Ciekawostka

Data: 2012-04-13 10:04:00
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ciekawostka
Witam!

Jadę sobie dzisiaj rano do roboty, lekki deszczyk pada (tak na
przerywaną pracę wycieraczek) i co obserwuję? Jedna pani na każdych
światłach wysiada, przeciera szybę jakąś szmatą i jedzie dalej :)
(wycieraczki miała sprawne, widziałem).

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-04-13 10:16:39
Autor: Czeslawek
Ciekawostka
[...]
Jesteś pewien tego, że miała sprawne wycieraczki czy tylko jesteś pewien tego, że ramiona wycieraczek się poruszały?

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-04-13 10:20:55
Autor: Chris
Ciekawostka
Czeslawek nabazgrał(a):

[...]

Przy okazji tematy wycieraczek to odradzam DIP .. z miesiąc temu podczas deszczu po prostu odłamał się zaczep wycieraczki i poleciała w siną dal a ja musiałem jechać dalej bez wycieraczki .... na szczęscie miałem tylko 1km do przejechania na mało ruchliwej drodze więc dałem radę.

Data: 2012-04-13 11:21:33
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ciekawostka
Dnia 13.04.2012 Czeslawek <czeslawek-1Ctrl+X@gazeta.pl> napisał/a:

[...]

Tę po prawej na pewno, widziałem jak stanąłem bezpośrednio za nią.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-04-13 10:16:39
Autor: Albercik
Ciekawostka
W dniu 13.04.2012 10:04, Krzysiek Kielczewski pisze:
[...]

Może miała rozmazywaczki zainstalowane...

Data: 2012-04-13 11:23:00
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ciekawostka
Dnia 13.04.2012 Albercik <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał/a:

[...]

No to miała niesprawny samochód i nie powinna wcale jechać. Zwłaszcza,
że parę minut później się rozpadało...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-04-13 11:05:11
Autor: zho
Ciekawostka

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnjofjrk.ri9.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
[...]

Moze jej srak naptakal i przyschlo, niedawno parkowalem pod drzewami i jeden taki kawalek nie dawal sie w zaden sposob wycieraczka zgarnac, przysechl i koniec. Wiecie jak sie jedzie z kupa w centrum pola widzenia? Ja juz wiem i rozumiem ta pania :)
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl

Data: 2012-04-13 11:22:24
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ciekawostka
Dnia 13.04.2012 zho <office@playboy.com> napisał/a:

[...]

To się wtedy zatrzymuje, czyści i jedzie dalej, a nie wyskakuje na
każdym kolejnym skrzyżowaniu :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-04-13 23:16:49
Autor: zho
Ciekawostka
Ops, przepraszam, nie zwrocilem uwagi na ten dosyc istotny szczegol, jakim jest stwierdzenie ze na kazdym skrzyzowaniu :)
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl

Data: 2012-04-14 22:53:00
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ciekawostka
[...]

Jednorazową akcję to ja bym rozumiał :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-04-13 12:36:16
Autor: Przemysław Czaja
Ciekawostka

[...]

Kiepskie wycieraczki plus  wizyta w automyjni z woskowaniem nadwozia i robi się niezły pasztet.
Na Statoil dodają do każdego mycia ściereczkę do usunięcia wosku z szyby :)

Data: 2012-04-13 12:46:46
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ciekawostka
Dnia 13.04.2012 Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> napisał/a:

[...]

Widać na egzaminie na PJ powinno być parę pytań sprawdzających
inteligencję...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-04-13 15:11:19
Autor: Robert_J
Ciekawostka
Widać na egzaminie na PJ powinno być parę pytań sprawdzających
inteligencję...

To połowa kierowców by tego nie przeszła :-). Z korzyścią dla tych normalnych, którzy by dali radę...

Data: 2012-04-13 15:55:30
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ciekawostka
Dnia 13.04.2012 Robert_J <dzidekszcz1968@gazeta.pl> napisał/a:
Widać na egzaminie na PJ powinno być parę pytań sprawdzających
inteligencję...

To połowa kierowców by tego nie przeszła :-). Z korzyścią dla tych normalnych, którzy by dali radę...

Wiem :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-04-13 14:21:04
Autor: Massai
Ciekawostka
Krzysiek Kielczewski wrote:

> [...]

Najlepsze że każdy jest przekonany że sam by przeszedł ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-04-13 16:41:57
Autor: Przemysław Czaja
Ciekawostka

Użytkownik "Massai"

> To połowa kierowców by tego nie przeszła :-). Z korzyścią
> dla tych normalnych, którzy by dali radę...

Wiem :)

Najlepsze że każdy jest przekonany że sam by przeszedł ;-)

Trzech gości złożyło się po 10 zł na flaszkę i wysłali po nią czwartego...
Kupił flachę za 25 zł, z reszty która mu została ( 5 zł) każdemu oddał po 1zł (czyli razem oddał 3 zł) a dwa złote zostawił dla siebie.
podliczmy: skoro 3 osoby wyłożyły w tym przypadku po 9 zł ( 10zł - 1 zł zwrotu) = 27 zł i 2 złote ktróe zostało czwartemu daje 29 zł
gdzie jest brakująca złotówka?

Data: 2012-04-13 15:28:56
Autor: Massai
Ciekawostka
Przemysław Czaja wrote:

Użytkownik "Massai"

> [...]
przypadku po 9 zł ( 10zł - 1 zł zwrotu) = 27 zł i 2 złote ktróe
zostało czwartemu daje 29 zł gdzie jest brakująca złotówka?

Hehe, niby złotówka brakująca do czego? ;-)
No i nie "i 2 złote" tylko "minus 2 zł".
--
Pozdro
Massai

Data: 2012-04-13 16:56:04
Autor: Maciek
Ciekawostka
gdzie jest brakująca złotówka?
Belka zabrał na podatek :->

Maciek

Data: 2012-04-13 19:31:58
Autor: to
Ciekawostka
begin Przemysław Czaja
[...]

Flaszka + 2 zł = 27 zł, wszystko się zgadza.

Data: 2012-04-13 18:32:37
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ciekawostka
Dnia 13.04.2012 Massai <tsender@wp.pl> napisał/a:

Najlepsze że każdy jest przekonany że sam by przeszedł ;-)

Ale za to każdy jest pewny, że zna sporo osób, które by nie przeszły :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Ciekawostka