Ciekawostka - tempo pracy US

Data: 2010-01-06 09:35:15
Autor: Paweł Muszyński
Ciekawostka - tempo pracy US
Wczoraj odebrałem potwierdzenie, że jestem czynnym podatnikiem VAT.
Data na piśmie - 06.04.2009
Data na kopercie - 23.12.2009

Ale się komuś nie chciało do koperty włożyć...

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-01-06 15:05:39
Autor: Tomek
Ciekawostka - tempo pracy US
Dnia 06-01-2010 o 09:35:15 Paweł Muszyński  <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> napisał(a):

Wczoraj odebrałem potwierdzenie, że jestem czynnym podatnikiem VAT..
Data na piśmie - 06.04.2009
Data na kopercie - 23.12.2009

Ale się komuś nie chciało do koperty włożyć...

To też zależy od US. Kilka lat temu dostałem takie potwierdzenie
dosłownie 2 albo 3 dni po złożeniu VAT-R.

--
Tomek

Data: 2010-01-06 09:27:43
Autor: run_DNA
Ciekawostka - tempo pracy US
<pmuch.nos...@bolinko.wytnijto.org> napisał(a):

> [...]

To też zależy od US. Kilka lat temu dostałem takie potwierdzenie
dosłownie 2 albo 3 dni po złożeniu VAT-R.

Urząd skarbowy ma miesiąc na wydanie takie zaświadczenia, jeżeli vat-r
jest wypełniony poprawnie. VAT-R sprawdzany jest poprawnie pod
względem formalnym (czy dobrze są wypełnione pola z danymi, NIP się
zgadza z danymi itp) oraz pod względem merytorycznym, czy np. ze
względu na rodzaj działalności może korzystać ze zwolnienia lub z
niego zrezygnować, od kiedy powinien składać deklaracje, czy daty
które podawane są na druku są prawidłowe tzn. czy podatnik
poinformował odpowiednio wcześniej o zmianach w przypadku
aktualizacji.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-09 10:15:45
Autor: Paweł Muszyński
Ciekawostka - tempo pracy US
W dniu 2010-01-06 18:27, run_DNA pisze:
[...]

Ale na piśmie jest data 06.04.2009 - więc wydali je w tydzień po złożeniu VAT-R.
Tyle, ze wysłali dopiero teraz...