Ciekawostka z okolic rejestracji pojazdu

Data: 2014-03-20 08:47:18
Autor: WS
Ciekawostka z okolic rejestracji pojazdu
W dniu czwartek, 20 marca 2014 13:11:54 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
Zgodnie z zdrowym
rozsądkiem powinno wystarczyć oświadczenie podającego się za właściciela.

Z drugiej strony patrzac, to rowniez zgodnie ze zdrowym rozsadkiem nie kupuje sie samochodu od pana X, jesli w dowodzie jest wpisany Y jako wlasciciel.... chyba, ze przedstawi umowe kupna od Y ;), a wtedy nalezy ja zabrac/skserowac (?) i przedstawic przy rejestracji

A jak Urząd ma
wątpliwości to niech sobie sam przeprowadza śledztwo.

A jak bedziesz np. piaty raz przedluzal dowod tymczasowy, bo kolega Y olal listy z WK i nie chce odpowiedziec, ze faktycznie sprzedal, to bedziesz narzekal, ze za dlugo to trwa ;)

WS

Data: 2014-03-20 17:56:38
Autor: John Kołalsky
Ciekawostka z okolic rejestracji pojazdu

Użytkownik "WS" <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl>

--
Co jeśli okaże się sfałszowana ?

Ciekawostka z okolic rejestracji pojazdu