Ciekawy kamper :-)

Data: 2011-06-21 18:38:29
Autor: Biggie
Ciekawy kamper :-)
Takie cudo spotkałem w Karlskronie :-)
http://img143.imageshack.us/img143/7833/saabkamper.jpg

Data: 2011-06-21 17:43:52
Autor: Waldek Godel
Ciekawy kamper :-)
Dnia Tue, 21 Jun 2011 18:38:29 +0200, Biggie napisał(a):

Takie cudo spotkałem w Karlskronie :-)
http://img143.imageshack.us/img143/7833/saabkamper.jpg

Swego czasu takie rozwiązania były dosyc popularne, nawet Poldolot miał
jakąś mutację z czymś takim

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-06-21 19:42:15
Autor: jerzu
Ciekawy kamper :-)

http://www.zlomnik.pl/index.php/2011/06/19/fura-na-wakacje-polonez-super-truck/

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-21 19:56:46
Autor: Krzysztof 45
Ciekawy kamper :-)
jerzu napisał(a):
Swego czasu takie rozwiązania były dosyc popularne, nawet Poldolot miał
jakąś mutację z czymś takim
http://www.zlomnik.pl/index.php/2011/06/19/fura-na-wakacje-polonez-super-truck/
Nie tylko pldolot
http://www.camperteam.pl/forum/files/thumbs/t_kamper_155.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/664/kamper15.jpg
:-D
--
Krzysiek

Data: 2011-06-22 03:00:39
Autor: J_K_K
Ciekawy kamper :-)
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:itqm0s$3in$1news.vectranet.pl...
http://www.camperteam.pl/forum/files/thumbs/t_kamper_155.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/664/kamper15.jpg

Nawet te Żuczki się komponują :-)
Widziałem kiedyś zdjęcie Tarpana 239D
(tego z silnikiem Perkinsa, od Fergusona)
z nałożoną 126n i raczej się nie komponował ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-06-21 18:43:14
Autor: Pan Piskorz
Ciekawy kamper :-)
W dniu 2011-06-21 18:38, Biggie pisze:
Takie cudo spotkałem w Karlskronie :-)
http://img143.imageshack.us/img143/7833/saabkamper.jpg

Podoba mi się.
Podróżowanie autem + nocleg w ślimaczym domku.
P.

Data: 2011-06-21 19:46:54
Autor: Stachu Gdansk
Ciekawy kamper :-)
W dniu 2011-06-21 18:38, Biggie pisze:
Takie cudo spotkałem w Karlskronie :-)
http://img143.imageshack.us/img143/7833/saabkamper.jpg

Wygląda śmiesznie, ale pomyśl jaki to musi być komfort podróżować z miejscem do spania. Cały świat stoi otworem :) Piszę to zupełnie poważnie. Dla mnie jakikolwiek używalny kamper to marzenie przyszłości, nie wiem czy kiedykolwiek zrealizuję ale bardzo bym chciał.

Data: 2011-06-22 07:39:58
Autor: Lukasz
Ciekawy kamper :-)
Użytkownik "Stachu Gdansk" <stachu.gda@gmail.com> napisał w wiadomości news:itqlee$9ir$1news.onet.pl...
[...]

a ze mnie się śmiali jak do kombi pakowałem 2-osobowy materac i nocowaliśmy na stacjach benzynowych/podwórkach u uprzejmych ludzi/ pod latrniami morskimi ;)
Tyle że przy większej rodzinie (>2osoby) robi się z tym problem...

Lukasz

Data: 2011-06-22 21:42:34
Autor: Stachu Gdansk
Ciekawy kamper :-)
W dniu 2011-06-22 07:39, Lukasz pisze:
[...]

Ja tam spałem 2 noce w mojej małej polówce na rozłożonym siedzeniu i wbrew pozorom nie było tak źle. Fakt że do wielkich się nie zaliczam :), ale z perspektywy czasu jakbym miał np. w deszcze rozstawiać namiot albo przekimać się w samochodzie to wybrałbym samochód. Tylko wziąłbym ze sobą koc bo nad ranem we wrześniu było zimno :)

Ale ja jestem młody i na dorobku to mi niewygody nie przeszkadzają, może kiedyś będę marudził i wynajmę apartament ;)

Data: 2011-06-21 20:00:58
Autor: Ghost
Ciekawy kamper :-)

Użytkownik "Biggie" <biggiebiggie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itqhe4$d25$1inews.gazeta.pl...