Ciekawostka - autokonwersja iPlus-> Simplus

Data: 2009-06-21 15:50:01
Autor: SDD
Ciekawostka - autokonwersja iPlus-> Simplus
Witam

Po 2 latach z kawalkiem rozstalem sie z iPlusem abonamentowym - przede wszystkim z uwagi na zapoznienie technologiczne w mojej lokalizacji (tylko Plus nie ma tu jeszcze porzadnego 3G) i skorzystanie z Play Online.
Umowa wygasla wczoraj, ok. godz. 22:00 dezaktywaowano karte SIM a na numer wskoczylo NMTN - i jakiez bylo moje zdziwienie, gdy dzis rano karta zalogowala sie do sieci, jako niedoladowany Simplus na nowej platformie. Przy podpisywaniu wypowiedzenia w sklepie firmowym nigdzie nei deklarowalem checi przejscia na Simplus. Czy to nowa strategia Polkomtela?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-21 16:47:59
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
SDD wrote:

Czy to nowa strategia Polkomtela?

Tak, a ponieważ zalogowałeś się, więc Polkomtel od dziś ma jednego klienta więcej :-)

M.

Data: 2009-06-21 16:53:25
Autor: JoteR
Ciekawostka - autokonwersja iPlus-> Simplus
"SDD" napisał:

Po 2 latach z kawalkiem rozstalem sie z iPlusem abonamentowym [...] jakiez bylo moje zdziwienie, gdy dzis rano karta zalogowala sie do sieci, jako niedoladowany Simplus na nowej platformie. Przy podpisywaniu wypowiedzenia w sklepie firmowym nigdzie nei
deklarowalem checi przejscia na Simplus. Czy to nowa strategia Polkomtela?

W stosunku do wiejących z Plusa abonamentowców firmowych i indywidualnych ta strategia trwa co najmniej od pół roku, dobrze wiedzieć że dla iPluszaków również to działa ;-)
BTW: u mnie czekali 2 miesiące, czy łaskawie nie naładuję. Nie naładowałem - odcięli.

JoteR

Data: 2009-06-21 18:19:28
Autor: qwerty
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h1lhhg$iip$1@inews.gazeta.pl...
[...]

W tym czasie nie mogłeś dzwonić? Czasami bywa, że mimo 0zł na koncie dzwonić można. Można zrobić ładny debet.

Data: 2009-06-21 19:45:52
Autor: JoteR
"qwerty" napisał:

BTW: u mnie czekali 2 miesiące, czy łaskawie nie naładuję. Nie naładowałem - odcięli.

W tym czasie nie mogłeś dzwonić? Czasami bywa, że mimo 0zł na koncie
dzwonić można. Można zrobić ładny debet.

Nie, środki z abonamentu przepadły, a przy próbie połączenia automat coś gadał. Nie pamiętam już co, pewnie domagał się kasy ;-)

JoteR

Data: 2009-06-22 09:15:33
Autor: ztomasz
Ciekawostka - autokonwersja iPlus-> Simplus

W tym czasie nie mogłeś dzwonić? Czasami bywa, że mimo 0zł na koncie dzwonić można. Można zrobić ładny debet.

No i miec niezly problem z tego bo przeciez go mogliby odszukac bo przeciez maja jego dane osobowe.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-06-22 09:24:16
Autor: SDD

Użytkownik "ztomasz" <ztomasznospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:h1nb2i$9i5$1news.wp.pl...

No i miec niezly problem z tego bo przeciez go mogliby odszukac bo przeciez maja jego dane osobowe.

Zawsze moze stwierdzic, ze zgubil czy sprzedal karte a nie zglaszal, bo mu nie zalezalo (nie ma umowy, nie ma kasy na koncie). Oczywiscie mozna udowodnic analizujac imei itp. ale wszystko zalezy od skali tego debetu.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-25 17:45:00
Autor: sunwick
Ciekawostka - autokonwersja iPlus-> Simplus
no i co z tego?
debet to ich sprawa, klient rozwiazal z nimi umowe, nie podpisal nowej
wiec nie ma z kogo ściągać

Ciekawostka - autokonwersja iPlus-> Simplus