Ciekawy przypadek

Data: 2009-09-01 09:17:55
Autor: J.
Ciekawy przypadek
megrims pisze:
BMW320d e90

Zatankowane po korek przy zapalonym silniku - co by turbinę oszczędzać.

pierwsze słyszę żeby tankować przy zapalonym silniku - nie jest to aby niebezpieczne w jaki¶ sposób ?

Data: 2009-09-01 09:43:35
Autor: Arek (G)
Ciekawy przypadek
J. pisze:

Zatankowane po korek przy zapalonym silniku - co by turbinę oszczędzać.

pierwsze słyszę żeby tankować przy zapalonym silniku - nie jest to aby niebezpieczne w jaki¶ sposób ?

ludzie to maj± fantazję.

A.

Data: 2009-09-01 18:06:27
Autor: Janusz Pabłocki
Ciekawy przypadek
>J. pisze:
pierwsze słyszę żeby tankować przy zapalonym silniku - nie jest to aby niebezpieczne w jaki¶ sposób ?

Tak, ostatnio jak podjechałem amerykańskim samochodem pod dystrybutor to pan Lejek mówi, zga¶ pan ten silnik bo do pełna nie zatankujem do rana ;-))

--
Janusz

Data: 2009-09-01 21:44:22
Autor: Elwis
Ciekawy przypadek
Tak, ostatnio jak podjechałem amerykańskim samochodem pod dystrybutor to pan Lejek mówi, zga¶ pan ten silnik bo do pełna nie zatankujem do rana ;-))

ROTFL - no to mam kawał tygodnia :-))

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis

Data: 2009-09-01 20:23:27
Autor: masti
Ciekawy przypadek
Dnia pięknego Tue, 01 Sep 2009 21:44:22 +0200, osobnik zwany Elwis
wystukał:

Tak, ostatnio jak podjecha³em amerykañskim samochodem pod dystrybutor
to pan Lejek mówi, zga¶ pan ten silnik bo do pe³na nie zatankujem do
rana ;-))

ROTFL - no to mam kawaÂł tygodnia :-))

O! Elwis powrócił do zywych :)

--