[OT] Ciekawostka

Data: 2012-09-14 11:19:38
Autor: Vince
[OT] Ciekawostka
Przesmarowałem zatarty wiatraczek GeForce`a Finish Line`m i musze przyznać, że chyba zaoszczędziłem kilkadziesiąt zeta na wymianie coolera. Nie dość, że komp śmiga cichutko, to wreszcie karta graficzna się nie przegrzewa. Daj boże, żeby tak nie łapał syfu jak na łańcuchu... ale ważne , że działa :-)

Pozdrawiam, M.

Data: 2012-09-14 11:35:40
Autor: atm
[OT] Ciekawostka
[...]