Ciekawie zapowiadają się najbliższe derb y Krakowa

Data: 2011-01-16 15:56:12
Autor: PawelC
Ciekawie zapowiadają się najbliższe derb y Krakowa
Wisła, finalizuje transfer niejakiego Melikson'a z Izraela.
Już abstrahując od sensowności sprowadzenia kolejnego pomocnika, gdy w ataku zostaje się z emerytem Zurawskim i dwoma gówniarzami, po których nigdy nie wiadomo czego się spodziewać, to zastanawiam się jak teraz kibolom podczas derbów przejdzie przez gardło "jeb... żydów", a jeśli przejdzie to jaka będzie reakcja... polew niezły.. :)

Data: 2011-01-17 07:34:41
Autor: ligwan
Ciekawie zapowiadają się najbliższe derby Krakowa
Eh widać w Krakowie nie próżnują... dokąd to wszystko zmierza?

http://polskalokalna.pl/news/tragedia-w-krakowie-pseudokibice-zabili-30-latka,1584111

Data: 2011-01-17 17:54:26
Autor: Waw
On 17.01.2011 16:34, ligwan wrote:
Eh widać w Krakowie nie próżnują... dokąd to wszystko zmierza?

http://polskalokalna.pl/news/tragedia-w-krakowie-pseudokibice-zabili-30-latka,1584111

Ja rozumiem, ze to margines i nie mozna wypowiadac sie o ogole spolecznosci kibocowskiej danego klubu, ale... znowu Krakow. "Nozownicy" jako przydomek chyba na stale przylegna do chuliganow z tego miasta.

Data: 2011-01-17 18:46:42
Autor: maciej
?Waw napisał:

Ja rozumiem, ze to margines i nie mozna wypowiadac sie o ogole spolecznosci kibocowskiej danego klubu, ale... znowu Krakow. "Nozownicy" jako przydomek chyba na stale przylegna do chuliganow z tego miasta.

Chuligan? Jakaś banda Z PREMEDYTACJĄ ZAPOLOWAŁA I ZAMORDOWAŁA człowieka, a Ty ich nazywasz chuliganami?

Data: 2011-01-17 18:54:38
Autor: Waw
Ciekawie zapowiadają się najbliższe derby Krakowa
No zwykli mordercy

Data: 2011-01-18 00:34:16
Autor: Mark
Dnia Mon, 17 Jan 2011 17:54:26 +0100, Waw napisał(a):

Ja rozumiem, ze to margines i nie mozna wypowiadac sie o ogole spolecznosci kibocowskiej danego klubu, ale... znowu Krakow. "Nozownicy" jako przydomek chyba na stale przylegna do chuliganow z tego miasta.

Media rozdmuchaly ze to kibole miedzy soba, i ze to chodzi o nienawisc
klubowa, ale to jest tak dalece rozne od wszelkich "walk", ze trudno sie z
tym zgodzic.
Slyszalem jzu z paru zrodel ze to wcale nie o kibolstwo chodzi, ale o
porachunki w narkobiznesie, i taka metoda bardziej tu "pasuje". Kilka
samochodow zajezdzajacych droge, w centrum duzego osiedla, w bialy dzien.
Przemyslana, zorganizowana akcja - musiali wiedziec gdzie, o ktorej bedzie
ofiara.
Ta 20-tka wiedziala ze jada by zabic - jakos trudno mi sobie wyobrazic az
tylu wyrachowanych mordercow z *jakiegokolwiek* klubu. Jeden, dwoch, trzech,
albo w emocjach, w tlumie. Ale planowanie na zimno? Trudno mi uwierzyc w
pseudo kibolskie motywy.
I to wszystko jakies 400m od mojego domu. Co za szambo.

--
Mark

Data: 2011-01-18 03:16:50
Autor: DysoN
Ciekawie zapowiadają się najbliższe derby Krakowa
Nie od dzis wiadomo ze chodzi o narkotyki i podzial "rynku". A jak jakis biedy nastoletni idiota dal sobie wmowic ze idzie w boj za swoj klub a nie po dlatego ze jego szef chce wyeliminowac konkurenta to juz niestety zaden psychiatra nie poradzi nic. Maja racje ci, co mowia zeby nie nazywac takich chuliganami. To mordercy po prostu.

W Poznaniu pare miesiecy temu aresztowano Olafa, i bynajmniej nie za lanie sie po mordach ale przywodztwo w grupie przestepczej rozprowadzajacej narkotyki i za rozboje.
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-01-18 09:56:16
Autor: Cavallino
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:

W Poznaniu pare miesiecy temu aresztowano Olafa, i bynajmniej nie za lanie sie po mordach ale przywodztwo w grupie przestepczej rozprowadzajacej narkotyki i za rozboje.

Widziałeś akt oskarżenia?
Bo jednak rozpracowywali bojówkę, resztę dołożyli na przyczepkę, o ile w ogóle nie tylko w mediach.

Data: 2011-01-18 10:08:14
Autor: Jan Strybyszewski
Cavallino pisze:
[...]

Juz sie  nie kompromituj wszyscy wiedza ze kibolia handlowala narkotykami w zamian za spokoj na stadionie....

Data: 2011-01-18 15:54:17
Autor: Roberto
On 18 Sty, 09:56, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "DysoN" <dy...@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:

> [...]
> narkotyki i za rozboje.

Widziałeś akt oskarżenia?
Bo jednak rozpracowywali bojówkę, resztę dołożyli na przyczepkę, o ile w

Cavallino - przestań ja Cię bardzo proszę.

Data: 2011-01-18 15:56:59
Autor: Roberto
> [...]

> narkotyki i za rozboje.

Widziałeś akt oskarżenia?
Bo jednak rozpracowywali bojówkę, resztę dołożyli na przyczepkę, o ile w

Lepiej mi odpowiedz w temacie
https://groups.google.com/group/pl.rec.sport.pilka-nozna/browse_thread/thread/9b4ff53904bf5ebe?hl=pl
bo jestem ciekaw a ty jak sądzę tam byłeś.

Data: 2011-01-19 10:17:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Lepiej mi odpowiedz w temacie
https://groups.google.com/group/pl.rec.sport.pilka-nozna/browse_thread/thread/9b4ff53904bf5ebe?hl=pl
bo jestem ciekaw a ty jak sądzę tam byłeś.

Źle sądzisz.
Sparingi rezerw nie interesują mnie przynajmniej od kiedy trzeba za nie płacić.
Popisów Mikołajczaka to nawet w tv nie lubię oglądać.

Data: 2011-01-18 10:08:05
Autor: Mark
Dnia Tue, 18 Jan 2011 03:16:50 +0100, DysoN napisał(a):

Nie od dzis wiadomo ze chodzi o narkotyki i podzial "rynku".

No i sie potwierdza - w nocy zatrzymano 5 gosci, *wszyscy* zamieszani -i
notowani - w narkobiznes.
Szkoda tylko ze pismaki puscily w swiat info ze to bandyctwo spod znaku
Wisly i Cracovii morduje sie medzy soba, jak to mialo , za przeproszeniem,
gowno wspolnego z wojna kiboli
Dzis policjanci sami przyznawali ze akcja byla profesjonalnie przygotowana -
bandyci mieli doskonale rozeznanie terenu, wiedzieli ze teren jest
monitorowany rzez kamery, stad kominiarki.

--
Mark

Data: 2011-01-18 10:12:40
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:x5xxufvosmd4.dlgsmok.wot...
[...]

Widać uznali, że to nazywa gangów.
I wiele się nie mylą. ;-)

Data: 2011-01-18 15:53:10
Autor: Roberto
On 18 Sty, 10:08, Mark <ta...@adres.w.pl> wrote:
> [...]

bandyci mieli doskonale rozeznanie terenu, wiedzieli ze teren jest
monitorowany rzez kamery, stad kominiarki.

A co to niby jest wojna kiboli??? Wszyscy wiedzą że to chodzi o
narkobiznes i niestety tak jest że między tą wojną kiboli i np
nrkobiznesem powinieneś postawić znak równości. W innym przypadku
normalnych ludzi i po obu stronach Błoń nie inetresuje tzw. wojna
tylko mecze i piłka. Co do samej sprawy to szkoda gadać. Straszne to
wszystko jest. Naprawdę straszne

Ciekawie zapowiadają się najbliższe derb y Krakowa