Ciekawostka - prośba o wyjaśnienie.

Data: 2015-06-22 09:12:21
Autor: Stokrotka
Ciekawostka - prośba o wyjaśnienie.

"Ponadto oświadczam, że znane są mi przepisy dotyczące naruszenia tajemnicy
państwowej i służbowej zawarte w art. 260-264, w związku z art. 120 par. 15
i 16 ustawy z dnia 19 kwietnia 1969r. Kodeks karny (Dz. U. Nr 13, poz. 94)."
Pisownia oryginalna.

To moje akta kadrowe ze STOLARKI?
Kazali mi to kiedyś podpisać.
Oczywiście, że nie były mi znane wymienione paragrafy.
Oczywiście, że nic nie sprawdzałam.
Oczywiście, że podpisałam.
Ale złośliwie w stosunku do kadrowego powiedziałam , że to za trudny prawniczy tekst, i muszę się zastanowić. Nie pamiętam jaka była moja zwłoka , myśle, że 3 - 7 dni.
:)

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-06-22 11:24:42
Autor: ąćęłńóśźż
Ciekawostka - prośba o wyjaśnienie.
To akurat jak dla sprzątaczki w obiekcie.

-- -- -