Ciekawy "wyscig" ;-)

Data: 2011-06-14 14:59:25
Autor: Marek
Ciekawy "wyscig" ;-)
Grzegorz:

Jak by to ująć .... ciekawe, czy to by się u nas przyjęło ??? ;-)

Nie lubię się ścigać, ale w takim wyścigu bym bym chętnie wystartował.
I tak w normalnych warunkach (góry, upał, wsie z knajpami w dolinach i
puszeczka w plecaku) schodzi pół wiadra browaru. Tylko, cholera... tu
jest całe wiadro i na takim krótkim dystansie po płaskim trudno
alkohol spalić na bieżąco, a ja już mam jedną bliznę po kumulacji i
nie chcę kolejnej :).
Kiedyś wymyśliłem sobie podobny sposób na ożywienie pieszej wędrówki
wokół Kotliny Kłodzkiej. Zasadą było piwo w każdej knajpie. W rejonie
Wzgórz Włodzickich ich ilość była jednak za duża i za Nową Rudą
wylądowałem w rowie. Pewnie dlatego, że naruszałem te zasadę, tankując
ponad normę piwo z browaru Radków. Podobną porażką skończyła się próba
przejścia jednej strony ulicy Stodolni w Ostrawie według tej samej
zasady. Trzeba by wreszcie odnieść jakiś sukces. Może by zorganizować
coś takiego nieoficjalnie?

--
Marek

Ciekawy "wyscig" ;-)