Ciekawostka. Poseł Sekuła.

Data: 2009-02-27 00:10:56
Autor: Lorn
Ciekawostka. Poseł Sekuła.
http://www.wykop.pl/link/149575/posel-sekula-dzis-juz-nikt-nie-potrafi-tak-przemawiac

Wystąpienie...

Data: 2009-02-27 09:26:42
Autor: ColgatesBilly
Ciekawostka. Poseł Sekuła.

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:go76o3$ct8$1news.interia.pl...
http://www.wykop.pl/link/149575/posel-sekula-dzis-juz-nikt-nie-potrafi-tak-przemawiac

Wystąpienie...

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Zwl. z paroma kulkami w glowie....

A jest to raczej... mortal... deadly silence, nie miejmy zadnych zludzen!

Data: 2009-02-27 22:53:40
Autor: Adam
Ciekawostka. Poseł Sekuła.

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:XAMpl.7239$cu3.1952uutiset.elisa.fi...

[...]

Oglądałem wtedy to wystąpienie za żywo - i nie mogłem pojąć, dlaczego nikt wtedy na ten bełkot nie zaregował. Ktoś, kto tego nie oglądał - pewnie podejrzewa, że to nagranie jest zmanipulowane. Nie! Tak rzeczywiście wtedy Sekuła przemawiał.
AC

Ciekawostka. Poseł Sekuła.