Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku

Data: 2010-11-01 07:33:55
Autor: Marcin N
Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku
http://maic.jmu.edu/journal/10.2/r&d/heafitz/heafitz.htm

W skrócie:

Wymontowujesz szybę z kasku. Wkładasz j± do piekarnika na 24 godziny w temperaturze 120 st C - w celu całkowitego usunięcia z niej wilgoci. Wyjmujesz, odczekujesz 30 minut, żeby ostygła.

Bierzesz szybę w rękę, w drug± rękę opalarkę (moc 1000-1500W) i delikatnie opalasz szybkę. Nie wolno dopu¶cić, żeby opalarka podgrzewała jedno miejsce dłużej niż 10 sekund.

Koniec.

I co Wy na to?

Data: 2010-11-03 16:48:57
Autor: power_bit
Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku
Marcin Nnapisal

[...]

Co to za kurwa sciema??? Kawal plastiku ma być w piekarniku 24 h by się pozbyć wilgoci??!!! Chuja prawda, w zasadzie co daje obróbka termiczna?! (nic nie daje) zjebie tylko szybkę nic więcej. W ogóle co to za beznadziejna ¶ciema... Szybka jest porysowana, kupujesz nowa zakładasz i po sprawie, nie ma co polerować, pie¶cić, srać się z tym a na pewno nie grzać w piekarniku a potem opalać opalark±.  --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-11-03 18:31:17
Autor: JK
Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku
Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1eb44b7918b1b8ac383a45c3f060cb0d$1grupy.scigacz.pl...
Marcin Nnapisal

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
"... > Co to za kurwa sciema???
 ... >Chuja prawda
 ... >zjebie tylko szybkę
 ... "
=============
Się jaki¶ trol jaki¶ albo żartownić wychylił, a Ty podniecasz się jakby ...
Luzuj, zycia szkoda !!!

Pzdr - JK.

Data: 2010-11-03 18:18:00
Autor: power_bit
Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku
Podnieciłem się za bardzo, sory ;-)

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-11-03 19:05:32
Autor: Daniel Kowalski
Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku
  Szybka jest porysowana, kupujesz nowa zakładasz i
po sprawie

Ale na takiej starej "do wyrzucenia" można zrobić eksperyment z czystej ciekawo¶ci ;-) Jestem sceptykiem ale czasami można się zdziwić, jakie patenty potrafi± działać.
Pozdro

Data: 2010-11-03 20:39:41
Autor: Marcin N
Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku

Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1eb44b7918b1b8ac383a45c3f060cb0d$1@grupy.scigacz.pl...
Marcin Nnapisal

[...]

Znasz się na tym, czy tylko tak dla ¶miechu zabrałe¶ głos?
Obróbka termiczna ma z pewno¶ci± wpływ na materiały sztuczne - w to chyba nie w±tpisz?

Patent z opalark± wymy¶lili wła¶nie po to, żeby (jak zgrabnie to uj±łe¶) nie polerować, nie pie¶cić się i nie srać.

A je¶li zadziała?

Data: 2010-11-03 20:16:24
Autor: power_bit
Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku
Twój piekarnik zeżrę więcej pr±du niż ta szybka warta, i nic z tego nie wyjdzie. Uznaje to za żart i już się nie podniecam ;)  --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-11-03 22:09:51
Autor: Marcin N
Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku

Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:b91d3eed85c97f847d29ae5faade7ad5$1@grupy.scigacz.pl...
Twój piekarnik zeżrę więcej pr±du niż ta szybka warta, i nic z tego nie wyjdzie. Uznaje to za żart i już się nie podniecam ;)

Policzyłem na spokojnie, że piekarnik zużyje maksymalnie 8 zł. (2kW przez 1/3 czasu z 24 godzin).

Data: 2010-11-03 21:40:53
Autor: Sir Piernik
Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku
W dniu 2010-11-03 20:39, Marcin N pisze:
....>8
> Znasz się na tym, czy tylko tak dla ¶miechu zabrałe¶ głos?

Przeciez widzisz ze sie nie zna, widac byl na wagarach gdy w szkole podgrzewali siarczan miedzi!
Albo widzial to i nie trafilo do rozumu :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2010-11-03 21:05:25
Autor: Leszek Karlik
Ciekawy sposĂłb na polerowanie szyby w kasku
On Mon, 01 Nov 2010 07:33:55 +0100, Marcin N  <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

http://maic.jmu.edu/journal/10.2/r&d/heafitz/heafitz.htm
[...]
I co Wy na to?

Ta, znalazĹ‚em ten test z rok temu, nudziĹ‚o mi siÄ™ w zimÄ™ wiÄ™c wziÄ…Ĺ‚em  szybkÄ™ od
starego kasku, co byĹ‚a strasznie porysowana, i sprĂłbowaĹ‚em, i jakoĹ› NI  CHOLERA
mi nie chciały rysy znikać. Za to się powyginała.

Podejrzewam, że jednak może istnieć różnica między pancernymi wizjerami dla
minierĂłw, co nie sÄ… utwardzane powierzchniowo, a relatywnie cienkimi  szybkami
do kasków motocyklowych, często utwardzanymi tak, żeby się nie rysowały.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2010-11-03 21:25:05
Autor: Monster
Ciekawy sposĂłb na polerowanie szyby w k asku
W dniu 2010-11-03 21:05, Leszek Karlik pisze:

Ta, znalazłem ten test z rok temu, nudziło mi się w zimę więc wziąłem
szybkÄ™ od
starego kasku, co była strasznie porysowana, i spróbowałem, i jakoś NI
[...]

To działa,ale przy większych i troszkę bardziej skomplikowanych "szybkach" w myśliwcach,rysy znikają samoczynnie,wystarczy światło słoneczne.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-11-03 22:08:51
Autor: Marcin N

Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.vll13bvibkkx24@attitude-adjust...
On Mon, 01 Nov 2010 07:33:55 +0100, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

http://maic.jmu.edu/journal/10.2/r&d/heafitz/heafitz.htm
[...]
I co Wy na to?

Ta, znalazłem ten test z rok temu, nudziło mi się w zimę więc wziąłem szybkę od
[...]

No to już wiemy, że sposób nie działa. Szkoda...

Data: 2010-11-04 00:03:12
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
On 3 Lis, 21:05, "Leszek Karlik" <les...@hell.pl> wrote:

Podejrzewam, że jednak może istnieć różnica między pancernymi wizjerami dla
minierów, co nie s± utwardzane powierzchniowo, a relatywnie cienkimi
szybkami

Witam !
My¶lę, że główna jest to, ze nadal większo¶ć szybek do kasków jest
robiona z tworzyw akrylowych (plexi) natomiast artykuł dotyczy
poliwęglanów (np. Lexan), AFAIK szyby w my¶liwcach to tez poliwęglan
jaki¶.

P.S. Coraz więcej prawdziwych twardzieli na preclach, co się ekscytuj±
szybko i potrafi± upchn±ć w zdanie więcej bluzg niż zawodowy żul na
kacu.
Nie chodzi tu konkretnie o power_bit - po prostu dawno nie pisałem, a
czytam sporo i jest co raz gę¶ciej. Z tego co pamiętam, to nie
używanie wulgaryzmów jest (było) czę¶ci± netykiety usenetu.

Pozdrawiam,
Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS - szybsze, bo czerwone.

Data: 2010-11-04 06:58:44
Autor: Texen
Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku
On 4 Lis, 08:03, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
<rafal.lo...@gmail.com> wrote:

> [...]

robiona z tworzyw akrylowych (plexi) natomiast artykuł dotyczy
poliwęglanów (np. Lexan), AFAIK szyby w my¶liwcach to tez poliwęglan

tez mysle, ze to w tym drobnym 'szczegole' tkwi roznica
nie wiem czy zauwazyliscie, ze metode opracowali pracownicy naukowi
MIT, a nie pan Henio w garazu.

jako ciekawostke podam, ze szybki w maskach p/gaz uzywanych obecnie w
WP maja ciekawa ceche, taka ze rysy po jakims czasie znikaja

--
texen
zr7 temp.

Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku