Ciekawy tekst o Palikocie i kampanii

Data: 2010-06-12 23:29:52
Autor: awe
Ciekawy tekst o Palikocie i kampanii
W demokracji każdy ma prawo do prezentowania swoich poglądów w granicach prawa. Wypowiedzi rocmana Hołdysa w sposób oczywisty naruszają godność innej osoby. Jest to niegodziwe, tak jak niegodziwe byłoby nazywanie Pana Hołdysa w ten sposób. Cóż, nie ma co komentować takiego zachowania. Mogę co najwyżej współczuć człowiekowi, którego frustracje - być może uzasadnione i związane z poczuciem pewnej bezsilności - przyjmują charakter wulgarnych wypowiedzi.
Ważniejsze jest to, co wyczynia Palikot, poseł RP, człowiek, który powinien przestrzegać pewne normy moralne. Przecież złożył przysięgę jak każdy poseł. Obowiązuje go też kodeks etyki (U C H W A Ł A Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 17 lipca 1998 r.
ZASADY ETYKI POSELSKIEJ

Art. 1.

Poseł na Sejm, na mocy ślubowania składanego zgodnie z art. 104 Konstytucji, kieruje się w swojej służbie publicznej obowiązującym porządkiem prawnym, ogólnie przyjętymi zasadami etycznymi oraz solidarną troską o dobro wspólne".

Zwróćmy uwagę na pewne fakty - w stosunku do osoby Palikota powstała silna opozycja w PO - także w Lublinie. Wszystko wskazywało na to, iż przepadnie w ostatnich wyborach regionalnych na lidera PO w Lublinie. Tak się jednak nie stało. W ostatniej chwili przyszły instrukcje z Warszawy, aby to on został nadal szefem tego oddziału. Było to już po ustaleniach z Komorowskim i Tuskiem, dotyczącymi strategii kampanii reklamowej skierowanej przeciw J. Kaczyńskiemu.
Można się domyślać jakie zapadły tam ustalenia. Wygląda na to, iż zdecydowano się zastosować "wariant", który użyto wcześniej do niszczenia wizerunku Prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Jego istota sprowadzała się do ustawicznego nękania przez Palikota serią spektakularnych pomówień, tak, by dla większości obywateli powstała swoista zbitka medialna - Palikot- Prezydent Lech Kaczyński. Kim jest Palikot każdy widzi. W zestawieniu Majestatu RP z człowiekiem, który używa w swojej walce politycznej takich rekwizytów jak świńska morda, czy penis, Majestat zaczyna wyglądać niezbyt poważnie. To jest klasyka metod manipulacji. Im bardziej prostacki i chamski stawał się Palikot, tym bardziej umniejszał postać Prezydenta.
Wyobraźmy sobie, że chodzi za nami po ulicy jakiś człowiek i cały czas krzyczy za nami - Ty gnoju, dlaczego bijesz swoją żonę? Jak tu tłumaczyć przechodniom, że nie ma się żony, a ten człowiek jest wynajętym mordercą wizerunku?
Ustalono, iż Paliktot rozpocznie ten sam rodzaj kampanii. I się zaczęło. Coraz częściej i coraz bardziej brutalnie "recenzuje" on działania Jarosława Kaczyńskiego. W krótkim czasie mieliśmy do czynienia z całą kanonadą ze strony Palikota (Komorowskiego-Tuska). Jednak to, co zrobił ostatnio w Lublinie to była już prowokacja w bandyckim stylu.

Panom puściły nerwy, coraz gorsze wyniki sondaży, praktyczna klęska, która coraz bardziej jest widoczna, skłania Palikota do przejścia do tzw. bandytyzmu politycznego.
Od Lublina scenariusz jest czytelny - Palikot ma wywoływać zamieszki, ma wzbudzać radykalne emocje. Przecież im bardziej staje się prowokacyjny, tym bardziej możliwe staje się, że ktoś ostro zareaguje na jego widok. Albo a nuż ktoś z PO-wców chwyci za jakiś drąg i rozpocznie się młócka. A potem zaprzyjaźnione media pokażą "faszystów" z PiS.
Ostrzegam - Komorowski sięga po bandytyzm polityczny. Palikot stał się już w tej chwili bandytą grasującym w polityce. To nie ma nic wspólnego z kampanią polityczną. Nic z z zasadami etyki poselskiej. Art. 1 cytowany powyżej mówi, iż poseł winien kierować się "obowiązującym porządkiem prawnym". Palikot w Lublinie zorganizował nielegalną manifestację (złamał porządek prawny). Nawet dla jego zwolenników była to prowokacja - a prowokacja to celowe i świadome tworzenie sytuacji, która sprzyja do agresji, do wywołania niepokojów społecznych. To jest oczywiste! I co na to PO? Co na to Komorowski? Z pewnością były telefoniczne rozmowy - stary, tym razem nie wyszło. Ale następnym razem będziemy skuteczniejsi.

To jest już nawoływanie Palikota do czegoś więcej jak wojny domowej. Nawołuję do zwolenników PO - przestańcie powtarzać bzdury jaki to Palikot jest inteligentny. Wielu bandytów było bardzo inteligentnych.
Ale to nie zmienia faktu, że byli bandytami. W Lublinie udało się uniknąć tragedii. Posłuchajcie wypowiedzi tej zdesperowanej Pani z PO, która - pełna nienawiści - mówi, co by zrobiła Jarosławowi Kaczyńskiemu.
http://www.youtube.com/watch?v=wKopdsSDAD8&feature=channel
Przyzwalacie na to, co działo się za czasów Prezydentury Lecha Kaczyńskiego. Wtedy na szczęście żaden frustrat nie postanowił "odstrzelić Kaczora". Ma być znów tak samo? Palikot, to druga twarz Komorowskiego. To Komorowski zachęca go do bandytyzmu politycznego. To się nie godzi. Jeszcze nie wystygły ciała ofiar Smoleńska, jeszcze ofiary powodzi nie wyszły z szoku, a PO wystawiło do boju politycznego bandytę i mówi nam: normy moralne? Co, wy nam tu pieprzycie? Liczy się tylko władza. Za wszelką cenę.

Nawołuję do akcji - dość bandytyzmu w polityce. Dość Palikota. Dość.
Z wyrazami smutku
Piotr

http://blog.rp.pl/lisicki/2010/06/11/jeszcze-wiecej-palikota/

Data: 2010-06-12 23:49:05
Autor: Lorn
Ciekawy tekst o Palikocie i kampanii
Jedna jego akcja w Lublinie, a do tej pory skupiacie na nim swoją uwagę. Musiał wam naprawdę zajść za skórę. :>

Data: 2010-06-12 23:55:08
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hv0vcj$csm$1news.onet.pl...
Jedna jego akcja w Lublinie, a do tej pory skupiacie na nim swoją uwagę. Musiał wam naprawdę zajść za skórę. :>
-- -- -- -- -- -- -- -
nie tylko nam ale tysiacom wyborcow. zwlaszcza tych niezdecydowanych a bedacych Polakami. Tak im zalazl za skore ze bez wzgledu na cokolwiek poleca do urn oddac glos na JK
awe

Data: 2010-06-13 00:08:22
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hv0vhm$csm$4news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -
chlopie jakie nam czy wam. wazne zeby Polska byla Polska. Moze ci to zapewnic tylko czlowiek uczciwy inteligentny ideowy i majacy wizje oraz koniecznie Patriota. Jak wiesz zadnego z tych punktow nie spelnia Komorowski- Szczynukowicz
awe

Data: 2010-06-13 00:07:56
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Dzieląc polaków? :> Czym jest Polska teraz? Chętnie poznam Jarusiowe wyobrażenia o Polsce. :>

Data: 2010-06-13 00:25:07
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
dzielac Polakow? nie pierdol. ja nie mam sentymentow w polityce - wybieram tego ktory bedzie lepiej sluzyl Polsce Padlo na JK bo jest najlepszy. Mam w dupie na kogo glosujesz. Cwoki na Cwokow, szlachetni na szlachcia a nie na Szczynukowicza:-)
awe

Data: 2010-06-13 00:34:34
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Nie pierdolę :> Piszę.

ja nie mam sentymentow w polityce - wybieram tego ktory bedzie lepiej sluzyl Polsce Padlo na JK bo jest najlepszy.

Dlaczego będzie lepszy?

Mam w  dupie na kogo glosujesz. Cwoki na Cwokow, szlachetni na szlachcia a nie na
Szczynukowicza:-)

Dlatego wiem, że zagłosujesz na Jarusia... Jaki pan taki kram :>

Data: 2010-06-13 01:29:30
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
no dobrze pierdolisz piszac, moze byc?

ja nie mam sentymentow w polityce - wybieram tego ktory bedzie lepiej sluzyl Polsce Padlo na JK bo jest najlepszy.

Dlaczego będzie lepszy?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bo to polityk kreujacy polityke a nie polityk chcacy stac pod zyrandolem na rozkaz Tuska i nie ma w tym jeszcze nic az tak drastycznego gdyby nie to ze mozna by bylo zapytac " a kto wydaje rozkazy Tuskowi".

[...]

zgadza sie zaglosuje na Jaroslawa Kaczynskiego a nie na Bronka Szczynukowicza, syna oficera LWP
awe

Data: 2010-06-13 01:39:06
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Jak ty to sobie wyobrażasz? :>

[...]

Aha... Czyli kierujący Lechem jest na ten urząd w sam raz ponieważ ma doświadczenie? :>

Masz swój głos... Demokracja.

Data: 2010-06-13 01:57:44
Autor: awe

awe pisze:
[...]

to lepiej odpowiedz jak ty wyobrazasz sobie swoje pisanie bez pierdolenia (w domysle glupot)?

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
to nawet nie jest kwestia doswiadczenia a raczej godnosci. Osoba ktora chce kandydowac na urzad prezydencki musi byc go godna i nie w PL bardziej godnej osoby na ten urzad niz JK.

[...]

Demokracja jest do dupy, poniewaz nie ustrzega nas przed manipulanckimi zydlackimi mediami. to chyba problem calego swiata, bo media sa na calym swiecie zydlackie.
I prawda jest taka ze nie moga w demokracji decydowac debile i polglowki wykorzystywane i nakrecane przez te media.
Nie wszyscy rodza sie mendrcami. A wiec w takiej sytuacji rzady w naszym panstwie musi sprawowac autorytet moralny i intelektualny jakim niewatpliwie jest JK - kawaler nomen omen tak samo jak JPII. To jego inteligencja i jego zyczliwosc do narodu polskiego, ojcowskie oddanie gwarantuje ze nasze wspolne interesy nie zostana naruszone.
Media maja koncesje - powinno sie im je odebrac. Np robiac sondaz:-)
awe

Data: 2010-06-13 02:26:46
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Godne jest kandydata na Prezydenta RP straszenie ludzi prywatyzacją szpitali? :> Oj... Odszczekasz najpóźniej we wtorek... :> Przypomnę.

[...]

Tyle mi wystarczy... Bolszewicka natura... :>

Data: 2010-06-13 02:38:39
Autor: awe

awe pisze:
[...]

Lorn ale co ci nie pasi? Przeciez juz dawno temu Sawicka mowila ze bedziemy prywatyzowac szpitale i krecic na tym lody. Nie pamietasz tego nagrania? Zwroc uwage jak PO broni interesow aptek ograniczajac sprzedaz w punktach zielarskich.
Ja nie boje sie prywatyzacji szpitali tylko boje sie na jakich zasadach bedzie to zrobione. Pytanie czy koledzy i przyjaciele Sobiesiaka moga cos prywatyzowac? Oni moga raczej ukrasc...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
idiocie niewiele wystarczy zeby zrobic z siebie idiote. wy lorn jestescie najwiekszym idiota na tej grupie...i bez urazy, w czyms przynajmniej jestescie dobrzi...
awe

Data: 2010-06-13 02:52:10
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

W robieniu z siebie idioty wiedziecie prym towarzyszu :>

Data: 2010-06-13 03:06:51
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -
Slyszycie to tak czesto? No widzisz nie tylko ja tak o was mysle.
awe

Data: 2010-06-13 03:14:20
Autor: Lorn
awe pisze:

W robieniu z siebie idioty wiedziecie prym towarzyszu :>
-- -
Slyszycie to tak czesto?

awe czy ty słuchasz psp? :>

Data: 2010-06-13 10:13:34
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hv1bdf$2hm$3news.onet.pl...
awe pisze:

W robieniu z siebie idioty wiedziecie prym towarzyszu :>
-- -
Slyszycie to tak czesto?

awe czy ty słuchasz psp? :>

-- -- -- -- -- -- -- -- -
nie no absolutnie. oczywiscie ze czytam, ale w tym przypadku i niekiedy to co ty slyszysz od innych, albowiem zdarza ci sie skladac relacje z rozmow z innymi ludzmi. tu w tym przypadku szczegolnie zwrocilo moja uwage ze ktos do ciebie mowi "towarzyszu" a moze "towarzyszko"
awe

Data: 2010-06-13 12:33:39
Autor: Lorn
awe pisze:

[...]

Uspokoiłeś mnie... :>

Data: 2010-06-13 13:22:25
Autor: awe

awe pisze:

[...]

nie tnij moich postow
[...]
"
awe

Data: 2010-06-13 13:24:58
Autor: Lorn
awe pisze:

[...]

Zapoznaj się z netykietą. PiS`owcy mają z tym wyraźny problem :>

Data: 2010-06-13 14:11:12
Autor: awe

awe pisze:

[...]

znam ja lepiej od ciebie, tniesz moje posty bezposrednio do tresci na ktora odpowiadasz, wiec sie wypchaj z pouczaniem zbuku
awe

Data: 2010-06-13 14:12:41
Autor: Lorn
awe pisze:

[...]

Nie widać tego po twoich postach. :>

Data: 2010-06-13 14:28:46
Autor: awe

awe pisze:

[...]

to kup sobie lupe jak nie dowidzisz
awe

Data: 2010-06-13 14:47:29
Autor: Lorn
awe pisze:

[...]

Nie widać po twoich postach przestrzegania zasad netykiety. :> Dziękuję za troskę... Nie mam kłopotów ze wzrokiem.

Data: 2010-06-13 22:33:36
Autor: awe

awe pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
ty nie badz taki nowoczesny. gadasz tu o etykiecie a dobrze nie umiesz nawet poslugiwac sie sztuccami
awe

Data: 2010-06-13 22:40:15
Autor: Lorn
awe pisze:

[...]

Trzymanie się zasad netykiety nie jest nowoczesnością. :>

Data: 2010-06-12 23:50:09
Autor: Krzysztof
Ciekawy tekst o Palikocie i kampanii

Nawołuję do akcji - dość bandytyzmu w polityce. Dość Palikota. Dość.
Z wyrazami smutku
Piotr
Szkoda tylko , ze pan Lisicki dopiero o tym teraz pamieta,
trzeba bylo przypominac za czasow rzadu kaczora - kto sieje wiatr ten zbiera burze.

K.

Data: 2010-06-13 07:51:01
Autor: 'heÂŽsk'
Ciekawy tekst o Palikocie i kampanii
On Sat, 12 Jun 2010 23:50:09 +0200, "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl>
wrote:

> [...]
Szkoda tylko , ze pan Lisicki dopiero o tym teraz pamieta,
trzeba bylo przypominac za czasow rzadu kaczora - kto sieje wiatr ten zbiera burze.

nie wiem ale "piotr" mimo, ze nie jest u mnie w kf jest wycinany.
"piotr" - o czym ty synek bredzisz? bandytyzm uprawia prezes PiS.
zakumuflowany czyli ten najgorszego gatunku.

--

 HeSk

Data: 2010-06-13 09:12:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-12 23:29, awe pisze:
[...]

Więc co - nie wolno już wyrażać swojego zdania, swojej opinii o kandydatach na prezydenta?

To oni maja godność? Np. Napieralski obiecujący darmowy szybki internet dla wszystkich Polaków też ma jakąś godność??

Data: 2010-06-13 11:45:34
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hv20e2$46u$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
cyniczny polityk
awe

Data: 2010-06-13 11:15:50
Autor:
Ciekawy tekst o Palikocie i kampanii
Pal sześć Palikota, go się słucha jak kiedyś konferencji Urbana. Nie słuchało
się dla wiadomości a dla śmiechu.
Chociażby żądanie odejścia od marketingu politycznego. Śmiesznie to brzmi z
ust człowieka z partii, która w sumie z marketingu takiego powstała i z niego
żyje do dziś.

Co do kampanii - zauważyłem, że PO i PIS zamieniło się stylami z poprzednich
wyborów. Z tą różnicą, że PIS w tej chwili nie reaguje na pyskówki/zaczepki PO.
PIS i PO są w polskiej polityce jak coca-cola i pepsi. Wybierajmy które lepsze ;))

W poprzednich wyborach wielu - w sumie głupio - głosowało na PO tylko i
wyłącznie dlatego, żeby nie wygrał PIS. Czy teraz ten zgubny mechanizm się
odwróci?
Obstawiam zdecydowaną przegraną Komorowskiego w I turze, co ponoć
automatycznie oznacza zdecydowaną wygraną Kaczyńskiego. A może sami siebie
zaskoczymy? ;)

Wybór mamy marny a trzeba go dokonać.

Dla rozrywki: Prezydent RP Andrzej Lepper na forach światowych... Nawet
tłumacze symultaniczni mieliby z nim problem, np. z 'iść w czambuł' :)

--

Ciekawy tekst o Palikocie i kampanii