Ciekawostka ...

Data: 2012-07-16 09:56:20
Autor: Xiant
Ciekawostka ...
Witam

Jechalem w majowy weekend Zakopianka, przed Rabka jest taki dosc ostry zakret, stal tam radiowoz, kilkadziesiat metrow poza droga lezal motocykl, jak sadze motocyklista nie przezyl, co bylo przyczyna wypadku tego nie wiem i nie mnie to oceniac. Jechalem ta sama droga wczoraj, stalo tam kilkadziesiat motocykli, mozliwe, ze przyjechali w miejsce wypadku swojego Kolegi, szacunek za pomysl.
Jade dalej, prawym pasem, jakies 90-100km/h i co widze we wstecznym ? Motocykliste .. ale jakiego ... Gosc zapier... jakies 170 km/h (tak oceniam na oko, wyprzedzil mnie w ciagu moze dwoch sekund), zakret w prawo wiec pochylony do ziemi i siedzial poza mocotyklem. Zaczepil sie zgieciem lewego kolana o siedzenie a prawe kolano i du..a wisza mu jakies 5 cm nad asfaltem. Wyprzedzil mnie, auto jadace lewy pasem, potem kolejny samochod na prawym i znowu na lewy pas. Caly czas z pochylenia na pochylenie i siedzial poza motorem ... Na dodatek gosc jechal w sweterku i w dzinsach ale nie wiem czy przy takiej predkosci stroj na motocykl cos by pomogl przy zaliczeniu gleby. Widzialem przez szyby, ze gosc w aucie na lewym pasie zlapal sie za glowe z wrazenia :) Ja tam do motocyklistow nic nie mam ale jesli niektorzy TAK jezdza to nie dziwne, ze sie zabijaja.

Ot taka ciekawostka :) Mnie to zszokowalo, widocznie jeszcze za malo widzialem :))

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-16 10:21:58
Autor: J.F
Ciekawostka ...
UĹźytkownik "Xiant"  napisał w wiadomości grup
[...]

Obejrzyj jakies wyscigi motocyklowe - tak sie jezdzi :-)

[...]

Na torze pomaga mocno. Na drodze pewnie niewiele - uderzy w cokolwiek i nawet kask nie pomoze ..

Widzialem przez szyby, ze gosc w aucie na lewym pasie zlapal sie za glowe z wrazenia :) Ja tam do motocyklistow nic nie mam ale jesli niektorzy TAK jezdza to nie dziwne, ze sie zabijaja.

No, ale skoro on tak potrafi, to chyba duzo trenowal i sie nie zabil :-)

J.

Data: 2012-07-16 10:46:01
Autor: Xiant
Ciekawostka ...
[...]

To, ze raz (nascie) sie udalo ... Zastanawiam sie nad skutkami gdyby wywalil sie miedzy tymi trzema autami miedzy ktorymi robil slalom. Swoja droga jak reagowac w takiej sytuacji procz hamowania ? Bo uciekac w bok nie bardzo bylo gdzie ...

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-16 10:50:54
Autor: PH
Ciekawostka ...

Użytkownik "Xiant" <xiant@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ju0kc2$6c4$1inews.gazeta.pl...
[...]

wogóle!!!
jedź swoje. ewentualnie zbliż się do krawędzi jezdni (jadąc prawym pasem do prawej, jadąc lewy do lewej) żadnego hamowania i żadnego przyspieszania. po prostu jedź swoje.

pzdr
Piotr

Data: 2012-07-16 11:09:02
Autor: Myjk
Ciekawostka ...
Mon, 16 Jul 2012 10:46:01 +0200, Xiant
Zastanawiam sie nad skutkami gdyby wywalil sie miedzy tymi trzema autami miedzy ktorymi robil slalom.

Standarodowo wyszłoby. Jechał przepisowe 70/h względnie nieznacznie
przekroczył tę prędkość. Winnym wypadku uznanoby kierowcę samochodu --
przecież z pewnością nie sprawdził dwa razy w lusterku co się wokół niego
dzieje, "puszkarz" chrzaniony!!!11jeden :P

--
Pozdor Myjk
BP NMSP

Data: 2012-07-16 15:40:16
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Ciekawostka ...
On 2012-07-16 10:46, Xiant wrote:
[...]

Jakiej sytuacji ? Jak już się wywalił, czy jeszcze nie ?

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-16 19:23:40
Autor: Xiant
Ciekawostka ...
W dniu 2012-07-16 15:40, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
On 2012-07-16 10:46, Xiant wrote:
[...]

Jak sie wywali a jest na mojej drodze jazdy, zakret, ok 100 km/h. Przy takiej predkosci nawet zderzenie z ludzkim cialem moze byc tragiczne. Czy motocyklista przezyje sam upadek tez watpliwe.

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-16 22:06:29
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Ciekawostka ...
On 2012-07-16 10:46, Xiant wrote:
[...]

:-)
[...]

Wtedy próbujesz ominąć - jeśli jesteś po jego wewnętrznej, to najpewniej wystarczy, że zachowasz tor jazdy. Jeśli on jest po stronie wewnętrznej, to lepiej abyś jechał za nim - w razie czego będzie leciał w stronę zewnętrznej.

Przy  takiej predkosci nawet zderzenie z ludzkim cialem moze byc tragiczne.
Czy motocyklista przezyje sam upadek tez watpliwe.

Upadek na asfalt tak, uderzenie w barierkę....nie koniecznie.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-16 12:25:20
Autor: Marcin Luty
Ciekawostka ...
No, ale skoro on tak potrafi, to chyba duzo trenowal i sie nie zabil

Akurat w miejscu opisywanym przez kolege zginelo ich juz co najmniej kilku w ciagu roku. A ustawili sie tam nie ze wzgledu na pamiec tylko wlasnie zeby sie tam scigac.
Mnie to nie przeszkadza wiec nic do nich nie mam ale mi by bylo szkoda zycia...

--
ml

Data: 2012-07-16 13:33:47
Autor: kamil
Ciekawostka ...
On 16/07/2012 08:56, Xiant wrote:

sweterku i w dzinsach ale nie wiem czy przy takiej predkosci stroj na
motocykl cos by pomogl przy zaliczeniu gleby. Widzialem przez szyby, ze

Jemu strój nie pomoże, ale jest szansa że zatrzyma wnętrzności w środku i nie trzeba będzie zbierać po całej okolicy.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-07-16 16:10:24
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Ciekawostka ...
On 2012-07-16 09:56, Xiant wrote:
Witam

Jechalem w majowy weekend Zakopianka, przed Rabka jest taki dosc ostry
zakret, stal tam radiowoz, kilkadziesiat metrow poza droga lezal
motocykl, jak sadze motocyklista nie przezyl, co bylo przyczyna wypadku

Dość znane miejsce:
http://www.youtube.com/watch?v=iMMW7j64V40&feature=fvwrel

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-17 09:23:48
Autor: PH
Ciekawostka ...

On 2012-07-16 09:56, Xiant wrote:
Witam

[...]

sądząc po kolejnych filmamch to rider z pomarańczowej ninja już nie żyje

Ciekawostka ...