Ciekawostka... PorĂłwnanie.

Data: 2011-09-14 00:52:19
Autor: Lorn
Ciekawostka... PorĂłwnanie.
http://tnij.org/skracam_dlugi_cos_tam_cos

Komentarz:

prorok77

"Plany małego Hitlerka w dążeniu do władzy. Porównanie do Hitlera i NSDAP.

1. Wykorzystanie kryzysu gospodarczego , już było, jak Adolf w 1929r.
2. Utworzenie partii i młodzieżówki politycznej , już było , jak H.J. w 1930r.
3. Atmosfera terroru, zastraszania, kłamstwa, demonstracje uliczne , już było, jak w 1933
4. Wybory prezydenckie , przegrane , już było, jak Adolf w 1928r.
5. Marsz z pochodniami, wykorzystanie kleru, już było, jak Adolf w 1932r.
6. Zastraszanie przeciwnikĂłw politycznych , jest teraz, jak Adolf w 1933r.
7. Podpalenie Belwederu , jeszcze nie było, ale może być, jak Adolf Rejchstag w 1933r.
8. Zniesienie części uprawnień konstytucyjnych , nie było, ale może być, jak w 1933r.
9. Totalny terror, aresztowania, morderstwa, już było i może być jeszcze, jak u Adolfa w 1933r.
10. Wybory prezydenckie wygrywa mały Hitlerek , jak Adolf w 1933r. Nie daj Boże!
e.pardon.pl/pa177/5b78d3d7001afdb54ce25a81"

Data: 2011-09-13 15:57:09
Autor: Hans Kloss
Ciekawostka... Porównanie.
On 14 Wrz, 00:52, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
[...]

6. Zastraszanie przeciwników politycznych , jest teraz, jak Adolf w 1933r.
[...]

Toż to wypisz wymaluj wiernie opisana droga polityczna tuskdonka i
bula.  Hitlerek w dwóch osobach? Śmiała hipoteza, lecz nie
bezzasadna...
J-23

Data: 2011-09-14 01:00:54
Autor: Lorn
Ciekawostka... Porównanie.
W dniu 2011-09-14 00:57, Hans Kloss pisze:
[...]

Ja tylko cytuję :> Autor odnosi się do Jarusiowej działalności, którego ścieżka została wydeptana... Nie mi to oceniać. :>

Data: 2011-09-13 16:16:01
Autor: Hans Kloss
Ciekawostka... Porównanie.
On 14 Wrz, 01:00, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Ja tylko cytuję :> Autor odnosi się do Jarusiowej działalności,

 LOL zdrowo mu sie cos popierdoliło. Czy to "jaruś" zastrasza
przeciwników nadsyłając na nich ABW o 6 rano ub wsadzając do wiezienia
pod wydumanymi pretekstami? Czy to jaruś zamordował pana Marka
Rosiaka?  Czy jaruś brał slub kościelny  ni z gruszki ni z pietruszki
przed samymi wyborami? Czy Jaruś wykorzystuje kryzys do maskowania
własnej nieudolności w rządzeniu? Czy to "jarus" rozpętał pięcioletnią
kanoadę kłamstw, oszzcerstw  i terroru medialnego wobec przeciwnika
politycznego?
Niechcący wyszedł z tego paskudny ale całkiem celny paszkwil na
tuskodoństwo ;)
J-23

Data: 2011-09-14 00:01:58
Autor: Leszczur
Ciekawostka... Porównanie.
On 14 Wrz, 01:16, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

 LOL zdrowo mu sie cos popierdoliło. Czy to "jaruś" zastrasza
przeciwników nadsyłając na nich ABW o 6 rano ub wsadzając do wiezienia

Robił to gdy miał po temu możliwości.

Czy to jaruś zamordował pana Marka Rosiaka?

A Tusk to zrobił???

 Czy jaruś brał slub kościelny  ni z gruszki ni z pietruszki
przed samymi wyborami?

Nie, ale tylko dlatego, ze KK nie jest az tak postępowy w kwestii
legalizacji związków partnerskich.

Czy Jaruś wykorzystuje kryzys do maskowania własnej nieudolności w rządzeniu?

Nie - Jaruś wykorzystuje go do czegoś zupełnie odwrotnego.

Czy to "jarus" rozpętał pięcioletnią kanoadę kłamstw, oszzcerstw  i terroru medialnego wobec przeciwnika
politycznego?

Nie - w przypadku Kaczora trwa to już dobrych 10 lat.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-14 01:15:37
Autor: stevep
Ciekawostka... Porównanie.
Dnia 14-09-2011 o 00:57:09 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]

Aż ty kurwa pieprzony debilu, bliżej Kaczyńskiemu do Hitlera niż Tuskowi.

--
stevep

Data: 2011-09-14 06:59:22
Autor: White Power
Ciekawostka... Porównanie.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Aż ty kurwa pieprzony debilu, bliżej Kaczyńskiemu do Hitlera niż
 Tuskowi.

Fakt, Kaczyński kiedyś miał wąsy, to już znaczący szczegół. --

Data: 2011-09-14 15:19:12
Autor: jadrys
Ciekawostka... PorĂłwnanie.
W dniu 2011-09-14 01:15, stevep pisze
Aż ty kurwa pieprzony debilu, bliżej Kaczyńskiemu do Hitlera niż Tuskowi.

Ojojoj.. Ile takie słowa kosztują wg. cennika Adama M.?

Data: 2011-09-15 02:55:06
Autor: stevep
Ciekawostka... Porównanie.
Dnia 14-09-2011 o 15:19:12 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-09-14 01:15, stevep pisze
Aż ty kurwa pieprzony debilu, bliżej Kaczyńskiemu do Hitlera niż  Tuskowi.

Ojojoj.. Ile takie słowa kosztują wg. cennika Adama M.?

Zapytaj go kretynie.

--
stevep

Data: 2011-09-14 06:44:12
Autor: White Power
Ciekawostka... Porównanie.
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
[...]

Wide zielona wyspa.

2. Utworzenie partii i młodzieżówki politycznej , już było , jak H.J. w 1930r.

Ostatnio miałem zatargi z jakimiś młodymi fanatykami PO jak mnie zobaczyli z taką koszulką http://i56.tinypic.com/otf578.jpg

3. Atmosfera terroru, zastraszania, kłamstwa, demonstracje uliczne , już było, jak w 1933

Błękitny marsz, aresztowania za strony internetowe i wielki polityczny sukces z powodu zatrzymania wandali.

4. Wybory prezydenckie , przegrane , już było, jak Adolf w 1928r.

Miał być prezydent Tusk.

5. Marsz z pochodniami, wykorzystanie kleru, już było, jak Adolf w 1932r.

PO ma też swoich postępowych księży, ale raczej oni będą rabinów werbować.

6. Zastraszanie przeciwników politycznych , jest teraz, jak Adolf w 1933r.

antykomor i wiele innych.

7. Podpalenie Belwederu , jeszcze nie było, ale może być, jak Adolf Rejchstag w 1933r.

To trzeba czekać co się stanie gdy jakaś inna siła polityczne wygra wybory (jak nie te to następne)

8. Zniesienie części uprawnień konstytucyjnych , nie było, ale może być, jak w 1933r.

Podsłuchy fotoradary itd ale wynik praktycznie taki sam.

9. Totalny terror, aresztowania, morderstwa, już było i może być jeszcze, jak u Adolfa w 1933r.

Smoleńsk!!

10. Wybory prezydenckie wygrywa mały Hitlerek , jak Adolf w 1933r. Nie daj Boże!

Raczej mały Bronek.

POpaprańce mają chyba coś z głową bo te teksty wypisz wymaluj pasują do ludzi Tuskaszenki a nie innych formacji.

Data: 2011-09-14 00:05:20
Autor: Leszczur
Ciekawostka... Porównanie.
On 14 Wrz, 08:44, "White Power " <linke-hofm...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
>8. Zniesienie cz ci uprawnie konstytucyjnych , nie by o, ale mo e by ,
>jak w 1933r.

Pods uchy fotoradary itd ale wynik praktycznie taki sam.

Podsłuchy i fotoradary oznaczają zniesienie uprawnień
konstytucyjnych????
To teraz rozstrzeliwują za przekroczenie prędkości?

>9. Totalny terror, aresztowania, morderstwa, ju by o i mo e by
>jeszcze, jak u Adolfa w 1933r.

Smole sk!!

Żyrardów!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-14 07:12:15
Autor: White Power
Ciekawostka... Porównanie.
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):
Podsłuchy i fotoradary oznaczają zniesienie uprawnień
konstytucyjnych????

Nie do końca, ale ludzie stają się coraz bardziej inwigilowali.

To teraz rozstrzeliwują za przekroczenie prędkości?

No niedługo za trąbnięcie na rowerzystę będzie wiezienie.

Data: 2011-09-14 00:18:56
Autor: Leszczur
Ciekawostka... Porównanie.
On 14 Wrz, 09:12, "White Power " <linke-hofm...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisa (a):

> Pods uchy i fotoradary oznaczaj zniesienie uprawnie
> konstytucyjnych????

Nie do ko ca, ale ludzie staj si coraz bardziej inwigilowali.

Taaa - fotoradarami :-)
A podsłuchu nie można założyć ot tak sobie dla fantazji.

> To teraz rozstrzeliwuj za przekroczenie pr dko ci?

No nied ugo za tr bni cie na rowerzyst b dzie wiezienie.

Ale na razie nie ma więc nie ma też co przesadzać z apokaliptycznymi
wizjami.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-14 07:39:56

[...]