Ciekawy tekst o Palikocie i kampanii

Data: 2010-06-12 23:50:09
Autor: Krzysztof
Ciekawy tekst o Palikocie i kampanii

Nawołuję do akcji - dość bandytyzmu w polityce. Dość Palikota. Dość.
Z wyrazami smutku
Piotr
Szkoda tylko , ze pan Lisicki dopiero o tym teraz pamieta,
trzeba bylo przypominac za czasow rzadu kaczora - kto sieje wiatr ten zbiera burze.

K.

Data: 2010-06-13 07:51:01
Autor: 'heÂŽsk'
Ciekawy tekst o Palikocie i kampanii
On Sat, 12 Jun 2010 23:50:09 +0200, "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl>
wrote:

> [...]
Szkoda tylko , ze pan Lisicki dopiero o tym teraz pamieta,
trzeba bylo przypominac za czasow rzadu kaczora - kto sieje wiatr ten zbiera burze.

nie wiem ale "piotr" mimo, ze nie jest u mnie w kf jest wycinany.
"piotr" - o czym ty synek bredzisz? bandytyzm uprawia prezes PiS.
zakumuflowany czyli ten najgorszego gatunku.

--

 HeSk

Ciekawy tekst o Palikocie i kampanii