Ciekawostka

Data: 2010-11-03 18:27:04
Autor: boukun
Ciekawostka
Cały rok juz myślę o tym, że w tym roku mam tyle samo lat, co mój tata w 1981 roku, kiedy nastał stan wojenny, czyli 49 lat.
Pamietam dokładnie, byłem w sumie dorosły chłopak, miałem wówczas 20 lat, jak tata powiedział z rana, słuchając w kuchni radia tranzystorowego "Nina", Jareczku, wojna...

I potem w 1989 roku Żydzi w Polsce doszli już do nieograniczonej władzy..., a nas krnąbrnych wcześniej rozproszyli po świecie...

Czy ja też tak dzieciom swoim będę mówił...

boukun

Ciekawostka