Ciekawie o ojcu Pana Prezydenta Komoroskiego...

Data: 2011-02-22 11:08:06
Autor: Hans Kloss
Ciekawie o ojcu Pana Prezydenta Komoroskiego...
On 22 Lut, 20:01, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
cyt:
Wr my jednak do w tku ojca prezydenta prof. Zygmunta Komorowskiego.
Komorowski syn pisze o nim tak (w kolorze niebieskim cytaty z ksi ki):
Nigdy jednak nie zrobi matury, poszed do partyzantki, a po wojnie z
fa szywymi dokumentami na Uniwersytet Pozna ski. By profesorem Uniwersytetu
Warszawskiego, a nie mia matury.

reszta tu http://lubczasopismo.salon24.pl/komorowski/post/280270,gafy-i-anegdoty-w-autobiografii-b-komorowskiego

 "Profesor" bez matury, "wyższe wykształcenie" polegające na dyplomie
mgr historii.....jakież to platfonskie. A w dodatku najwyraźniej
tradycja (i "potencjał" intelektualny) przekazywany z ojca na syna.
J-23

Data: 2011-02-22 21:51:01
Autor: zinek

wrote:
[...]

dokladnie. cos jak imc Kwasniewski.

Data: 2011-02-23 08:12:38
Autor: Przemysław Warzywny
[...]

Chyba ci się pomyliło z tą tradycją To ojciec braci Kaczyńskich organizował "dokształty" dla funkcjonariuszy PZPR, po których otrzymywali dyplomy z tytułem inżyniera. Gdy zmarł w 2005 roku, synowie ze wstydem pochowali tgo na uboczu cmentarza powązkowskiego....

Przemek

--

"Co by się stało, gdyby Jarosław Kaczyński skoczył
z poziomu swojego ego na poziom swojego IQ?"

Data: 2011-02-23 09:05:53
Autor: Tomek

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ik2c1b$dnl$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wykładał przedmioty techniczne dla kursantów szkolenia z marksizmu-leninizmu. Czyli naszej dzisiejszel "elity".
Tomek

Data: 2011-02-23 09:05:00
Autor: Tomek

wrote:
> [...]

mgr historii.....jakież to platfonskie. A w dodatku najwyraźniej
tradycja (i "potencjał" intelektualny) przekazywany z ojca na syna.

Ciekaw jestem, czy ważne są dokumenty podpisane przez takeigo "profesora".
Bo chyba to niezgodne z prawem. Jak w takim razie mają się jego doktoranci i magistrowie?
Tomek

Data: 2011-02-23 10:25:20
Autor: D. J. MC Donald Musk

wrote:
> [...]

Bo chyba to niezgodne z prawem. Jak w takim razie mają się jego doktoranci i magistrowie?

aktualnie siedza w ministerstwach Platfonskiego nierzadu...

Ciekawie o ojcu Pana Prezydenta Komoroskiego...