Ciekawostka ...

Data: 2012-07-16 10:21:58
Autor: J.F
Ciekawostka ...
UĹĽytkownik "Xiant"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
Jade dalej, prawym pasem, jakies 90-100km/h i co widze we wstecznym ? Motocykliste .. ale jakiego ... Gosc zapier... jakies 170 km/h (tak oceniam na oko, wyprzedzil mnie w ciagu moze dwoch sekund), zakret w prawo wiec pochylony do ziemi i siedzial poza mocotyklem. Zaczepil sie zgieciem lewego kolana o siedzenie a prawe kolano i du..a wisza mu jakies 5 cm nad asfaltem. Wyprzedzil mnie, auto jadace lewy pasem, potem

Obejrzyj jakies wyscigi motocyklowe - tak sie jezdzi :-)

kolejny samochod na prawym i znowu na lewy pas. Caly czas z pochylenia na pochylenie i siedzial poza motorem ... Na dodatek gosc jechal w sweterku i w dzinsach ale nie wiem czy przy takiej predkosci stroj na motocykl cos by pomogl przy zaliczeniu gleby.

Na torze pomaga mocno. Na drodze pewnie niewiele - uderzy w cokolwiek i nawet kask nie pomoze ..

Widzialem przez szyby, ze gosc w aucie na lewym pasie zlapal sie za glowe z wrazenia :) Ja tam do motocyklistow nic nie mam ale jesli niektorzy TAK jezdza to nie dziwne, ze sie zabijaja.

No, ale skoro on tak potrafi, to chyba duzo trenowal i sie nie zabil :-)

J.

Data: 2012-07-16 10:46:01
Autor: Xiant
Ciekawostka ...
[...]

Witam

To, ze raz (nascie) sie udalo ... Zastanawiam sie nad skutkami gdyby wywalil sie miedzy tymi trzema autami miedzy ktorymi robil slalom. Swoja droga jak reagowac w takiej sytuacji procz hamowania ? Bo uciekac w bok nie bardzo bylo gdzie ...

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-16 10:50:54
Autor: PH
Ciekawostka ...

Użytkownik "Xiant" <xiant@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ju0kc2$6c4$1inews.gazeta.pl...
[...]

wogóle!!!
jedĽ swoje. ewentualnie zbliż się do krawędzi jezdni (jad±c prawym pasem do prawej, jad±c lewy do lewej) żadnego hamowania i żadnego przyspieszania. po prostu jedĽ swoje.

pzdr
Piotr

Data: 2012-07-16 11:09:02
Autor: Myjk
Ciekawostka ...
Mon, 16 Jul 2012 10:46:01 +0200, Xiant
Zastanawiam sie nad skutkami gdyby wywalil sie miedzy tymi trzema autami miedzy ktorymi robil slalom.

Standarodowo wyszłoby. Jechał przepisowe 70/h względnie nieznacznie
przekroczył tę prędkość. Winnym wypadku uznanoby kierowcę samochodu --
przecież z pewnością nie sprawdził dwa razy w lusterku co się wokół niego
dzieje, "puszkarz" chrzaniony!!!11jeden :P

--
Pozdor Myjk
BP NMSP

Data: 2012-07-16 15:40:16
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Ciekawostka ...
On 2012-07-16 10:46, Xiant wrote:
[...]

Jakiej sytuacji ? Jak już się wywalił, czy jeszcze nie ?

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-16 19:23:40
Autor: Xiant
Ciekawostka ...
W dniu 2012-07-16 15:40, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
On 2012-07-16 10:46, Xiant wrote:
[...]

Jak sie wywali a jest na mojej drodze jazdy, zakret, ok 100 km/h. Przy takiej predkosci nawet zderzenie z ludzkim cialem moze byc tragiczne. Czy motocyklista przezyje sam upadek tez watpliwe.

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2012-07-16 22:06:29
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Ciekawostka ...
On 2012-07-16 10:46, Xiant wrote:
[...]

:-)
[...]

Wtedy próbujesz omin±ć - je¶li jeste¶ po jego wewnętrznej, to najpewniej wystarczy, że zachowasz tor jazdy. Je¶li on jest po stronie wewnętrznej, to lepiej aby¶ jechał za nim - w razie czego będzie leciał w stronę zewnętrznej.

Przy  takiej predkosci nawet zderzenie z ludzkim cialem moze byc tragiczne.
Czy motocyklista przezyje sam upadek tez watpliwe.

Upadek na asfalt tak, uderzenie w barierkę....nie koniecznie.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-07-16 12:25:20
Autor: Marcin Luty
Ciekawostka ...
No, ale skoro on tak potrafi, to chyba duzo trenowal i sie nie zabil

Akurat w miejscu opisywanym przez kolege zginelo ich juz co najmniej kilku w ciagu roku. A ustawili sie tam nie ze wzgledu na pamiec tylko wlasnie zeby sie tam scigac.
Mnie to nie przeszkadza wiec nic do nich nie mam ale mi by bylo szkoda zycia...

--
ml

Ciekawostka ...