Ciekawostka o dojeniu

Data: 2018-01-19 22:44:21
Autor: Animka
Ciekawostka o dojeniu
http://www.se.pl/wiadomosci/gwiazdy/adam-feder-modowa-wpadka-morawieckiego-w-oborze_1036682.html

"Wieś Rębiszewo Studzianki w gminie Kołaki Kościelne entuzjastycznie przyjęła premiera. Mateusz Morawiecki przechadzał się po oborze w swetrze, bez krawata ( to dobrze ), w eleganckich butach (trochę gorzej). Premier ochoczo głaskał bydło, a nawet chyba rwał się do krów, żeby wydoić: "Powiedziałem już panu gospodarzowi, panu Grzegorzowi, że nawet byłem kiedyś wprawny w tym fachu dojenia krówek" - rzekł premier. "Są gospodarze w Pęgowie pod Obornikami Śląskimi, którzy to poświadczą jeszcze dzisiaj" - dodał. Obdzwoniłem chyba z pół wsi i niestety nikt w Pęgowie nie jest w stanie potwierdzić, że premier sprawnie obchodzi się z krowami. Trzeba wierzyć na słowo, ale to jest bardzo możliwe, ponieważ dojenie, to jest umiejętność, którą każdy prezes banku powinien mieć opanowaną, co więcej, powinien być mistrzem w dojeniu, nie tylko krów."

Cały odcinek programu "FedeRacja" w sobotę o godzinie 18:55 na antenie NOWA TV.

--
animka

Ciekawostka o dojeniu