Ciekawostka socjologiczno-samochodowa

Data: 2021-04-12 21:56:04
Autor: RadoslawF
Ciekawostka socjologiczno-samochodowa
Zerknijcie tu:
https://energetyka24.com/mieszkancy-warszawy-i-krakowa-chca-zakazu-sprzedazy-nowych-samochodow-spalinowych
Dla leniwych, cytat:
"Większość mieszkańców Warszawy i Krakowa opowiada się za zakazem
sprzedaży w Europie po 2030 roku nowych samochodów benzynowych i z
silnikami Diesla - wynika z sondażu ośrodka badania opinii YouGov
przeprowadzanego w 15 europejskich miastach."

Kiedyś tu wspomniałem o tym że wiodący producenci samochodów osobowych
jeden po drugim deklarują zaprzestanie produkcji samochodów spalinowych
w okolicy 2030 r. Skoro, jak się okazuje, większość ich klientów również
sobie tego życzy to byłbym pesymistą jeśli chodzi o zakup nowego
spaliniaka po 2030.

Nie był bym.
Nawet w takim restrykcyjnym ustroju jaki jest w unii będą
spalinowe. Będą tylko miały inna nazwę.

Pozdrawiam

Data: 2021-04-16 12:18:36
Autor: Robert Wańkowski
Ciekawostka socjologiczno-samochodowa
W dniu 2021-04-12 o 21:56, RadoslawF pisze:
Będą tylko miały inna nazwę.

Tak jak z miałem węglowym, który niby jest zakazany.
Nadal można kupić. Tylko nazywa cię EKOmiał.

Robert

Ciekawostka socjologiczno-samochodowa