Ciekawi mnie, czy istnieje na świecie coś głupszego niż paweł kowal

Data: 2014-05-02 15:14:18
Autor: Fritz
Ciekawi mnie, czy istnieje na świecie coś głupszego niż paweł kowal
~Polak 11 minut temu

Ciekawi mnie, czy istnieje na świecie coś głupszego niż paweł kowal. Może ktoś wie?

~foniek 8 minut temu

Kowal stary zbuku, powinieneś wziąć kałacha i walczyć o swoją ojczyznę Ukrainę, a nie gadać głupoty po telewizorniach!

~Normalny 9 minut temu

A ty Kowal, co? Czemu już nie jeździsz na Ukrainę. Tak pięknie tam pyskowałeś.

Obserwator 1 godzinę i 13 minut temu

Kowal znacznie przyczynił się do rozpadu Ukrainy. Teraz boi się tam pojechać.

~jkm 15 minut temu

Tacy jak Kowal powinni siedziec w wiezieniu za dzialalnosc wywrotowa w obcym panstwie .

~bogdan 16 minut temu

kowal ty się lepiej naszym krajem zainteresuj,a nie tylko ukraina,rzygzć już się chce od twego pierdo...enia

rak 16 minut temu

To zasługa Majdanu. Więcej Majdanu.

~fa 17 minut temu

mam propozycję - niech pan Kowal przeniesie się na stałe do Kijowa i poprosi o obywatelstwo!

~SPACEROWICZ 18 minut temu

KOWAL DO KUŻNI

CAXAPOB 20 minut temu

Kowalu czy ci nie zal... kowalu wracaj do hal z Eurokolchozu.

~rak 1 godzinę i 8 minut temu

,,To właśnie dzięki Kowalowi, Tuskowi, Kaczyńskiemu jest rozpad Ukrainy oni jeździli na majdan i dawali instrukcje walki z Rosją -teraz się dziwią i udają Greków", popieram w 100 procentach.

~Lupus 26 minut temu

Kowal bredzi jak potłuczony ....

~zuzza 32 minuty temu

Ukraina dala sie wpuscic w maliny, teraz beda mieli nedze z bieda.

~Marek 33 minuty temu

Ty i twój prezes jesteście po części winni temu balaganowi.

Ciekawi mnie, czy istnieje na świecie coś głupszego niż paweł kowal