[Toyota Bank] Ciekawostka - obniżenie opłaty z a KK o 50% :)

Data: 2011-07-07 23:28:35
Autor: Piotr C.
[Toyota Bank] Ciekawostka - obniżenie opłaty z a KK o 50% :)
Witam,

Taka mała ciekawostka... Opłata roczna wg. cennika wynosi 60zł. Jakieś 3 lata temu zastrzegłem kartę i w ciągu kilku dni dostałem duplikat. Od tego czasu naliczają mi rok w rok 30zł - wg. stawki za kartę dodatkową :)

pozdrawiam

[Toyota Bank] Ciekawostka - obniżenie opłaty z a KK o 50% :)