Ciekawostki w Lidlu

Data: 2012-10-06 23:48:51
Autor: PB
Ciekawostki w Lidlu
Fri, 5 Oct 2012 00:00:00 +0200, na pl.misc.samochody, Arbiter
napisał(a):

Niedługo w Lidlu kilka fajnych artykułów

W ramach ciekawostki - właśnie wróciłem z Danii i wychodzi na to że
mają w tym samym terminie tą samą ofertę w ichnim Lidlu;-) Identyczny
prostownik, kompresor itp;-) Czyżby to było ogólnoeuropejskie? ;-)

W Niemczech nawet zapach w Lidlu jest taki sam jak u nas. Za to kas
było mniej...

Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Data: 2012-10-06 14:58:41
Autor: kogutek44
Ciekawostki w Lidlu

napisał(a):

> [...]

prostownik, kompresor itp;-) Czyżby to było ogólnoeuropejskie? ;-)

W Niemczech nawet zapach w Lidlu jest taki sam jak u nas. Za to kas

-- Pozdrawiam

Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA

Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

na to wygląda że wszędzie to samo. markety tak mają że w tej samej sieci jest to samo. Na dodatek układ sklepów jest taki sam.

Data: 2012-10-07 00:42:51
Autor: J.F.
Ciekawostki w Lidlu
Dnia Sat, 6 Oct 2012 14:58:41 -0700 (PDT), kogutek44@vp.pl napisał(a):
[...]

Z tym ze nie calkiem w tym samym czasie.

markety tak mają że w tej samej sieci jest to samo. Na dodatek układ sklepów jest taki sam.

Ale uklad potrafia zmienic :-(

No i np oferta win calkiem inna w niemczech, serow i wedlin tez.

Zreszta, co tu dyskutowac
http://www.lidl.pl/
http://www.lidl.de/

J.

Data: 2012-10-06 16:17:05
Autor: kogutek44
Ciekawostki w Lidlu
W dniu niedziela, 7 października 2012 00:42:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

Ale uklad potrafia zmienic :-(

No i np oferta win calkiem inna w niemczech, serow i wedlin tez.

I dopisz że oranżady też inne a w Anglii nie mają zeszytów w kratkę. I co z tego że wina inne. W Polsce w Szczecinie pewno sprzedają inne masło niż w Ustrzykach dolnych. Kupuję w Realu. Byłem w innym mieście w Realu i wszystko było w tych samych miejscach co u mnie. A jak kiedyś poszedłem do Tesco to się prawie zgubiłem. Jak kupili od chińczyków sto milionów pompek to wstawili do wszystkich sklepów jakie mają.

Data: 2012-10-07 09:27:24
Autor: J.F.
Ciekawostki w Lidlu
Dnia Sat, 6 Oct 2012 16:17:05 -0700 (PDT), kogutek44@vp.pl napisał(a):
[...]

A jak odwiedzam czasem niemieckiego lidla, wchodze, a tu uklad calkiem inny niz trzy miesiace wczesniej. Wk* sie, bo nic nie mozna znalezc :-P

A jak kiedyś
poszedłem do Tesco to się prawie zgubiłem. Jak kupili od chińczyków sto
milionów pompek to wstawili do wszystkich sklepów jakie mają.

No wlasnie nie. Nie kupili 100 mln, tylko najwyrazniej  milion, rzucili na sklepy w niewielkiej ilosci - widac taka strategia, zeby przyciagac klienta czesto. Dzis gazetka co bedzie w przyszlym tygodniu, kto przyjdzie w poniedzialek ten kupi, kto we wtorek ten niekoniecznie.
I nie rzucili na wszystkie sklepy, tylko jakos stopniowo. Na polskie rzuca w innym tygodniu.

Aczkolwiek w czwartek bedzie podobnie:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-DD616243-8A4CD65F/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=30487
http://www.lidl.de/de/Bereit-fuer-die-Piste-Ab-11-10

czesci samochodowe po narciarskich, ale prostowniki i slupki te same.

J.

Ciekawostki w Lidlu