Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow

Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow

Data: 2014-04-21 22:36:05
Autor: J.F.
Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
Dnia Mon, 21 Apr 2014 20:58:19 +0200, atm napisał(a):
http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-producenci-o-to-zadbali/cg2r7

Ale zarzut z rozrzadem nieprawdziwy.
Praktycznie w kazdym aucie z silnikiem ustawionym wzdluznie rozrzad
jest od strony chlodnicy. I tylko od innych elementow zalezy czy uda
sie to wymienic prosto, czy napierw trzeba pol przodu zdemontowac.

Wiecej aut ma silnik ustawiony poprzecznie ... i tam rozrzad musi byc
z boku a miejsca zazwyczaj brak.

Niestety - pod maska coraz bardziej upchane i serwis coraz
trudniejszy.


J

Data: 2014-04-21 23:23:07
Autor: anacron
Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
W dniu 21.04.2014 22:36, J.F. pisze:
Dnia Mon, 21 Apr 2014 20:58:19 +0200, atm napisał(a):
http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-producenci-o-to-zadbali/cg2r7

Niestety - pod maska coraz bardziej upchane i serwis coraz
trudniejszy.

A jaki ma sens cofanie komputerem tłoczków zacisków hamulców? Znajomy
mechanik mi mówił, że są auta, gdzie się klocków hamulcowych z tego
powodu bez podpięcia do komputera wymienić nie da już.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-04-21 23:33:16
Autor: J.F.
Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
Dnia Mon, 21 Apr 2014 23:23:07 +0200, anacron napisał(a):
W dniu 21.04.2014 22:36, J.F. pisze:
http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-producenci-o-to-zadbali/cg2r7
Niestety - pod maska coraz bardziej upchane i serwis coraz
trudniejszy.
A jaki ma sens cofanie komputerem tłoczków zacisków hamulców? Znajomy
mechanik mi mówił, że są auta, gdzie się klocków hamulcowych z tego
powodu bez podpięcia do komputera wymienić nie da już.

Ale z drugiej strony klocka juz nie ma prymitywnej pompy hamulcowej,
tylko skomplikowany sterownik ABS/ASR/ESP/IHWCJ

cofniecie tloczka moze nie byc takie proste ...

J.

Data: 2014-04-21 23:39:47
Autor: anacron
Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
W dniu 21.04.2014 23:33, J.F. pisze:
Dnia Mon, 21 Apr 2014 23:23:07 +0200, anacron napisał(a):
W dniu 21.04.2014 22:36, J.F. pisze:
http://moto.onet.pl/sam-juz-nie-naprawisz-auta-producenci-o-to-zadbali/cg2r7
Niestety - pod maska coraz bardziej upchane i serwis coraz
trudniejszy.
A jaki ma sens cofanie komputerem tłoczków zacisków hamulców? Znajomy
mechanik mi mówił, że są auta, gdzie się klocków hamulcowych z tego
powodu bez podpięcia do komputera wymienić nie da już.

Ale z drugiej strony klocka juz nie ma prymitywnej pompy hamulcowej,
tylko skomplikowany sterownik ABS/ASR/ESP/IHWCJ

cofniecie tloczka moze nie byc takie proste ...

No popatrz, a jednak u innych producentów mimo tych systemów się da...

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2014-04-23 07:42:38
Autor: J.F.
Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
Dnia Mon, 21 Apr 2014 23:39:47 +0200, anacron napisał(a):
W dniu 21.04.2014 23:33, J.F. pisze:
A jaki ma sens cofanie komputerem tłoczków zacisków hamulców? Znajomy
mechanik mi mówił, że są auta, gdzie się klocków hamulcowych z tego
powodu bez podpięcia do komputera wymienić nie da już.

Ale z drugiej strony klocka juz nie ma prymitywnej pompy hamulcowej,
tylko skomplikowany sterownik ABS/ASR/ESP/IHWCJ
cofniecie tloczka moze nie byc takie proste ...

No popatrz, a jednak u innych producentów mimo tych systemów się da...

No bo one maja jakis prymitywny system z poprzedniego wieku :-P

J.

Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona