Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wianie?

Data: 2010-01-22 21:49:39
Autor: Lorn
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wianie?
"Ot騜  najnowsze odkrycie przez genetyk闚 polskiej haplogrupy R1a1a7 m瘰kiego hromosomu Y- DNA  w listopadzie tego roku, otworzy這 dyskusj nad naszym wsp鏊nym pochodzeniem  z reszt S這wian. Okaza這 si bowiem,瞠 Polacy zamieszkuj swoj ziemi od zawsze, od 10 ty. lat. Dot康 s康zono,瞠 wszyscy S這wianie pochodz od Indoeuropejczyk闚 (haplogrupa R1a1) i przybyli  do Europy ze Wschodu a na ziemie polskie dotarli z  ziem 鈔odkowej Ukrainy w V wieku ne. Niemcy uwa瘸li ziemie mi璠zy Odr a Dniestrem za odwiecznie germa雟kie a Polak闚 za podludzi ni窺zej rasy. Teraz mo瞠 si okaza, 瞠 to  Ariowie pochodz od Polak闚 je郵i uczeni odnajd polsk haplogrup w 鈔鏚 Bramin闚 indyjskich."

Wi璚ej: http://www.eioba.pl/a114788/czy_polacy_to_na_pewno_slowianie

;->

            Prezydencki wy軼ig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2010-01-22 13:44:50
Autor: Hans Kloss
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wianie?
Lorn napisa(a):
[...]
Wi嚙箱ej: http://www.eioba.pl/a114788/czy_polacy_to_na_pewno_slowianie

Od dawna mia貫m  co do tego du瞠 w徠pliwo軼i, cho jedynie
instynktowne i nie maj帷e rzetelnego oparcia w znanych mi faktach. Po
prostu sama my郵 瞠 m鏬豚ym by jakkolwiek spowinowacony ze
"s這wia雟kim sarmat" g這wni albo kacapami w rodzaju pucina czy
innego bre積iewa napawa豉 mnie obrzydzeniem ;). Co do hipotezy 瞠
S這wianie przybyli nad Wis喚 z Hunami to wydedukowa to ju dawno temu
j瞛ykoznawca profesor Ba鎥owski (Attyla= "od ty逝"albo "od t豉" ;), bo
oczywi軼ie Hunowie nie maj z Madziarami (przyznaj帷ymi si do
pokrewie雟twa z nimi) zupe軟ie nic wsp鏊nego. A 瞠 na nagrobku
Chrobrego (nie zachowa si do naszych czas闚) wyryto napis "Rex
Gothorum et Polonorum" (kr鏊 GOT紟 i Polak闚) to powszechnie znany
fakt historyczny. O pokrewie雟twie kulturalnym (podobie雟two muzyki
polskiej ludowej do muzyki szwedzkiej, norweskiej czy fi雟kiej) i
niekt鏎ych faktach historycznych owo pokrewie雟two potwierdzaj帷ych
mo積a poczyta cho熲y tu: http://zywiolak.pl/art,15.html
I teraz jasne jest, 瞠 moje obrzydzenie do pedalskich metalijek i
innnych pink鏹 flojd闚 jest WRODZONE-  etnicznym  Polakom w duszach
powinien  gra "skandynawski" death/black metal ;))
J-23
PS. Opr鏂z tego s康z 瞠 kacapsko-s這wia雟kie boukuny powinny zosta
odes豉ne nazad w rodinu- najlepiej w bydl璚ych wagonach.

Data: 2010-01-23 00:05:39
Autor: awe
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wianie?

U篡tkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:b926498d-78c4-41ae-aae2-e1e0761a25b4c29g2000yqd.googlegroups.com...
Lorn napisa(a):
[...]
[...]

-- -- -- -- -- -- -
boukun to chazar czystej krwi...a z Madziarami faktycznie jestesmy spokrewnieni.
awe

Data: 2010-01-23 15:17:53
Autor: daniloff
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:b926498d-78c4-41ae-aae2-e1e0761a25b4c29g2000yqd.googlegroups.com...
Lorn napisa(a):
[...]
[...]

Ukrainskie naukowcy jyz dowiedli ze kraincy sa pocodzenia z  Atlantis
O tym tez swiadczy ten Attyla.
Ale Polakow Ukraincy przywiodli ze soba do Europy jak niewolnikow.

Ale kto wtedy pojedzie do Atlantydy?

Data: 2010-01-23 05:55:37
Autor: Woland
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?
daniloff napisa(a):

Ale Polakow Ukraincy przywiodli ze soba do Europy jak niewolnikow.

Ciekawa teoria... Czy m鏬豚y j nieco rozwin望?... Ja na przyk豉d
s造sza貫m na rosyjskich forach wiele teorii w kt鏎ych uzasadniano, 瞠
Polacy to nie S這wianie, tylko nar鏚 pochodzenia semickiego, kt鏎y
znalaz si w Europie za spraw migracji ludno軼iowych maj帷ych
miejsce w II wieku p.n.e...

Data: 2010-01-23 17:25:03
Autor: daniloff
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?

"Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:a9282002-7e74-4f4a-a341-27da75eb932fr19g2000yqb.googlegroups.com...
daniloff napisa(a):

[...]

Moglbym rozwinac ale nie jest to moja teoria ale ukrainskich naukowcew, maja na nia copyright :-)
Co dotyczy wersji ze Polacy to ni Slowianie.
Pewna czesc Polakow rzeczywiscie jest pochodzenia siemickiego ktora po rozdziale Polski znalazla sie takze i w Rosje :-)
Ale na serio mozna powiedziec ze na kazdym forum sa swoje balwane. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-01-23 06:33:20
Autor: Woland
[...]

No i w豉郾ie to mnie zawsze zastanawia這.. Wy Rosjanie nienawidzicie
Polak闚 dlatego, 瞠 s 砰dami?...

Data: 2010-01-23 18:15:03
Autor: daniloff
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?

"Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> ???????/???????? ? ???????? ?????????:
daniloff napisa(a):

[...]

Jakiez to bzdure.
Skad wziales ze nienawidzimy Polakow?
Razcej na odwrot.
Skad wziales ze nienawidzmy Zydow.
To oni ci powiedziali? Jezeli ich posluchac to ich caly swiat nienawidzi.
Ale kto ich ratowal w WWII?
Nienawidzmy - zbyt mocne slowo.

Moze niezbyt lubimy  dlatego ze dzisiaj za wielu wsrod nich oligarchow :-)

Data: 2010-01-23 12:00:17
Autor: Hans Kloss
On 23 Sty, 13:17, "daniloff" <mdanil...@yandex.ru> wrote:

Ale kto wtedy pojedzie do Atlantydy?

Bez urazy ch這pie.. bo zdaje si 瞠 jeste z Rosji albo przynajmniej
za takiego si podajesz. Tak napraw to ja JESTEM  Rosjaninem w 1/4 a
po rosyjsku zacz掖em m闚i zanim mnie polskiego nauczono ;). Niemniej
smutna prawda jest taka 瞠 Rosjan w wi瘯szo軼i wymordowano albo
pognano za granic w czasie tej waszej rewolucji. Teraz Rosj
zasiedlaj raczej  jakie ka軛uki czy inne azjatyckie miesza鎍e, co
wida po nies這wia雟kich wystaj帷ych ko軼iach policzkowych i sko郾ych
oczach u, lekko licz帷, 2/3 populacji. Bre積iew to bardzo dobry
przyk豉d takiego azjatyckiego miesza鎍a....
J-23

Data: 2010-01-23 22:14:07
Autor: Woland
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?
Hans Kloss napisa(a):

Tak napraw to ja JESTEM  Rosjaninem w 1/4 a
po rosyjsku zacz掖em m闚i zanim mnie polskiego nauczono ;)

Od pocz徠ku by這 czu od ciebie kacapem, ten bolszewicki spos鏏 bycia,
brak og豉dy i w og鏊e...

Data: 2010-01-24 03:53:09
Autor: Hans Kloss
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?
Woland napisa(a):

Od pocz徠ku by這 czu od ciebie kacapem, ten bolszewicki spos鏏 bycia,
brak og豉dy i w og鏊e...

Wrodzony brak og豉dy  鄉ieciu to prawdopodobnie wk豉d genetyczny moich
austriackich przodk闚 (kolejna 1/4) ';)
J-23

Data: 2010-01-24 21:32:31
Autor: daniloff
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:11cb0b92-307f-4889-83eb-34fabaed7358c4g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Rasistskie bzdury!
W Rosje od czasow Rosyjska Imperji trzeba bylo tylko byc prawoslawnym zeby byc uwazanym za Rosjanina.
Nawet dla Niemieckich ksiazy :-)

J-23

Data: 2010-01-24 14:07:08
Autor: Hans Kloss
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?
daniloff napisa(a):

Rasistskie bzdury!

Ale ja jestem rasist ;). Je瞠li uwa瘸sz rasizm za bzdury to zr鏏
takie do鈍iadczenie: posk豉daj sztafet 100, 200 albo 400-metrowc闚 z
najlepszych bia造ch biegaczy  i ka im si 軼iga z najlepszym
czarnymi ;). Albo zestaw najlepsza dru篡n koszyk闚ki z bia造ch
koszykarzy i ka im gra przeciw dru篡nie najlepszych Negr闚 ;).
Je瞠li biali byliby w stanie wygra cho熲y raz na 10 razy w kt鏎ej z
wymienionych konkurencji to sam uznam rasizm za bzdur.

W Rosje od czasow Rosyjska Imperji trzeba bylo tylko byc prawoslawnym zeby
byc uwazanym za Rosjanina. Nawet dla Niemieckich ksiazy :-)

Tak ch這pie, masz 100% racji. Tyle 瞠 ch這pstwo wymordowa這 albo
wygna這 wi瘯szo嗆 tych  bi這ruczkich Niemc闚 i Rosjan w czasie waszej
wspania貫j rewolucji.  I dlatego dzi przeci皻nego "Rosjanina" mo積a
odr騜ni od Polaka w 2 przypadkach na 3 jedynie na podstawie twarzy,
ta sama sztuka zupe軟ie si nie uda z Czechami, Serbami, S這wakami czy
Chorwatami. Jeste軼ie w wi瘯szo軼i mieszank s這wia雟kich Rus闚 z
jakimi zupe軟ie nies這wia雟kimi Azjatami.....
J-23

Data: 2010-01-25 00:12:16
Autor: daniloff
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?
On 25 郇赲, 01:07, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
daniloffnapisa(a):

> Rasistskie bzdury!

Ale髒 ja jestem rasist ;). Je髒eli uwa髒asz rasizm za bzdury to zr籀b
takie dowiadczenie: poskadaj sztafet 100, 200 albo 400-metrowc籀w z
najlepszych biaych biegaczy i ka髒 im si ciga z najlepszym
czarnymi ;). Albo zestaw najlepsza dru髒yn koszyk籀wki z biaych
koszykarzy i ka髒 im gra przeciw dru髒ynie najlepszych Negr籀w ;).
Je髒eli biali byliby w stanie wygra choby raz na 10 razy w kt籀rej z
wymienionych konkurencji to sam uznam rasizm za bzdur.

No, jezeli nie stawisz przynaleznosc do nacji w zaleznosci od
rozmiarow czaszki wtedy nie jestes rasysta.
Czy opiersz sie na jakies dorewolucyjne badania o rasowym skladzie
rosjan?
Wtedy sprobuj posprzeczac sie z rosyjskim poeta Aleksandrem
Blokiem. :-)
"Da, skify my, da aziaty my s roskosymi i zadnymi oczami..."

> W Rosje od czasow Rosyjska Imperji trzeba bylo tylko byc prawoslawnym zeby
> byc uwazanym za Rosjanina. Nawet dla Niemieckich ksiazy :-)

Tak chopie, masz 100% racji. Tyle 髒e chopstwo wymordowao albo
wygnao wikszo tych bioruczkich Niemc籀w i Rosjan w czasie waszej
wspaniaej rewolucji. I dlatego dzi przecitnego "Rosjanina" mo髒na
odr籀髒ni od Polaka w 2 przypadkach na 3 jedynie na podstawie twarzy,
ta sama sztuka zupenie si nie uda z Czechami, Serbami, Sowakami czy
Chorwatami.

Z Serbami i Chorwatami jestes zbyt pospieszny na decyzje.
I w ogole z poludniowymi slowianami.
Czy nie widzisz w nich tureckie twarzy ;-)

Jestecie w wikszoci mieszank sowiaskich Rus籀w z
jakimi zupenie niesowiaskimi Azjatami.....

Zawsze bylismy takimi. Osobiscie po Tataro-Mongolow.
Dlatego nazywamy sie nie zachodnimi slowianami ale wshodnimi.
No to co. Tacy rosjanie zawsze bili zacodnie-europeidnych polakow. I
na pole walki o w nauce i w sztukie. :-)

J-23

Data: 2010-01-25 01:27:27
Autor: Hans Kloss
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?
daniloff napisa(a):

Zawsze bylismy takimi.
 Nie zawsze. Tzn ni窺ze warstwy zapewne tak. Warstwy 鈔ednie i wy窺ze
(te wymordowane i wygnane w czasie rewolucji) mia造 znacznie wi瘯sz
domieszk krwi francuskiej i niemieckiej ni azjatyckiej. A warstwy
rz康z帷e w czasach 鈍ietno軼i Imperium  sk豉da造 si w wi瘯szo軼i  z
Niemc闚 i p馧niemc闚.

No to co. Tacy rosjanie zawsze bili zacodnie-europeidnych polakow. I
na pole walki o w nauce i w sztukie. :-)

Ano, tu masz racj. Polacy to by zawsze raczej nar鏚 wojownik闚 ni
malarzy, kupc闚 czy uczonych. To samo Litwini, z kt鏎ymi mieli鄉y
wsp鏊ne pa雟two. Wystarczy豉 pierwsza przegrana wojna 瞠by to pa雟two
si rozsypa這 tak ze do dzi si go nie udaje naprawi. Trzeba nam
przy陰czy si do Niemc闚, ja ju dzieci od ma貫go po niemiecku
ucz ;).
J-23

Data: 2010-01-25 02:48:18
Autor: daniloff
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?
On 25 郇赲, 12:27, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
daniloff napisa(a):

> Zawsze bylismy takimi.

Nie zawsze. Tzn ni髒sze warstwy zapewne tak. Warstwy rednie i wy髒sze
(te wymordowane i wygnane w czasie rewolucji) miay znacznie wiksz
domieszk krwi francuskiej i niemieckiej ni髒 azjatyckiej. A warstwy
rzdzce w czasach wietnoci Imperium skaday si w wikszoci z
Niemc籀w i p籀niemc籀w.

Znow mylisz sie. Wielu rodow szlacheckich w Rosje maja Tatarskie,
Gruzinskie i inne pochodzenie.
Do rzecy, litewsko-tatarskie takoz :-)

> No to co. Tacy rosjanie zawsze bili zacodnie-europeidnych polakow. I
> na pole walki o w nauce i w sztukie. :-)

Ano, tu masz racj. Polacy to by zawsze raczej nar籀d wojownik籀w ni髒
malarzy, kupc籀w czy uczonych. To samo Litwini, z kt籀rymi mielimy
wsp籀lne pastwo. Wystarczya pierwsza przegrana wojna 髒eby to pastwo
si rozsypao tak ze do dzi si go nie udaje naprawi. Trzeba nam
przyczy si do Niemc籀w, ja ju髒 dzieci od maego po niemiecku
ucz ;).

Ale ze wzglendow wojownictwa trzeba przylaczac sie nie do Niemcow ale
do Rosji.
Bilismy i Niemcow  i Polakow na polach bitewnych tez :-)

Data: 2010-01-25 02:50:39
Autor: daniloff
On 25 郇赲, 13:48, daniloff <mdanil...@yandex.ru> wrote:
> [...]

> Niemc籀w i p籀niemc籀w.

Znow mylisz sie. Wielu rodow szlacheckich w Rosje maja Tatarskie,

Zapomnialem dac link do strony
http://forum.tatar.info/lofiversion/index.php/t2511.html

Data: 2010-01-25 03:53:03
Autor: Hans Kloss
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?
daniloff napisa(a):

Znow mylisz sie. Wielu rodow szlacheckich w Rosje maja Tatarskie,
Gruzinskie i inne pochodzenie. Do rzecy, litewsko-tatarskie takoz :-)

Tak, ale si nie uwa瘸造 za Rosjan tylko za Tatar闚, Gruzin闚 etcetc.
Tak by這 za car闚, bo teraz to nie wiem.

Ale ze wzglendow wojownictwa trzeba przylaczac sie nie do Niemcow ale
do Rosji. Bilismy i Niemcow  i Polakow na polach bitewnych tez :-)

Z Niemcami 陰czy nas wszystko- kultura, religia, historia...wszystko
opr鏂z j瞛yka. Od was r騜ni nas wszystko, z wyj徠kiem j瞛yka. J瞛yka
mo積a si nauczy, zmieni ca陰 reszt- niemo磧iwo嗆.
J-23

Data: 2010-01-25 05:57:28
Autor: daniloff
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?
On 25 郇赲, 14:53, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
daniloff napisa(a):

> Znow mylisz sie. Wielu rodow szlacheckich w Rosje maja Tatarskie,
> Gruzinskie i inne pochodzenie. Do rzecy, litewsko-tatarskie takoz :-)

Tak, ale si nie uwa髒ay za Rosjan tylko za Tatar籀w, Gruzin籀w etcetc.
Tak byo za car籀w, bo teraz to nie wiem.

Znow mylisz se.
Uwazali za rosjan i zostawiali wszystkie szlacheckie tytuly gdy
przechodzili w prawoslawna wiare.
Przeczytaj tamta strone ktora cie podalem.
http://forum.tatar.info/lofiversion/index.php/t2511.html

> Ale ze wzglendow wojownictwa trzeba przylaczac sie nie do Niemcow ale
> do Rosji. Bilismy i Niemcow i Polakow na polach bitewnych tez :-)

Z Niemcami czy nas wszystko- kultura, religia, historia...wszystko
opr籀cz jzyka. Od was r籀髒ni nas wszystko, z wyjtkiem jzyka. Jzyka
mo髒na si nauczy, zmieni ca reszt- niemo髒liwo.

Znow mylisz sie. Laczy nas najglawniejsze - WODKA
Z niemcami bedziecie musili pic sznaps.
Ptfu, jakie to gowno.

J-23

Data: 2010-01-25 15:57:23
Autor: Hans Kloss
[...]

Oho, jeszcze jedna rzecz kt鏎a nas dzieli- alfabet ;)

http://forum.tatar.info/lofiversion/index.php/t2511.html
...ale przeczyta貫m. Dziwna sprawa, bo nasi (tzn polscy i litewscy)
Tatarzy uwa瘸li si za Tatar闚 nawet gdy przechodzili na katolicyzm.
Litwini nie umieli s這wa po litewsku od wielu pokole- a nie uwa瘸li
si za Polak闚 tylko za Litwin闚. Carowie Rosji musieli mie zatem
bardzo silny dar przekonywania ;).
Jednak ksi捫徠 Bagration chyba nie dali rady przekona ze nie s
Gruzinami, ani Piotra Wrangla 瞠 nie jest Niemcem. Z przekonaniem
Kozak闚i zaporoskich te chyba mieli pewne trudno軼i....

Znow mylisz sie. Laczy nas najglawniejsze - WODKA
Kiedy ostatni raz by貫 w Polsce? W鈔鏚 moich znajomych nie ma chyba
nikogo kto pije w鏚k, ja sam pi貫m j w ci庵u ostatnich 20 lat mo瞠 z
5 razy (w tym raz z Rosjaninem), nie wi璚ej.

Z niemcami bedziecie musili pic sznaps.
PIWO, Polacy ostatnimi czasy przestawiaj si na piwo (pij 2x wi璚ej
czystego alkoholu w postaci piwa ni  w鏚ki) i tu z Niemcami jest
pe軟a zgoda.
J-23

Data: 2010-01-25 23:10:38
Autor: daniloff
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?
On 26 郇赲, 02:57, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

..ale przeczytaem. Dziwna sprawa, bo nasi (tzn polscy i litewscy)
Tatarzy uwa髒ali si za Tatar籀w nawet gdy przechodzili na katolicyzm.
Litwini nie umieli sowa po litewsku od wielu pokole- a nie uwa髒ali
si za Polak籀w tylko za Litwin籀w. Carowie Rosji musieli mie zatem
bardzo silny dar przekonywania ;).

A toz!

Jednak ksi髒t Bagration chyba nie dali rady przekona ze nie s
Gruzinami, ani Piotra Wrangla 髒e nie jest Niemcem. Z przekonaniem
Kozak籀wi zaporoskich te髒 chyba mieli pewne trudnoci....

Znow mylisz sie

http://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Iwanowicz_Bagration
Piotr Iwanowicz Bagration (ros. 赲訄郇郋赲邽 訄迣訄邽郋郇, ur. 1765 r. w
Kizlarze, zm. 12 wrzenia 1812 r. we wsi Simy gdzie by pochowany),
*****ROSYJSKI****** genera piechoty, ucze genera籀w: Aleksandra
Suworowa i Michaia Kutuzowa, brat Romana Bagrationa. Bohater I wojny
ojczy驕nianej 1812.
Pochodzi z synnej arystokratycznej (ksi髒cej) rodziny gruziskiej
Bagratyd籀w, kt籀ra na przeomie I i II tysiclecia po Chrystusie
panowaa nad Gruzj i czci Armenii. Jego dziadek i ojciec byli
pukownikami w rosyjskiej armii.

> Znow mylisz sie. Laczy nas najglawniejsze - WODKA

Kiedy ostatni raz bye w Polsce? Wr籀d moich znajomych nie ma chyba
nikogo kto pije w籀dk, ja sam piem j w cigu ostatnich 20 lat mo髒e z
5 razy (w tym raz z Rosjaninem), nie wicej.

> Z niemcami bedziecie musili pic sznaps.

PIWO, Polacy ostatnimi czasy przestawiaj si na piwo (pij 2x wicej
czystego alkoholu w postaci piwa ni髒 w籀dki) i tu z Niemcami jest
pena zgoda.

Alez to kosmopolityczna mlodziez pije piwo.
Prawdziwe Polacy pija tylko czysta wodke i dlatego ratuja swoja
watrobe.
No moze jeszcze stary dobry bimber...

Data: 2010-01-26 08:31:01
Autor: Prawusek

"daniloff" <mdaniloff@yandex.ru> wrote in message
On 26 ???, 02:57, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

[...]

Piotr Iwanowicz Bagration (ros. ???? ???????? ?????????, ur. 1765 r. w
Kizlarze, zm. 12 wrze郾ia 1812 r. we wsi Simy gdzie by pochowany),
*****ROSYJSKI****** genera piechoty, ucze genera堯w: Aleksandra
Suworowa i Michai豉 Kutuzowa, brat Romana Bagrationa. Bohater I wojny
ojczy幡ianej 1812.
Pochodzi z s造nnej arystokratycznej (ksi捫璚ej) rodziny gruzi雟kiej -
Bagratyd闚, kt鏎a na prze這mie I i II tysi帷lecia po Chrystusie
panowa豉 nad Gruzj i cz窷ci Armenii. Jego dziadek i ojciec byli
pu趾ownikami w rosyjskiej armii.

> [...]

pe軟a zgoda.

Alez to kosmopolityczna mlodziez pije piwo.
Prawdziwe Polacy pija tylko czysta wodke i dlatego ratuja swoja

Nie narzekaj na dobry (z cukru) bimber - 獞iartka takiego bimbru wyleczy豉
mnie z nerwicy, przez kt鏎 nie mog貫m je嗆 ani pi, nawet woda powodowa豉
torsje. Na drugi dzien po wypiciu tego bimbru zjad貫m normalnie 郾iadanie,
pierwsze od wielu tygodni. Nerwica ju nie wr鏂i豉.

Data: 2010-01-26 01:03:08
Autor: daniloff
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?
On 26 郇赲, 10:31, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:

Nie narzekaj na dobry (z cukru) bimber - wiartka takiego bimbru wyleczya
mnie z nerwicy, przez kt籀r nie mogem je ani pi, nawet woda powodowaa
torsje. Na drugi dzien po wypiciu tego bimbru zjadem normalnie niadanie,
pierwsze od wielu tygodni. Nerwica ju髒 nie wr籀cia.

Czy  ja narzekam ?!!!!!
Calkiem popieram stary dobry bimber z szynka, czosnkiem i z czarnym
chlebem.
Mozna jeszcze dodac kiszone grzybki,  czy ogorki

Data: 2010-01-22 22:10:07
Autor: Woland
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wianie?
Lorn napisa(a):

"Ot嚙  najnowsze odkrycie przez genetyk嚙緩 polskiej haplogrupy R1a1a7
m嚙編kiego hromosomu Y- DNA  w listopadzie tego roku, otworzy嚙緻 dyskusj嚙

To prawda, Polacy musz pochodzi od jakiego bardzo szlachetnego ludu
ze szczeg鏊nie wysokojako軼iowymi haplogrupami.. 安iadczy o tym
zar闚no chlubna przesz這嗆, wiekopomne dokonania naszego narodu, jak i
jego niemniej chlubna tera幡iejszo嗆.. Rzeczywisto嗆 jak tworzymy
wci捫 sk豉nia nas do upajania si swoim wysokim rodowodem...

Data: 2010-01-30 11:41:42
Autor: awe
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wianie?

Data: 2010-01-22 22:21:14
Autor: Jadrys
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wian ie?
W dniu 2010-01-22 21:49, Lorn pisze:

;->

A co to ma za znaczenie? Najwa積iejsze ze czuj si S這wianami.. To samo dotyczy Chazar闚 kt鏎zy czuja si 砰dami.. Odmawianie komu pochodzenia jest g逝pie.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt鏎 nale篡 walczy..
Instaluj帷 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-01-22 13:51:37
Autor: Hans Kloss
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wianie?
Jadrys napisa(a):

A co to ma za znaczenie? Najwa積iejsze ze czuj si S這wianami.. To samo
dotyczy Chazar闚 kt鏎zy czuja si 砰dami.. Odmawianie komu pochodzenia
> jest g逝pie.

Czyli je郵ibym sie czu Murzynem to automatycznie si nim staj?
ROTFL ;)))
Ale.. w takim razie oznajmiam 瞠 czuj si Scyt, przedstawicielem
prze郵adowanej mniejszo軼i scytyjskiej. Prosz mi tu odda prastare
scytyjskie ziemie w okolicach Przemy郵a (konkretnie Bieszczady) oraz
przyzna, tak samo jak mniejszo軼i niemieckiej, dwa miejsca w polskim
sejmie z automatu. Uppsss. sam tych dw鏂h miejsc nie obsadz, id
poszukac jeszcze jakiego Scyty ;)
J-23

Data: 2010-01-22 23:40:00
Autor: Jadrys
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wian ie?
W dniu 2010-01-22 22:51, Hans Kloss pisze:
Jadrys napisa(a):

> [...]

  >  jest g逝pie.

Czyli je郵ibym sie czu Murzynem to automatycznie si nim staj?

Ale b璠ziesz tylko bia造m murzynem.. Pe軟o takich w Polsce ;-)

Data: 2010-01-23 15:08:03
Autor: daniloff
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?

"Jadrys" <Che@yahoo.com> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:hjd9fs$g0r$3news.onet.pl...

Ale w USA takich polskich bialych murzynow jeszcze wiecej :-) -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-01-24 13:22:08
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-23 13:08, daniloff pisze:

Ale b璠ziesz tylko bia造m murzynem.. Pe軟o takich w Polsce ;-)

Ale w USA takich polskich bialych murzynow jeszcze wiecej :-)

Jasne.. W praktyce gdzie tak 90% Polak闚 pracuj帷ych za granic to murzyni.

Data: 2010-01-24 05:01:29
Autor: Antenka
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno Slowianie?
Jasne.. W praktyce gdzie tak 90% Polak闚 pracuj帷ych za granic to
murzyni.

Tak, Jadrysiu polski, bialy murzyn oto wizerunek Polaka na obczy幡ie.
Jakie to smutne chlip ;-((

Antenka

Data: 2010-01-24 20:24:01
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-24 14:01, Antenka pisze:
[...]

A najsmutniejsze jest to 瞠 ci nieszcz窷nicy w roli tych murzyn闚 czuja si dobrze. :-(

Data: 2010-01-22 22:31:07
Autor: u2
W dniu 2010-01-22 22:21, Jadrys pisze:

A co to ma za znaczenie? Najwa積iejsze ze czuj si S這wianami.. To samo
dotyczy Chazar闚 kt鏎zy czuja si 砰dami.. Odmawianie komu pochodzenia
jest g逝pie.

Do S這wian zalicza si ludno嗆 pos逝guj帷 si t.zw. j瞛ykami
s這wia雟kimi wi璚 definicja na podstawie gen闚 jest mylna. Mapa genowa
wskazuje na jednego przodka dla wszystkich ludzi.

Data: 2010-01-22 22:40:19
Autor: Lorn
Jadrys pisze:
W dniu 2010-01-22 21:49, Lorn pisze:

;->

A co to ma za znaczenie?

Jako ciekawostka... :>

Najwa積iejsze ze czuj si S這wianami..

.... i do Rosji blisko? :>

To samo dotyczy Chazar闚 kt鏎zy czuja si 砰dami.. Odmawianie komu pochodzenia jest g逝pie.

Kto komu odmawia pochodzenia? :>

Data: 2010-01-22 23:38:01
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-22 22:40, Lorn pisze:
Jadrys pisze:
W dniu 2010-01-22 21:49, Lorn pisze:

;->

A co to ma za znaczenie?

Jako ciekawostka... :>

Najwa積iejsze ze czuj si S這wianami..

... i do Rosji blisko? :>

To samo dotyczy Chazar闚 kt鏎zy czuja si 砰dami.. Odmawianie komu pochodzenia jest g逝pie.

Kto komu odmawia pochodzenia? :>

No s造szy si glosy na psp 瞠 砰dzi to nie 砰dzi...

Data: 2010-01-22 22:41:49
Autor: raff
Lorn pisze:
[...]

Glownia ci wyjasni.

R.

Data: 2010-01-23 00:03:33
Autor: awe
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wianie?

U篡tkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa w wiadomo軼i news:hjd528$20c$2news.interia.pl...
raff pisze:
Lorn pisze:
[...]

-- -- -- --
nie wyjasni bo za wczesnie na to. Pare dni temu opublikowano ze R1a1 zostalo znalezione w grobie sprzed 2000 lat na terenie Mongoli. Co ciekawe mtdna tego mezczyzny bylo haplo U .
awe

Data: 2010-01-23 00:04:58
Autor: Lorn
raff pisze:
Lorn pisze:
[...]

Ch皻nie o tym poczytam... Mo瞠sz zapoda link? :>

Data: 2010-01-23 00:09:11
Autor: raff
[...]

Prosze bardzo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chain

R.

Data: 2010-01-23 00:15:58
Autor: awe
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wianie?

U篡tkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa w wiadomo軼i news:hjd9ca$6id$2news.interia.pl...
raff pisze:
Lorn pisze:
[...]

prosze bardzo

A western Eurasian male is found in 2000-year-old elite Xiongnu cemetery in Northeast Mongolia

"We analyzed mitochondrial DNA (mtDNA), Y-chromosome single nucleotide polymorphisms (Y-SNP), and autosomal short tandem repeats (STR) of three skeletons found in a 2,000-year-old Xiongnu elite cemetery in Duurlig Nars of Northeast Mongolia. This study is one of the first reports of the detailed genetic analysis of ancient human remains using the three types of genetic markers. The DNA analyses revealed that one subject was an ancient male skeleton with maternal U2e1 and paternal R1a1 haplogroups. This is the first genetic evidence that a male of distinctive Indo-European lineages (R1a1) was present in the Xiongnu of Mongolia. This might indicate an Indo-European migration into Northeast Asia 2,000 years ago. Other specimens are a female with mtDNA haplogroup D4 and a male with Y-SNP haplogroup C3 and mtDNA haplogroup D4. Those haplogroups are common in Northeast Asia. There was no close kinship among them. The genetic evidence of U2e1 and R1a1 may help to clarify the migration patterns of Indo-Europeans and ancient East-West contacts of the Xiongnu Empire. Artifacts in the tombs suggested that the Xiongnu had a system of the social stratification. The West Eurasian male might show the racial tolerance of the Xiongnu Empire and some insight into the Xiongnu society"

zapisz sie na http://dna-forums.com/index.php?/topic/10515-r1a1-found-in-2000-year-old-xiongnu-cemetery/page__hl__r1a1

a jak nie znasz angielskiego uzyj www.translate.google.com
awe

Data: 2010-01-23 00:01:21
Autor: awe
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wianie?
Lorn ty glabie to tylko oznacza ze mutacja nastapila na terenie Polski stosunkowo niedawno. Oczywiscie ze Polacy pochodza od indoeuropejczykow . Oczywiscie migracja na wschod z terenow Polski miala rowniez miejsce z tym ze byla pozniejsza.
Znam temat bardzo dokladnie. W przeciwienstwie do Ciebie zrobilem takie badania a opracowanie na ktore sie powolujesz jest mi znane od pierwszego dnia publikacji.
awe

Data: 2010-01-23 00:11:45
Autor: Lorn
awe pisze:
Lorn ty glabie to tylko oznacza ze mutacja nastapila na terenie Polski stosunkowo niedawno.

Ale Ty jeste ograniczony... Bezrobocie Ci nie s逝篡 :> We sobie moherowy ograniczniku inteligencji do 豚a wbij co komentujesz... :> Nie ja to napisa貫m :>

[...]

Widzisz gdzie idioto m鎩 komentarz do przedstawionego jako
'ciekawostk ' artyku逝?

Data: 2010-01-23 00:19:45
Autor: awe
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wianie?

U篡tkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa w wiadomo軼i news:hjd9p1$72j$1news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
ja nie twierdze glabie ze to napisales. chyba zidiociales...ty takie rzeczy, mlotkowy? no co ty...jaja se robisz..
tylko durniu czytasz co Ci wcisna i zaraz chcialbys za to oddac zycie. Stad popierasz PO SLD i wszelakiego rodzaju menty. Moglbys troche czytac glabie ze zrozumieniem
awe

Data: 2010-01-23 00:26:53
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

No to przeczytaj debilu co napisa貫... :>

chyba zidiociales...ty takie rzeczy, mlotkowy?

Poczekaj na komentarz Hammera... M這tek Ci to wyja郾i :>

no co ty...jaja se robisz..

Nie. :>

tylko durniu czytasz co Ci wcisna i zaraz chcialbys za to oddac zycie.

Odda 篡cie? :> Za swego guru jeste sk這nny robi z siebie debila, co z reszt czynisz. :>

Stad popierasz PO SLD i wszelakiego rodzaju menty.

Ale sk康... To Ty popierasz PiS i SLD :> Czy nie ta koalicja rz康zi TWP? :>

Moglbys troche czytac glabie ze zrozumieniem

Czyta Wasze PiSowskie brednie trzeba umie... Ucz si. :P

awe

Lorn.

Data: 2010-01-23 11:34:26
Autor: awe
Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wianie?
Lorn dlaczego nie pogadasz sobie z kolesiami z podworka. Mi nie zawracaj duupy
awe

Ciekawostka. Czy Polacy to na pewno S這wianie?