Data: 2009-06-21 15:50:01 | |
Autor: SDD | |
Ciekawostka - autokonwersja iPlus-> Simplus | |
Witam
Po 2 latach z kawalkiem rozstalem sie z iPlusem abonamentowym - przede wszystkim z uwagi na zapoznienie technologiczne w mojej lokalizacji (tylko Plus nie ma tu jeszcze porzadnego 3G) i skorzystanie z Play Online. Umowa wygasla wczoraj, ok. godz. 22:00 dezaktywaowano karte SIM a na numer wskoczylo NMTN - i jakiez bylo moje zdziwienie, gdy dzis rano karta zalogowala sie do sieci, jako niedoladowany Simplus na nowej platformie. Przy podpisywaniu wypowiedzenia w sklepie firmowym nigdzie nei deklarowalem checi przejscia na Simplus. Czy to nowa strategia Polkomtela? Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2009-06-21 16:47:59 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Ciekawostka - autokonwersja iPlus-> Simplus | |
SDD wrote:
Czy to nowa strategia Polkomtela? Tak, a ponieważ zalogowałeś się, więc Polkomtel od dziś ma jednego klienta więcej :-) M. |
|
Data: 2009-06-21 16:53:25 | |
Autor: JoteR | |
Ciekawostka - autokonwersja iPlus-> Simplus | |
"SDD" napisał:
Po 2 latach z kawalkiem rozstalem sie z iPlusem abonamentowym [...] jakiez bylo moje zdziwienie, gdy dzis rano karta zalogowala sie do sieci, jako niedoladowany Simplus na nowej platformie. Przy podpisywaniu wypowiedzenia w sklepie firmowym nigdzie nei W stosunku do wiejących z Plusa abonamentowców firmowych i indywidualnych ta strategia trwa co najmniej od pół roku, dobrze wiedzieć że dla iPluszaków również to działa ;-) BTW: u mnie czekali 2 miesiące, czy łaskawie nie naładuję. Nie naładowałem - odcięli. JoteR |
|
Data: 2009-06-21 18:19:28 | |
Autor: qwerty | |
Ciekawostka - autokonwersja iPlus-> Simplus | |
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h1lhhg$iip$1@inews.gazeta.pl...
W stosunku do wiejących z Plusa abonamentowców firmowych i indywidualnych ta strategia trwa co najmniej od pół roku, dobrze wiedzieć że dla iPluszaków również to działa ;-) W tym czasie nie mogłeś dzwonić? Czasami bywa, że mimo 0zł na koncie dzwonić można. Można zrobić ładny debet. |
|
Data: 2009-06-21 19:45:52 | |
Autor: JoteR | |
Ciekawostka - autokonwersja iPlus-> Simplus | |
"qwerty" napisał:
BTW: u mnie czekali 2 miesiące, czy łaskawie nie naładuję. Nie naładowałem - odcięli. Nie, środki z abonamentu przepadły, a przy próbie połączenia automat coś gadał. Nie pamiętam już co, pewnie domagał się kasy ;-) JoteR |
|
Data: 2009-06-22 09:15:33 | |
Autor: ztomasz | |
Ciekawostka - autokonwersja iPlus-> Simplus | |
W tym czasie nie mogłeś dzwonić? Czasami bywa, że mimo 0zł na koncie dzwonić można. Można zrobić ładny debet. No i miec niezly problem z tego bo przeciez go mogliby odszukac bo przeciez maja jego dane osobowe. -- Tomasz Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE= |
|
Data: 2009-06-22 09:24:16 | |
Autor: SDD | |
Ciekawostka - autokonwersja iPlus-> Simplus | |
Użytkownik "ztomasz" <ztomasznospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:h1nb2i$9i5$1news.wp.pl... No i miec niezly problem z tego bo przeciez go mogliby odszukac bo przeciez maja jego dane osobowe. Zawsze moze stwierdzic, ze zgubil czy sprzedal karte a nie zglaszal, bo mu nie zalezalo (nie ma umowy, nie ma kasy na koncie). Oczywiscie mozna udowodnic analizujac imei itp. ale wszystko zalezy od skali tego debetu. Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2009-06-25 17:45:00 | |
Autor: sunwick | |
Ciekawostka - autokonwersja iPlus-> Simplus | |
no i co z tego?
debet to ich sprawa, klient rozwiazal z nimi umowe, nie podpisal nowej wiec nie ma z kogo ściągać |