Ciekawostka

Data: 2010-04-12 14:26:06
Autor: Kenwood
Ciekawostka
Data: 2010-04-12 14:39:36
Autor: Polok_Prawdziwy
Ciekawostka
http://www.samosia.pl/pokaz/503487/niech_mi_ktos_do_cholery_uwierzy/2

ŁOJEZUSICKUWSECHMOGONCY (cemu nasych nieuratowołeś!?)
- moja Maryna tes to mo...!!!

Gdziekolwiek dutki ukryjem, zawse je łodnajdzie...

Data: 2010-04-12 14:49:51
Autor: sofu
Ciekawostka

Użytkownik "Kenwood" <ken@wood.pl> napisał w wiadomości
http://www.samosia.pl/pokaz/503487/niech_mi_ktos_do_cholery_uwierzy/2

Wpis z 5 Stycznia 2010

Żeczywiście ciekawe!

W latach 50-tych ubiegłego wieku moja matrka rozmawiała ze swoją babka i ta
jej powiedziala ze jak umrze to jej sie przysni i powie jaki bedzie koniec
świata.
I rzeczywscie, kilka lat później moja prabaka umarła i przyśniła się mojej
matce mówiac jak bedzie wyglądał koniec świata. O ile wiem nie mówiła tylko
kiedy?

sofu

Data: 2010-04-12 14:52:06
Autor: sofu
Ciekawostka

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]

I rzeczywscie, kilka lat później moja prabaka umarła i przyśniła się mojej
matce mówiac jak bedzie wyglądał koniec świata. O ile wiem nie mówiła

Sorry za to "Żeczywiscie". Nie miem skad mi sie wzieło napisac słow
"rzeczywiście" przez samo ż?

sofu

Data: 2010-04-12 15:29:52
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Ciekawostka
Kenwood wrote:

http://www.samosia.pl/pokaz/503487/niech_mi_ktos_do_cholery_uwierzy/2

A mi się w ubiegły piątek śniło, że nikt nie mógł rozpoznać pani Prezydentowej Marii Kaczyńskiej.
Poważnie.

Nigdy wcześniej nie śnił mi się nikt ze świata polityki.

Jak zwykle była pogodnie uśmiechnięta. ;'-(

[*]
Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie,...
--
Pit

Data: 2010-04-12 15:38:21
Autor: PaPi
Ciekawostka
A mi się w ubiegły piątek śniło, że nikt nie mógł rozpoznać pani
Prezydentowej Marii Kaczyńskiej.

I co to ma wspolnego z rzeczywistoscia ?
Maria Kaczynska zostala przeciez rozpoznana wsrod ofiar.

Data: 2010-04-12 15:41:28
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Ciekawostka
PaPi wrote:

A mi się w ubiegły piątek śniło, że nikt nie mógł rozpoznać pani
Prezydentowej Marii Kaczyńskiej.

I co to ma wspolnego z rzeczywistoscia ?
Maria Kaczynska zostala przeciez rozpoznana wsrod ofiar.

Daj spokój, przecież pisałem, że to był sen.
--
Pit

Ciekawostka