Ciekawostka internetowa.

Data: 2019-02-07 17:34:47
Autor: Jacek Maciejewski
Ciekawostka internetowa.
Polit.ru podobno ma wykaz troli działających w Polsce na rzecz Rosji i
za jej kasę:
http://www.geekweek.pl/news/2019-02-05/80-tysiecy-obywateli-polski-jest-platnymi-trollami-dzialajacymi-na-rzecz-kremla/
Trochę tego dużawo ale ciekawe czy np. taki A. Filip to ruski trol? :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-02-07 19:42:41
Autor: RadoslawF
Ciekawostka internetowa.

[...]

Jest tu wystarczająco dużo idiotów którzy robią to za darmo.
A ślady płatności są za łatwe do namierzenia (przelewy) lub za łatwe
do zdefraudowania (gotówka).

Pozdrawiam

Data: 2019-02-07 21:46:49
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.
W dniu 07.02.2019 o 17:34, Jcek M. pisze:
[...]

ntg

--
George Orwell :

Data: 2019-02-07 22:03:57
Autor: Robert Tomasik
Ciekawostka internetowa.
[...]

Moim zdaniem, jeśli nawet ta lista się pojawi, to będzie coś na zasadzie
rzucenia gównem w nadziei, że zawsze się coś przyklei. Część osób będzie
się pieniaczyła, że nie są. Pozostali będą to mieli w nosie. 80 tysięcy
osób, to w ogóle nie jest do zweryfikowania. po za tym, jak tam
wpiszą"Robert Tomasik", to nie będzie wiadomo nawet, czy to o mnie
chodzi, czy innego. Sądzę również, że część z tych trolli, to mogą być
boty. No i jak stwierdzić, czy ktoś jest płatnym trollem, cy po prostu
ma takie prorosyjskie poglądy.

Data: 2019-02-07 22:20:53
Autor: Shrek
Ciekawostka internetowa.

80 tysięcy
osób, to w ogóle nie jest do zweryfikowania.

Przecież to nie 80 tys osób a fake kont...

po za tym, jak tam
wpiszą"Robert Tomasik", to nie będzie wiadomo nawet, czy to o mnie
chodzi, czy innego.

O tobie to akurat wiadomo, że jesteś po prostu kulson a nie żaden troll;)

Shrek

Data: 2019-02-07 22:24:31
Autor: Sonn
Ciekawostka internetowa.

Trochę tego dużawo ale ciekawe czy np. taki A. Filip to ruski trol? :)

Zaraz tam. To zwykły niedowartościowany naziofil

--
Sonn

Data: 2019-02-08 08:34:16
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.
W dniu 07.02.2019 o 22:24, Sonn pisze:
W dniu 2019-02-07 o 17:34, Jcek Maciejew pisze:

Trochę tego dużawo ale ciekawe czy np. taki A. Filip to ruski trol? :)

Zaraz tam. To zwykły niedowartościowany naziofil

zara zara Maciejew to ruskie nazwisko:))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-07 22:59:18
Autor: Marcin Debowski
Ciekawostka internetowa.
On 2019-02-07, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
[...]

Jabym był decyzyjnym rosyjskim trolem to uzałbym, że to w sumie świetny pomysł rozpowszechniać informację o istnieniu takiej listy.

--
Marcin

Data: 2019-02-08 08:10:48
Autor: Jacek Maciejewski
Ciekawostka internetowa.
Dnia Thu, 07 Feb 2019 22:59:18 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

On 2019-02-07, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
[...]

Też mi to przyszło do głowy :) Leży sobie przeciek na ruskim serwerze i
nie zamykają sajtu, dziwne.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-02-08 08:35:06
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.
W dniu 08.02.2019 o 08:10, Jcek Maciejew pisze:
[...]

Maciejew zdemaskowany, to ruski troll:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-09 11:46:49
Autor: Wiesiaczek
Ciekawostka internetowa.
On 2019-02-07, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
[...]

A czy jest gdzieś lista trolli opłacanych przez obecny reżim?
No, chyba z samej głupoty to ludzie nie mogą tyle bzdur wypisywać?

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2019-02-09 13:29:46
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.
W dniu 09.02.2019 o 11:46, Wiesiaczek pisze:
A czy jest gdzieś lista trolli opłacanych przez obecny reżim?
No, chyba z samej głupoty to ludzie nie mogą tyle bzdur wypisywać?

Wiesiaczek może, nawet bez ogórka:)))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-09 14:58:08
Autor: Shrek
Ciekawostka internetowa.
W dniu 09.02.2019 o 11:46, Wiesiaczek pisze:

A czy jest gdzieś lista trolli opłacanych przez obecny reżim?
No, chyba z samej głupoty to ludzie nie mogą tyle bzdur wypisywać?

Jeśli ktoś płaci choćby pisiąt groszy od posta na usnecie, to oznacza, że zlecający jest idiotą

Shrek

Data: 2019-02-09 15:08:55
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.
W dniu 09.02.2019 o 14:58, Szrek pisze:
Jeśli ktoś płaci choćby pisiąt groszy od posta na usnecie, to oznacza, że zlecający jest idiotą

ano, szrek to idiota:)))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-09 09:01:14
Autor: bytomir.torpeksowy
Ciekawostka internetowa.
użytkownik u2 napisał:
W dniu 09.02.2019 o 14:58, Szrek pisze:
> Jeśli ktoś płaci choćby pisiąt groszy od posta na usnecie, to oznacza, > że zlecający jest idiotą

ano, szrek to idiota:)))))))))))

Nie. Ty na pręga nie zaglądasz. Szrek ma powody aby jebać pisiorstwo,
u Szreka w rodzinie kogoś zwolnili i Szrek będzie dozgonnie
walił w Kaczkę:)

Data: 2019-02-09 18:06:56
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.
W dniu 09.02.2019 o 18:01, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:
[...]

no nie zaglądam na pręga, dosyć mam kabareta na innych grupach:)

ale ale, obiecujęm sięm podciągnąć:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-09 18:43:37
Autor: Jacek Maciejewski
Ciekawostka internetowa.
Dnia Sat, 9 Feb 2019 09:01:14 -0800 (PST), bytomir.torpeksowy@gmail.com
napisał(a):

Nie. Ty na pręga nie zaglądasz. Szrek ma powody aby jebać pisiorstwo,
u Szreka w rodzinie kogoś zwolnili i Szrek będzie dozgonnie
walił w Kaczkę:)

Dołączyłeś do niechlubnej grupki 4 osób które na tej grupie
odpowiedziały u2. A feee... :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-02-09 18:50:58
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.

gdyby nie ten emotikon to można by uważać, że ruski troll Jcek Maciejew tak na serio pisze:)))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-09 18:53:16
Autor: Shrek
Ciekawostka internetowa.
[...]

Szrek jebał pisorstwo znacznie wcześniej, a co do zwolnienia to nalezy uściślić, że chodzi o matkę na urlopie maierzyńskim, co jest po prostu niezgodne z prawem (nawet pisiom). Choć pisiorscy prawnicy twierdzą inaczej, bo skoro jest ustawa specjalna i pisiorska, to ma ponoć moc najwyższą - wyższą od konstytucji i traktatów międzynarodowych.

Może się paradoksalnie okazać, że szrek na tym zarobi (przywróconej do pracy osobie zwolnionej w czasie trwania urlopu macierzyńskiego przysługuje wynagrodzenie za całość okresu pozostawania bez pracy u spornego pracodawcy -  tak, od czasu jak zwolnili, do czasu prawomocnego wyroku możesz pracować gdzie indziej, kasa się należy). Na razie minęły dwa lata i była pierwsza rozprawa. N oko poniżej trzech lat się nie zamknie, więc przy odrobinie szczescia szrek będzie trzyletnie pobory żony do przody - pisiory stawiają z państwowego, więc im nie szkoda. Ty się zrzucisz (o ile płacisz cokolwiek podatków).

Shrek

Data: 2019-02-09 18:56:35
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.
W dniu 09.02.2019 o 18:53, Szrek pisze:
[...]

cusik śmierdzi w szrekowym królestwie, szrek wali po umowach międzynarodowych, a nie potrafi samodzielnie powiesić TV na ścianie, a potem to nogi śmierdzą i nie potrafi napisać reklamacji:)
--
George Orwell :

Data: 2019-02-09 19:04:15
Autor: J.F.
Ciekawostka internetowa.
Dnia Sat, 9 Feb 2019 18:53:16 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

A bedzie komu wyplacic ? Bo o ile pamietam to zatrudniajacego rozwiazano i utworzono powolano
nowego ... to kto ma wyplacic ?

Na razie minęły dwa lata i była pierwsza rozprawa.

Czy mi sie wydaje, czy przed sadem pracy to dawniej znacznie szybciej
szlo ?

J.

Data: 2019-02-09 19:25:04
Autor: Shrek
Ciekawostka internetowa.
W dniu 09.02.2019 o 19:04, J.F. pisze:

A bedzie komu wyplacic ?
Bo o ile pamietam to zatrudniajacego rozwiazano i utworzono powolano
nowego ... to kto ma wyplacic ?

Będzie - w ustawie napisano, że nowy jest następcą prawnym starego, więc nie ma jak się wymigać - jest przepis szczególny i wprost. Jedynie piorscy prawnicy twierdzą, że skoro napisano, że _wygaszają_ stosunki pracy, to prawo pracy w ogóle nie ma zastosowania i nie ma możliwości dochodzenia roszczeń, bo osoby są "wyjete spod prawa". Co ciekawe to "normalnie" (prawie) działa, ale przeoczyli dyrektywę unijną o ochronie matek karmiących. Aktualnie są na etapie udowadniania, że ustawa jest przepisem szczególnym do dyrektywy. Oraz że szczególne traktowanie osób podpadających pod ochronę przed zwolnieniem z okazji macierzyństwa byłoby sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.

Na razie minęły dwa lata i była pierwsza rozprawa.

Czy mi sie wydaje, czy przed sadem pracy to dawniej znacznie szybciej
szlo ?

I normalnie idzie szybciej. Wnioski wyciągnij sam. Wygląda zresztą na to, że dopiero się kapnęli co im grozi w wypadku przegranej. Inna sprawa, że odnoszę wrażenie, że sąd po prostu uzna bezcelowość przywrócenia i nakaże wypłatę odszkodowania w wyso9kości trzech pensji - ciężko się od tego odwoływać, bo całość wynagrodzenia przysługuje przy przywróceniu, a odszkodowanie sąd przyznaje po uważaniu.

Shrek

Data: 2019-02-09 19:31:07
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.
W dniu 09.02.2019 o 19:25, Szrek pisze:
[...]

oj durny ten szrek, pisiorstwo nie rządzi w po-wolnych sądach, nieważne, że Kaczki doktoryzowały się na prawie pracy:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-09 19:55:55
Autor: J.F.
Ciekawostka internetowa.
Dnia Sat, 9 Feb 2019 19:25:04 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

No i slusznie, przeciez wszyscy ludzie sa rowni wobec prawa - tako
rzecze Konstytucja :-)

Na razie minęły dwa lata i była pierwsza rozprawa.
Czy mi sie wydaje, czy przed sadem pracy to dawniej znacznie szybciej
szlo ?
I normalnie idzie szybciej. Wnioski wyciągnij sam.

Ale co tu wyciagac ... przeciez to sad wyznacza date rozprawy.

Udal sie na macierzynski, czy jest z frakcji popierajacej dobra
zmiane?

Czy moze druga strona umiejetnie udaje sie na zwolnienia ? :-)

Wygląda zresztą na to, że dopiero się kapnęli co im grozi w wypadku przegranej.

A co im grozi ? Najwyzej Panstwo wyplaci.
Duzo tych matek w ciazy tam chyba nie pracowalo ...

[...]

To bedziesz apelowal.
Skoro jest nastepca prawny, to powinien zatrudnic :-)

J.

Data: 2019-02-09 19:59:51
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.
W dniu 09.02.2019 o 19:55, J.F. pisze:
No i slusznie, przeciez wszyscy ludzie sa rowni wobec prawa - tako
rzecze Konstytucja:-)

są równi i równiejsi, wiem to doskonale z życiowego doświadczenia w po-wolnych sądach:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-09 20:08:43
Autor: Shrek
Ciekawostka internetowa.
W dniu 09.02.2019 o 19:55, J.F. pisze:

No i slusznie, przeciez wszyscy ludzie sa rowni wobec prawa - tako
rzecze Konstytucja :-)

Ale tylko w pierwszym rozdziale - potem są przepisy szczególne.

I normalnie idzie szybciej. Wnioski wyciągnij sam.

Ale co tu wyciagac ... przeciez to sad wyznacza date rozprawy.

Udal sie na macierzynski, czy jest z frakcji popierajacej dobra
zmiane?
Powiedzmy, że spraw z tej okazji jest troszkę wiecej i większość się jakoś niemrawo kręci.
Czy moze druga strona umiejetnie udaje sie na zwolnienia ? :-)

Nie.

Wygląda zresztą na
to, że dopiero się kapnęli co im grozi w wypadku przegranej.

A co im grozi ? Najwyzej Panstwo wyplaci.
Ale ktoś opierdol dostanie. Zresztą nie "państwo", a konkretna jednostka, która ma konkretny budżet i brak przwidzianych na tą okoliczność rezerw. No i nie daj boże sędzia wywali to do TK, to się przeciągnie o rok a TK bedzie musiał rzeźbić w gównie, że zwalnianie kobiet w ciąży jest prawe i sprawiedliwe.

Duzo tych matek w ciazy tam chyba nie pracowalo ...

Konkretnie to coś niewiele ponad 60 (w ciąży i na macierzyńskich) w skali całej Polski.
To bedziesz apelowal.
Ale jak bedziesz się domagał konkretnej kasy, to musisz 5% opłaty sądowej wpłacić. A nie mam wątpliwości, że wtedy na chuju staną, żeby tylko nie przegrać.

Skoro jest nastepca prawny, to powinien zatrudnic :-)
Zacznujmy od tego, że nie powinien zwalniać. Tym bardziej że dotyczyło to raptem kilkudziesieciu osób. Budżet by się im od tego nie zawalił.

Shrek

Data: 2019-02-09 20:10:40
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.
W dniu 09.02.2019 o 20:08, Szrek pisze:
Zacznujmy od tego, że nie powinien zwalniać. Tym bardziej że dotyczyło to raptem kilkudziesieciu osób. Budżet by się im od tego nie zawalił.

kowal aka szmid zawinił, szrek bije w cygańskie kaczki:)
--
George Orwell :

Data: 2019-02-09 21:52:05
Autor: J.F.
Ciekawostka internetowa.
Dnia Sat, 9 Feb 2019 20:08:43 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

Ale w jednym sadzie ? Moze ten akurat przeciazony ... bo zeby sad przyjal telefon od Ziobry
i zaczal odwlekac terminy ... no coz, tez mozliwe, szczegolnie jak
Ziobro wlasnie mianowal Prezesa.

[...]

No to beda musieli dostac dotacje z ministerstwa.

No i nie daj boże sędzia wywali to do TK, to się przeciągnie o rok a TK bedzie musiał rzeźbić w gównie, że zwalnianie kobiet w ciąży jest prawe i sprawiedliwe.

Wystarczy sie powolac na pierwszy rozdzial konstytucji :-)

To bardziej sie pewnie boja, ze do TVN pojdziecie i powiecie jak ta
polityka prorodzinna PIS wyglada ...

To bedziesz apelowal.
Ale jak bedziesz się domagał konkretnej kasy, to musisz 5% opłaty sądowej wpłacić.

Nie, przywrocenia do pracy -)

W sadzie pracy jest chyba taniej.

A nie mam wątpliwości, że wtedy na chuju staną, żeby tylko nie przegrać.

To moze od razu do TVN i GW :-)

Skoro jest nastepca prawny, to powinien zatrudnic :-)
Zacznujmy od tego, że nie powinien zwalniać.

Ale zwolnil jakos z mocy ustawy, o ile dobrze zrozumialem.

J.

Data: 2019-02-09 21:53:39
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.
W dniu 09.02.2019 o 21:52, J.F. pisze:
Ale w jednym sadzie ?

w sadzie to gruszki rosną:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-09 22:59:18
Autor: Shrek
Ciekawostka internetowa.
W dniu 09.02.2019 o 21:52, J.F. pisze:

Powiedzmy, że spraw z tej okazji jest troszkę wiecej i większość się
jakoś niemrawo kręci.

Ale w jednym sadzie ?
Moze ten akurat przeciazony ...

W innych trochę lepiej. Róznie. Ale na przykład Zielona Góra bardzo szybko.

bo zeby sad przyjal telefon od Ziobry
i zaczal odwlekac terminy ... no coz, tez mozliwe, szczegolnie jak
Ziobro wlasnie mianowal Prezesa.

No po coś te sady przejmowali - nie? Ponoć po to, żeby było szybciej;)

Ale ktoś opierdol dostanie. Zresztą nie "państwo", a konkretna
jednostka, która ma konkretny budżet i brak przwidzianych na tą
okoliczność rezerw.

No to beda musieli dostac dotacje z ministerstwa.

Ale ktoś się wkurwi.Przegrana sprawa przed własnym sądem to w ogóle porażka na całym froncie.

No i nie daj boże sędzia wywali to do TK, to się
przeciągnie o rok a TK bedzie musiał rzeźbić w gównie, że zwalnianie
kobiet w ciąży jest prawe i sprawiedliwe.

Wystarczy sie powolac na pierwszy rozdzial konstytucji :-)

Za powoływanie się na konstytucji składają w apelacji zarzut obrazy prawa procesowego;) Nie bez powodu nie nawidzą tego słowa na k.

To bardziej sie pewnie boja, ze do TVN pojdziecie i powiecie jak ta
polityka prorodzinna PIS wyglada ...

Tego akurat się nie boją. To działa tak - jak by co 1000 wyborcę pisorów ot tak bez wyroku zastrzelili czy tylko zwolnili z pracy i zabrali mieszkanie to im tylko poparcie wzrośnie. 1 na 1000 to za mało, żeby konkretnego statystycznego pisiego wyborcę trafić, ale któregoś somsiada napewno. Więc bedzie tylko radość i poparcie.

To bedziesz apelowal.
Ale jak bedziesz się domagał konkretnej kasy, to musisz 5% opłaty
sądowej wpłacić.

Nie, przywrocenia do pracy -)

To tak nie działa - sąd może uznac, że przywrócenie nie ma sensu i zasądzić odszkodowanie. Jego prawo.

W sadzie pracy jest chyba taniej.

Roszczenie jest to zwykle nie więcej niż 3 miesięczne pensję albo nie pamiętam roczna czy półroczna pensja w przypadku przywrócenia. Do jakiejś tam kwoty jest darmowe i w przeciętnych zarobkach to się łapie. Jak wychodzą trzyletnie zarobki to płacisz 5% od powiedzmy 120 tysi - to już trochę potrafi zaboleć, zwłaszcza jak masz podejrzenia że jedna strona ma znaczone karty.

To moze od razu do TVN i GW :-)

Jak już pisałem - to raczej nic nie da.

Skoro jest nastepca prawny, to powinien zatrudnic :-)
Zacznujmy od tego, że nie powinien zwalniać.

Ale zwolnil jakos z mocy ustawy, o ile dobrze zrozumialem.

Zaproponowali wybranym nowe warunki a resztę z mocy ustawy _wygasili_. Takie teraz kurwa my. Sek w tym, że zgodnie z dyrektywą nie mieli takiego prawa w stosunku do kobiet w ciąży i na urlopach rodzicielskich. Dyrektywa stoi nad konstytucją. Teraz kombinują, że następca prawny jest następcą prawnym, ale z wyjątkiem stosunków pracy. Jak ktoś miał wątpliwości czym się kończy zniszczenie trójpodziału władzy to ma teraz widok jak się kńczy kiedy władza ustawodawcza, wykonawcza i sądownicza to jedno.

Shrek

Shrek

Data: 2019-02-09 23:15:44
Autor: Jacek Maciejewski
Ciekawostka internetowa.
Dnia Sat, 9 Feb 2019 22:59:18 +0100, Shrek napisał(a):

Jak ktoś miał wątpliwości czym się kończy zniszczenie trójpodziału władzy to ma teraz widok jak się kńczy kiedy władza ustawodawcza, wykonawcza i sądownicza to jedno.

Święte słowa, panie Shrek. Mamy małego dyktatorka na czele.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-02-10 10:27:05
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.
W dniu 09.02.2019 o 23:15, Jcek Maciejew pisze:
Dnia Sat, 9 Feb 2019 22:59:18 +0100, Szrek napisał(a):

Jak ktoś miał
wątpliwości czym się kończy zniszczenie trójpodziału władzy to ma teraz
widok jak się kńczy kiedy władza ustawodawcza, wykonawcza i sądownicza
to jedno.

Święte słowa, panie Szrek. Mamy małego dyktatorka na czele.

ruski troll Jcek Maciejew się burzy, chce obalić dyktatorka i zająć jego tron:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-10 04:39:57
Autor: Marcin Debowski
Ciekawostka internetowa.
On 2019-02-09, Shrek <1@wp.pl> wrote:
zamknie, więc przy odrobinie szczescia szrek będzie trzyletnie pobory żony do przody - pisiory stawiają z państwowego, więc im nie szkoda. Ty się zrzucisz (o ile płacisz cokolwiek podatków).

Jak się połapią to wprowadzą odpowiedni podatek od tego typu zwrotów. Potem będzie konferencja pokazująca na waszym (i innych) przykładzie jak uszczelniono system odsuwając zadziorne dzieci nomenklatury od koryta. Wspomni się, że PO nie zrobił z tym nic, a wręcz otwarcie przyzwalał. Na zakończenie przedstawiciele Młodzieży Wszechpolskiej zaintonują Rotę.

--
Marcin

Data: 2019-02-10 06:57:38
Autor: Shrek
Ciekawostka internetowa.
On 2019-02-09, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Pomysł zasadniczo ciekawy, bo właśnie wypłacają kwotę netto - normalnie od wynagrodzenia pracodawca płaci podatek;)

Wspomni się, że PO nie zrobił z tym nic, a wręcz otwarcie przyzwalał. Na
zakończenie przedstawiciele Młodzieży Wszechpolskiej zaintonują Rotę.

Spokojnie - najpierw trzeba wygrać sprawę o przywrócenie. Po dwóch latach była pierwsza rozprawa - nastyępna za trzy miesiące.

Shrek

Data: 2019-02-08 11:27:02
Autor: Olin
Ciekawostka internetowa.
Dnia Thu, 7 Feb 2019 17:34:47 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

ciekawe czy np. taki A. Filip to ruski trol? :)

W sumie chętnie bym się dowiedział, czy pracuje na etacie, czy musi
wystawiać faktury.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-02-08 13:03:55
Autor: bytomir.torpeksowy
Ciekawostka internetowa.
użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
[...]

facebook.com/Radosław Kietliński

Było i ni ma. Bardzo poważny dziennikarz.

W tajemnicy Ci powiem, że za miesiąc na stronie pl.sputnik opublikują
10.000 ruskich agentów i napiszą kto stał za smoleńskiem.

W zasadzie to miałem Cię za poważnego:) Teraz mam Cię za urobionego.

Data: 2019-02-09 07:33:52
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.
W dniu 08.02.2019 o 22:03, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
użytkownik Jcek Maciejew napisał:
[...]

kto urobił Jcka ? pytania się mnożom:)))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-09 08:53:21
Autor: Jacek Maciejewski
Ciekawostka internetowa.
Dnia Fri, 8 Feb 2019 13:03:55 -0800 (PST), bytomir.torpeksowy@gmail.com
napisał(a):

W zasadzie to miałem Cię za poważnego:)

Ej, coś za szybko przyklejasz metkę :) Mówiąc "ciekawostka" nie tyle
miałem na myśli literalną treść co kontekst polityczno-socjologiczny.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-02-09 09:04:37
Autor: u2
Ciekawostka internetowa.
napisał(a):

W zasadzie to miałem Cię za poważnego:)

Ej, coś za szybko przyklejasz metkę :) Mówiąc "ciekawostka" nie tyle
miałem na myśli literalną treść co kontekst polityczno-socjologiczny.

emotikony wskazują, że Jcek nie taki poważny, to Dyl Sowizdrzał aka ruski troll:)))
--
George Orwell :

Ciekawostka internetowa.