Ciekawy tok rozumowania

Data: 2012-03-07 14:48:13
Autor: Jacek
Ciekawy tok rozumowania
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,11284222,Policjant_mial_inne_nazwisko_w_dowodzie__a_inne_w___.html

Prokurator postawił mu zarzut fałszerstwa dokumentów!
Ja bym na to nie wpadł, ale ja ciemny inżynier jestem, nie prawnik.
Jacek

Data: 2012-03-07 15:53:13
Autor: Bydlę
Ciekawy tok rozumowania
On 2012-03-07 13:48:13 +0000, Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> said:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,11284222,Policjant_mial_inne_nazwisko_w_dowodzie__a_inne_w___.html

Prokurator

postawił mu zarzut fałszerstwa dokumentów!

"Art. 270. § 1. Kto, w celu użycia za autentyczny, podrabia lub przerabia dokument lub takiego dokumentu jako autentycznego używa, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5."

Ja bym na to nie wpadł

Przymusu nie ma.

--
Bydlę

Data: 2012-03-07 16:54:28
Autor: Jacek
Ciekawy tok rozumowania
W dniu 2012-03-07 15:53, Bydlę pisze:

[...]
Bez jaj. Mieszkam na ulicy, której nazwę pisze się przez "em" i często (nawet w urzędach i bankach) wpisują mi przez "ę".
Czy to znaczy, że też jestem fałszerzem dokumentów???
Jacek

Data: 2012-03-07 22:37:07
Autor: Bydlę
Ciekawy tok rozumowania
On 2012-03-07 15:54:28 +0000, Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> said:

Mieszkam na ulicy, której nazwę pisze się przez "em" i często (nawet w urzędach i bankach) wpisują mi przez "ę".

Więc za każdym razem, gdy ktoś przedstawia ci taki dokument wyjaśniasz sprawę, prawda?

--
Bydlę

Data: 2012-03-08 21:37:25
Autor: RadoslawF
Ciekawy tok rozumowania
Dnia 2012-03-07 22:37, Użytkownik Bydlę napisał:

Mieszkam na ulicy, której nazwę pisze się przez "em" i często (nawet w urzędach i bankach) wpisują mi przez "ę".

Więc za każdym razem, gdy ktoś przedstawia ci taki dokument wyjaśniasz sprawę, prawda?

Jak to zauważy.

Pozdrawiam

Data: 2012-03-08 22:22:55
Autor: Bydlę
Ciekawy tok rozumowania
On 2012-03-08 20:37:25 +0000, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> said:

[...]

Gdy/jeśli.
Ale to chyba oczywiste, że się czyta dokumenty i reaguje na błędy/kłamstwa/itd.
:-)

--
Bydlę

Data: 2012-03-07 22:04:15
Autor: Gotfryd Smolik news
Ciekawy tok rozumowania

On 2012-03-07 13:48:13 +0000, Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> said:

[...]

  A możesz nas oswiecić którego dokumentu ma dotyczyć rzeczony zarzut?
  Dowodu jego żony, że nieoryginalny?
  Przecież zarówno jego dowód (ten zaginiony), dowód jego żony jak
i legitymacja sa *legalne*, autentyczne, tylko dane w jednym z tych
dokumentów sa przekręcone.

Ja bym na to nie wpadł

Przymusu nie ma.

  Ale ja też chciałbym wiedzieć *jak* wpasć na *taki* koncept :)
  271, 272, 273 - owszem, ale przecież *on* *żadnego* *dokumentu*
nie podrabiał!
  IMVHO najbardziej pasuje 272KK (podanie fałszywych danych temu,
kto wystawiał legitymację).

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-03-07 22:08:09
Autor: spp
Ciekawy tok rozumowania

[...]

A musiał? Nie wystarczy 'lub takiego dokumentu jako autentycznego używa'

--
spp

Data: 2012-03-07 22:11:50
Autor: spp
Ciekawy tok rozumowania
W dniu 2012-03-07 22:08, spp pisze:

[...]

Tak to jest jak się za szybko kliknie ...

Widocznie prokurator uznał, że dokument 'przerobił' kto inny a policjant o tym wiedział. ;)

--
spp

Data: 2012-03-07 23:08:51
Autor: Bydlę
Ciekawy tok rozumowania
On 2012-03-07 21:04:15 +0000, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> said:

On Wed, 7 Mar 2012, Bydlę wrote:

[...]

"Alojzy D. przepracował w krakowskiej policji ponad 20 lat, mając inne nazwisko w dowodzie, a inne w policyjnej legitymacji. (...) Numer dowodu pochodził z dokumentu jego żony,"

Ponieważ dowód rzekomo zaginął, więc falszerstwo może dotyczyć tylko nieprawdziwego nazwiska w legitymacji (i nieprawdziwego numeru dowodu podanego policji przez Alojza).

Oczywiście pewność mogę mieć dopiero po przejrzeniu akt lub po przeczytaniu wyroku - gdy/jeśli będzie.

--
Bydlę

Data: 2012-03-08 13:43:37
Autor: t-1
Ciekawy tok rozumowania
No, to teraz i emerytury może nie dostać.
Bo całe życie pracował  xxy a wyłudzić emeryturę chce  ktoś inny xxx

t-1

Ciekawy tok rozumowania