bo ma bardzo dobry aparat foto, bo ma spust migawki, bo ma radio fm i transmiter, bo jest tania (stosunek ceny do jako¶ci) i nie martwiê siê ¿e mi upadnie, a jak upadnie to siê nie pot³ucze, bo na pewno mi siê w kieszeni nie wygnie :-), bo ma slot na kartê pamiêci, bo mo¿na podpi±æ pendrajwa, bo bateria trzyma 3 dni, bo mi siê podoba kszta³t, bo w porównaniu do satio jest du¿o lepsza, bo ma symbiana, bo... jest dla mnie najlepsza na ¶wiecie :-) Zaprzecz. z PS. Ostatnio kolega potrzebowa³ awaryjnie wys³aæ plik z ajfona bo mu internet stacjonarny pad³. Jakie¿ by³o moje zdziwienie gdy na moje has³o: Podepnij do kompa kablem ¿eby przegraæ - nie da siê To ja sobie na n8 wgram i Ci prze¶lê po BT - nie da siê nie bêdzie po³±czenia. Wymiêk³em. Ale za to lans na ca³± firmê :-) Tak wiem... Pewnie nie umia³ bo obs³uga jest zbyt skomplikowana :-) |
|
Data: 2014-11-25 22:43:18 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2014-11-25 o 07:19, Pszemol pisze: Nokie mają dobre aparaty. I pewnie w tej klasie cenowe N8 ma bardzo dobry. bo ma spust migawki, Mój iPhone4 też ma... bo ma radio fm i transmiter, Plus... jeśli Ci to potrzebne... bo jest tania (stosunek ceny do jakości) Jaka to półka cenowa? i nie martwię się że mi upadnie, a jak upadnie to się nie potłucze, bo na Ja też się nie martwię :-) Mój upadł mi mnóstwo razy... bo ma slot na kartę pamięci, I do czego go używasz? Napisz coś więcej na ten temat... Ile masz miejsca w telefonie bez karty? Jaką dużą kartę masz w tej chwili włożoną? Co na niej masz i czemu nie trzymasz tego w trlefonie? bo można podpiąć pendrajwa, Plus... jeśli Ci to potrzebne... bo bateria trzyma 3 dni, Jak intensywnie korzystasz przez te trzy dni? Chodzi o 3 dni czuwania? bo mi się podoba kształt, He he :-) bo w porównaniu do satio jest dużo lepsza, bo ma symbiana, Popularny os to podstawa! bo... jest dla mnie najlepsza na świecie :-) Bardzo ładnie to podsumowałeś :-) Nie wiem czemu chcesz abym zaprzeczał faktom... Cenne są takie rozmowy i wymiany doświadczeń miedzy użytkownikami. Ja się od Ciebie np dowiedziałem że są w ogóle telefony z nadajnikiem FM. Nie wiedziałem że robi się takie...To napewno się przydaje w jakimś starszym samochodzie bez BT na pokładzie do puszczania muzyki z telefonu czy komunikatów nawigacji przez samochodowe radio... PS. Ostatnio kolega potrzebował awaryjnie wysłać plik z ajfona bo mu Być może nie umiał :-) O jaki plik chodziło? Najczęściej wysyła się z telefonu na komputer zdjęcia. Czy o zdjęcie chodziło? |
|
Data: 2014-11-26 06:04:42 | |
Autor: z | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-25 o 23:43, Pszemol pisze:
O jaki plik chodzi³o? chodzi³o o pdfa. Jaki¶ problem? :-) Chcia³o Ci siê to wszystko pisaæ? Ja mam inne wymagania od telefonu noszonego codziennie przy sobie. Z tego co napisa³em naprawdê korzystam. Mój telefon spe³nia wszystkie moje wymagania i kosztuje 200 z³. Sam widzisz ¿e nie pogadamy i nie przekonasz mnie do zakupu ajfona Zaprzestañ to bezcelowe. Znajdê miliony wymówek i odwrócê kota ogonem. Ludzi zakochanych w marce/modelu nie da siê przekonaæ. Trzeba leczyæ. Sam dobrze o tym wiesz :-) z PS. Teraz pêdzê do pracy ¿eby utrzymaæ rodzinê. A po pracy du¿o czytam ale ¿eby pisaæ a¿ tyle to trzeba mieæ zdrowie albo za kasê. ;-) |
|
Data: 2014-11-26 12:50:41 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2014-11-25 o 23:43, Pszemol pisze: No właśnie żaden problem. Czyli nie umiał... Chciało Ci się to wszystko pisać? Nie, siedzial kolo mnie chuligan i wykręcał mi rękę - musiałem pisać :-) Po co takie głupie pytania? Oczywiście ze chciało mi się - od takiego pisania jest ta grup właśnie. Tobie się nie chce pisać/czytać? To co tu właściwie robisz? Ja mam inne wymagania od telefonu noszonego codziennie przy sobie. Inne? Znaczy jakie? Bo z tego co napisałeś, to ka mam podobne wymagania.... Z tego co napisałem naprawdę korzystam. Odpowiedz mi jeszcze na moje pytania dotyczące tej opcjonalnej karty pamięci: jaką dużą masz wsadzoną dziś w telefon, co na niej trzymasz, i dlaczego tego nie trzymasz w telefonie, w jego wbudowanej pamięci... Mój telefon spełnia wszystkie moje wymagania i kosztuje 200 zł. Za 200zl tofaktycznie bardzo dobrze! Sam widzisz że nie pogadamy i nie przekonasz mnie do zakupu ajfona Caly czas gadamy :-) Da sie! A do zakupu iPhona nie próbuję Cie przekonywać przecież. Znajdę miliony wymówek i odwrócę kota ogonem. Hm... Jesteś nie tylko racjonalnie na "nie" ale jak widzę, również ideologicznie na "nie" :-) Ludzi zakochanych w marce/modelu nie da się przekonać. Trzeba leczyć. Sam Nie wiem, Ty mi powiedz co robić z takimi co chorobliwie nienawidzą marki/modelu? PS. Teraz pędzę do pracy żeby utrzymać rodzinę. A po pracy dużo czytam Albo umieć dobrze sobie zorganizować wolny czas... |
|
Data: 2014-11-26 17:59:21 | |
Autor: z | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-26 o 13:50, Pszemol pisze:
Czyli nie umia³... Pewnie nie by³a Amerykaninem :-) To co tu w³a¶ciwie robisz? Ja wyobra¼ to sobie czerpiê wiedzê z tej i innych grup potrzebn± mi do rozrywki a nawet do pracy. Jedyne takie miejsce gdzie mi nie chc± czego¶ sprzedaæ. Oprócz Ciebie oczywi¶cie. Wku... mnie jak mi jaki¶ beszczel jedzie kryptoreklam±. Przynajmniej tutaj mogê odpowiedzieæ na ten zalew debilizmu i propagandy. Masz pecha jako "nadawca" bo mo¿na Ci w twarz wytkn±æ k³amstwa i socjotechniczne zagrywki :-) Musisz jako¶ z tym ¿yæ albo zaprzestañ. A do zakupu iPhona nie próbujê Cie przekonywaæ przecie¿. Kup nokiê N8 a ¿ycie stanie siê prostrze Hm... Jeste¶ nie tylko racjonalnie na "nie" ale jak widzê, równie¿ Wolno mi przecie¿. Nie cierpiê wojuj±cych gejów :-) Nie wiem, Ty mi powiedz co robiæ z takimi co chorobliwie nienawidz± To zdrowy odruch zdrowego na umy¶le cz³owieka na nachalny zalew reklamowy. Albo umieæ dobrze sobie zorganizowaæ wolny czas... Wolê popeda³owaæ godzinkê. Od tych pixeli dooko³a i terabajtów danych zwariowaæ mo¿na. :-) z PS. Mo¿na jeszcze doceniaæ uroki p³ci piêknej w normalnym 3D bez renderowania. Ale o tym to raczej nie pogadamy ;-) |
|
Data: 2014-11-27 01:50:06 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
z <z@z.pl> wrote:
Ja wyobraź to sobie czerpię wiedzę z tej i innych grup potrzebną mi do Super! Oprócz Ciebie oczywiście. Pytałem Cie o to czy kazda pochwala urzadzenia to dla Ciebie kryptoreklama ktorej sie brzydzisz i ktora Cie wkur... Nie odpowiedziałeś, a to ciekawe. Przynajmniej tutaj mogę odpowiedzieć na ten zalew debilizmu i propagandy. Jasne, ulżyj sobie skoro tego potrzebujesz. Mi to nie przeszkadza :-) Ale troche mnie martwisz ze takie drobnostki Cie wkurzaja :-) A do zakupu iPhona nie próbuję Cie przekonywać przecież. Ale mnie cieszy urozmaicenie, komplikacja i wyzwania. Jestem inżynierem i to mnie pompuje jak mogę jakiś problem rozwiązać czy coś naprawic lub zmodyfikować. Nie chcę niczego upraszczać :-) Hm... Jesteś nie tylko racjonalnie na "nie" ale jak widzę, również Nie mówię, że nie wolno, ale sądzę że Twoje zacietrzewienie jest chyba trochę niezwykłe. Nie wiem, Ty mi powiedz co robić z takimi co chorobliwie nienawidzą "Chorbliwie nienawidzieć czegoś" nie jest objawem zdrowia. Co do nachalności to przeciesz nie zmuszam Cię do czytania... Albo umieć dobrze sobie zorganizować wolny czas... Ależ ja nie muszę wybierać pomiędzy dyskusjami a sportem - i na to i na tamto jest czas... PS. Można jeszcze doceniać uroki płci pięknej w normalnym 3D bez Bo tu nie ma co gadać a raczej odejść od komputera i samemu posmakować :-) p.s nie znudziło Ci się jeszcze robienie tych dogaduszek nt gejów? |
|
Data: 2014-11-27 08:49:58 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m5600e$hvs$1@dont-email.me... czy kazda pochwala urzadzenia to dla Ciebie kryptoreklama nie, tylko tak prymitywna, zakłamana i nachalna jak twoja |
|
Data: 2014-11-27 20:00:25 | |
Autor: z | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-27 o 02:50, Pszemol pisze:
p.s nie znudzi³o Ci siê jeszcze robienie tych dogaduszek nt gejów? Ka¿dy ma jakie¶ zboczenia które innym siê mog± nie podobaæ. Takie ¿ycie. Jaka¶ poprawno¶æ polityczna? Nie wolno nie lubiæ mot³ochu reklamowego czy innej gejowskiej religii? Zacietrzewi³e¶ siê? I bardzo dobrze. Mo¿e przemy¶lisz i siê nawrócisz. Przecie¿ religie s± nie trendy :-) B±d¼ trendy. z |
|
Data: 2014-11-27 19:20:33 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
z <z@z.pl> wrote:
W dniu 2014-11-27 o 02:50, Pszemol pisze: Nie o to chodzi... Chodzi raczej o to, że to Ty ulegasz nachalnej (anty)reklamie Appla wmawiającej takim ludziom jak Ty że iPhone jest tylko dla gejów. Dajesz się wykorzystywać po prostu. Ty z tą swoją homofobią stajesz się łatwym do użycia narzędziem w ich rękach i dajesz im sobą manipulować robiąc za darmo nachalną (anty)reklamę Applowi. Nie daj się im! Trzymam za Ciebie kciuki, dasz radę! :-) |
|
Data: 2014-11-27 20:08:32 | |
Autor: Andrzej | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Chodzi raczej o to, że to Ty ulegasz nachalnej (anty)reklamie Appla Alez to wcale nie chodzi o to, ze japcok jest dla pedalow. Po prostu ty, cioto, jestes irytujaco nudny. |
|
Data: 2014-11-27 21:12:00 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Andrzej <none@inv.invalid> wrote:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote: Weź przestań nas tu bujać, przecież sam wiesz, że to nieprawda... Ciekawi Cię, bardzo ciekawi za każdym razem jak coś napiszę i nie możesz się wręcz oprzeć pokusie żeby wiadomość otworzyć i przeczytać :-) |
|
Data: 2014-11-27 22:55:49 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m5842v$pd6$1@dont-email.me... Andrzej <none@inv.invalid> wrote: Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote: Weź przestań nas tu bujać, przecież sam wiesz, że to nieprawda... No przecież mowie, ze cierpisz na deficyt atencji. Wszystko się zgadza. |
|
Data: 2014-11-27 22:04:04 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m57ti1$vi9$1@dont-email.me... wmawiającej takim ludziom jak Ty że iPhone jest tylko dla gejów alez ty jestes pierdolnięty |
|
Data: 2014-11-28 19:07:15 | |
Autor: z | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-27 o 20:20, Pszemol pisze:
Chodzi raczej o to, ¿e to Ty ulegasz nachalnej (anty)reklamie Appla Podziwiaæ. Jeste¶ dobry w tym co robisz. Móg³by¶ zrobiæ karierê w korporacji, rz±dzie (rzecznik prasowy idealny) Masz niebywa³e zdolno¶ci, wiedzê marketingow±, zrêcznie stosujesz sztuczki psychotechniczne. Marnujesz siê klepi±c na grupach. Niestety a mo¿e na szczê¶cie nie dorastam Ci do piêt. Ja tylko wyra¿am swoje zdanie. Kto¶ powiedzia³ ¿e za to co teraz wyprawiaj± marketingowcy bêd± siê sma¿yæ w piekle. O ile istnieje jakie¶ gejowskie piek³o. :-) Wymy¶l co¶ nowszego bardziej b³yskotliwego. Wierzê ¿e dasz radê. Nie spoczywaj na laurach. Jest tyle "dusz" do zagospodarowania :-) Do roboty! z |
|
Data: 2014-11-28 19:14:23 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik "z" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5478b9d7$0$2158$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2014-11-27 o 20:20, Pszemol pisze: Chodzi raczej o to, ¿e to Ty ulegasz nachalnej (anty)reklamie Appla Podziwiaæ. Kto¶ powiedzia³ ¿e za to co teraz wyprawiaj± marketingowcy bêd± siê sma¿yæ w piekle. O ile istnieje jakie¶ gejowskie piek³o. :-) Wymy¶l co¶ nowszego bardziej b³yskotliwego. Wierzê ¿e dasz radê. Przesadzasz wypierd typ hofman. Wiadomo jak upad³. |
|
Data: 2014-11-29 08:38:44 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"z" <z@z.pl> wrote in message news:5478b9d7$0$2158$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-11-27 o 20:20, Pszemol pisze: Dziêkujê za s³owa uznania. Mo¿e masz racjê. Przemy¶lê sobie tak± karierê :-) Niestety a mo¿e na szczê¶cie nie dorastam Ci do piêt. Na tym polega w³a¶nie "sztuka" w reklamie (lub anty-reklamie) aby cel reklamy (potencjalny klient) który jest wystawiony na dzia³anie takiej reklamy, przyj±³ tre¶ci w niej prezentowane jako te swoje... Dobra reklama polega nie na tym ¿e pamiêtasz reklamê tylko na tym ¿e pamiêtasz skojarzenia z produktem jakie ta reklama Ci zaserwuje jeszcze d³ugo po tym jak zapomnisz sam± reklamê... Ty, widzisz, jeste¶ idealnym przyk³adem jak dzia³a dobra antyreklama Apple która sugeruje skojarzenia produktów Apple z gejami: napisa³e¶ "ja wyra¿am tylko swoje zdanie". Tymczasem nie jest to Twoje zdanie :-) To efekt dobrej antyreklamy! Kto¶ powiedzia³ ¿e za to co teraz wyprawiaj± marketingowcy bêd± siê sma¿yæ w piekle. O ile istnieje jakie¶ gejowskie piek³o. :-) No ale sam im usilnie pomagasz bêd±c narzêdziem w ich rêkach, propaguj±c w nieskoñczono¶æ to skojarzenie iPhone-gejfon... Za ka¿dym razem jak to zrobisz przypomnij sobie, ¿e pracujesz dla konkurencji Apple w dziale reklamy, i do tego robisz to za friko. |
|
Data: 2014-11-29 22:36:51 | |
Autor: z | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-29 o 15:38, Pszemol pisze:
napisa³e¶ "ja wyra¿am tylko swoje zdanie". Dobre. :-) Twoja reklama jest z tych dobrych bo Ty dyskutujesz a jak kto¶ ma swój inny pogl±d to jest to wp³yw tych z³ych co mi wywiercili w g³owie dziurê i kazali nie lubiæ wojuj±cych gejów i ich ulubiony ajfonów. Rozwijasz siê czy ju¿ tylko o¶mieszasz? :-) Za ka¿dym razem jak to zrobisz przypomnij sobie, ¿e pracujesz Ja tylko stawiam bardziej lub mniej udolnie opór Twojej akcji agitacyjnej. To Ty tworzysz codziennie nowy watek o ajfonach i wyszukujesz nowych jego ficzerów i powodów do skrytykowania konkurencji Ale jak ju¿ pisa³em jeste¶ dobry w odwracaniu kota ogonem. Powiniene¶ dostaæ podwy¿kê :-) z PS. Konkluduj±c. Sprzêt który chwalisz jest przynajmniej przep³acony w polskich realiach. Nawet je¶li jest pod pewnymi wzglêdami lepszy od innych to jest PRZEP£ACONY. U nas w Polsce w kraju na dorobku kiedy p³ace mamy takie jakie mamy a ceny ogólnoeuropeskie-¶wiatowe stosunek cena/jako¶æ jest wa¿ny. Przemy¶l to zanim co¶ znowy napiszesz ¼le dobieraj±c argumenty do okre¶onej grupy docelowej. :-) |
|
Data: 2014-11-29 23:20:23 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik "z" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:547a3c77$0$21550$65785112@news.neostrada.pl... PS. Konkluduj±c. Sprzêt który chwalisz jest przynajmniej przep³acony w polskich realiach. Niby dlaczego w polskich, jest przep³acony i tyle. |
|
Data: 2014-11-30 06:35:34 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
"z" <z@z.pl> wrote in message news:547a3c77$0$21550$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-11-29 o 15:38, Pszemol pisze: OK, rozwiñ wiêc temat, udowodnij ¿e to Twoje zdanie - napisz mi co ma wspólnego Apple/iPhone z homoseksualizmem... Napisz wiêc dlaczego propagujesz skojarzenie iPhone-gejfon. Je¶li to faktycznie jest "twoje zdanie" to bêdziesz w stanie nam to ³atwo w kwiecisty i wyczerpuj±cy sposób wyja¶niæ... No chyba ¿e tylko powtarzasz jak bezmy¶lna papuga za (anty)reklam± któr± us³ysza³e¶... Za ka¿dym razem jak to zrobisz przypomnij sobie, ¿e pracujesz Po prostu siê tym interesuje - jak wiesz, mój obecny telefon siê starzeje, jestem na etapie wybierania nastêpcy wiêc czytam tu i tam, robiê rozpoznanie co kupiæ dla siebie i jak mi wpadnie co¶ dobrego przypadkiem w ca³ym tym szumie informacyjnym to chêtnie siê z grup± tym dzielê. Tak by³o z w±tkiem o wodoodporno¶ci iPhone6 - ca³kowicie przypadkiem siê na ten artyku³ natkn±³em i pomy¶la³em od razu o niedawnej tu rozmowie o tym jak to my jeste¶my rozczarowani ¿e Apple nie og³osi³ wodoodporno¶ci... Wys³a³em link na grupê - w koñcu grupa jest od takich tematów. Co w tym z³ego? Naprawdê przypisujesz mi niecne zamys³y, pos±dzasz o jakie¶ agitki - ja naprawdê nie dbam o to co Ty kupisz. Grupa ta jest do dyskusji o urz±dzeniach gsm, sprawd¼ nazwê i opis grupy jak nie wierzysz - nie interesuje Ciebie ta tematyka to zastanowi³bym siê nad tym co Ty tutaj w³a¶ciwie robisz... |
|
Data: 2014-11-25 08:49:22 | |
Autor: Marcin G. | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik "Ghost" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:547341ea$0$18093$65785112@news.neostrada.pl...
.... Nie ma czego¶ takiego, zêby u¿ytkownicy samsungow, nokii, htc i innych starali siê nawracaæ grupê opowiadaj±c jaki to maja zajebiaszczy sprzêt. Widocznie nie przywi±zuj± zbyt wielkiej wagi do tych kolorowych ¶wiecide³ek. Natomiast pszemolo ewangelista i owszem (chodzi o skale, usilno¶æ i po¶wiêtliwo¶æ czasow± ale nie tylko) g³osi "dobr± nowinê" i to nie przebieraj±c w ¶rodkach czy to k³amstwem czy innym podstêpem, kombinuje jak by tu wypromowaæ markê..... Tak dzia³aj± sekty. Pozdrawiam, Marcin G. |
|
Data: 2014-11-25 11:53:36 | |
Autor: Trybun | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
W dniu 2014-11-24 o 15:34, Ghost pisze:
Mo¿e czego¶ nie widzê dobrze, ale widzê dziwna asymetrie. Przemol pisze na temat zwiazany z tematyka grupy. , czego niestety nie mo¿na powiedzieæ o tobie. Bo ty tylko o dupie maryni i swoich fobiach. A ju¿ to przekrêcanie prostych s³ów ¶wiadczy ewidentnie o daleko posuniêtym debilizmie. |
|
Data: 2014-11-25 15:48:31 | |
Autor: Pszemol | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Trybun <ilih@jachu.ru> wrote:
Przemol pisze na temat zwiazany z tematyka grupy. , czego niestety nie Dziękuję. |
|
Data: 2014-11-25 17:54:39 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m528ce$6dp$5@dont-email.me... Trybun <ilih@jachu.ru> wrote: Przemol pisze na temat zwiazany z tematyka grupy. , czego niestety nie Dziękuję. Aż się wzruszyłem. |
|
Data: 2014-11-27 00:40:50 | |
Autor: J.F. | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik "Ghost" napisa³ w wiadomo¶ci grup
Mo¿e czego¶ nie widzê dobrze, ale widzê dziwna asymetrie. Nokie trudno ostatnio chwalic, ale dawniej to by sie chyba troche znalazlo. No i tak kojarze, ze jest tu jeden kolega, ktory nie chce uznac ze Symbian umarl :-) J. |
|
Data: 2014-11-27 08:53:20 | |
Autor: Ghost | |
Ciekawe zjawoski z zycia grupy | |
U¿ytkownik "J.F." napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:54766503$0$2643$65785112@news.neostrada.pl... Nokie trudno ostatnio chwalic, ale dawniej to by sie chyba troche znalazlo. Ale jeste¶ pewien, ze nie da siê jej równie uparcie broniæ, pszemolac? Da siê, tylko trzeba piniendzy albo cierpieæ na deficyt atencji. |
|